Author name: admin

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن

رعد شالها وخرج راح المستشفى بعد نص ساعه رعد:مراتى بتمو”ت حد يلحقها الدكتور شاف غرام وقال:جهزوا اوضه العمليات بسرعه وخدوا غرام. وهو واقف   رعد بغضب ودموع:واللهى لمو”تكم غرام الرعد رعد بغضب ودموع:واللهى لمو”تكم وخرج عمل مكالمه بعد ساعه شيرى ركبت جنب رعد وهو رش حاجه على وشها وغابت عن الوعى   رعد: الصبر فى […]

قصة غرام الرعد الفصل السادس والسابع والثامن Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس

وخد مفتاح الاوضه من الريسابشن وطلع وفتح الباب ودخل جوه ولقى غرام واقعه على الأرض و…….     غرام الرعد رعد فتح الباب ودخل جوه ولقى غرام واقعه على الأرض والبنت جنبها والتانية بتعيط على السرير رعد قرب من غرام وحاول يفوقها مبتفوقش شالها و رعد:هاتى البت اللى على السرير   البنت شالت الطفله وطلعت

قصة غرام الرعد الفصل الثالث والرابع والخامس Read More »

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني

رعد بص للبنت بغضب غرام سابت البنت وبخوف:رعد تعالي طلعوا فوق وهي قربت منة ولفت ايديها حاولين رقبتة وبا”سته ولما جت تبعد   معطهاش فرصة وثبتها وفضلوا كدة وغرام قرفا”نة ومش قادرة تاخد نفسها رعد بعد عنها وخد نفس وبخبث:ماشى يا   غرام هسيبك وهسيبهم وبعد عنها ولبس وخرج غرام غيرت ونزلت تحت للبنت وللطفلة

قصة غرام الرعد الفصل الاول والثاني Read More »

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول

حاولين رقبتة وبا”سته ولما جت تبعد معطهاش فرصة وثبتها وفضلوا كدة وغرام   قرفا”نة ومش قادرة تاخد نفسها رعد بعد عنها وخد نفس وبخبث:ماشى يا   غرام هسيبك وهسيبهم وبعد عنها ولبس وخرج غرام غيرت ونزلت تحت للبنت وللطفلة   وحضرت للبنت الاكل ورضعت الطفلة لبن صناعى عدى اسبوع ورعد مختفى وغرام واخده  

قصة أنا عايز واحدة تكون فقيرة وملهاش اهل الفصل الاول Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني

عايزه هنعدى يا حياة .. علاقتنا أقوى من أى شر صدقينى .. هى عايزه تقطع علاقتنا افهمى وضعت يدها على يده الموضوعه على رأسها بنفس الحنان ويمكن أكثر وتنهدت بحزن : علاقتنا هتنتهى كده كده سوا كملنا أو لا نظر لها رفعت بأستغراب: يعنى أى يا حياة   أخذت حياة نفس عميقاً وتنفست بعمق العوالم

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثاني Read More »

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير

جداا؛ أخدتها في صدري وطبطبت عليها وطمنتها – مش عايزك تخافي انا معاكي مهما حصل     مسحت دموعها بطفولة وراحت ع المطبخ تعمل الغدا وأنا قعدت أفكر في حل؛ اول ما جه في بالي جريت ع التليفون وطلبته صديقي المتدين؛ خاتم القرآن واللي كان بيأمنا في الصلاة؛     طلبت اقابله قالي أنه فاضي

قصة مش هتجوز واحدة منقبه الفصل الثالث والاخيييير Read More »

قصة شروق الفصل الاول والثاني

تامر قربها له اكتر: اه مش كنت واخد بالي الصراحه بس انتي تهبلي. شروق بكسوف: شكرا. تامر بحب وقلبه بدء يدق: انتي اتجوزتيني لي.   شروق بعدت عنه: ع عشان اهلي. تامر بعدم فهم: مش فاهم. شروق نزلت النقاب هو رفعه تاني: انتي مع جوزك مش مع حد غريب.     شروق: احم الصراحه عايزين

قصة شروق الفصل الاول والثاني Read More »

