Author name: asmaa

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى

هو ده هو ده نفس الفستان يا ماما فستان ايه يافاتن تقصدي ايه يا ماما ارجوكم صدقوني سمر فيها حاجه غريبه امبارح لما قولتي انها كانت قاعده ماسكه الموبايل فاتحه النت في نفس اللحظه اتبعتلي اضافه من ايميل غريب عليه نفس صوره الفستان دي وبعتلي صورتي بنفس الفستان ومكتوب جنبها فاتن خمسه اهدي يابنتي انتي […]

قصة عقبالك في فستان الدم الجزء الثانى Read More »

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة

حكاية أغرب من الخيال بدأت يوم فرح اخويا في نص فرح اخويا قربت من العروسه وحضنتها قربت هيا مني و همست في ودني ب الكلمتين دول عقبالك في فستان الدم 😲 كريم اخويا شخص مستهتر جدا ومبيتحملش اي نوع من انواع المسؤوليه وده اللي شجع بابا أنه يوافق علي طلب كريم ب أنه يخطب ..

قصة عقبالك في فستان الدم كاملة Read More »

هونوا عليا

مشكله أنا حصل معايا موقف وحش اوى هونوا عليا كنت بفرش أوضة نومى وحماتى جات وكانت جايبة هدوم خطيبى علشان ارصها فى الدولاب ف أنا بصراحة مش جايبة هدوم كتير ظروفنا مش اد كدة وبما انى خلصت رص حاجتى فابتفتح وبتقولى سيبالو كام رف بقا وشافت الحاجات قليلة قالتلى انتى لسة مارصتيش بقيت حاجتك أنا

هونوا عليا Read More »

من فترة جالي بلاغ

عادي جالي بلاغ بالعثور علي جثتين لشابين في نفس المنطقه اللي اتقتلت فيها نرمين انتقلت لموقع الحادث تم رفع البصمات ونقل الجثتين للمشرحه وطبعا تمت تحريات وتحقيقات زي ما بيتم في أي قضيه قتل لكن تقرير المعمل الجنائي أثبت إن وفاه الضحيتين طبيعيه وليست جنائيه بعد يومين من جريمه قتل الشابين تم العثور علي جثه

من فترة جالي بلاغ Read More »

رواية نظرة ليلة الدخلة

لما خاف عليها من كلام الناس خوفه عليها واصبح كل شئ بالنسبالها. ولاكن قبل ان تذهب اضائت كل الانوار وكان افضل احتفال واجمل عيد مولد لها في حياتها ولم تصدق عيناها وكانت تشعر وكأنها في حلم وكانت الابتسامة ستمزق وجهها بعد البكاء والحزن الشديد لانها ستفارق حبيبها وسامحها وليد وقال لها: الي اين انتي ذاهبه

رواية نظرة ليلة الدخلة Read More »

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي

احنا لازم هند*فنه بسرعه يلا يا شريف اتر”ميت على الأرض أبكى واصر*خ واند*ب الشعور بالذ*نب والحز*ن خلانى أهمل فى نفسى، لا بدور على أكل ولا بست*حمه ولا بتحرك من مكانى غير لو كوثر امرتنى بعد تسع شهور جاتنى الآ*م الوضع، استنيت شريف يجيب دكتور او ياخدنى على المستشفى لكن كوثر قالت انا هولدك كنت بخا*ف

رواية ثلاث صرخات وحدها لا تكفي Read More »

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة

ردت عليه نيره وهي بتمسح دموعها وقالت _ لا مقولتلوش عشان انا مش معايا رقمه اصلا.. لطم زياد علي وشه وقال _ نعمم يا اختي مش معاكي رقم جوزك ازاي؟.. نيره يقلق _ ما حدش ادهولي… اروي _ هيديه ليكي زياد وكلميه قوليلو عزت لازم يعرف حاحه زي دي.. زياد بجديه ـ لا انا مش

رواية تركني يوم فرحي وتزوج خادمة Read More »

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم

ايه رأيك بقى لو نروحلها دلوقتي قبل ما تروح الشغل ونطلب منها تشوفلك شغلانه معاها وتسيبي بناتك معايا وتطلعي تشتغلي ويمكن ربنا يكرمك وتقدري تعملي لبنتك العملية جففت أميرة دموعها وهي تتحدث بلهفة. – طب قومي ياما نروحلها دلوقتي تحدثت والدتها بالايجاب. – طب انا هحط العباية عليا واجي معاكي وكمان عمك حامد لسه نايم

رواية أميرة أخر الزمان للكاتبة ملك إبراهيم Read More »

