قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر

روما وديه عندها خمس سنين ريم:ايوه يا بابى أنا جيت اهو رعد:فين روما روما وقفت على السفره ورا رعد ونطت على ضهره   روما بطفوله:جيت اهو رعد ابتسم وبا’سها:قلب بابى من جوه يا ناس   ريم:وانا رعد:انتوا الاتنين قلبى💕بس فيه حد ناقص ريم:ماما غرام روما:نفسى أشوفها عند البحر غرام:يا سيليا   سيليا وهى بتلعب فى […]

قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر Read More »

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن

فى بطنك غرام:أنت اتج”ننت رضوان ساب دراعها وقال:تنفذى ولا انفذ أنا وطلع مسد’سه غرام:حرام عليكوا انتوا ايه   رضوان:هششش مش عايز كلام كتير يلا فيه فستان جميل فوق اطلعى البسيه لحد ما اجى واقولك هنعمل   ايه غرام طلعت على فوق وهي مش عارفه تعمل ايه رضوان ابتسم وطلع تليفونه وبعت رساله   “بقولك ايه

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس

غرام بعياط:لا متقربش هو قال إنه حساس رعد بهدوء:اخر’سى واهدى فاهمه   غرام هزت راسها وهو قرب منها وفك ايديها المربو’طه الاول ورجليها وبعدين قرب عشان يفك الحزام وهى بتعيط رعد:اخر’سى يا غرام عشان اشيله وبقى يشيل الحزام من عليها بهدوء لحد ما حطه على الأرض وهى بقت تعيط   رعد خد نفس وهى اترمت

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني

غرام بزعيق/أنت حيو”ان ابعد عنى سيبوني امشى طلع سكي”نة وحطها على رقبتها:يلا بسكات المأذون تحت غرام:مو”تني     رمي السكي”نة وبخبث:فية حل أحلى أنى اعمل اللى انا عايزوا من غير جواز أو ممكن امو’ت أمك غرام بخوف:لاء هعمل اللي أنت عايزوا   مسك أيدها وهي بتعيط ونزلوا تحت وكتبوا الكتاب وطلعوا تاني غرام بعياط/متاذيش امي

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني Read More »

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول

رعد:دة أنت لسانك طويل غرام بزعيق:جيبتني هنا لية يلا رعد:عشان اتجوزك يا حلوة   غرام بزعيق/أنت حيو”ان ابعد عنى سيبوني امشى طلع سكي”نة وحطها على رقبتها:يلا بسكات المأذون تحت غرام:مو”تني     رمي السكي”نة وبخبث:فية حل أحلى أنى اعمل اللى انا عايزوا من غير جواز أو ممكن امو’ت أمك غرام بخوف:لاء هعمل اللي أنت عايزوا

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني

شروق بكسوف: شكرا. تامر بحب وقلبه بدء يدق: انتي اتجوزتيني لي. شروق بعدت عنه: ع عشان اهلي. تامر بعدم فهم: مش فاهم.   شروق نزلت النقاب هو رفعه تاني: انتي مع جوزك مش مع حد غريب. شروق: احم الصراحه عايزين يجوزواني بن خالي من البلد من بعيد كده عيل استغفر الله.   تامر بغيرة: وشافك

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول

شروق هزت راسها بنعم. تامر لابس واتشيك وراح التصوير وهي معه الكل بيبص ليها بقر”ف وهي عينها في الارض. سالي بدلع: عوقت يا تمورة لي.     شروق في سرها: استغفر الله استغفر الله استغفر الله اي دا دي يعتبر مش لا”بسه هدوم اصلا وفي شباب. تامر حضنها: معلش الزحمه وانتي عارفه.   سالي بصت

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير

تامر راح شالها وبص ليهم: دي حرمي المصون اياك حد يفكر مجرد تفكير انه يقرب منها. سالي بغضب: طب وانا.     تامر: انتي زي اختي انما هي مراتي بص للشاب خدوا علي القسم هتصرف معه. الشاب بخوف: لا ابوس ايدك مش انا السبب سالي هي يلي قالت كده وحطت منوم كمان.   تامر بصدمه:

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير Read More »

