قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

وسألته عن علاقته بالقتيلة.. وكانت المفاجأة ان المشتبه به بعد ما تم القبض عليه وإجراء عده تحقيقات معه تبين انه صديق مقرب للشاب المتهم بقتل نرمين وكان علي علم بكل تفاصيل علاقه صديقه بالقتيله وقال في التحقيق:- ” انا وجمال كنا في كافيه واستغليت انه دخل الحمام فتحت موبايله وجبت رقم نرمين المتسجل عليه وحفظته

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

فضلت اكتر من شهر اكل من ايد كوثر، الشربه إلى كانت بتعملها عملت معايا إد*مان، لو تأخرت كنت بطلبها وكنت بقضى يومى تا*يهه مش عارفه حاجه، جس*مى خامل مك*سر ولو الشربه اتاخرت جس*مى يو*لع نا*ر تهت مبقتش عارفه انا بعمل ايه ولا عايشه ازاى، مغي*به زى ما اكون فا’قده الوعى بس بتحرك وفى يوم دخل

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

طلع ابو المجد وفريده وقرب عزت من زياد واروق وقالهم وهو بيحاول يبتسم.. عزت _ مبروك انا اكتر حد اتبسط بجوازتكم دي.. زياد بهدوء _ اي خدمه مع انك متستاهلش تتجوزها عشان ما حربتش عشانها.. عزت بضيق رد عليه وقال _ ومين قالك اني عايز اتجوز اصلا، بس اظت عارف انا مينفعش اقول لابوك لا

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

ايه رأيك البسك انتي وجنه واخدكم ونروح عند طنط مروة ؟ ابتسمت الطفلة ببرائة ثم اقتربت منها أميرة وقبلت اعلى رأسها هي الاخرى ثم اخذت الطفلتين الى الداخل لتبدل لهم ثيابهم. في شقة حماة أميرة. وقفت حماتها تتحدث مع ابنها بقوة. – مش عيزاك تضعف قدامها والشويتين اللي بتعملهم دول مكر حريم انا عرفاه كويس

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

معاذ بإشفاق: بس مش بالطريقة دى يا أدهم أدهم: مش هتفرق معايا لازم أوقعها قبل الأسبوع دا ما يخلص حتى لو هوهمها بحبى ليها.. معاذ: ما فيش فايدة معاك أدهم: هتساعدنى !!؟ معاذ: هعمل أى يعنى ربنا بلانى بيك أدهم: طب معاك يوم تجبلى كل تفصيلة عنها معاذ: تمام، المقابل أدهم باستنكار: مادى حقير معاذ:

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

ان انا كنت اقرب حد ليك وبرغم كدا عرفت زيي زي غيري بس عادي علي فكرة انت زيي اخويا يا يوسف ونا فرحنالك اكيد ب انك مع اللي قلبك اخترها واهم حاجة راحتك وتكون مع الشخص اللي بتحبة والف مبروك يبشمهندس ربنا يتمملكو ع خير متدهوش فرصة يتكلم او يشرح حاجة، سبتة ودخلت ع اوضتي

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

يزن: سلام عليكم وفاء: وعليكم السلام مين يزن: حضرتك مامت نور وفاء: ايوة ي بني يزن: انا الدكتور بتاعها. ف الجامعة وكنت بتصل عشان نحدد مقابلة اتقدم فيها وفاء: ايوة هي قلتلي عموما ي بني البيت ينور بيك يزن باحترام: ربنا يخليكي.. اي راي حضرتك اجي يوم الخميس اللي جاي وفاء: ده هيبقي بعد بكره

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

-ايه وحش قالتها بحزن فقولت: -ايوة زف*ت!روحي البسي فستان محتشم عن كده انتي من بيت عيلة محترم ولا نسيتي نفسك وامسحي الزفت اللي علي وشك ده… عيونها دمعت وبصتلي بإن*كسار وقالت: -بس الفستان محترم وانا -من غير كلام قولت البسي فستان عدل واحترمي نفسك -حاضر قالتها بحزن وبعدين مشيت علي اوضتها… غيرت هدومها ولبست فستان

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

تاني يوم الصبح…. خديجة:رامي يارامي قوم يا حبيبي عشان متتاخرش ع الشغل. رامي بنوم: هي الساعة كام دلوقت. خديجة:الساعة 7 الصبح يلا قوم بقا. رامي:حاضر قايم اهو. وخديجه كمان قامت تحضر الفطار وتطمن علي مالك ومليكة فلاقتهم لسه نايمين وبعد ما حضرت الفطار وفطروا رامي قال:يلا سلام بقا يا خديجة انا رايح الشغل. خديجة:استني يا

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

دا إزاي، اللي أعرفهُ عن بنات الريف إنهم مش بيتعلموا. قربت منهُ شوية وقولت: =إنت عايش في سنة كام، لأ طبعًا بنتعلم بس الفرق إننا مش بنخرج ومعظمنا مش بيشتغل بعد ما بيتخرج، لكن اللي عايز يتعلم ويتحضر بيعمل كدا، إنت بجد بقيت بتضحكني دلوقتي. بصلي بغضب طفيف وقال: _بضحكك إزاي يعني! بصتلتُ بِتوتر شوية

