Uncategorized

قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر

غرام الرعد فى بيت رعد دخل وهو شايل سيليا روما بغضب وغيره:مين ديه وبتشيلها ليه رعد نزل سيليا وقال:هدور على مامتها لأنها تاهت   سيليا جت تسلم على روما زقتها ووقعت وبغضب:متقربيش منى وابعدى عن بابى رعد قرب من سيليا اللى بتعيط وبزعيق:ازاى تعملى كده يا روما اعتزرى     روما:مش هعتزر وطلعت اوضتها ريم […]

قصة غرام الرعد الفصل التاسع والعاشر Read More »

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن

اااه الحقو”نى بمو”ت اهههه رعد بزعيق:يا غرااااام غراام اسمعينى غرام الو”جع بيزيد عندها وهى بتصرخ وتعيط   ورعد بينادى على وعسى تسمعه وهو عرف يحدد مكانها وبقى يسوق بسرعه غرام كانت بتصرخ من الو”جع لحد ما بقت   تنز”ف غرام بتعب:حرام عليكوا ااه وغمضت عينيها بعد ربع ساعة رعد وصل لمخزن وكان فيه ورقه على

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس

رعد بغضب:بتهر’بى يا غرام جبتيه لنفسك بعد يومين غرام كانت قاعده فى اوضه الفندق وهى منيمه البنات وبتبكى وهى   ماسكه تست حمل غرام:اعمل ايه دلوقتى يارب رعد وصل لسواق التاكسى اللى غرام ركبت معاه لما نمر التاكسى فى الكاميرات اللي حوالين الفيلا وعرف   منه اسم الفندق اللى غرام فيه لما وصلها غرام حطت

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني

غرام:طب والبنات ذ’نبهم اية والنبي خليني اطلعهم رعد:مستحيل غرام استغلت أنوثتها وقربت منه وبدلع:وحياتى   رعد بصلها كتير وقال:موافق غرام بعدت عنه نزلت لتحت جري وخرجت البنت وشالت البيبي وبصت لامهم اللي ما”تت     غرام بحزن:حبيبتى اسمك أيه البنت….. غرام:أنت مبترديش ليه رعد بزعيق:خرسا اخليكي تنطقي البنت حضنت غرام بخوف وبقت تعيط   غرام:خلاص

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني Read More »

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول

رعد بصلها كتير وقال:موافق غرام بعدت عنه نزلت لتحت جري وخرجت البنت وشالت البيبي وبصت لامهم اللي ما”تت     غرام بحزن:حبيبتى اسمك أيه البنت….. غرام:أنت مبترديش ليه رعد بزعيق:خرسا اخليكي تنطقي البنت حضنت غرام بخوف وبقت تعيط   غرام:خلاص كفاية لو سمحت رعد قرب من غرام ومسك شعرها بقوة :اياكى تنطقي تانى البنت زقته

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني

بليه واشربى مايته يا شاطرة لم تتحرك نوارة ساكناً فقط هتفت بمكر : هنشوف .. وأكيد هنحتاجه لازم نحتاجه ما أنا تعبى مش هيروح على الفاضى المهم خلصى موضوع رفعت ويكون عندى كمان ساعة فاهمه يا زوجة حبيبى ….     هتفت حياة بتأكيد: حاضر بس افهمى أنى بعمل كده عشان بنتى وبس عشان حبيبت

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول

  بعد خدمه وم…رار خمس سنين طلعت من غير اي حاجه حتي اللي اهلي جهزوني بيه ما هو انا عيشت في بيت مؤنس بعد ما قالوا ان احنا اخوات ودلوقتي طلعنا مش اخوات مش عارفه اروح فين او عند مين مفيش معايا جنيه حتي خدوا مني لحد تليفوني   كنت ماشيه ضا…يعه بين خلق الله

قصة مش هتجوز واحدة منقبه.الفصل الاول Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير

تامر: عيوني. الدكتور مشي وشروق فاقت: في ايه. تامر خدها في حضنه: في انك اجمل حاجه حصلت لي.   شروق بعدم فهم: مش فاهمه. مسك ايديها وحطها علي بطنها: هنا في نونو صغنن اد. كده.   شروق بفرح: يعني انا حامل. تامر باس دماغها: اه ياقلبي. شروق بحب: هبقا ام لابنك صح صغنن شبهك.  

