قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12

………………………………. ” في شقة جمال ” ” طلع علي شقته فتح ودخل لاقي مروه قعده علي الكنبه بتاعت الصاله بتعيط ” جمال بستغراب : مروه بتعيطي ليه في اييه ” وجري عليها ”   مروه اترمت في حضنه وعيطت اووي : كنت فين يا جمال كنت فين وسايبني لوحدي في قلقي وخوفي كنت فين وانا […]

قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12 قراءة المزيد »

تابع قصة سلمي و مصطفي

مصطفي : حبيبي هدخل البلكونه هعمل مكالمه وجاي ليلي : حاضر ” ودخلت علي الاوضه نيمت سلمي في سريرها ودخلت اخدت شور ولبست شورت اسود من الستان الناعم وتوب نفس       اللون ” مصطفي فتح باب الاوضه ودخل : اييه القمر اللي معايا دا ينااس ليلي ابتسمت ليه : يلا تعالي سرحلي شعري

تابع قصة سلمي و مصطفي قراءة المزيد »

سلمي ومصطفي نيوز ميديا

غالب بكنز : يواطيه انااا شايل هم اقولك ايييه وانتي اصلا اللي بعتاه علي العموم انا مش هلاقي راجل زي سليم كنز بهمس : انا عرفه هو كويس ومحترم وجنتل وابن ناس وقمور وبحبهه     غالب : عالي صووتك طيب علشان اسمع كنز بهمس وجخل : خلاص موافقه يا غاالب في ايه بقاااا  

سلمي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا

سليم ساب اديها وبعد شويه فكرها بتعيط مش عوزاه : لاء متقوليش الانسان ملوش حكم علي قلبه يا كنز ووو كنز حطت اديها علي شفايفه : اسكتت بقاا قلب اييه دا انا مش مُغرمه بيك دا انا دايبه حتي في حرووف اسمك   سليم ابتسم من قلبه بجد : احضنك طيب ولا اعمل معااكي اييه

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا

سلمي صحيت بضيق من الحر : مامااا الرضعه فيين ؟ ليلي بغيظ اكتر : قاابل بقااا ” واشتالت سلمي ”   مصطفي فتح كشاف فونه : قوومي تعالي شوفي الرضعه دي بتتعمل ازاي ليلي : الكهرباا قطعه والبوتجاز بالكهرباا هنولعه ازايي   مصطفي مسح وشه بضيق : استغفر الله العلي العظيم واتوب اليه … هنولع

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا

مصطفي باس شفايفها بخبث : ابدا مفيش غيرك اللي ورايا وبعدين انتي خايفه كدا لييه دا انتي يوم فرحناا مكونتيش متوتره كداا ” وغمزلهاا ” ليلي بتوتر وهي بتبعد فيه : ابعد شويه علشان اعرف اتكلم انت مقوب مش مخليني مركزه في حاجه     ” مصطفي قرب منها وباسها بوسه بكل رقه مخلوطه بعنف

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي

غالب : هو انا نمت من ابن الكلب اللي فوق داا الواد كله علي بعضه تلاته كيلو وصوته جررس يصحيك لو انت في احلي نومه غالي : جررب يا اخويا الجواز والخلفه جررب     غالب : الجواز هو فيه احلي من الجوار ودلع الجواز بس هو كداا الحلو ميكملش ابدا تبقي عااايش ملك وحياتك

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي قراءة المزيد »

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

كانت لين قاعده جنب زين وفاقت علي جملة الماذون بارك الله لكن وبارك عليكم وجمع بينكما في خير لكل باركلهم بس مش كل النوايا زي بعض فيه اللي فرحان وفيه اللي متغاظ وفيه اللي بيحسد وفيه اللي بيخطط وقعدوا شويه وكل     واحد راح اوضته جبل.مين زين.انا ي جدي جبل.ادخل ي زين زين دخل

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث

وخبيت الخط كويس في مكان محدش يقدر أنه يلاقيه وهو أنه فتحت فتحه كده في الحيطه وراء البرواز ورجعت كل حاجه مكانها وفتحت الباب نصف فاتحه لقيته قاعد وتقريبا كان قاعد بيفكر في كلام اخوه وأنه اتجوز عليا وكل الكلام اللي قولته وتقريبا كان مدايق عليا وفجاه لقيته بينادي عليا طلعت وكلمته وطلع عايزني أنه

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا

  أفاقتها بأن حاول اهتزاز جسدها بيده بخفة لتصعق عيون حياة وكأن أحد سكب عليها دلو من المياة الباردة جحظت عيونها ثواني و ضعت يدها على مقبض الغرفة لعل عقلها يستوعب أنه ليس حبيب عمرها من ين*زف تلك الدم**اء فتحت الباب بدموع ثواني وشهقت بصدمة وهتفت بقهر : رفعتتتتتتتتتتتت !!!؟