بدبلة زوجتي

استفزها بروده فوقفت بعنف وصفعت المائدة بيدها وهى تقول بصوت مرتفع: انت ازاى تسمح لنفسك تلعب بمشاعرى كدااا أدهم على نفس بروده: صوتك ما يعلاش سيلا: مش بمزاجك حدجها بنظرة قاتلة ثم قام من مكانه واقترب منها فشعرت بفارق الطول الملحوظ بينهما، قبض على معصمها بقوة وهو يقول: قولتلك صوتك ما يعلاش لسا ما اتخلقتش

بدبلة زوجتي Read More »

اسكريبت جميلة بقلم جنى

جميل: اااة جميلة اللي كانت دايما بتبقي معاك لما بتقع واول واحدة بتمدلك ايديها وانت تمسك فيها عشان ترجع تقف من تاني بس المرادي معملتش كدا بالعكس استسلمت وحتي مساعتدش نفسك انك تقوم يوسف بعياط = جميلة انا اسف بجد سامحيني حقك عليا انا السبب ف كل حاجة حصلت انا السبب ف انك تتعبي وانا

اسكريبت جميلة بقلم جنى Read More »

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد

نور بتفكير: امم ماشي بس لازم ابدا اذاكر الامتحنات الاسبوع الجاي يزن بعشق: انا جنبك وهذاكرلك انا نور ابتسمت ليه بحب وروحو اتعشو ونامو جه الصباح ونور صحيت بنشاط وبصت علي يزن بحب وباسته من خده وقامت تاخد دش وطلعت صحت يزن نور بحنان: يزن حبيبي قوم يزن بنعاس: شوية شوية نور بضحك: لاء يلا

رواية احببت دكتور جامعي كاملة بقلم دنيا محمد Read More »

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار

هنروح بلدنا يا حيلتها عشان نوريك ازاي تحاول تد*نس شرف واحدة منينا… بصلنا بخوف فروحت ومسكت تقي اللي كانت بتبكي وابتسمتلها وقولت: -متقلقيش كلنا معاكي… بالعافية. اخدنا تامر البلد وانا وشباب العيلة وضبناه كويس اووي…اتطمنا أنه مسح كل الفيديوهات الخاصة بتقي…وخلينا ضابط معرفة يمضية علي عدم تعرض ويخلص الموضوع في سرية تامة…وبكده ضمنا أن تأمر

رواية اخطأت وأحببتك كاتبة سوليية نصار Read More »

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل

وفعلا بعد ساعة ونص حسن اخو خديجة جاب الاولاد ليها. حسن: عامله اي با حبيبتي النهاردة كويسه؟ خديجة: الحمد لله يا حبيبي انا زي الفل الحمد لله. حسن: طب عايزه اي حاجه ناقصك حاجة. خديجة: عايزه سلامتك يا قلبي، ابدا انت مش مخليني محتاجة حاجة ربنا يخليك ليا. حسن: طب يا حبيبتي انا همشي بقا

رواية سامحيني للكاتبة ضحي وائل Read More »

بعد ان دخلنا

_يبقى متتكلمش معايا طول عمرك. إتكلم هو كمان بغضب وقال وهو ماشي: =يبقى أحسن برضوا. بعد شوية كنت ماسكة كوباية الشاي وواقفة جنبهُ وهو بيرتب الدولاب وقولت بصيغة أمر: بصلي بعصبية وهو بيجِز على سنانهُ ومردش، بعد ساعات طويلة وصلنا لآخر حاجة وكانت النيش، كنت واقفة جنبهُ بحذر وخايفة يكسر حاجة، موبايلي رن وكانت ماما

بعد ان دخلنا Read More »

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير

ندى حكيتله اللى حصل وانها مكانتش عايشه هنا ومتعرفش الاماكن مهاب بغض@ب:دا مجنون ازاى يعنى يسيبك لوحدك وهو عارف انك متعرفيش الاماكن ندى بحزن:مش مهم انا بس عايزه اروح بيتى انا مش عايزه اى ضغط تانى مهاب بشفقه:تعالى انا هوصلك بس على الاقل عايز اعرف اسم عيلتك علشان اعرف اوصلك ندى بتعب:عيله الأنصارى مهاب بصدم#مه:عيله

عشق أولاد العم بقلم ندا سمير Read More »

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد

محمد: ليه ي حور اقعدي معاه الاول حور: لا ي بابا اناا مش هتجوز اصلا محمد: يبنتي حرام عليكي اناا مش هعيش ليكي حور بهدوء: ماشي ي بابا لو مش عجبني مش هوافق محمد بفرح: ماشي حور: طيب مين العريس محمد: فهد صاحب الشركه اللي بتشتغلي فيهاا حور: ماشي بعد كام يوم فهد راح لحور

