غير مصنف

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

عادي جالي بلاغ بالعثور علي جثتين لشابين في نفس المنطقه اللي اتقتلت فيها نرمين انتقلت لموقع الحادث تم رفع البصمات ونقل الجثتين للمشرحه وطبعا تمت تحريات وتحقيقات زي ما بيتم في أي قضيه قتل لكن تقرير المعمل الجنائي أثبت إن وفاه الضحيتين طبيعيه وليست جنائيه بعد يومين من جريمه قتل الشابين تم العثور علي جثه

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

احنا لازم هند*فنه بسرعه يلا يا شريف اتر”ميت على الأرض أبكى واصر*خ واند*ب الشعور بالذ*نب والحز*ن خلانى أهمل فى نفسى، لا بدور على أكل ولا بست*حمه ولا بتحرك من مكانى غير لو كوثر امرتنى بعد تسع شهور جاتنى الآ*م الوضع، استنيت شريف يجيب دكتور او ياخدنى على المستشفى لكن كوثر قالت انا هولدك كنت بخا*ف

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

ممكن كفايه عياط… ردت عليه وهي بتبكي وقالت _ لا علي فكره انا مش ببكي.. زياد بسخريه قالها _ اومال انتي بعملي ايه بمناخيرك الحمرا وعيونك المنفوخه دي بتغني… ضحكت نيره غصب عنها، فقالها زياد بجديه _ انتي تعرفي ان عزت بيحبك من قبل ما انا اخطبك.. نيره بصدممه قالتله _ اييه بيحبني انا، طيب

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

هتعيشي فيها انتي وبناتك في شقة امي فيها السرير اللي انا كنت بنام عليه قبل ما نتجوز حركت رأسها بزهول غير مستوعبه قسوته وقلة أصله، تحدثت معه بصوت غاضب مرتفع قليلا. – انا مش مصدقة ان قلبك يطلع جاحد كده، بقى يهون عليك تتجوز وتفرح بالفلوس اللي المفروض كنت هتنقذ بيها حياة بنتك، بقي معقول

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

أدهم: سيلا تقبلى ترقصى معايا نظرت له سيلا بإحراج وهى تمسك بيد نور لتنجدها من ذلك الموقف نور بهمس: قومى معاه سيلا بتلعثم: مممكن سحبها أدهم من يدها لساحة الرقص وسلطت الأنوار والكاميرات عليه وياله من صفق صحافى سيحدث ضجة كبيرة قربها اليه من خصرها وبتلقائية رفعت يدها لتضع واحدة على كتفه بالقرب من رقبته

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

جميل: اااة جميلة اللي كانت دايما بتبقي معاك لما بتقع واول واحدة بتمدلك ايديها وانت تمسك فيها عشان ترجع تقف من تاني بس المرادي معملتش كدا بالعكس استسلمت وحتي مساعتدش نفسك انك تقوم يوسف بعياط = جميلة انا اسف بجد سامحيني حقك عليا انا السبب ف كل حاجة حصلت انا السبب ف انك تتعبي وانا

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

سوزي بطمع: اي المقابل ف هاخد مليون جنيه منك هعمل كده ازاي متشغلش بالك احمد: تمام والفلوس هتبقي عندك اول ما نور تبقي ليا هديكي النص الاول بس ف الاول تضمني حقك سوزي: يبقي اتفقنا بس بعد ما يتجوزو عشان الحوار هيبقي تقيل انتهي الحوار يزن وصل نور بيتها وقالها هجيلك بليل ومش عايزك تزعلي

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

هنروح بلدنا يا حيلتها عشان نوريك ازاي تحاول تد*نس شرف واحدة منينا… بصلنا بخوف فروحت ومسكت تقي اللي كانت بتبكي وابتسمتلها وقولت: -متقلقيش كلنا معاكي… بالعافية. اخدنا تامر البلد وانا وشباب العيلة وضبناه كويس اووي…اتطمنا أنه مسح كل الفيديوهات الخاصة بتقي…وخلينا ضابط معرفة يمضية علي عدم تعرض ويخلص الموضوع في سرية تامة…وبكده ضمنا أن تأمر

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

في غيبتك الحزن عرش وانا فيه سلطان وكانت السعاده شعبي اللي عصاني كم هو مؤلم ان تضحك وعيناك تصرخ بالدموع ولكن رائع ان تبتسم عندما ينتظر منك الآخرون البكاء. كم هو مؤلم ان تبتسم في وجه الجارح فقط منعا للإحراج. تت اي يا خويا……. تتجوز انت اتجننت يا رامي. كانت هذه هي الكلمات التي خرجت

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

نوم الظالم عبادة. إتكلم وقال بصوت عالي من بعيد: =بطلي برطمة وإتخمدي بقى. نمت وأنا بضحك عليه وتاني يوم صحيت وكنت خايفة أخرج برا، لحد ما الساعة عدت 3 العصر وقولت أكيد نزل بِما إني كمان مش سامعة صوتهُ في الشقة بقالي ييجي ساعة، خرجت بهدوء من الأوضة وأنا ببُص يمين وشمال، ملقيتش حد والصالة