قصة شروق الفصل الاول والثاني

تامر: انتي زي اختي انما هي مراتي بص للشاب خدوا علي القسم هتصرف معه. الشاب بخوف: لا ابوس ايدك مش انا السبب سالي هي يلي قالت كده وحطت منوم كمان.   تامر بصدمه: ايههه. سالي بتوتر: د دا كداب. الشاب: لا مش كداب وتقدر تشوف كاميرات المراقبه. ميرا ابوالخير سالي سكتت وتامر بص ليهم بغضب:

قصة شروق الفصل الاول والثاني Read More »

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير

في الجامعه. احمد كان بيشرح وسماء فجاءة داخت. احمد لاحظ راح عليها بسرعه قصد الكل واندهشهم: مالك.   سماء باحراج: م مفيش يا دكتور. احمد هيتكلم. هيثم مقاطعا: اومال ماهو مفيش يدوب اتلاقيها حامل من حضر”تك في الحرا”م.   الطلاب بصدمه: ايهه. شيماء بخبث: اومال واتلاقيها بتروح له كل يوم عشان كده بعد عني. بقلم

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير Read More »

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع

شيماء بتسلك: سيبه يا احمد مش كده. احمد كل يلي شايفه دموع سماء لاسامع ولا شايف حد.   بقلم ميرا ابوالخير العميد: خلاص يا بني مش كده. احمد بعد: الو** دا يتطرد برا مفهوم. العميد بخوف: م مفهوم.   بص لاقي سماء اختفت اتجنن و فرح: هي فين. فرح: جريت. مشي بسرعه وراها وشيماء بتنادي

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع Read More »

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني

  بدء يشرح وشرحه كان جميل وهادي. ….: مش عارفه جات ازاي دي.     اخرة: شكلها يخوف اوي اي دا. ….: بلا قر”ف. سماء بصت ليهم: لو سمحت عايزة اسمع الشرح.     احمد بزعيق وغضب: في ايههه ورا الهانم يلي بتتكلم تقوم تقف. قومت: هما يا دكتور يلي… البنت بدلع: لا يا دوك

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة

رقية بدموع:لا..انا عايزة افضل كده..بس برده زعلانة منك يوسف:طب يا روحي هنادي للدكتور بس عشان اطمن عليكي     الدكتور:لا عال عال..كده تقدري تتحولى على اوضة عادية وتخرجي اخر النهار.. وفعلا رقية اتنقلت اوضة تانية محمد فجأة:مامااااا..اخيرا صحيتي     رقية بدموع:ميدو..حبيب ماما..انت لسة عايش! يوسف:فى ام تقول .لابنها كده!     رقية بسرعة:من فرحتي..لما

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة

  الاب بخوف: يعني ايه سا.يحة فى د.مها!!اتصلتوا على الاسعاف! ماشي أنا دقايق وهكون عندكم الام بدموع:بنتي جرالها اى يا حاج!     الاب بخوف:ادعيلها..ادعيلها عشان لو ربنا ان.تقم من اللى عملته فى أختها مش هترجعلنا تاني.. الام:لا..لا متقولش كده..ربنا يردها بالسلامة واحنا مسامحين والله..والله مسامحينها     ~~~~~ محمد بنوم:ماما..يوسف ام احمد:اسكت يالا.. احمد:بس

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة

رقية بزعل: قولت 100 اسمه بابا مش يوسف.. وبعدين من امتى بتقولي روكا! محمد بطفولة:يوسف صاحبي مش بابا..وبعدين هو بيقولك يا ماما و روكا..يبقا انا كمان هقولك زيه..ولا انتى بتحبي يوسف اكتر من     محمد! رقية بتحضنه بسرعة: لا يا ميدو..ده انت عيوني والله..ربنا يعلم بحبك ازاى محمد :وانا كمان بحبك يا روكا  

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة

  كما احتملت واصطبرت على جنوني مثلما صبرت وقلّمت أظافري ورتبّت دفاتري وأدخلتني روضة الأطفال إلا أنتِ .. رقية بضحك: انا عملت فيك ده كله!   يوسف بفرحة:صحيتي اخيرا يا روكا؟! ده انت عملتي فيا اكتر من كده والله رقية بحب:يعني انا عملت فيك كل ده بجد يا چو؟!   يوسف بهمس:واكتر من كده يا