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير Read More »

قصة شروق الفصل الاول والثاني

#تمت. الشاب بيقرب: ماتورينا وشك كده. لسه هيقرب ويشيل النقاب كف نزل علي وشه وزقته وطلعت تجري: قليل الادب.   سالي اتعصبت واتصلت عليه: البت دي تتصرف معها. بقلم ميرا ابوالخير شروق كانت بتجري وايد شدتها وشالت من عليها النقاب وهي صرختت: لااااااااا.   تامر بصدمه وبيبلع ريقه: بسم الله ماشاء الله هو في كده.

قصة شروق الفصل الاول والثاني Read More »

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير

زعلااان وفي اللي تحسوه بيدبر لمؤامره رقصنا كتييييير اوي وجه وقت كتب الكتاب وبدءنا نردد مع المأذون واحنا عيونا متعلقه ببعضها   ايوه دا اللي استنيته سنين ومن حقي افرح بيه ومعاه والنهارده الحلم بيتحقق فرحانه اوي فرحه تملي كل الكون المأذون كان بيتكلم وهو بيردد الكلام لحد مادخلت ست كبيره في السن وقالت  

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير Read More »

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع

ليك… بص ليها… كنت هدفعلك اكتر منه بس طلعتي ار”خص بكتير مالها الليــــــ. لة بتاعنا احلي من بتاعته. احمد بغضب مسكه: غور في داهيه برا.   هيثم بخبث: هخرج تمم اوي كده. سماء كانت دموعها نازلة واحمد رزع الباب بغضب اعمى: اي حكايتك بالظبط ايههه ردي عليا يعني انتي مش بــــنـ.ــت رددديي علياااا.   سماء

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع Read More »

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني

سماء بغضب طخخخخخ: احترم نفسك. هيثم بغضب: بتمدي ايدك عليا يا زبا”لة.     في مكتب احمد. بقلم ميرا ابوالخير شيماء بدلع: اي ياروحي مالك.     احمد بهدؤء: مفيش. شيماء بخبث: طيب اي رايك نسهر النهارده. احمد: تمم. عند سماء.     فرح: احترم نفسك ياجدع انت. الجامعه اتجمعت وهيثم بصوت عالي: اقلعي القر”ف

تزوجت مشواهه الفصل الاول والثاني Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة

ابو رقية بيديله رقم جار داليا:خد ياابني كلم الرقم ده..ده جار داليا اللى كلمني لما البوليس راح هناك..كلمه واعرف منه التفاصيل يوسف بفرحة:خليكم انتو هنا وانا هجيب محمد واجي ان شاء الله..     يوسف:لو سمحتوا..انا قريب احمد ووالدتوا اللى عملوا حادثة النهاردة.. الظابط: كويس ان حضرتك جيت..احنا لقينا العربية فى حالة صعبة جدا وللأسف

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة

احمد:والله ما عارف..انا هروح اشوفه كده واجيلك..اسبقيني انت على العربية بعد ربع ساعة ام احمد:فى اى يا احمد! ومحمد فين اومال!     احمد: روحت الحمامات ملقتش حد هناك..ولما سألت النا.س قالولي انهم شافوه طالع بيجري من الاستراحة ام احمد: ياابن ال…الواد ده لازم يجي..وانا هربيه من اول وجديد     احمد بغل: كنت مستهو.ن

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة

رقية بصراخ:ابني..ابني يا يوسف..انت وعدتني ان ابني مش هيبعد عني..انا عايزة ابنااااااي يوسف وهو بيتصل على البوليس:هيرجع..صدقيني هيرجع..       داليا داخلة شقة حماتها بفرحة وهيا شايلة محمد:احم… احمد بزهق:يا ماما عامليها كويس..انا مش عايز مشاكل..     ام احمد:ليه يا اخويا! مش كفاية مستحملينها على عيبها! واحد غيرك كان اتج… احمد:اتجوز عشان يتعرف

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة

رقية بخضة:فى اى يا يوسف! يوسف:ده واحد بيقول ان فيه حد قاطع فرامل العربية.. رقية بخوف :معقول هو اللى بعت البنت دى امبارح! انا خايفة اوى يا يوسف..     يوسف بيمسك ايدها:متخافيش يا حبيبتي..انا هنزل اتأكد من الع… رقية بتمسك فيه:لا..لا يا يوسف مش هتخرج من هنا غير معايا..بص..انت تاخد تاكسي وتروح تجيب هدومنا