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

ندى حكيتله اللى حصل وانها مكانتش عايشه هنا ومتعرفش الاماكن مهاب بغض@ب:دا مجنون ازاى يعنى يسيبك لوحدك وهو عارف انك متعرفيش الاماكن ندى بحزن:مش مهم انا بس عايزه اروح بيتى انا مش عايزه اى ضغط تانى مهاب بشفقه:تعالى انا هوصلك بس على الاقل عايز اعرف اسم عيلتك علشان اعرف اوصلك ندى بتعب:عيله الأنصارى مهاب بصدم#مه:عيله

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

محمد: ليه ي حور اقعدي معاه الاول حور: لا ي بابا اناا مش هتجوز اصلا محمد: يبنتي حرام عليكي اناا مش هعيش ليكي حور بهدوء: ماشي ي بابا لو مش عجبني مش هوافق محمد بفرح: ماشي حور: طيب مين العريس محمد: فهد صاحب الشركه اللي بتشتغلي فيهاا حور: ماشي بعد كام يوم فهد راح لحور

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

ناديه بخبث:هتعرفي دلوقت واول مسمعت الباب بيخبط جريت عليه وشافت ………… صافي فتحت الباب ولقت شاب واقف ومعاه شنطة ناديةبفرحه:حبيب قلبي يامعتز عامل اي حمدلله عالسلامة وحضنتو معتز بإبتسامه:وحشتيني اوي ياخالتو عامله اي وصافي عامله اي نادية بسعادة:كلنا كويسين يحبيبي تعالى ادخل معتز سلم على صافي وقعد نادية بخبث وسعاده:فاكر طبعا كل اللي قولتهولك معتز

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

التفت بصدم#مه وهي بتشيل الهاند فري من ودنها وبتتكلم _ دكتور يوسف رديت بهدوء وابتسامه = اها دكتور يوسف _ اي ال جاب حضرتك هنا اتكلمت بضحكه = هو انا مقولتلكيش ردت بهدوء وهي مازالت غاضه بصرها عني _ لا حضرتك مقولتش = مش احنا بقينا جيران ردت بعدم فهم _ ده ازاي يعني =

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

الجد بحزن شديد عليها ……اهدي اهدي خلاص انا عندي حل وانا معاكي متخافيش طول ما انت في قصر الجارحي محدش يتجرأ بص يبصلك لا انتي ولا ولادك،تعالي معايا بصت له بخوف …..ففين _تعالي بس كانوا كلهم قاعدين متجمعين على السفره، توجهت كل الأنظار ليها الجد بهدوء ……….. اسمعوا كويس الي هقوله ومش عايز اعتراض كتب

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

صافي..؟ مش مهم صافي صافي المهم اشتغل بس قوليلي هشتغل ايه..؟؟ قالتلها ايه يا بنتي البراءة اللي انتي فيها دي انتي لسه معرفتيش هتشتغلي ايه ؟؟؟ لا معرفش…؟؟ هتشتغلي هنا معايا ومعانا بنات تاني…!! في رجاله بيجوا يعدوا معانا بليل شويه يفرفشوا ويتبسطوا….!!! ويباتوا ويمشوا الصبح وكل ليله بألف جنيه ليكي،، في اسهل من كده

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

– عملت المثل:- مفيش عياط تاني. – قومي نجري. – والشنطة دي. – كرشت فشعرها وقالت بتفكير:- أممم، تجري معانا بردُو. – ضحكت:- طب يلا بقى. هونت عليا كتير، للصراحة كانت صدفتها حلوة، ومخانقتها أحلى. بنوته طيوبة انا ظلمتها، احنا الاتنين بنعاني من نفس المشكله بس فرق الشخص، هي ابن خالها، وانا ابن عمي، ياه

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

في شقه مراد. مراد ببرود: هتعيشوا انتو الاتنين مع بعض هنا وانا معاكم وهقسم عليكم بالعدل. زينب ببرود: انا داخلة اوضتي وياريت تقضي كل ايامك مع الاستاذة هناء. مراد بغيظ: اوك كده كده لسه عرسان ويلا غوري بقا. هناء بدلع: يلا يا بيبي. زينب بلا مبالاة قررت تعمل حاجه… تاني يوم. زينب كانت بتحضر الاكل

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

ريهام بصدمه: واحدة ايه يا ماما الا تيجي تخدمني ..انا بقولك بيشتغل شغلتين وليل ونهار عشان يسدد فلوس الفرح الا عليه يبقى هيجيب واحده تخدمني ازاي والدتها: والله هو متجوزكيش خدامه له انتي هتفضلي هنا في بيتك معززه مكرمه لحد ما يفوق من ديونه دي ويعملك كل الا انتي عيزاه نظرة ريهام لولدتها وهي بتفكر

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

في شقة والدت شروق والدتها: انا هتصل بمصطفى افرحه شروق ببكاء: لا يا ماما ما تعرفهوش لان انا اصلا مش في تفكيره والدتها: اسكتي يا هبله جوزك لازم يعرف انه هيبقى اب..واكيد هيجي يرجعك لما يعرف ان انتي حامل شروق بحزن: كان نفسي يرجعني عشاني انا يا ماما..مش يكون مضطر يرجعني عشان حامل والدتها بحزن:

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top