غير مصنف

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

عادي جالي بلاغ بالعثور علي جثتين لشابين في نفس المنطقه اللي اتقتلت فيها نرمين انتقلت لموقع الحادث تم رفع البصمات ونقل الجثتين للمشرحه وطبعا تمت تحريات وتحقيقات زي ما بيتم في أي قضيه قتل لكن تقرير المعمل الجنائي أثبت إن وفاه الضحيتين طبيعيه وليست جنائيه بعد يومين من جريمه قتل الشابين تم العثور علي جثه

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

احنا لازم هند*فنه بسرعه يلا يا شريف اتر”ميت على الأرض أبكى واصر*خ واند*ب الشعور بالذ*نب والحز*ن خلانى أهمل فى نفسى، لا بدور على أكل ولا بست*حمه ولا بتحرك من مكانى غير لو كوثر امرتنى بعد تسع شهور جاتنى الآ*م الوضع، استنيت شريف يجيب دكتور او ياخدنى على المستشفى لكن كوثر قالت انا هولدك كنت بخا*ف

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

ردت عليه نيره وهي بتمسح دموعها وقالت _ لا مقولتلوش عشان انا مش معايا رقمه اصلا.. لطم زياد علي وشه وقال _ نعمم يا اختي مش معاكي رقم جوزك ازاي؟.. نيره يقلق _ ما حدش ادهولي… اروي _ هيديه ليكي زياد وكلميه قوليلو عزت لازم يعرف حاحه زي دي.. زياد بجديه ـ لا انا مش

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

ان تخرج من الغرفة وتقابل المدعووين على زفاف زوجها، ثم غمضت عينيها واخذت انفاسها بقوة وهي تهمس الى نفسها بتشجيع. – بس انا ميهمنيش حد دلوقتي انا كل اللي يهمني بناتي وبس فتحت باب الغرفة وخرجت منها واغلقت الباب على بناتها وتفاجأت بجميع اقارب حماتها يملئون الشقة ورأت زوجها جمال يجلس باحدى الغرف المفتوحة وحوله

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

أدهم: تتجوزينى !؟ نظرت له بصد@مة حقا لم تتوقع رده البتّة فتابع هو: وبدل ما أنفى الخبر أأكده سيلا بتخبط: أنت فاجئتنى يعنى أدهم: هسيبك تفكرى بس قبل دا هقولك حاجه لازم تعرفيها بما إنك مستقبليا هتشاركينى حياتى سيلا باهتمام والقلق يتفاقم فى قلبها: اتفضل أدهم: تمام اول حاجة أنا أدهم الشناوى عندى 32 سنة

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

جميل: اااة جميلة اللي كانت دايما بتبقي معاك لما بتقع واول واحدة بتمدلك ايديها وانت تمسك فيها عشان ترجع تقف من تاني بس المرادي معملتش كدا بالعكس استسلمت وحتي مساعتدش نفسك انك تقوم يوسف بعياط = جميلة انا اسف بجد سامحيني حقك عليا انا السبب ف كل حاجة حصلت انا السبب ف انك تتعبي وانا

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

نور لبست وجهزت وقالتله بتعب يلا يزن اخد نور وراحو للدكتورة اكتورة كشفت عليها وقالت بابتسامة: الف مبروك ي استاذ المدام حامل في الشهر الاول يزن بفرحة ومش مصدق: انتي بتتكلمي بجد وراح لنور بسرعة وقعد يحضن ويبوس فيها ونسي الدكتورة نور قامت بكسوف وقالتله مبروك ي حبيبي يزن اخدها وطلع وساق العربية وصلو البيت

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

هنروح بلدنا يا حيلتها عشان نوريك ازاي تحاول تد*نس شرف واحدة منينا… بصلنا بخوف فروحت ومسكت تقي اللي كانت بتبكي وابتسمتلها وقولت: -متقلقيش كلنا معاكي… بالعافية. اخدنا تامر البلد وانا وشباب العيلة وضبناه كويس اووي…اتطمنا أنه مسح كل الفيديوهات الخاصة بتقي…وخلينا ضابط معرفة يمضية علي عدم تعرض ويخلص الموضوع في سرية تامة…وبكده ضمنا أن تأمر

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

حبيبي شكرا لانك جرح@تني بكلماتك قبل رحيلك لاني حين احن اليك اتذكر كلماتك فاكرهك. ويوما ما ستدرك انني كالمoت لا اتكرر ف العمر سوا مرة واحدة فقط. وبعد مرور اسبوع تم الطلاق بين خديجة ورامي ورامي ترك المنزل وظل رامي طيلة الاسبوع يقابل دتليا ويمطر عليها بكلمات الحب والغزل كان يشعر وكأنه في قصة حب،قصة

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

=هه، أنا أغير، وعلى مين عليك!! مبتبوصش لـِ نفسك في المراية ولا إي، وبعدين مشوفتش نفسك لما بتيجي سيرة عُمر بتبقى عامل إزاي! بصلي بغضب وهو بيجِز على سنانهُ، فـَ إتكلمت بسرعة وتوتر: =زي دلوقتي كدا. قام وقف وقال وهو ماشي: _ماشي، بكرا يبان مين بيغير، ومين فارق للتاني. بصيت لضهرهُ بـِ قر *ف وقولت

