قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر

رعد راح ناحيتها وقرب منها الشوكولاته:احلى شوكلت لاحلى سيليا سيليا كانت بتبص للصورة بدموع   رعد خد منها الصورة وقال:بتعيطى ليه سيليا ببراءة: دول بناتك صح رعد:صح سيليا:هو بابا سافر وسابنى ليه هو أنا وحشه   رعد:اكيد عنده شغل سيليا:هو مبيحبينيش مكلمنيش ولا مرة لكن شوف انت بتحب بناتك ومتصور معاهم انا لاء ليه وبقت […]

قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر قراءة المزيد »

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن

عند غرام كانت فاقدة الوعى وهو طلع اب’ره وقرب منها وادهالها وبعدين قرب منها واحد وشالها الدكتور:زى ما الباشا طلب الجارد:يعنى الاب’ره ديه تمو”تها بالبطى صح الدكتور:صح   غرام الرعد الجارد:يعنى الاب’ره ديه تمو”تها بالبطى صح الدكتور:صح خدوا غرام على اوضه ورب”طوها فى العمود وحطوا الفون على الأرض قدمها   وفتحوا مكالمه فيديو رعد فتح

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن قراءة المزيد »

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس

ونزل جرى ناحيتها وشالها وخرج غرام بخوف:أنا معملتش حاجه معملتش حاجه فى المستشفى رعد دخل وخدوا شيرى وهو فضل واقف بكل برود   فى بيت رعد غرام لمت هدومها وخدت البنات ووقفت تاكسى ومشيت بعد ساعه فى المستشفى     خرجت الدكتورة رعد:طمنينى يا دكتورة الدكتورة:احنا قدرنا نوقف النز”يف لكن خسرنا الجنين رعد:تمام يا دكتورة

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس قراءة المزيد »

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني

اعااااااااااااااا شد شعرها وبزعيق رعد:اية اللي دخلك هنا يا وشد البنت من ايدها ورماها علي السرير وشد غرام من شعرها وقفل   الباب وطلع وغرام بتصوت أنا هوريكى ازاي تعملى حاجة من غير اذنى وزقها للاوضة غرام:حـrام عليك مين دول رعد:اخرسى خالص وخشي البسى   غرام:مش هلبس رد عليا حا’بسهم لية رعد:واحدة خا’ينة في الاول

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني قراءة المزيد »

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول

اعااااااااااااااا شد شعرها وبزعيق رعد:اية اللي دخلك هنا يا وشد البنت من ايدها ورماها علي السرير وشد غرام من شعرها وقفل   الباب وطلع وغرام بتصوت أنا هوريكى ازاي تعملى حاجة من غير اذنى وزقها للاوضة غرام:حـrام عليك مين دول   رعد:اخرسى خالص وخشي البسى غرام:مش هلبس رد عليا حا’بسهم لية رعد:واحدة خا’ينة في الاول

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول قراءة المزيد »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني

داخل اوضه بعيد عن التصوير ونايمها علي السرير ولسه هيشيل النقاب حصل انه وووووو يتبع.. رواية الروابط المقدسة الحلقة الثامنة : الموضوع هيخلص النهاردة وكمان ساعة بالضبط وإلا هطلع فيديو كده ليكى من أيام ما كنتى بتشتغلى خدامه وكنتى بتسرقى عقد   الالماظ بتاعى من الدولاب!!!؟ تلاعبت نوارة بخصلات شعرها بدلال وخفة ومالت على السرير

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني قراءة المزيد »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول

سالي اتعصبت واتصلت عليه: البت دي تتصرف معها. شروق كانت بتجري وايد شدتها وشالت من عليها النقاب وووو     يتبع.. دخل زوجي وطر…د الست اللي كانت قاعده معايا وضر…بني بكل قوته لدر…جة نذ…فت كتير اوى وسابني ومشي قومت وانا حرفيا بمشي خطوه واقع عشره لحد ما وصلت للاريكه وقعدت عليها وفضلت ابكي علي حظي

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول قراءة المزيد »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير

قاطعها بقب”لة حب. تامر بحب: مليش فيه انتي مراتي وحبيبتي. شروق: حبيبتك. تامر بص لشفا”يفها: من اول نظره.   اخدها وروحوا عالمهم الخاص. بعد شهرين.ميرا ابوالخير تامر خلصوا صلاة وشروق تعبت: حاسه اني دايخه اوي.   تامر راح وسندها: فيكي اي. شروق: ف…. فقد الواعي شالها بسرعه وطلب الدكتور. الدكتور: دا فترة طبيعية لكل يلي

