رواية دخله مؤجله. الجزء الرابع

رواية دخله مؤجله الفصل السادس 6 بقلم الكاتبه المتميزه صباحيه مباركه باعروسه وهو يقترب منها ويوضع يده علي شعرها هي برعشه ..ابعد عني أنا بكرهك انت ح*يوان نزل كف يده علي وجها وقعت علي الس*رير جدبها من دراعها بشده وقال لها اسمعي يا روح اه*لك لسانك الطويل ده انا هاق*طعه لو ما تعدلش تتضبطي معي […]

رواية دخله مؤجله. الجزء الرابع Read More »

رواية دخله مؤجله. الجزء الثالث

ادام وهو يخ*لع التشرت ولا حاجه متخفىش هنلعب مع بعض عريس وعرسه مش اكتر كارما وهي وتبعد وتتراجع للخلف لا ابعد عني أنا مش عايزاك انا بكر*هك بكر*هك ادmم بغ*ل من كلام كرمه شدها بغباء وحدفها على السrير بغضب وهو يقول وانا كمان بكر*هك بس عايز حق الشرعي وابتدا يقترب لها ويثبت يدها وينقض عليها

رواية دخله مؤجله. الجزء الثالث Read More »

رواية دخله مؤجله. الجزء الثاني

لف الح*زام علي أيده وحدف*ني علي الارض بشده كارما بص*ريخ انت هتعمل ايه ادام.بعصبيه..هعلمك الاداب واعرفك انك علي زمه راجل ازاي تخلي واحد تاني يحط أيده عليكي ونزل ضر*ب فيا بالحزام وانا فضلت اصر*خ فضلت اعيط واصر*خ انا بكرهك .بكرهك ابعد عني انا بكرهك انا بحb جلال انا بكرهك انت ابعد عني ادام اتحول لوحش

رواية دخله مؤجله. الجزء الثاني Read More »

رواية دخله مؤجله. الجزء الأول

يعني ايه عروسه مش جاهزه لدخله امال بتجوzي ليه وانتي الا محدده المعاد دا بصتله وانا وشي في الأرض وقولته معرفش ايه الاحصل تقريبا كدا توتر زياده قرب ليا جامد اوي لدرجه اني كنت حاسه بنفسه في رقبتي كنت برتعش من الغيره وقالي وليه متوتره حد يكره 7بيبي يقرب ليه وبدأ يح*ضني ويلتهم شفايفي بشده

رواية دخله مؤجله. الجزء الأول Read More »

العوض الجميل الجزاء الرابع والاخير

العوض الجميل الجزاء الرابع منى: خير إن شاء الله، المهم عملت لكن غدا على قد ما قدرت مصطفى: تعبتي نفسك ليه يا ست الكل كنا هنطلب دليفري لا كنت أعمل حاجة سريعة منى: لا لا أنا طبخت قوموا بقى اغرفوا الأكل مصطفى وعصام: حاضر دخلوا غسلوا وجابوا الأكل وقعدوا يأكلوا وبعدها عصام مشي عشان عايز

العوض الجميل الجزاء الرابع والاخير Read More »

العوض الجميل الجزاء الثالث

العوض الجميل الجزاء الثالث وبدأ يقرأ وهى تقول وراه، وكانت فرحانة إن حفظت كام سورة من كتاب ربنا وعارفة معناهم بتفوت الأيام ومصطفى خلاص خلص آخر سنة في مدرسة الصناعي، وراح عمل معادلة، وقدmم في كلية هندسة بعد لما نتيجة الرغبات جت كلية الهندسة كان فرحان جدا إن حقق نجاح كبير وهيدخل الكلية اللي نفسه

العوض الجميل الجزاء الثالث Read More »

روايه العوض الجميل الجزاء الثاني

العوض الجميل الجزاء الثاني بتكلمه كأنه هيرد عليها وبتقوله: ينفع كدا يا مصطفى تخضني عليك؟ وباسته وقامت تعمله الرضعة فات سنتين وبقى مصطفى بيمشي وبيتكلم بسيط، وهى بتبقى سعيدة جدا لما بتسمع منه كلمة ماما كانت في المطبخ بتعمله مكرونة عشان بيحbها خلصتها وحطت في طبق عشان ياكلوا، وقعدته على رجليها تأكله مصطفى عمال يلعب

روايه العوض الجميل الجزاء الثاني Read More »

روايه العوض. الجميل الجزاء الاول

كانت ست كبيرة نزلت فرشت قدام بابها بتبيع شوية خضار الصبح بدري سمعت صوت طفل صغير بيعيط، قامت تشوف الصوت جاي منين هى بحيرة: يا ترى ابن مين اللي بيعيط دا؟ كل جيراني هنا ماعندهمش عيال صغيرة فضلت تبحث لغاية ما لقيت طفل في لفة مrة يعيط ومrة يحط صباعه في بوقه بصت باستغراب له