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

ندى حكيتله اللى حصل وانها مكانتش عايشه هنا ومتعرفش الاماكن مهاب بغض@ب:دا مجنون ازاى يعنى يسيبك لوحدك وهو عارف انك متعرفيش الاماكن ندى بحزن:مش مهم انا بس عايزه اروح بيتى انا مش عايزه اى ضغط تانى مهاب بشفقه:تعالى انا هوصلك بس على الاقل عايز اعرف اسم عيلتك علشان اعرف اوصلك ندى بتعب:عيله الأنصارى مهاب بصدم#مه:عيله

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

محمد: ليه ي حور اقعدي معاه الاول حور: لا ي بابا اناا مش هتجوز اصلا محمد: يبنتي حرام عليكي اناا مش هعيش ليكي حور بهدوء: ماشي ي بابا لو مش عجبني مش هوافق محمد بفرح: ماشي حور: طيب مين العريس محمد: فهد صاحب الشركه اللي بتشتغلي فيهاا حور: ماشي بعد كام يوم فهد راح لحور

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

احمد:طيب روحي ناديها ** الخدامه طلعت نادت على لمار ولمار نزلت لأحمد وراحت علشان تستقبلو بصلها بإبتسامه وحب وبادلتهالو صافي جريت على احمد وحضنتو صافي:وحشتي اوي يامودي كويس انك جيت فيه خبر هيفرحك اااووي احمد بإستغراب وهو بيبعدها عنو:خبر اي دا ياصافي نادية بفرحه وخبث:مبروك يابني ربنا عوضك بالخير معتز بإبتسامه خبيثه:مبروك يابو حميد صافي

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

وصلنا الكليه اخدت عربيتي وروحت البيت اتوضيت وصليت زي م الشيخ محمد علمني وفهمني،، الصلاه حلوه اوى، حلوه اوي بجد، مريحه بطريقه مبهره بعد م صليت العشاء، طلعت اقف ف البلكونه يمكن مريم تطلع، استنيت حوالي ساعه ومخرجتش فدخلت عشان انام صحيت تانى يوم صليت ولبست عشان انزل الجامعه وانا نازل ع السلم لقيتها هي

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

مسك أيدها بحب وقال ……انا بحبك بصي انا ممكن اتجوزها شهر شهرين بالكتير واقول محصلش نصيب واكمل معاكي وفجأه …. الفصل الرابع والأخير مسك أيدها بحب وقال ……انا بحبك انتي بصي انا ممكن اتجوزها شهر شهرين بالكتير واقول محصلش نصيب واكمل معاكي قاطعته ملاك وهي بتزقه وطلعت من المطعم جري وهي بتعيط وفجأه خبطت في

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

شريط حياتها قدام عينيها شغال.. شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها.. قالها علي فين..؟! قالتله علي عنوان صاحبتها…شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها.. قالها علي فين..؟! قالتله علي عنوان صاحبتها وفي نص الطريق بصلها وقالها: معاكي فلوس للأجرة ولا هاخد حقي ازاي..؟؟ بكل برود ومن غير حتي متبص في وشه قالتله:

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

– قولت وانا بكب آخر شوية بشر:- عشان تبقى تاني تقول عليّ مش محترمه وطفلة. سيبت الكوبايه وحطيت ايديا فوسطي وابتسمت بخبث شديد: – شوف بقى الطفلة هتعمل فيك أي يا كلح يا مستفز. – كده هو مش هيعرف إن انتي اللي عملتيها. – ششش اكتمي انتي، هيعرف منين يعني. – متأكدة. – آه متأكدة..

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

مراد راح وقعد وحط رجل ع رجل: تؤ تؤ مرات مين الماذؤن ومزيف والفرح وكان مزيف كمان وانا عارف خطتكم من البدايه. رؤؤف بغضب: زينب ليا انا وانا يلي وقعت بينك وبيها وصاحب عمرك كمان يلي كان معايا واتفقنا ع كل دا وانت نايم. بقلم ميرا ابوالخير. مراد ببرود: طب مانا عارف وعارف انها مظلومه

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

نزل سيف ايديه بغضب وضغط عليها بعنف واتكلم مع مراته بعنف: ماشي يا ريهام يبقى انتي كدا الا اختارتي اتجه سيف لباب الشقه عشان يخرج.. تابعته حماته وهي بتتكلم بسخريه حماته: مع السلامه وابقى شوفلك خدامه بقى تعيش معاك لحد ماتخرج من ازمتك دي وابقى ارجعلنا وقف سيف على باب الشقة واتكلم مع حماته بعنف

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

في شقة والدت شروق والدتها: انا هتصل بمصطفى افرحه شروق ببكاء: لا يا ماما ما تعرفهوش لان انا اصلا مش في تفكيره والدتها: اسكتي يا هبله جوزك لازم يعرف انه هيبقى اب..واكيد هيجي يرجعك لما يعرف ان انتي حامل شروق بحزن: كان نفسي يرجعني عشاني انا يا ماما..مش يكون مضطر يرجعني عشان حامل والدتها بحزن:

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top