Author name: asmaa

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

وهي اللي بتنقل إشارات الاستقبال والإرسال اللي تم التحدث فى نطاقة ومن هنا بنقدر نحدد المكان وبالتالى الوصول إلى الجانى أو تحديد وجوده أو عدمه فى مكان الحادث ساعة وقت قوع الجريمة خدت إذن نيابة فورا وتم اخطار شركه المحمول التابع لها المتهم لان كل شركة لديها شبكات إرسال منتشرة فى أنحاء الجمهورية ومن خلال

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

انا كنت عارفه انها عايزه تتخلص منى وان وجودى فى الشقه مضا*يقها والدى سألها عريس مين ده الى هيقبل بواحده معاها طفل؟ مرآة ابويا قالت العريس موجود وكمان هيدفع مهر كويس ولا انت عايز بنتك كا*تمه فوق نفسنا كده؟ ياراجل عايزه اعرف اد*لعك!! سمع والدى الكلمه وب”لع ريقه، كان للكلمه أثر عجيب على ذاته وشروق

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

نيره بهدوء ردت عليها وقالت _ ما تزعليش انتي بس وانا اوعدك لما هتجوز هفضل كل ما اتكلم مع عزت يبقي عليكي وهخليه يشوفك ويحبك ويعشقك كمان.. هدي بحماس قالت ـ ياارب يا نيره ياارب.. نيره بحماس _ طيب يلا بقي عشان الميكآب ارتست وصلت.. _بالليل جهزت نيره ولبست فستانها الابيض وكانت جميله اووي وفرحتها

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

ثم اضافة وهي تنظر الى ابنها. – عشان جمال هيدهن الشقة اللي فوق ويتجوز فيها نظر جمال الى زوجته أميرة بحزن ثم اخفض وجهه ارضًا. جففت أميرة دموعها ثم استندت على الأرض ووقفت بتعب وهي بداخل حالة من الز@هول، تردد ذكر الله بدون توقف قائلة. – يارب انا مليش غيرك، اشفي لي بنتي يارب نظرت

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

أحست والدته بعدم الطمأنينة فى كلامه وأن هناك ما يخفيه فلم ترد الضغط عليه أكثر من ذلك فقالت: ربنا يقدملك الخير يا ابنى، راضى ابنك بكلمتين كدا أدهم: هشوف ثم ترك الڤيلا وغادر لمقر عمله … ……………… نور: سيلااااااااااا سيلا: ايييييه نهاية العالم فى حد يصحى كدا نور: الشغل …، والمز ال حكتيلى عنه باين

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

يوسف = ديي وراح مديها مذكراتها،”يوسف عارف ان جميلة بتكتب مذكراتها وان اي حاجة هو عاوز يعرفها بتبقي في مذكراتها ” جميلة واتص@دمت اكتر بالمذكرات بتاعتها، طب هو اي اللي وصلهالو اصلا ازاي دي كانت ف درج المكتب عندي ” جميلة:أأانت انت ازاي خدتها اصلا دي كانت ف اوضتي انت ازاي دخلت اوضتي اصلاا؟ يوسف=

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

نور: تمام يزن باهتمام: في محاضرة بتاعتي هديهالك ولو عايزاني اشرحالك تمام معنديش مشكلة نور بذوق: لا لا مش عايزة اتعبك معايا يزن: لا مفيش تعب.. وبدأ يشرحلها المحاصرة يزن بعد وقت: انا كده خلصت عاوزة حاجة نور: لا متشكرا جدا ليك وشرحك جميل جدا يزن: تسلمي ده من زوقك نور: هحتاج بس محضرات بكره

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

ماجي تبقي سكرتيرتي وصديقتي دمها خفيف وبنت مخها مه0وي… بصتلي ماجي وقالت: -ها يا سيدي قولي مالك… اتنهدت وانا بتكلم واقولها كل حاجة… اتصدمت ماجي من اللي سمعته فقولت: -بس يا ماجي الكلام ده ميطلعش برة -اكيد…وانت هتعمل ايه دلوقتي -هعيشها في جح*يم -حرام عليك يا حسام ما تسترها -وانا مالي يا ماجي هي اللي

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

نروح مكان تاني اول مره نروحه ف بيت حمزه حمزه فتح الباب ودخل ولقا ريحة اكل حلوه اوي ف عرف ان ست الكل واقفة ف المطبخ قام متسحب ودخل عليها بشويش وقام قايل بصوت عالي: جعااااااااااااااااان. عفاف: يا لهووووي جراي اي يا زفت الطين انت انت عمرك ما هتعقل ابدا بقيت شحط اطول من الباب

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

مش المساعدة بتاعتي، هشيلهم أنا ولا إي! بصيتلهُ بعصبية ونزلت معاه، وصلنا كافيه وكان في واحدة أجنبية جميلة جدًا قاعدة مستنياه، قتدوا يتكلموا بالإنجليزي شوية عن الطب وعرفت إنهُ بيعالج والدها من مرض في الفقرات وهي مُقيمة هنا في مصر الفترة دي، بصتلي وسألتهُ عليا فـَ بصلي بعدم إهتمام وقال: _Never mind، she’s my personal

