غير مصنف

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

عادي جالي بلاغ بالعثور علي جثتين لشابين في نفس المنطقه اللي اتقتلت فيها نرمين انتقلت لموقع الحادث تم رفع البصمات ونقل الجثتين للمشرحه وطبعا تمت تحريات وتحقيقات زي ما بيتم في أي قضيه قتل لكن تقرير المعمل الجنائي أثبت إن وفاه الضحيتين طبيعيه وليست جنائيه بعد يومين من جريمه قتل الشابين تم العثور علي جثه

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

احنا لازم هند*فنه بسرعه يلا يا شريف اتر”ميت على الأرض أبكى واصر*خ واند*ب الشعور بالذ*نب والحز*ن خلانى أهمل فى نفسى، لا بدور على أكل ولا بست*حمه ولا بتحرك من مكانى غير لو كوثر امرتنى بعد تسع شهور جاتنى الآ*م الوضع، استنيت شريف يجيب دكتور او ياخدنى على المستشفى لكن كوثر قالت انا هولدك كنت بخا*ف

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

نورتي البيت يا عروسه… كانت نيره ساكته ومش بترد علي حد فمسك عزت ايدها وقال_ يلا بينا يا نيره.. سحبت نيره ايدها منه وطلعت علي السلم واول ما دخلت الاوضه راحت علي الحمام وفضلت تعيط، وبعد شويه خرجت وهي لابسه بجامه وراحت نامت.. وقف عزت وقال بحده _ احنا لازم تتكلم.. ردت عليه وقالت _

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

اقترب من طفلته جنه وهي على ذراع والدتها ثم قبل خدها وتحدث بجمود. – ماشي روحي بس خلي بالك من البنات ثم اضاف بس@خرية. – يا ام البنات نظرت اليه بغضب ثم اخذت الطفلتين وتقدمته على الدرج وهي تهمس بداخلها. – حسبي الله ونعم الوكيل ثم ذهبت الى منزل صديقتها الوحيدة “مروة” لتشتكي لها همها

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

رجع أدهم لبيته وقد انهكه العمل، لكن ذهب لذلك الولد الذى ورث العناد عنه طرق باب غرفة آدم بخفة ثم ولج لداخل الحجرة أدهم: عارف إنك صاحى بطل تمثل عليا آدم: … أدهم: أنا مضطر أنفذ قرارى وصدقنى هتشكرنى على دا بعدين آدم: محدش يقدر يجبرك حضرتك ال عايز.. هتديها الحب والاهتمام وهتنسانا أدهم: مين

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

انا م شايفة حاجة قدامي خالص انا سامعة ناس بتقول الحقوها دي بتم0وت، عاوزين نقل دم بسرعة المريضة بتم0وت، صوت زعيق حواليا، انا مش داريانة بحاجة خالص انا مش قادرة اقوم عاوزة اقوم اصرخ بس حسة ان مشلولة غمضت عيني وفتحتها وغمضتها تاني بس المرادي مش قادرة افتحها حتي، حسيت ان انتهيت حسة ان خلاص

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

يزن اتصدم ونور كده برضو يزن قام بعصبية: انت بتقول اي ي جدع انت نور خطيبتي انت فااهم.. ثم انت مين اصلا احمد ببرود: انا إبن خالتها وبحبها من زمان يزن بغضب جحيمي: انت مجنون يااض بتحب مين واكمل بصوت جهوري نور هتبقي مراتي الاسبوع الجاي الكل بصد@مة ونور: انت بتقول اي ازاي يزن: هو

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

-لا متدينة اووي بروح امك بصتلي تقي بخوف فقولت وانا بهزها. -مفكرتيش في ربنا ليه وانتي بتسلمي نفسك لواحد ميسواش…مفكرتيش فيه ليه وانتي بتز*ني… دموعها نزلت وكانت عايزة تتكلم فزعقت فيها جامد وقولت: -اخرسي متتكلميش…دلوقتي جاية تصلي وتتوبي..دلوقتي عرفتي ربنا…دلوقتي خايفة منه…مخوفتيش منه وانتي بتسلمي نفسك لواحد غريب عنك…ليه مخوفتيش وقتها… دموعها نزلت اكتر وقعدت

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

يعلم الله اني احببتك بكل قوتي يعلم الله ان حبي تخطى كل الحدود يعلم الله اني زرفت الكثير من الدمع وقطعت جميع الوعود يعلم الله اني ما قصرت معك يوما يعلم الله اني فعلت كل شئ لامنعك من البعد ولكنك انت من اخترت…..الرحيل دخل رامي البيت بعد يوم طويل جدا من الشغل لقى البيت في

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

_إستنى عندك. بصلي بجنب عينيه وأنا قولت بتوتر: _بعد إذن حضرتك لو مش هزعجكك يعني بعد كدا إبقى خبط على الباب. إتكلم بلا مبالاة بِشكل مُستفز وقال: =إنتي مراتي مش لازم استأذن يعني، بس هحاول. مشي من قدامي وسابني همو *ت من الغيظ واللامُبالاة اللي عندهُ، بعد شوية الضيوف اللي قال عليهم جُم وكانت عمتي