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

نهارك اس@ود ايه اللى انتى عاملاه فى الراجل ده؟!!! ندى وهى بتل@وى ايد ياسر اكتر:قال الباشا بيحاول يقر@ب منى فاكرنى هسمحله بكده ياسر بوجع:ابو@س ايدك ي فهد بيه ابعد المتو١حشه دى عنى فهد وهو بيحاول ميضحكش:خلاص بقى ي ندى هتكسرى ايده ندى بعناد:اكسر@ها الاول وبعدين ابعد فهد بعص@بية:ندى قولتلك خلاص ندى بصتله ببراءه وسابت ايد

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

محمد: ليه ي حور اقعدي معاه الاول حور: لا ي بابا اناا مش هتجوز اصلا محمد: يبنتي حرام عليكي اناا مش هعيش ليكي حور بهدوء: ماشي ي بابا لو مش عجبني مش هوافق محمد بفرح: ماشي حور: طيب مين العريس محمد: فهد صاحب الشركه اللي بتشتغلي فيهاا حور: ماشي بعد كام يوم فهد راح لحور

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

للاسف لمار اختارت حل صعب هيدمرلها حياتها صافي ناويلها على كل شر “الفرح” صافي كانت جايبة اكبر ميكب ارتست ف البلد وفستان من اشهر مصممين الازياء ف خلوها زي الاميرات لكن هي الساحرة الشريره احمد كان بيجهز بس بجسم من غير روح عمرو متخيل ان ممكن يتجوز واحده تانيه على لمار!! لحد دلوقتي حاسس انو

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

اه ي أحمد خليك اتكلم الشيخ _ معايا ي يوسف = معاك ي شيخ _ عايز تسأل ع اى بقا، جه وقتك تسأل أنت = انت لي قولت ان الإسلام هو الدين الصحيح، ولى ف ناس بتقول انه عيسي مسلم، ازاى مسلم وهو نزل بالمسيحيه _ هقولك، مبدئيا كده كل الانبياء مسلمين، كلهم ربنا سبحانه

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

رحيم بكره ……. أنا متأكد ولا لي واحده زيها توافق أنها تتجوزه في السر الا لو كانت هدفها حاجه من البدايه الجد بحزن ……… متناهدش في قلبي يا رحيم واسمع الكلمه رحيم ببرود……… برده يقولي اتجوزها دي مكانها مش هنا دي واحده ****** مكانها السجن مش هنا وسابهم ومشا ملاك كان وافقه ورا الجد ودموعها

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

ضربها بالقلم وقعت علي الارض، ضربها برجله في وشها وهيا علي الارض..!!! وشها كله دم، وهيا بتبكي وبتترجاه يرحمها بس مفيش فايده…!! شدها من فستان الفرح وجرجرها علي الارض وخرجها بره الشقه…!! اتوسلت ليه واترجيته يسترها…!! باست رجله وهيا علي الارض عشان ميف0ضحهاش…! جر0جرها علي الارض ونزلها علي السلم بفستانها الابيض اللي اتملي د0م..!! ونزلها

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

-حضنتني بقوة: ياربي انتي قمر أوي، مش هنسالك اللي عملتيه ده أبدًا أبدًا. -حبيبي بجد. -سدرة -يانعم. -سدرة -ياخير. -سدرة -متخافيش مش هكون عمتو الحرباية، هكون خالتو السُكر القمر، بس إذا لزم الأمر هكون عمتو الحرباية وحماتو العجربة ها. -ضحكنا سوا وبعدها قالت بفزع: ياخرابي صنية الكيكة التانيه. -قولت وانا مش فاهمه قصدها: في أي.

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

مراد كان عرف مين بيعمل كل دا فيه وفيه وتوعد له. في المحاضرة. مراد بإبتسامة: طبعا كلكم عايزين تعرفوا انا حالتي العاطفيه ايه امممم هجاوب. زينب استغربت وجواها فرح هيعترف بجوازهم ركزت معه. مراد بص عليها: احب اقدم ليكم حب عمري كله هناء خطيبتي. زينب وقفت بصدممه: ا ازاي المفروض انا مراتك ه هي خ

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

ريهام: بس يا ماما انا بحب سيف وهو بيحبني والدتها: اسكتي كتك نيله انتي وسي سيف بتاعك.. بقولك ايه انتو معزومين عندي بكره انتي والمحروس جوزك ريهام: عزومة ايه بس يا ماما وانا بقولك سيف معندوش وقت فاضي خالص والدتها: والله يتصرف المهم تكونوا عندي بكره انتي وهو وكمان انا عزمه خالتك وبنتها وجوزها ريهام

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

حماتها: عملتي من خير ابوهم الله يرحمه يا ست شروق مانتش دافعه حاجه من جيبك شروق بتعب: يا ماما انا مش قصدي انا بس بعرفها سبب تأخيري في عمل الاكل هي الا فهمت علي مزاجها ( دخل مصطفى علي صوتهم ) مصطفى: في ايه صوتكم عالي ليه فاطمه ببكاء مزيف: تعالى يا خويا شوف مراتك

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top