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة

  رقية:لا يا ماما..مش عايزاكوا تشيل همن…. ام رقية: يا بنتي ما احنا هنشتريها منكم اهو..قولي لجوزك بس وابقوا تعالوا نشوف السعر المناسب وننهي الموضوع     رقية:طب قولي لبابا بس.. ام رقية: يا ستي ابوكي مش هيقول حاجة..عرفي انت جوزك بس.. رقية بهمس لمحمد:تعالى نغتت على بابا شوية..اجري     ~~~~~~ يوسف:يارقية انا مش

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة

ام احمد بقسوة:يااختي انت محسساني انك مخلفتيش قبل كده..اللى يشوفك ميقولش انك رميتي ابنك ولا حاجة يعني داليا:انا معتبرة نفسي مخلفتش قبل كده..ابن يوسف مش ابني ولا عمره هيكون ابني..وانا هخليهم يحسوا بحرقة قلبي اللى حساها     دلوقتي..متحرمش انا مش الخلفة وهما يعيشوا حياتهم عادى..انا عايزاك تعرفلي يا احمد وصلوا لإيه..وياانا يا هما.. بعد

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة

  يوسف بيمسكه من هدومه:ولااا..متعصبنيش..قوم فز نصالحها.. محمد:يا يوسف بقا.. يوسف بيحضنه:يلا يا حبيبي نصالح ماما عشان شكلنا كده زودناها المرة دى     محمد:طب يلا بسرعة يلا ~~~~~~ يوسف ومحمد بيروحوا يدوروا على رقية يلاقوها فى اوضة محمد محمد بدموع:اسف يا ماما     رقية بتمسح دموعه:متعيطش يا حبيبي خلاص..انا اللى اسفة عشان اتعصبت

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة

يوسف بحب:وانا بحبك يا احلى ماما فى الدنيا رقية بكسوف:طب اى بقا! كده هنتأخر على الشغل ومش هنلاقي ناكل   يوسف:طب يلا يا ست البسي على ما البس محمد ونروح نشوف المكان سوا ~~~~~ بعد مرور شهر رقية قاعدة ويوسف حاطط راسه على رجلها وشايل محمد   يوسف بزعل:انا مش عارف محدش راضي انى اشتري

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة

يوسف:طب ممكن ادخلها؟! الدكتورة:انا مش عارفة اى السبب فى تعبها..فلو فيه مشا*كل بينكم يُستحسن تقول لحد تاني يكون جنبها لما تصحى.. يوسف بسرعة:لا يا دكتورة مفيش مشاكل بينا..انا هخليني جنبها لحد ما تفوق واعرف اى اللى حصل..عن       يوسف يدخل لرقية يوسف يجري عليها ويمسك ايدها:روكا..مالك يا رقية! فيكي اى! كده تقلقيني عليكي!..ويكمل

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية

رقية بتحضنه وتعيط:انا زعلانة اوى يا محمد..حاسة انى خدت حاجة مش حقى..هو مش جوزي وانت مش ابني..داليا المفروض هيا اللى تبقا هنا..حتى هو مش قادر ينساها..تبعده عن حضنها وتحضن وشه:وانت كمان لما تكبر وتعرف انك مش ابني اكيد هتختارها     هيا..انا اسفة يا حبيبي انا قبلت بالوضع ده..اسفة اوى والله يوسف بيكون واقف عند

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي1

*حتى لما بيتعامل معايا بحسه بيأدي واجب عليه وخلاص *يوسف تاعبني اوى يا رقية مش عارفة هكمل حياتي معاه ازاى..ده انسان لا يطاق     *يوسف معندهوش حاجة اسمها حب..مش عارفة لما أولد ابني هيستحمل ده كله ازاى عايزاني بعد ده كله وبعد ما سيادتك تزهقي منه اجى انا اتجوزه بعدك!     داليا باستفزاز:

ما حدث في قصة طليق اختي1 Read More »

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير

خوفت عليكي حتي من نفسى هدير بدموع : وجوازك من كارما ؟؟     عمر : لعبه والله العظيم لعبه كارما قالتلى أنها هتساعدنى أنها تخليكي تغيرى منها على أساس ان انا متجوزها بس ده كله محصلش بس هي كانت نيتها حاجه تانيه انا معرفهاش   هدير بتنهيده : عمر أرجوك انا محتاجه فتره افكر

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير Read More »

Scroll to Top