روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

الممرضه دكتور حسام فصيله الدم بتاعها فيها عجز في المستشفي مراد بغضب يعني ايه نسيبها تمـoت الممرضه والله با دكتور مش موجوده كان في حادثه امبارح واحتاجو دـm واكترهم نفس فصيلتها مراد بسرعه هيا فصيله دمها ايه حسام Apostiv مراد انا نفس الفصيله يلي بسرعه با حسام ولم يمض من الوقت الكثير حتي كان مراد […]

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

حسام طب يلي بقي علي مكتبي نشرب حاجه ريم واخده مسكن قوي مش هتفوق دلوقتي نهي بحده لا مش هروح وهوا هناك الانسان ده حسام وهو يمسك يدها يلي يا نهي غاوزك في موضوع مهم وكمان لازم نسمع من مراد ولكن نهي عندما شد يدها تذكرت سريعا ابن عمها وشدت يدها بسرعه نهي بغضب ازاي

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

نهي هه ولا حاجه يا ريم ريم امال مالك كده انتي مخبيه عليا حاجه نهي بارتباك زياده هه لا هخبي ايه بس ريم بغضب انطقي يا نهي نهي ببكاء مفيش ياريم ريم بغضب شديد قولي يا نهي في ايه نهي ببكاء شديد اصل دكتور مراد قالي انك حامل ريم بصدمه ايه انتي بتهزري صح نهي

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر

غاده في ايه يا مصطفي مصطفي بارتباك خوفا من زوجته لا الشقه دي شقتي انا واتفضلي يلي من غير مطرود وبعدين مش كفايه ماما ماتت بسببك ريم بغضب ماتت بسببي انا اه شكلك نسيت والشقه دي بتاعتي زي ماهيا بتاعتك مصطفي لا انتي ملكيش حاجه في الشقه دي واتفضلي يلي بره ريم بغضب صحيح وانا

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع

ريم بغضب وقد تذكرت ثبابها التي مزقها والملاءه التي القاها اليها باهمال لا مش عاوزه حاجه مراد يبنتي افتحي خدي الله يهديكي هتخرجي بالبجامه ازاي ريم بضحك هستيري وايه يعني منا خرجت من عندك بالملايه والكل شاف جسمي هخاف ليه دلوقتي كتر خيرك اما مراد فقد شعر بالدم يصل الي راسه والغيره تفتك في قلبه

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع قراءة المزيد »

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن

اما مراد فقد احتضانها بشده حتي شل حركتها وظات تصرخ وتضربه بهستيريه وتصرخ هموتك والله لموتك حتي ارهقت بشده وذهبت في النوم اما مراد فقد حملها ووضعها علي الفراش ودثرها جيدا وخرج من الغرفه لكي يشرب كوب قهوه لكي يقضي علي الصداع في راسه ولكن ااكوب وقع من يده عندما سمع صرخه ريم المدويه فدخل

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السابع

مجدي ايه يادي المصيبه يعني كل الفلوس الي صرفتها هتروح علي الارض ايه الحل انتا معملتش تنظيف للرحم خالد لا انا افتكرت ان النزيف نزل كل حاجه معاه مجدي وهو يمسك بياقه قميصه اعمل ايه دلوقتي اتصرف خالد وهو يخلص نفسه من مجدي والله عندي حل بس مجدي بغضب بس ايه انطق خالد بس غالي

روايه افقدني عذريتي البارت السابع قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السادس

وظلت تلك الكلمات تتردد في اذنها وهي تسقط وتقوم تمشي ولا تري امامها ولا تميز النور من الظلمه حتي دفعتها سياره فوقعت بكل قوتها علي الارض مغشي عليها واذا برجل يترجل من السياره في الخمسين من العمر مجدي يادي اليله السوده ثم نزل من السياره ونظر الي ريم والتفت يمين ويسار فلم يري اي احد

روايه افقدني عذريتي البارت السادس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس