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير قراءة المزيد »

قصة شروق الفصل الاول والثاني

تامر: يعني ايه. الدكتور بابتسامة: مبروك المدام حامل. تامر: بجد. الدكتور: ايوا بس لازمها راحه. تامر: عيوني. الدكتور مشي وشروق فاقت: في ايه.   تامر خدها في حضنه: في انك اجمل حاجه حصلت لي. شروق بعدم فهم: مش فاهمه.   مسك ايديها وحطها علي بطنها: هنا في نونو صغنن اد. كده. شروق بفرح: يعني انا

قصة شروق الفصل الاول والثاني قراءة المزيد »

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير

حضنته: ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك. احمد بحب: متيجي اقولك السر.     سماء: تؤ مينفعش. احمد باستغراب: لي. سماء بحب حطت ايده علي بطنها: في هنا نونو صغنن. احمد بفرحها شالها ولف بيها.   #تمت. في قاعه كبيره ومدعوا فيها اكتر من شخص من كبراء البلد وف يوم زفافي علي اكتر شخص حبيته

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير قراءة المزيد »

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع

سماء زقته بغضب: انت زيه ابعد عني ليه بتحسبوني علي شي مليش دعوه بيه لي عملت ليكم ايه ذنبي اني مشو”ه لي المعاملة دي لي هما يلي اغتـ. صــبـ. وني وشو”هوني.   احمد بصدمه: نعمممممم اغتـــ. صــــ. بوكي. الباب خبط را يفتح اتصدم: الله ما طلع كلامي صح اهو و طلعت زبا”لة وو*** عشان كده

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع قراءة المزيد »

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني

  …..: تاخدي كام وتيجي معايا ليلة. بقلم ميرا ابوالخير سماء بصدمه: ايهه انت مين انت اتجننت.     هيثم: بقولك يا حلوة تاخدي كام ها انجزي. سماء بغضب: انت قليل الادب.     هيثم ببرود: مبقش غير المشو”ه يلي تتكلم بقولك ايه اقلعي الحجاب دا كده. جت بنت: اي دا في ايه. سماء: الاخ

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة

الدكتور:للأسف يا جماعة واضح ان المدام اتعرضت لصدمة عصبية وواضح انها مقدرتش تستحملها..فاحنا اديناها مهدأ وهندخلها العناية عشان نطمن عليها..وكمان ساعتين هنشوف النتيجة وان شاء الله خير..عن اذنكم     ام رقية بدموع:يااارب..مش بناتي الاتنين يارب..يارب دول هما اللى طلعت بيهم من الدنيا ابو رقية:اللهم أخرجنا من حولنا إلى حولك..اللهم إنا لا حول ولا قوة

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة

  الدكتور:ان شاء الله خير يا حاجة..دعواتكم ليها الفترة الجاية.. ~~~~~ محمد بهدوء:ممكن اروح الحمام!     احمد: يلا يا حبيبي وانا هاجى معاك محمد بسرعة: لا..انا كبير..هروح واجى     احمد: ماشي يا بطل بس متتأخرش..احنا هنستناك هنا اهو محمد بيمشي شوية وفجأة يخرج من الاستراحة ويجري     محمد بدموع:يارب..يارب خلى يوسف يلاقيني

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة

  ش عملاء جايين النهاردة فنقضي اليوم فى البيت اى رأيك! رقية بفرحة:موافقة جدااا..ادخل خد محمد واطلعوا على التربيزة اللى فى الجنينة وانا هعمل عصير واكل محمد واجيلكم     يوسف:هوااا يا روكا.. يوسف لمحمد:خليك هنا يا ميدو على ما ادخل اجيب الحاجة من ماما..متخرجش برة يا حبيبي اتفقنا! محمد:اتفقنا يا چو     رقية

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة

رقية بصدمة: دى حقنة فاضية يا يوسف…كانت جاية مفكراني نايمة وعايزة تموتني.. يوسف بيحضن رقية:لا..لا اكيد ربنا مش هيحرمني منك..   رقية: الحمدلله انك كنت صاحي يا يوسف.. الحمدلله ~~~~~~ داليا بصوت عالى:أغبية أغبية..طب اسمعني..انتو دلوقتي تروحوا تفكوا فرامل عربية رقية..وعايزة كمان عربية تراقبهم وتجيبلي خبر     انهم ماتوا..سمعت! يا سيدي هحولك الفلوس بس

