روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

اما ريم فقد ضحكت علي صديقتها وركبت هي الاخري وما ان هم بالتحرك حتي ركب مراد توقع مراد ان تغضب او تنزل من السياره ولكنها لم تبالي ابدا وانطلقت السياره وصدح المزياع باغنيه وكان المزياع يحكي حياه ريم حبه ظروف اتجمغت علي شكل واحده قلبها مجروح حبت تعيش بين البشر ملقتش بينهم اي باب مفتوح […]

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

ريم بقهقه اه دا الي انتا عاوزه اني اكون ضعيفه لا خلاص كان زمام بعديم خلاص انتا اخدت الي انتا عاوزه وكمان الي كان ليك عندي راح فمن فضلك بره اخرج حسام مراد خارج الغرفه تفاديا لاي صدام فمهما اظهرت ريم قوتها فهي ماذالت ضعيفه خرج حسام ومراد   مراد يلي يا حسام عشان اروح

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

  نهي بغضب وهي تهجم عليه عملت فيها ايه تاني ولكن قبل ان ينطق مراد قبض حسام علي يدها واشار لمراد بالذهاب لمكتبه   حسام اهدي بس يا انسه اهدي نهي بغضب اهدي ايه هو الحيوان ده مكفهوش انو اغتصابها عمل فيها ايه تاني هيا عشان مالهاش حد وانا الي هبله صدقته لما قالي انو

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر

مراد دي نهي صحبتها وادها ليه حسام لا مفيش بس البت ريم خلت منظرك زباله او مره اشوف واحده بتعمل فيك كده   مراد مش عارف بس اقنغها ازاي اني بحبها حسام بالي شوفته ده هتتعب معاها اوي مراد بضحك دا كدا رحمه امال لو شوفتها في الاول كنت هتقول ايه حسام بصدمه كمان لا

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع

كل ليله فهو منذ ان لمسها لم يلمس اي امراءه اخري لم يستطع ان يقترب من اخري وكلما خاول جاهدا لكي يثبت لنفسه انه ليس ضعيف وانها لم تؤثر به لم يستطع كلما اقترب من امراءه رائها امامه ويظل صراخها يتردد في اذنه وكانها قد امتلكت قلبه وعقله ولن تسمح لغيرها بالاقتراب منه اما ريم

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع قراءة المزيد »

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن

ريم بغضب انتا جـbان عاوز تتجوزني عشان مبلغش عنك متخفش مش هبلغ عنك ولا اقول لحد بس سيبني امشي من هنا انا ذنبي ايه اتجوز حيـwان زيك ثم قامت لتذهب مراد خلاص يا ريم جهزي نفسك وانا هاخدك بكره اوديكي للمكان الي انتي عوزاه وصدقيني انا فعلا عاوز اتجوزك واضاف وهو ينظر لعينيها عشان بحبك

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السابع

حسام مراد بلاش عـnـف دي ممكن بالوضع دا تمـoت في ايدك اما مراد فقد جلس بجانبها طوال اليل ودموعه تنزل منه رغما عنه يتذكر اول ما راءها كيف كانت فتاه قويه كلها حيوبه ونشاط ثم ارتسمت علي شفتيه ابتسامه وهو يتذكر كيف كانت تتحداه ولكنه فاق من شروده علي صوت صراخها ريم بصراخ لالا سيبني

روايه افقدني عذريتي البارت السابع قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السادس

وصاحب العربيه خدها ومشي مراد انتا متاكد يبقي كدا اكيد هتكون في المستشفي الحارس لا لا با مراد بيه الراجل ده شكلو مش مظبوط دا كان عاوز يسيبها الاول وبعدين لما شاف شكلها ثم نظر للارض بالملايه كلم حد وخدها في العربيه ثم اضاف سريعا عندما راي وجه مراد كالبركان بس انا اخدت نمره العربيه

روايه افقدني عذريتي البارت السادس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس

وقد هزته كلمتها وظل يكسر في الغرفه الي ان خارت قواه ووقع علي الارض ولكنه لم يستطع البقاء في تلك الغرفه فكلما نظر الي الدماء تذكرها تذكر ضعفها بين يده ارتعاشها بكاءها وصراخها الذي ما زال صداه يتردد في اذنه ثم صرخ باعلي صوته ليه مش دا الي كنت عاوزه وعاوز احققه انتا مش كدا

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع

مراد بضحك بطريقه مستفزه متخفيش انا مبكلش حق حد ثم اقترب منها وقال وبعدين مش ممكن تكيفيني وازود السعر شويه ريم بقهر طب ممكن طلب مراد يوه مش هنخلص اتفضلي ريم. بخجل ممكن نتجوز الاول عند ماذون وبعدين يعني حضرتك تطلقني بكره مراد بضحك لا كان غيرك اشطر يا حلوه انا مبدبسش وبعدين افردي مطلعتيش

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع قراءة المزيد »

قصة فيروز

ليلى كانت قاعده ورا عاشق وهو همس: ليلى طلعي المسدسين اللإرهابي ضرب طلقه تاني في رجل واحده من المدنيين: التانيه هتبقى في دماغهم كلهم مين الضابط هنا   الارهابي: اركع انت واللي معاك يلا عاشق حس بليلى لما طلعت الاسلحه من حزام البنطلون علشق بص ليهم وبص للمسدس اللي في ايدهم كانت تحت رجلهم سجاده

قصة فيروز قراءة المزيد »

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن ..