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير

اللي هواجهه في حياتي النهارده هحكي ليكم حكايتي وانا في بيت غير اللي اتمنيته ومع زوج غير اللي اختارته النهارده هحكيلكم حكايه غريبه شويه هي ان حبيت شخص وقالوا ان هو اخويا يوم زواجنا   وكسروا فرحتي ود…مروا كل احلامي وبعد سنين طويله بعد مااتزوجت وهو اتزوج وحياتنا بقيت مع أشخاص عمرنا ماتخيلنا يدخلوها اكتشفنا

رواية تزوجت مشوهه الفصل الخامس والاخير Read More »

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع

  سماء بتعب: ااه دماغي. احمد بهدؤء: ارتاحي اسف اني ضغط عليكي. سماء بجمود: تمم اتفضل روح لمراتك عشان مش تستعوقك.   احمد ابتسم: طب مانا معها. سماء: قصدي الست شيماء. احمد فهم قصدها: حابب اسمعك.   سماء بهدؤء: تسمع طب تمم انا سماء علي بنت اغتــ.صـبوها وشو”هوها وابوك يلي اخدني المستشفى وجوزني ليك ساعتها

رواية تزوجت مشوهه الثالث والرابع Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة

الظابط وهو بيقوم معاه:اتفضل معانا يا استاذ يوسف انا هروح مع حضرتك هناك بعد نص ساعة الظابط:هو ده مكان الحادثة بالظبط..وانا وزعت العساكر يدوروا فى اقرب مكان..وان شاء الله خير     يوسف بتوتر:تمام..شكرا لحضرتك..بس استأذنك اروح ادور عليه انا كمان.. يوسف بحزن:يارب الاقيك يا محمد ونرجع لرقية بقا..كده كتير عليا والله بعد ساعتين  

