لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثالث

-انت عايزني اعمل عملية لبنتي ممكن تمو*ت فيها أو اتفسخ الخطوبة .. زعق ابويا بعصبية وانا كنت ببص لمؤمن بصدمة …قد ايه قل في نظري وقتها واتخ*نقت منه …مكانش خايف عليا كان مهتم بمنظره قدام الناس بس … -بابا ممكن لحظة بس اقولك حاجة … قولتها لبابا بهدوء من غير ما ابص في وش مؤمن […]

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثالث Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الرابع

-مبروك قولتها بتريقة رغم اني كنت لسه موج*وعة من جوايا بس قررت مبينش لواحدة زي دي وبصيت علي ايديها لقيت ملبسها نفس الشبكة بتاعتي بس غير المقاسات بس… رفعت حواجبي وقولت: -والله انتي مس*كينة يا تسنيم دايما كده بترضي بالبواقي …يعني بدل ما يجيبلك شبكة جديدة اداكي شبكتي وكمان بدل ما تحجزي قاعة احلي قبلتي

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الرابع Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الخامس

…. من جهة تانية مؤمن وتسنيم اتجوزوا ..بس حياتهم مكانتش سعيدة ابدا مع بعض …مؤمن كان لسه عنده مشاعر لأية لدرجة أن ساعات بينادي تسنيم بإسم آية …دايما بيفكر في أية وندمان أنه اتجوز تسنيم اللي اكتشف انها تاف*هة اووي ومش منظمة بس اضطر يعيش معاها يمكن جوازهم ينجح … …. بعد ما مر ست

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الخامس Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء السادس …

الجزء الاخير♥️شكرا علي تفاعلكم السكر♥️بقلم سولييه نصار♥️ -احسن أن الواحد خلص منك اخيرا ..انت واحد منتهي اصلا … قالتها تسنيم وبعدين مشيت من قدامه …انها*ر مؤمن علي الانترية وهو بيفكر أن ده عقا*به أنه اتخلي عن أية …واهو هو اللي بيع*اني دلوقتي …دموعه نزلت وهو بيتمني يرجع الوقت ومكانش هيتخلي عنها بس الوقت مفاتش هو

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء السادس … Read More »

الجزء الاخير

يوم الاحد بالليل كان عز وأهله موجودين في بيتنا…كنت قاعدة مكسوفة لما الأهل قرروا نقعد سوا… كنت بفرك ايديا بتوتر لما عز قال : -تعرفي هو ده اللي جذبني ليكي كسوفك ده …اول مرة شوفتك فيها لما عملت معاكي مقابلة وقتها مقدرتش اطلعك من دماغي افتكرت أن ده مجرد اعجاب لكن بعد شغلي معاكي حبيتك

الجزء الاخير Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الأول

: أنتى مش عذراء يا هنا بصيت لزوجى بتوهان وعقل مشرد ودموع مكتومة جوايا : ازاى يعنى مش عذراء يا سليم والله ما حد لمسنى قبلك أنت أول راجل فى حياتى والله فضلت احلف والطم واعيط بصوت وشهقات عياطى بدأت تعلى حطيت أيدى على وشى بحسرة وألم طب ازاى يارب ازاى والله ما حد لمسنى

روايه طعنه من قريب الجزء الأول Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الثاني

شالنى سليم بعشق وأحنا تايهين فى عيون بعض من كتر العشق اللى محبوس جوانا نزلنى ووقفنى على رجلى بخفة وفتح الدوش عليا وبصوت حاد وغاضب سليم : فوقى يا هنا يمكن الميه دى تفوقك وتصدقى أن فى حد لمسك وأنك مش بنت وأنك خدعتينى وضحكتى عليا وأنتى عارفه أنا ازاى بحبك ودايب فيكى ازاى تخدعينى

روايه طعنه من قريب الجزء الثاني Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الثالث

أول ما سليم شاف دم على السرير نام جنبى بخفة وحضنى قوى وكأنى ههرب منه ونمنا وقلوبنا بتنبض بالقرب النهار بدأ يطلع فوقنا من نومنا على جرس الباب بيرن سليم طلع من حضنى بنعاس وهو بيفرك عيونه بوجع من كتر العياط وأنا بعدت عن حضنه بخفة وعيون رافضة وخايفة تلمح طيفه مش قادرة ابص فى

روايه طعنه من قريب الجزء الثالث Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الرابع

سليم ساب حضنى وخرج منديل من درج السراحه عليه دم وقفت مصدومة وبفرك فى أيدى الاتنين وعيونى جحظت من كتر الصدمة كان على إثر المنديل إللى سليم طلعه من الدرج زغريد من ماما وهى مقبلة عليا بلهفة وبتحضنى سليم بعدها عنى وعن حضنى بقسوة سليم : إللى يشك فى مرآتى ما يستاهلش يلمسها بصيت لسليم

روايه طعنه من قريب الجزء الرابع Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الخامس