  تنهد احمد بقلة حيلة ليذهب لسيف كى تحدثه روز .. ********************** جلب سايوبرامورى عصا كبيرة مضرم فيها النا’ر من أعلاها..   امسك رعد العصا وبدون اى مقدمات ألقاها فى الحفرة على النمر .. صدم سايوبرامورى قائلا .. : ماذا فعلت سيدى ..سيقت’لنا كلنا الان ..   لم تكتمل لحظات حتى قفز النمر من تلك

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن .. قراءة المزيد »

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها .

رعد .. : المفروض تدونا جائزة وتكرمونا مش تحبسونا ف شبكة زى الفيران. .. الرجل .. : لا يا هذا ..كلما فاق زعيمنا وجب أن يأكل 20 وجبة منكم ايها البشر .. حور بهمس لرعد ..     : وهوا احنا دخلنا سبيستون بالغلط والا ايه !!؟بس ده بيقولك 20 بنى ادم ..يعنى ف غيرنا

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها . قراءة المزيد »

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد ..

حور بتحدى .. : هكسبك وهتشوف .. بدأوا بالاستعداد ثم انطلقوا سوية فى حماس يتسابقون …تتعالى ضحكاتهم فى بهجة وسرور بجمعتهم سوية .. حور بسعادة ..

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد .. قراءة المزيد »

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر ..

دخلت حور تلك الغرفة التى بالكوخ فوجدتها كأنها غرفة نوم عريقة منظمة بترتيبها جميلة هادئة ..فتحت الخزانة لتخرج كل الثياب التى بها وتضعهم على الفراش كى تختار ماذا ترتدى ..

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر .. قراءة المزيد »

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط ..

أميمة( والدة احمد) : تعالى الاكل جاهز يا روز يالا .. روز .. : معلش يا ماما انا مش جعانة .. تذهب أميمة لها ..   : انتى مش جعانة بس حفيدى جعان ..يالا بقا طب بصى هجيبلك فاكهة تاكليها واهو حاجة خفيفة لا تقولى جعانة ولا مش جعانة . ماشى ياستى.. تحتضنها روز ..

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط .. قراءة المزيد »

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص ..

نظرت له حور بترقب هل يخطط لشئ ذلك الرعد ..ولكنه بالفعل خرج واغلق الباب خلفه .. قامت حور تتفحص ذلك الكوخ لترى ما ينفع أن ترتديه ذلك الاحمق لم يخبرها حتى أن تعد حقيبتها ..   دخلت حور تلك الغرفة التى بالكوخ فوجدتها كأنها غرفة نوم عريقة منظمة بترتيبها جميلة هادئة ..فتحت الخزانة لتخرج كل

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. قراءة المزيد »

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا

  وراحت مع ياسر ونزلت قبله وطلعت العماره قبله وياسر اشترى حاجات وطلع وكانت داليا واقفه ع باب الشقه ودخلوا الاتنين مع بعض واول لما دخلوا ياسر حضن داليا وداليا مستسلمه لياسر وكل اللى فى بالها عقده امها وقالت فين اوضه النوم وياسر كان زى الكلب اللى فى     ايده عضمه وداليا دخلت اوضه

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا قراءة المزيد »

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

حساب نشوى وياريت متجيش لان نشوى موجوده وهو اتفاجئ بيها مع اخته وداليا زعلت وقالت لياسر انها هتنام وقفلت معاه مضايقه ونامت من الزعل وبعد ساعتين وداليا نايمه ياسر اتصل بيها وقالها ان   نشوى مشيت وانها تقوم تلبس وهو مستنيها علشان خاطر متزعلش وقالها فى ليها مفجأه وداليا قامت مبسوطه من السرير ولبست هدومها

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير قراءة المزيد »

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى ..

سيف .. : ياعم دى كانت خربانة خدت منى مجهود جامد لحد ما خليتها بالشكل ده بس ايه رأيك .. رعد .. : عال العال ..المهم الترتيبات الأمنية اخبارها ايه ..     سيف .. : شايف الجتت ال هناك دى لافة حوالين الفيلا ..غير أنه ف فريق بعيد عن الفيلا ب أمتار عشان لو

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى .. قراءة المزيد »

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى

داليا : خلاص يا حبيبى بكره هكون معاك وفى حضنك ياسر : امتى بقى انا بقيت احلم بيكى وقال ياااه الزفته بترن داليا : نشوى رد عليها ياسر : نفضى دى ملهاش لازمه     وداليا قفلت مع ياسر وقالت إن باباها عاوزاها وقالت لما انام علشان اققابله بكره واخلص من حواره واشوف غيره وفى

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى قراءة المزيد »

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه

حضنته حور بفرحة وأمل لغد ..غدا سيكون ملكا لها وأمام الجميع ..غفت فى أحضانه منسجة أحلاما جميلة لغد .. ************************ ادعوا بكرا يعدى ع خير بقاااا 😅😂 اسفة جدا انه البارت صغير بس بجد مشغولة جدا والحمد لله اننى عرفت أنزله النهاردة بجد❤️❤️      

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه قراءة المزيد »

Scroll to Top