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا

  محمود:هتبقى مويسه إن شاء الله يا أمي آمنة:يا رب يا إبني،هو اي اللِ حصل محمود وما أن بدأ يحكي رفعت هدى عيونها الخضراء التي لم تكن ظاهرة بسبب الدموع       محمود:……………………………………………سرد كل ما حدث. آمنة: حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عادل منك لله ربنا ينتقم منك.. محمود: هياخد جزاته هدى: اي

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا

جاسم.. فوبيا من الارتفاعات و فوبيا من سرعة العربيات و فوبيا من الصرصار ارسيلك على حاجة يا ستى لما.. ااااع اعمل ايه انا اتولد لقيت نفسي كده   و عد بين السينما لى الملاهي لى المول و اماكن كتير و لما كانت سعيدة جداً و في اليوم التالي في الخيل لما.. اول مرة اركب خيل

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا

  و مشي جاسم بعصبية اما في المسرح كانت واقفة بتغنى لما بمرحا .. شايف البحر شو كبير دا البحر بحبك شايف السماء شو بعيدة بى بعد المساء بحبك     يا صباح الخير لما.. حااا يامأ …… مش تكح يا عم انت ولا تعمل حاجة غصتني والله …….. سلامتك من الغضة يا سوسو  

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا قراءة المزيد »

انا وامي نيوز ميديا

ياسر : ازى متدفنيش بنتك عالاققل اخر حاجه يمكن كانت تفرحها انتى مش أم الام : ارحمونا ياسر : انتى سبتى بنتك من صغرها وحيده حتى فى موتها وحيده   الام : دى وصيتها ياسر : لا انتى خوفتى خلاص داليا ماتت 😭😭😭😭وعلاقه بيكى ماتت وبعد مرور شهور ياسر استقر مع نشوى واتجوزوا وعلاقته مع

انا وامي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا

سليم.. كويسة انكى جيتى تعالى و اقفلى الباب وراكي (و ينظر سليم لى لما) عايزة تعرفي ايه انهار بخوف.. س سليم .. لا يا انهار لازم تعرف اتكلمى   لما.. هو ايه سبب كرها ماما لي امير بيه و ليه أطلقوا و هل الموضوع ده سببو ست زى ما سامية كانت بتقول سليم .. أيوة

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا

جاسم .. و انتى من اهلو ياختى ( مجنونة بس قمر ) و فى اليوم التالى في القسم جاسم .. ادخل وحشتني جاسم يتبع…

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث

جاسم .. حاا ها فهمك اما في القصر فى غرفة لما لما بعصبية .. نو ويااا مستحيل اتجوز البنادم ده لا لا حتى تفكير في الموضوع مستحيييييل و بعدين فكري يا لما فكري اعمل ايه لما بابتسامة .. لقيتها   و بليل بعد ما نام الكل لما بصوت واطي .. براحة خالص ال اتجوز ال

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا

روح: لا بس انا تعبت من القعده في المستشفي عايزه اروح صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير   روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا قراءة المزيد »

وقف كل شخص كان موجود في المكان

صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

وقف كل شخص كان موجود في المكان قراءة المزيد »

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا

  _بيتهيقلي؟ ازاي يعني وانت كنت قافل عليا الباب ولما رجعت كنت عند جدي ! مهو عشان الباب كان مفتوح وصاحبك دا الي كان فاتحه =تمم يمريم اهدي وخشي نامي _يا احمد صدقني أنا بقول الحقيقه     بصلي بقله حيله ودخل اوضته وقفل الباب ، ايدا لا لا طلقني لا دخلت اوضتي وقفلت الباب

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا

_بتشتغليني يمريم ؟ دا انا عمر ما واحده ضحكت عليا =واتضحك عليك يا احمد واقولك علي حاجه كمان؟ طلقني     _انا عمري معملت حاجه غصب عني وانتي عارفه =للاسف اني عارفك ، يا رتني معرفتك _مش انتي عامله فيها طفله ؟ أنا بقي هربيكي     =ربي نفسك الاول بتهيقلي انت أولي ب التربيه

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا

_بقولك أي خروج من البيت مفيش بعد كده =ولي بقي؟ _راحه تصاحبي ولاد؟ انتي متربتيش ولا اي؟ =منتا مصاحب بنات _ايوه منا متربتش يبنتي فعلا     =مش لازم اعرف ناس جديده؟ افرض حبينا بعض واتجوزنا بعد كده لما نكبر _انتي ومين؟ =ومحمود دا لطيف اوي _عاوزة ابلبع زيبق سايل عشان أنا علي أخري  

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا

  لما.. انتى عايزة تقولى ايه يا طنط انا مش فاهمه انهار ابوكى ها يقولك على كل حاجة لما .. اه قصدك امير باشا انهار.. يا حبيبتي ده ابوكى   لما .. عمري ما حسيت بى كده انا كل حاجة متت جويا من ساعة ما سامية راحت و سبتني لى واحدى في دنيا غريبة مع

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا قراءة المزيد »

Scroll to Top