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة 11 والاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة

~~~~~~ ابو رقية:انا مش فاهم حاجة.. *…… ابو رقية بصدمة:ازاى ده! امتى حصل!     *…… ابو رقية:لا حول ولا قوة إلا بالله..انا هاجي دلوقتي واشوف الموضوع ده..شكرا لحضرتك..سلام ام رقية:خير يا حاج فى اى!     ابو رقية:ده جار داليا بنتك بيقول ان البوليس جه البيت وبيقول ان احمد وامه عملوا حا.دثة وما.توا هما

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة العاشرة قبل الاخيرة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة

داليا بجنون:مش انا اللى يتضحك عليا يا احمد..انا هخلص منك وابدأ حياتي مع ابني من جديد ام احمد:سيبي السك.ينة من ايدك يا مجنو.نة..اوعى تقربي من. ابني     داليا بتروح لاحمد:انا هقت.لك ابنك .ده عشان اخد بتار انه حر.مني من اني. اخلف. تاني.. احمد بيمسك ايدها:لا..ما انا مش يوسف هستحمل منك كل حاجة..    

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة التاسعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة

لو مش هعرف اثبتلهم انى احلى منها واستاهل الحب اكتر منها يبقا اخلص منها احسن..ويوسف فهو يستاهل اكتر من كده..عمره ما حبني وراح حب الست رقية..اشمعنا هيا وانا لاا؟!   احمد: خلاص يا داليا..هما اتجوزوا وعاشوا حياتهم..فتعالي نعيش حياتنا احنا كمان.. داليا:لا..هما حياتهم احلى..يوسف غني ومعاه فلوس تكفي ان رقية متشتغلش..وكمان ممكن يخلفوا..لكن احنا مرتبك

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الثامنة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة

محمد بدموع:بابا.. ماما مش بترد عليا يوسف بيغرف الاكل:عملتلها اى يزعلها تاني يا محمد!     محمد:لا محمد معملش حاجة..كنا بنلعب سوا وفجأة ماما وقعت ومبقتش ترد عليا يوسف بيرمي اللى فى أيده:وقعت..رقييييية     يوسف بيجري على اوضة محمد يلاقي المنظر كالآتي.. رقية واقعة على الارض وشها اصفر وشفايفها زرقة.. يوسف:رقية..ردي عليا على ماما..مالك

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة

  يوسف بيقرب منها:ما أنا كمان صغير وعايز امي معايا دايما..هتبقي معايا دايما يا ماما! رقية بتقرص خدوده:دايما يا روح ماما والله     ~~~~~ داليا:بس قولي يا احمد صحيح..انت ليه بتساعدني فى كل ده؟؟ احمد بخبث:مش مراتي حبيبتي! طبعا لازم اساعدك..وبعدين مش يوسف ورقية ظالمينك برده!       داليا بتوتر:اا..ااه طبعا ظالمني..متنساش انه

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة السادسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة

  داليا:لا طبعا..دى ماما كانت بتكلمني وهيا عندها وسمعته بيقولها يا ماما..بس بتسأل ليه! احمد:عادى..بس هو انت مدايقة ليه! اى عايزة ابنك تاني! بس اعرفي انى مش هستحمل اربي ابن غيري..اه     داليا:لا طبعا..لو ده هيخليني اخسرك خليه معاهم..اهو يشيلوا همه على الأقل ~~~~~~ بعد اسبوع يوسف:طبعا انا اللى هصمم البيت..تعالى هنا بقا قوليلي

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الخامسة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة

يوسف يمسك ايدها:ده انا حبيت الواد ده عشان بس خلاكي تطلعي من الاوضة رقية:طلقني يا يوسف يوسف:لما تقوليلي انك بتكرهيني ومش عايزاني هطلقك يا رقية     رقية بدموع:بكرهك ومش عايزاك يا يوس.. يوسف بيدخل محمد اوضته ويشدها لحضنه:ده مكانك يا رقية..مجتش ولا هتيجي اللى هتاخد مكانك..عايزة تحرميني منك بعد ما لقيتك ليه! رقية: انا

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقة الرابعة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة

  رقية بضعف:اهدى..اهدى يا يوسف انا كويسة يوسف بدموع: اى اللى حصل يا حبيبتي مالك بس!     رقية: انا اسفة يا يوسف..انا اسفة انى دخلت حياتك من ال… يوسف بيحضنها:اششششش..مش عايز اسمع صوتك..وجودك فى حياتي احلى حاجة حصلت فى حياتي عايزة تحرميني من امى     تاني ليه! رقية:اترفدت من شغلك بسببي يا يوسف..

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثالثة Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية

بعد ما عرفت ان ابويا عايز يدخلني مصح نفسي عشان ياخد كل فلوسي..وامي معترضتش..طبعا ما هي هينولها من الحب جانب رقية بتفك ايده عن نفسه وتضمه ليها:بس يا يوسف خلاص..كل ده فات..انت كويس دلوقتي..وانا معاك اهو     يوسف بيضم نفسه ليها اكتر:لا..انت كنتي عايزة تسيبيني..كنتي عايزة تسيبي قلبي وتمشي يا رقية رقية بقلة حيلة:حتى

ما حدث في قصة طليق اختي الحلقه الثانية Read More »

ما حدث في قصة طليق اختي1

  رقية:داليا..ملهاش علاقة بينا بعد النهاردة..هتفضل اختى مهما عملت..بس انت متحتكش بيها ولا ليك كلام معاها.. الاب: اللى انت عايزاه كله هيحصل يا رقية..بس يا بنتي تفرحي زى اى عروسة     رقية: لا يا بابا..انا قبلت اتجوز يوسف عشان محمد بس..اى حاجة تانية ملهاش لازمة الام بدموع: سامحينا يا بنتي..غصب عننا والله    

ما حدث في قصة طليق اختي1 Read More »

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير

هدير بعدت عنه بكسوف وضربته في كتفه وقالت : قليل الأدب عمر بهمس : بحبك هدير بابتسامه : وانا كمان   تمت بحمد الله عمر كان لازم ياخد فرصه لأنه مظلوم وربنا بيسامح احنا مش هنسامح واظن كل الاحداث ظهرت كلها يعنى مفيش حاجه مظهرتش يارب تكون نهايه عجبتكم يارب

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل السابع و الاخير Read More »

قصة زواج علي ورق سولفان الخامس والسادس

عمر : يعني انتى حامل ؟؟ تقى : لاء طبعا هدير مش حامل وكمان لسه بنت بس هي قالت كده عشان توقع المدام كارما فى الكلام واديها وقعت عمر قرب من كارما بغضب وقال : انتى قصدك ايه بالكلام ال قولتيه ده   كارما بخوف وتوتر : م مقصدش انا قاطعها صف”عه قو”يه من عمر

قصة زواج علي ورق سولفان الخامس والسادس Read More »

Scroll to Top