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

بتاعك وهتروحى مع فهد الشركه فهد:ايه!!! اسف ي جدى بس انت عارف انى مش بشغل اى حد معايا واسطه الجد:ومين قالك أنها هتشتغل واسطه اومال انا قايلها تجيب الC.V ليه فهد:بس انت عارف اننا مش بنقبل اى حد احنا بنقبل الافضل وانا هقارن ال C.V بتاعها مع الباقى ندى بثقه:هشتغل ايه بقى فهد برفعه حاجب:مش

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

حور: اناا همشي بقاا ي بابا عشان مش اتاخر محمد: والله مانتي ماشيه غير لما تفطري يعني اناا تعبت ف الفطار وانتي تمشي كدا حور: حاضر قعدوا فطروا وحور مشيت عند احمد احمد بيكلم نفسه ايواا اللي اناا عملته كدا صح اناا اي اللي يخليني اقبل واحده زيها كدا واناا فاكرها محترمه قطع تفكيره دخول

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

احمد وهو يتمالك نفسه:انا مش عايز اتجوز يالمار انا اكتشفت اني مقدرش اكون مع حد غيرك وعايز اخلف منك ف ارجوكي بلاش الموضوع دا لمار بحده:ونا قولت لأ يا احمد انت اي مبتفهمش انااا مش عايزة اخلف مش عايزة!! احمد بألم وغضب:تمام يالمار بس مترجعيش تندمي… وبعد مطلع من الأوضه لمار انهارت ف العياط تاني

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

اي ي جو، ف حاجه ولا اي _ ايوه، تعالي المكتب عايزك اتكلم بقلق = طب انت كويس طيب _ انا كويس ي أحمد بس تعالي = يعني الحوار مهم الغي محاضرتي واجيلك _ اه ي أحمد ياريت = دقيقتين وتلاقيني عندك _ تمام وفعلا دقيقتين ولقيته بيخبط عليا _ ادخل = اي ي بني

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

مصدقه شريف مات الجد بحزن والدموع في عيونه ……بقاله 4شهرين ونص انتي ازاي ماحساتيش ملاك بدموع ……..عشان هو معاده يرجع بكره من سفريه امريكا بصلها بشفقه وقال……شريف عمل حادثه قبل ما يسافر بساعه _ايييييه عشان كده مكنش بيتصل بيا اهي اهي لي يشريف سبتني وقالت بصوت باكي …… هو هو وعدني أنه هيحميني منهم هو

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

خلاص مبقاش عندي حجج تاني أقولها لابويا وأمي..؟؟ وابتدوا يضغطوا عليا ولولا انهم واثقين فيا ثقة عمياء كانوا شكوا اني في حاجه غلط انا مخبياها عليهم…!! لحد ما انت جيت اتقدمت !! ومكنش ينفع ارفض تاني !! فتوكلت علي الله ووافقت في الاول كنت ناويه اكررهك فيا عشان انت اللي تسيبني.. بس لما عرفتك كويس..

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

انتي بتعيطي. -واللهِ ده شيء مايخصكش. -شايفك حبتيها وكأني ما أعرفهاش ولا بحبها. -عايزة أشوفها، هتوديني ليها ولا أروح لوحدي. -فهميني مالك. -يوه ياجدع بقول مايخصكش، عايزة أروح لِـرَها، أنجز. -ماشي يلا. خبطت على الباب بهدوء: رَها. -فتحت الباب وفجأة لقيتها بتحضني بحنان وحب: سدرة وحشتيني أوي. -حضنتها بنفس الحب: وانتي وحشتيني أوي يا رَها.

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

مراد ببرود: ايه هما احسن مني. طخخخخخ: انا كر”هتك اكتر م حبيتك يا مراد انا معملتش اي حاجه ه هم.. مراد استغراب من سكوتها لاقها هتقع مسكها بسرعه: زينب. فقدت الواعي. شالها وراح البيت. اتصل ب دكتوره وفي دماغه حاجه. الدكتوره: عندها انهيار وضعف لازم اهتمام اكتر. مراد باحراج: كنت عايزك تشوفيها اذا بنت ولا

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

والدة ريهام: خلاص يبقى تتفق مع القاعه واحنا جاهزين للفرح سيف: تمام وان شاءالله الفرح يكون في اقرب وقت ( نظرة والدة ريهام لبنتها بغيظ بسبب حبها الكبير لسيف ) **************** ( بعد الفرح باسبوع في شقة سيف وزوجته ريهام ) (وقف سيف وهو بيكمل لبسه عشان يروح الشغل وفتحت ريهام عنيها بصعوبة ولقته واقف

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

الساعه 3 بعد نص الليل شروق بتعب: انا خلصت ياماما (فتحت حماتها عنيها من النوم) حماتها: هي الساعه كام شروق: الساعه 3 وفاضل ساعه علي الفجر حماتها: طب اطلعي شقتك عشان الصبح تنزليلي بدري عشان عايزين نعمل حلوايات للعزومه شروق بغضب مكتوم: حاضر عن اذنك   طلعت شروق شقتها ودخلت علي الحمام اخدت شاور وغيرت

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top