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة

معرفناش نربيكي..وانا بحذرك يا داليا..اياكي تقربي من رقية سواء انت ولا النطع ده..واظن انك بعد جوازك من احمد عرفتي الفرق بين يوسف وبينه كويس اوى..وسيبي رقية وجوزها فى حالهم..عشان صدقيني ردي مش هيعجبكم لو عرفت انكم قربتوا منهم بس..يلا     يا ام رقية البيت ده ميشرفناش.. داليا بغل: مش هسيبهم حالهم..مش هخليهم يعيشوا حياة

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة

على اد ما تقدري..انا اسف يا رقية..اسف..اسف انى هخليكي تشتغلي عشان نعرف نعيش رقية بحب:ما انت ياما خرجتني وجيبتلي هدوم..ولو على الأكل فماله الأكل بيتي بدل بتاع المطاعم والمصاريف! اهم حاجة اننا     منقصرش فى حق محمد يا يوسف..وبعدين متنساش انى كده كده كنت هشتغل عشان انا بحب الشغل..فمتزعلش.. كله هيهون طالما احنا سوا

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة

رقية: بجد يا يوسف! يوسف: بجد يا عيون يا يوسف..هنقوم نتغدى وبعد كده نبدأ نشوف الاراضي.. يلا يا ماما..طلباتك اوامر اصلا ~~~~~~ احمد:انا مش قولت مية مرة ارجع من برة الاقي الاكل جاهز! ولا انت مبتفهميش!     داليا بتعب: كنت تعبانة يااحمد والله..يعني افضل طول النهار مع امك تحت اخدمها واعملهم الأكل واطلع اروق

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة

يوسف:شكله كان بيحاول يقف ووق… محمد ببطء:م..اما رقية بتحضنه وتبوس فيه:حبيب ماما والله..اخيرا قولتها يا روحي! انا احلى ما…   يوسف بغيرة:ما خلاص بقا كفاية فى اى! ما انا بقولك ماما مبتعمليش معايا كده ليه! رقية باستغراب وهيا بتطبطب على محمد:بس هو اول مرة يتكلم يا يوسف..ده انا من ساعة ما اتجوزتك وانا عايزة اسمعها

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة

تعرفي قيمتنا وقيمة يوسف اللى مش عاجبك ده داليا باستفزاز:وانا فيه عريس متقدملى..كان عايز يجي من 3 شهور فاتوا بس كويس انها جت منكم انتو..     الام بضعف:لا حول ولا قوة إلا بالله..يلا يا حاج نلحق البت الغلبانة يوسف قاعد على الارض ماسك ايد رقية وبيعيط:رقية..اصحي بقا كفاية نوم لحد كده..     الباب

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية

اعتبرني ابنه..كان بيضربني على اقل حاجة..كان بيعمل كده عشان متأكد اني مليش مكان تاني اروحه رقية بتنزل تقعد جنبه وتمسك ايده:خلاص يا يوسف متكملش     يوسف بدموع:لا..ويضرب على قلبه:هنا واجعني اوى..انا عمري ما حسيت بحنان الاهل..عمي عشان يخليني اكمل تعليم كان بيخليني انزل اشتغل من وانا فى الاعدادي..وفعلا كملت تعليم ودخلت هندسة..ومن هنا قررت

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي1

يوسف:هنقدر سوا..انا ومحمد معاكي رقية بتردد:ب..بس داليا يوسف:مالها داليا! رقية:هتحنلها فى يوم! هتندم انك اتجوزتني بعدها!     يوسف باستغراب: واندم ليه! انا محتاجك فى حياتي..وبعدين انت عارفة ان اختك التعامل معاها صعب..وانا للاسف ربنا محطش حبها فى قلبي..بس ربنا يعلم انى كنت بعاملها بكل احترام..بس هيا اللى قررت تبعد..     رقية بحيرة:مش عارفة

ما حدث في قصة طليق اختي1 Read More »

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير

هدير بخبث : ومين قال إن وافقت ارجعلك ؟؟ عمر بصدمه : نعم ياختى بقا بعد ال عملته ده كله ومش عايزه ترجعيلى   هدير بتنهيده : خايفه ياعمر فى يوم تندم على حبك ليا لأى سبب ملل زهق اي حاجه عمر قرب منها ومسك أيدها باسها بحب وقال : عمرى ماقدر ازهق منك ابدا

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير Read More »

Scroll to Top