روايه العوض. الجميل الجزاء الاول Read More »

رواية أنقذني من ورطة الجزء الرابع الاخير

رواية أنقذني من ورطة الجزء الرابع الاخير تمارا اتشهرت وفرحانة جدا، ومrوان كمان مبسوطلها وبنجاحها بقت معروفة عندهم في البلد عمل لها أوضة عالسطح في الدور التاني عشان العدد كتر عندها بقت بتدي ابتدائي واعدادي مrوان: اها عالناس اللي بقت مشهورة ومحدش بقى عارف يكلمها تمارا: أكيد بعد كدا تكلمني بمواعيد مش زي الأول يا

رواية أنقذني من ورطة الجزء الرابع الاخير Read More »

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثالث

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثالث تمارا بتزعقله وبتقوله: أنت السبب يا مrوان إني أنزل في الوقت دا، أنت حتى مامنعتنيش لما كنت طالعة من البيت، ما حاولتش توقفني، للدرجادي أنت بايعني ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثالث Read More »

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثاني

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثاني مشيت براحة وحذر وهى بتبص وراها خايفة يجوا يمسكوها قربت من القبر اللي كان مفتوح دا، ورايحة تطلع عشان تدخل الدور التاني ورفعت رجليها لقت صوت واحد منهم وراها بس كان في مسافة ما بينهم فقال: أخيرا هتخلص لعبة القط والفار دي يا حلوة اتسمrت مكانها ونزلت رجليها براحة

رواية أنقذني من ورطة الجزء الثاني Read More »

رواية أنقذني من ورطة الجزء الأول

كانت مستخبية في المقابر منهم وهما بيدوروا عليها بنت واقفة ما بين شابين عايزين ياخدوها وهى مrوحة في الليل هى بخوف: أنتم مين وعايزين إيه؟ سبوني أمشي أرجوكم واحد من اللي واقفين ضحك وقال: دا جوzك سالف مننا فلوس ولغاية دلوقتي مش دfعهم احنا مش فاتحينها جمعية خيرية فاحنا هناخدك مكان الفلوس تمارا بخوف وبكاء:

رواية أنقذني من ورطة الجزء الأول Read More »

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الثالث و الأخير بقلم حسناء حامد

دهش احمد لم يصدق ظن أني اسخر منه وبكي مسحت وعه بيدي وامسكت يده ادرت ان اوصله بالسياره رفض قائلا : المسجد قريب أريد أن اخطو الي المسجد وعنا قال لي ذلك لا أذكر متى كانت آخر مrه دخلت فيها المسجد ولكنها المrه الأولى التي أشعر فيها ب والن على ما فرطته طوال السنوات الماضيه

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الثالث و الأخير بقلم حسناء حامد Read More »

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الثاني بقلم حسناء حامد

وخرجت لأرى زوgتي لم تحزن زوgتي كانت مؤمنه بقضاء اللّه راضيه طالما نصحتني ان اتوقف عن الاستهزاء بالناس كانت تردد دائما لا تغتاب الناس خرجنا من المستشفى وخرج احمد معانا في الحقيقه لم أكن اهتم به كثيرآ اعتبرته غير موجود في المنزل حين يشتد أهرب إلى الصاله لا فيها كانت زوgتي تهتم به كثيرا حbه

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الثاني بقلم حسناء حامد Read More »

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الأول بقلم حسناء حامد

لم أكن جاوزت الثلاثين حين أنجبت زوgتي اوّل أبنائي ومازلت أذكر تلك .. بقيت الي آخر الليل مع الشله في إحدى الاستراحات كانت سهره مليئه بالكلام الفارغ بل بالغيبه والتعليقات اله كنت انا الذي أتولي في الغالب إضحاكهم.. وغيبه الناس وهم يضحكون أذكر ليلتها اني اضحكتهم كثيرا كنت امتلك موهبه عجيبه في التقليد بإمكاني تغيير

” الكفيف الصغير ” ❤️الجزء الأول بقلم حسناء حامد Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء الاخير

-حتي لو عرفتي أن هو السبب في الحاا. ددثه بتاعتك الجمله كانت بتتكرر في أذنها كتير جدا ، كانت بتصر*خ ومش مصدقه ، ليه الأنتق*ام يعمل كده -معقوله الأنتقا* م يخليه يعمل فيا كده ، معقوله هو ، وليه مش هو ، ما ده اللي فض*حني بدون سبب ، ده اللي د* مr حياتي ،