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة

ام رقية بتضربها:بس بقا..انت اى! مش بني أدمة يا شيخة! حـrام عليكي اتقي الله..طب غلك ليوسف الغير مبرر ده وماشي..لكن رقية اختك.. اختك اللى من دمك..ليه ضغطتي عليها انها تتجوز يوسف! ليه زقتيها فى جنة ومصممة تقلبيها نار..ليه حـrام عليكي..     داليا:كنت عايزاها تعيش مع انسان معندوش لا قلب ولا مشاعر..بس للأسف كالعادة الست

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة

احمد ببرود:والله انت اللى طلباتك كتير..فكفي نفسك وبعدين عشان تعرفي تدفعى كويس عشان تخلصي من يوسف ~~~~~~~ رقية:لا كده كتير اوى والله..وصلت لدرجة انهم ينزلوا فى سعر الشقة! بس تمام يا يوسف..متقلقش.. اكيد هنشوف حل..     يوسف بتعب:انا تعبت يا رقية..انا تعبت والله..هما ليه بيعملوا فينا ده كله؟! ما احنا قولنا هنسيبلهم البلد كلها

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة

  رقية:انا عايزاك سالم معانا يا حبيبي..ميهمنيش اى حاجة غير سلامتك والله..بس انا عندى فكرة مش عارف انت هتوافق عليها ولا اى.. يوسف: قولي يا بت ونشوف سوا..اتحفيني     رقية: انا كان نفسي اوى من وانا صغيرة اني اعيش فى اسكندرية..فإيه رأيك نبيع الشقة دى ونشوفلنا أرض فى اسكندرية نبنيها..جزء يبقا لشركة وجزء بيت

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة

طاوعك على كلامك ده! رقية بدموع:لا..قلبي واجعني..بس لو وجودي هيضرك يبقا ابعد عنك احسن..القرار فى ايدك يا يوسف تجري رقية على الاوضة وتقفل على نفسها   يوسف برجاء: روكا..طب افتحيلي طيب ومش هزعلك..انا اسف انى عليت صوتي عليكي..اى اللى حصل لكل ده! انا اسف والله حقك عليا.. يوسف بدموع:الجواب..فين الجواب..   يفتح يوسف الجواب “رقية..انا

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة

الاب بيخرج من الاوضة وبصوت عالى:بت يا داليا! انت يا زفتة! داليا بتمثيل النوم:خير يا ب…. الاب بزعيق: كلمتي اختك قولتيلها اى يا داليا!     داليا بكدب:مكلمت… الام :كلمتي اختك قولتيلها اى يا زفتة..اختك فى المستشفى داليا:ده كله عشان ست رقية تعبانة! بس انا فعلا مكلم…     الام بتمسكها من شعرها:قولتي لاختك اى

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية

  يوسف:مش هعرف انام صدقيني..تعالى عشان مش عايزك تزعلي مني اكتر من كده يوسف بيقعد على السرير ويشدها جنبه:هو انا ممكن اعمل حاجة!     رقية:حا.. يوسف فجأة يقعد على الارض ويحط راسه على رجلها:انا دلوقتي هكلم رقية الام ماشي! رقية بصدمة:يوسف! قوم مينفعش كد..     يوسف:انا كده مرتاح..انت تعرفي فين أهلى يا رقية!

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية قراءة المزيد »

ما حدث في قصة طليق اختي1

رقية بصدمة:نعم! موافق تتجوز اخت طليقتك! يوسف بتنهيدة:انا موافق اتجوزك انت يا رقية..انا مش هكدب عليكي واقولك مش هتجوز بعد داليا..لا انا محتاج زوجة ومحمد محتاج   أم..وانا مش هلاقي أم ليه احسن منك رقية بدموع: اللى خلاك متكملش مع اختي هتكمل معايا انا يا يوسف!   يوسف:اولا مش عايزك تعيطي..ثانيا ايوة يا ستي هكمل

ما حدث في قصة طليق اختي1 قراءة المزيد »

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير

عمر حاول كتير مع هدير وهي رجعت بلدها عند والدها عشان تعاقبه وهو كان هيتجنن #هاجر العفيفى صلوا على شفيعكم     وفى أحدي الأيام هدير كانت قاعده وسط الزرع والجو الجميل والهوا الخلاب وماسكه ورده فى ايديها وبتفكر فى عمر : اممم تصدقى الورده دي شبهك اووي   هدير بصدمه : عمر !!!! عمر

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير قراءة المزيد »

Scroll to Top