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

:نعممم انا فهد الأنصارى اخد بنات تتسوق؟!!!!دا من سابع المستحيلات ندى بضحك:ايه ي فهد الأنصارى شايفاك خدت بنات تتسوق اهو 😂 فيروز بضحك:اسكتى ي ندى والله انا ما مصدقه اصلا فهد بعصبية:مسمعش صوت واحده فيكوا لحد ما نرجع وهى عشر دقايق تجيبوا فيها اللى عايزينه لو اتاخرتوا مش هستنى حد انا فيروز: هما دقيقتين يعم

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

محمد: ليه ي حور اقعدي معاه الاول حور: لا ي بابا اناا مش هتجوز اصلا محمد: يبنتي حرام عليكي اناا مش هعيش ليكي حور بهدوء: ماشي ي بابا لو مش عجبني مش هوافق محمد بفرح: ماشي حور: طيب مين العريس محمد: فهد صاحب الشركه اللي بتشتغلي فيهاا حور: ماشي بعد كام يوم فهد راح لحور

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

لمار بخبث:صباح الخير ياصافي مالك واقفلنا كدا عايزة حاجه ولا اي؟؟! صافي بغيظ وهي باصه لأحمد اللي واقف مستغرب لمار:مش هتفطر يا أحمد لمار بهمس لأحمد:مش هتفطر ياميدو احمد:ها لمار بضحكه:بقولك مش هتفطر؟ احمد بهيام:هفطر طبعا لمار سحبت ايدو وشدتو ونزلت:طب يلا ياحبيبي هعملك انا الفطار النهاردة صافي بصتلهم بغيظ وصدم#مه:ينهارك اسود يالمار دا أنا

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

تاني يوم وزي م توقعت لقيتها جت المحاضره، لا وقاعده ف البنش الاول كمان، الله عليك ي واد ي يوسف وانت مسيطر كده اول م دخلت لقيتها حاطه راسها ف الارض وساكته _ انسه مريم محمد رفعت راسها بعد م بصتلي، واكتشفت ان عينيها كانت وحشاني، عنيها ال لحد دلوقتي م عرفش لونهم، من كتر

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

محسن بحزن……..ايوه ولدين تؤام جلال بحزن………. يعني البنت دي بريئه ولا محسن بهدوء……بريئه قاطعها جلال باستغراب …. … واي فايده عمها وبنت عمها أنهم يكذبوا ويتبلوا عليها في القسم. محسن بغضب……….. ده سامح الزيناتي ده ********حتي بنت أخوه مش سالمه من وسا’خته رحيم بغضب جحيمي………وانت اي عرفك انها بريئه ولا لاء يا استاذ محسن محسن

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

الناس جريوا عليهم خدوهم الاتنين علي اقرب مستشفي..؟؟ وقبل ميلحقوا يسعفوا ابوها.. قبل حتي ميوصل المستشفي كان م١ت…!!! وهيا لسه عايشه.. بس ياريتها مات0ت…!! بعد يومين في احدي غرف المستشفي..؟؟ ممرضة: مش هيا دي العروسه اللي جات اول امبارح وكان يوم فرحها…؟؟ اه هيا بس غريبه محدش عبرها ولا زارها من ساعة مجبوها، حتي لسه

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

خرجت ورنيت عليه، رد بضيق: خير. -ياروحي أنت نسيت كتب كتابنا ولا أي، انا جاهزة يلا عشان منتأخرش على المأذون. -مانستش وانا تحت مستني حضرتك تنزلي. -اتكلمت بعصبية: أي اللي مستني ماتطلع عشان نتصور سوا. -مش عايز اتصور معاكي حلو كده. -ياسيدي بناقصة قالك انا اللي ميته عليك، رَها هنا على فكرة، براحتك، قفلت فوشة

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

رؤؤف بتفكير: مش هتوفق دي بتكرهني. المجهول بمكر: عندي يلي يخليها توافق غصب عنها. رؤؤف بعدم فهم: اي هو. المجهول:**********. رؤؤف بصدممه: انت بتقول ايههههه. بقلم ميرا ابوالخير. ✨✨✨✨✨✨✨✨ في مكتب مراد. زينب بغضب: ايه يلي سمعته دا. مراد ببرود: يلي هيحصل هتجوز حبيبتي وبعدين كلها فترة ونتطلق. زينب بدموع وزعيق: انت ايهه كل دا

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

ريهام بزعل: سيف لو سمحت متغلطش في خالتي رد سيف بهدوء: يا حبيبتي انا مغلطتش وصدقيني انا فعلا معنديش وقت فاضي نهائي ومش هقدر اجي معاكي ردت ريهام بحزن: يعني يا سيف انا مستحمله ان انت سايبني لوحدي ليل ونهار من يوم ما اتجوزنا ولا بتخرجني ولا تفسحني زي اي عرسان جداد وكمان عايز تحرجني

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

( طلعت شروق شقتها وخدت بعض الملابس ليها وراحت علي بيت اهلها ) بقلمي/ملك إبراهيم والدت شروق: اهدي يا حبيبتي وكفايه عياط شروق ببكاء: انا تعبت معاهم يا ماما وهما مفيش رحمه واخرتها يضربني ويهني كدا والدتها: معلش يا حبيبتي هو الجواز كدا يا نور عين امك ولازم الواحد بيجي علي مراته شويه عشان يرضي

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top