رواية قدر ونصيب كاملة بقلم رحمة محمد Read More »

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول

فالشركه عمر:هو احمد جوا ياحنين حنين:لا احمد طلع من الشركة وهو بيجري ولما سالتو مالك مردش..شكل فيه مشكلة معاه عمر اتصل يأحمد يعرف مالو بس ملقاش رد ف قرر يروحلو البيت عمر:انا هروح اشوف في اي تعالي اوصلك ف طريقي حنين برفض:بس انا عندي شغل عمر بعصبيه:يولع الشغل بقولك يلا حنين لمت حاجتها وركبت معاه

رواية احبك منذ نعومة اظافري كاملة جميع الفصول Read More »

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد

موافقتيش لي ي بنتي = يعني هتجوزه عشان جدعنه منه ي طنط، لي يعني، ان شاء الله ربنا يعديها ع خير، ولا يدبس فيا ولا حاجه ردت بدفاع _ وانتي ال ياخدك يبقى اتدبس؟ ده يبقي ي حظه ويهناه غصب عني ابتسمت = تسلمي ي طنط _ تحبي ابات معاكي النهارده ي بنتي = لا

رواية أنجاني حبها بقلم مي سيد Read More »

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي

ملاك انتي فكراني نعم فكراني هو هو احنا اتقابلنا قبل كده انا الدكتور الي قابلت في المطعم بجد هههه ايوه ملاك اي رايك نبدأ صفحه جديده بصت له كتير وقالت بطيبه …..موافقه رحيم من غير اي مقدمات …..انا بحبك يا ملاك نعم ايوه بحب من اول يوم شوفتك فيه ودورت عليكي كتير وملقتكيش بس شكل

رواية ضحية القاسي كاتبة/ بسملة بدوي Read More »

رواية قرار في ليلة الدخلة

شريط حياتها قدام عينيها شغال.. شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها.. قالها علي فين..؟! قالتله علي عنوان صاحبتها…شاورت لتاكسي والدنيا كلها كانت سوده في عنيها.. قالها علي فين..؟! قالتله علي عنوان صاحبتها وفي نص الطريق بصلها وقالها: معاكي فلوس للأجرة ولا هاخد حقي ازاي..؟؟ بكل برود ومن غير حتي متبص في وشه قالتله:

رواية قرار في ليلة الدخلة Read More »

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد

حب وحنان ودفى الصاحب ده له طعم تاني، طعم مش هيحسه غير اللي معاه صاحب بجد، مش صاحب مصلحة أبدًا. – وحشتيني أوي يا رَها. – وحشتيني أكتر ياعيونها. خرجت من حضنها وقولت بحماس: – عمو فين؟. – شاورت على الجنينه:- بيقطف خوخ ليكِ. جريت ناحية الجنينه وانا بنادي عليه: – عمو. وقفت وناديت عليه

احبربت خادمتي بقلم ندي الحداد Read More »

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير

زينب بحزن: تقوم تطردني. مراد: خلاص حقك عليا اي رايك نروح الملاهي زينب بضحك: اوكيييي. باااااااااكككككككككككك. زينب بتفوق: اممم انا فين. بقلم ميرا ابوالخير مراد بحب وباصص في عيونها: في قلبي. زينب بعدم فهم: اي دا انا مش فاهمه حاجه. مراد قص كل م حدث منذ البداية. زينب بدموع: وعملت ايه مع صحبك. مراد بهدؤء:

رواية ليس اجباري عنا كاملة حتي الفصل الاخير بقلم ميرا ابو الخير Read More »

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم.

اليوم التالي في منزل زينه قعدت مع والدة سيف والدة سيف: اهو هو دا كل الا حصل واتجن اول ما عرف اني عيزاه يعمل التوكيل لمحاميه ..منها لله كرهته في صنف الحريم كله ابتسمت زينه واتكلمت بهدوء: طب هو فين دلوقتي..؟ والدة سيف: الصبح بيكون في الشركه الا بيشتغل فيها زينه: حضرتك عارفه عنوان الشركه

دمرت حياتي للكاتبة ملك إبراهيم. Read More »

حكاية شروق ومصطفى

في شقة والدت شروق والدتها: انا هتصل بمصطفى افرحه شروق ببكاء: لا يا ماما ما تعرفهوش لان انا اصلا مش في تفكيره والدتها: اسكتي يا هبله جوزك لازم يعرف انه هيبقى اب..واكيد هيجي يرجعك لما يعرف ان انتي حامل شروق بحزن: كان نفسي يرجعني عشاني انا يا ماما..مش يكون مضطر يرجعني عشان حامل والدتها بحزن:

حكاية شروق ومصطفى Read More »

Scroll to Top