وفجأة وسليم شيلنى بعشق ردفت بأستغراب وصوت ضعيف : هى هنادى مجتش معاهم ليه !!!!!؟؟ هى لسه زعلانه مننا !!!!!؟؟؟ نزلنى على طرف السرير وركع قصادى على الأرض و أخد وشى بين أيديه وبص فى عيونى قوى سليم : إحنا معملناش حاجه غلط فى حق حد أنا وأنتى حبينا بعض ووصلنا لبيتنا مسكت أيده اللى

روايه طعنه من قريب الجزء الخامس Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء السادس

بشيل الصينية عشان اطلع بيها لاقيت صوت عارفاه كويس قوى بيقولى بأستهزاء : إيه عرفتى أنك مش بنت صح يا هنا !!؟؟؟؟؟ بصيت بصدمة وقلب صعقته ماس كهرباء من كتر الصدمة لاقيته حد مش متوقعة منه الكلمة دى حد بعيد عن فكرى وآخر حد اتوقع منه الجملة دى قرب عليا اكتر وكان هو اه يزن

روايه طعنه من قريب الجزء السادس Read More »

الجزء السابع

يارب أنت اللى عالم بحالى أنت اللى قادر تخرجنى وأنت اللى قادر على كل شئ أرحم ضعفى كان ده الكلام والدعوات إللى كنت بردد بيها طول القعده بس اكتر حاجه وجعتنى هى هنادى مش زى بقيت الاخوات أبدا فضلت تضحك ببرود ومردتش عليا فأى حاجه حتى على سؤالى على حالها وحياتها مع يزن كأنى مش

الجزء السابع Read More »

تناولي ملعقة واحدة من هذه الخلطة يومياً وتخلصي من الشعر الأبيض بعيداً عن الصبغات

في عصر الاكتشافات والتقدم العلمي، تلجأ المرأة إجمالاً الى الصيغات الكيميائية والحيل الاصطناعية لاخفاء مظاهر الشيب من شعرها وابعاد علامات التقدم بالسن عن مظهرها. ولكن رغم ذلك فإن النتائج المرضية التي تمنحها هذه الوسائل لا تدوم طويلاً، فسرعان ما يظهر الشعر الأبيض مجدداً ويعود معها هاجس المرأة للتخلص منها. إلا أن هذه الوصفة الطبيعية التقليدية

تناولي ملعقة واحدة من هذه الخلطة يومياً وتخلصي من الشعر الأبيض بعيداً عن الصبغات Read More »

فيديو | مشجع اهلاوي يلوم الخطيب بسبب اداء الاهلي

فشل النادي الاهلي المصري في تحقيق الفوز على المقاولون العرب بعد التعادل سلبياً، ليبتعد الفريق الأحمر عن المنافسة على لقب الدوري المصري الممتاز، وقام مشجع اهلاوي خلال المباراة بتوجيه بعض اللوم لرئيس النادي وطالبه برحيل اللاعبين المقصرين و التعاقد مع صفقات مميزة .. إليكم الفيديو :-

فيديو | مشجع اهلاوي يلوم الخطيب بسبب اداء الاهلي Read More »

من أجمل القصص، قصة المرأة الصومالية الفقيرة والرجل البريطاني الملحد وكيف أسلم؟؟

من أجمل القصص، قصة المرأة الصومالية الفقيرة والرجل البريطاني الملحد وكيف أسلم؟؟

من أجمل القصص، قصة المرأة الصومالية الفقيرة والرجل البريطاني الملحد وكيف أسلم؟؟ Read More »

حكاية ام.لتوام الجزء الثالث

فاذا بالأستاذة رجاء ، فتحت لها مرام ، و ارتمت في أحضانها ، تبكي و تبكي و تبكي ، أستاذة رجاء : اهدئي يا بنيتي الحبيبة ، أنا هقول لك على حاجة مهمة جدا . مرام : ما هي ؟! أستاذة رجاء : لقد زارتني جدتك قبل أن يتوفاها الله بأسبوع ، و قالت أنها

حكاية ام.لتوام الجزء الثالث Read More »

حكاية ام.لتوام الجزء الثاني

كبرت مرام بين أحضان الجدة و الأستاذة رجاء ، و أصبحت في الصف الثاني الثانوي . و كانت تأتي أمها أحلام ، تزور الجدة ، فتشتكي لها من سوء أخلاق زوجها و من قسوة ابنتها منار ، و عدم سماع كلامها … و كانت أحلام تبكي و أمها تهدئ من روعها . ­ ­ ­

حكاية ام.لتوام الجزء الثاني Read More »

شاب ينقذ طفلة من موت محقق..

نجح رجل في إنقاذ حياة فتاة صغيرة سقطت من نافذتها، في عمل نبيل جعل وسائل الإعلام تطلق عليه لقب “البطل الخارق”. وثق مقطع فيديو سقوط طفلة تبلغ من العمر عامين من نافذة منزلها في الطابق الثالث، قبل أن يمسك بها رجل، وهي على الرصيف، وكان رد فعله سريعًا، كما أوردت صحيفة “ذا صن” البريطانية. كان

شاب ينقذ طفلة من موت محقق.. Read More »

Scroll to Top