قصة شظايا أنثي. الجزء الاخير Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء الثاني عشر

بدأت في العلاج الطبيعي ، تم وضع قدmم صناعيه ليها ، بدأت تتعلم تمشي وكانت في كل لحظه بتبكي لأنها مش عارفه تمشي جلست علي سrيرها وبدأت تبكي بعصبيه بعد ما طردت الممrضين ، كان في الخارج أسامه بيشاهدها بدون ما هي تعرف وكان بيبكي علي اللي عمله فيها ، دخل لها -أنت حاولت تخبي

قصة شظايا أنثي. الجزء الثاني عشر Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء الحادي عشر

-أنت ف*ضحت أختي ..! -وأنت كمان فضحت 7بيبتي ، واحده بـ واحده كان واقف أدmم بكل برود وبيقول كده ، وأسامه في عينه شر كبير ، صر*خ فيه -أنا عملت لك اي وحش اتحرك أدmم ناحية أسامه وهو بيبتسم وقال -عملت كتير قوي ، هقول أي ولا أي -أنا ؟ -ايوه ، من زمان وانا

قصة شظايا أنثي. الجزء الحادي عشر Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء العاشر

-أنتي اللي فض*حتي اخت جوzك يا ملك ؟ كانت بتبكي في حجرتها ، وأبوها امامها بيعاتبها ، مسكت ايd ابوها وقالت -هتصدقني لو قولتلك لأ؟ -لأ مش مصدقك ، أنا مبقيتش أثق فيكي وقف وزق أيدها بعيد وقال بعصبيه -انا لحد دلوقتي مش مستوعب أن تنزل بيكي الحقاره وتصوري واحده كده قربت ملك منه وهي

قصة شظايا أنثي. الجزء العاشر Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء التاسع

اتحرك ناحيتها وهو بيصرخ -ملك ملك استسلمت خلاص ، أترمي أسامه بسرعه وانقذها ، وأدmم واقف خايف ومصد*وم -ملك طلع بيها وهي فاقده الوعي ، بدأ يحرك فيها -ملك فوقي ، يا نهار أسود هتوديني في دا*هيه ، ملك بدأ يصر*خ جامد ، وبيحرك فيها وهي في دنيا غير الدنيا -أنا هطلب الأسعاف وقف أسامه

قصة شظايا أنثي. الجزء التاسع Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء الثامن

-نورتي بيتك يا عروسه دخلت ملك وهي حامله شنطتها ومتعصبه جدا -أنت مش طلقتني ؟ قرب أسامه عليها وهي بدأت ترجع للخلف -ما انا رديتك -نعم ! بدأت تبعد وهو كان بيقرب ، استندت علي الحائط بظهرها -أبعد -أنتي مش قولتي ان مليش في الحر* يم ، يبقي خايفه مني ليه بدأت تبلع ريقها وكانت

قصة شظايا أنثي. الجزء الثامن Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء السابع

-أنا يقولولي بنتك فض*حت جوzها وقالت عليه شا*. ذ كانت واقف أمام والدها بتبكي -بتعيtي علي أيه ملك كانت عاوزه تحكي وتقول اللي عملته بس خايفه من أبوها ، بدأت تأخذ نفسها وقالت -وهو أما فضحني وزور فيديو علشان يسيبني ليلة الفرح دي كانت ايه الأب أيده بدأت ترتجف وقرب من ملك ومسكها من كتفها

قصة شظايا أنثي. الجزء السابع Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء السادس

-ملك عملت مصيبه يا أسامه قفل أسامه التليفون وكان حاسس أن اللي ملك عملته حاجه لا تخطر علي بال حد ، كان في د*ماغه أن هي ف*ضحت سندس بس الموضوع أقذ*ر بكتير ، فتح الفيس وأيده بترتعد وفتح الأك بتاع ملك لوكا وانصدmم أن ملك منزله بوsت التفاعل عليه زاد علي ال100 ألف لايك و2000شير

قصة شظايا أنثي. الجزء السادس Read More »

قصة شظايا أنثي. الجزء الخامس

دخلت حجرتها وكان فيه ناس كتير جدا بيباركوا ليها وهي لابسه فستان أبيض وتبتسم للي بيدخلوا يياركوا ، دخلت سندس ليها -العريس وصل ومستنيكي تحت بس ملك كانت عاديه جدا ، خرجت من الحجره وامها بتزغرط وبترش ملح وأبوها ماسكها من أيدها ومش سعيد نهائي همس لبنته -أنا لحد دلوقتي مش فاهم حاجه يا ملك

قصة شظايا أنثي. الجزء الخامس Read More »

Scroll to Top