مراد انا مش قلت لا ريم برجاء اكثر الله بخليك اصلا دا هيكون عقد جواز عرفي مراد بسخريه مش تقولي كدا دا انتي خبره بقي بتقضبها بجواز عرفي بس بردو لا انتي ارخص من اسمك يكون علي اسمي ويلا بقي عشان مستعجل الصراحه ورايا مشوار مهم ريم بغضب انتا انسان زباله انا عمري معملت كدا

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع

انتظرت ريم الي ان اتي الطبيب ريم خير يا دكتور ماما مالها الطبيب كوبس ان حد من اهلها جه بصي يا بنتي امك محتاجه تغيير صمام في القلب لانو خلاص معدش متحمل والعمليه دي لازم تتعمل في خدود ثلاث ايام والا هتموت ريم بضعف طب يا دكتور العملبه دي بكام الدكتور ب٥٠الف جنيه ريم بصدمه

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع قراءة المزيد »

قصة فيروز

ضياع: مسافه السكه جاي طلع ضياع من مكتبه وكان ماشي نزل ودخل عربيته كان سايق واشترى ليها ورد وعبال ما وصل نزل دخل الڤيلا بتاعته: رنا كانت سامعه صوته هي وقاعده على السرير   طلع ليها اوضتهم وعمته ابتسمت دخل الاوضة شافها قاعده وماسكه صورهم هما وصغيرين دخل وباس على راسها: الجميل زعلان ليه رنا:

قصة فيروز قراءة المزيد »

قصة حور

ركع سيف على قدمه بتعب … : مش قولتلك استشهد يا احمد !! نظر له احمد بحيرة ايعقل أنهم الان قد انتهت قصتهم ..كيف وهوا لم يرى وجه ولده ولم يحمله بين يديه حتى الآن ..يااااا رب اقف   بجانب عبادك الضعفاء يا رب … كأن الله سمع رجاء قلبه وتلطف بحال هؤلاء الأبطال.. سمعوا

قصة حور قراءة المزيد »

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن ..

ركع سيف على قدمه بتعب … : مش قولتلك استشهد يا احمد !! نظر له احمد بحيرة ايعقل أنهم الان قد انتهت قصتهم ..كيف وهوا لم يرى وجه ولده ولم يحمله بين يديه حتى الآن ..يااااا رب اقف     بجانب عبادك الضعفاء يا رب … كأن الله سمع رجاء قلبه وتلطف بحال هؤلاء الأبطال..

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن .. قراءة المزيد »

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها .

الجميع بحماس فقد ألهبت كلمات أحمد وسيف النيران فى قلوبهم .. : صحيح يا فندم… احمد .. : يبقا يلا يا ابطااال توكلنا ع الله ..     ذهب جميع المجندين لاماكنهم استعدادا للدفاع عن وطنهم ..حاملين أرواحهم على أيديهم غير مهتمين بها كل ما يشغلهم أنهم لن يسمحوا لهم بأن يدخلوا وطنهم ابدا ..

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها . قراءة المزيد »

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد ..

نظر لها رعد بهدوء … : دى حاجة أكيدة يا حور …هنلاقيه فى الاخر ان شاء الله وساعتها هيعرف هوا كان بيلعب مع مين ..احنا مستحيل نسمح لاى حاجة تضر البلد ..وأعداء البلد مش هيخلصوا … حور .. : انا برأيى أنه نرجع يا رعد ..عشان ميكونش ف خـtـر على اى شخص ويموت’وا بسبب تقصيرنا..

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد .. قراءة المزيد »

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟

الملحق بالغرفة بشعرها الحرير المبلول ببعض الماء لاففة جسدها بروب رعد الطويل كى تدارى بدلة الرقص كما تدعوها حور اسفل ذلك الروب الطويل .. تصنم رعد من جمالها ويراقب قطرات الماء وهيا تنزل من شعرها إلى وجهااا إلى رقبتها ..     وتقف حور متوترة خجلة لا تعلم ماذا تفعل الان اتجلس ام تعود للحمام

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟ قراءة المزيد »

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر ..

  : واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. تم الانتهاء منهم جميعا الا اثنين استسلموا ليكب’لهم الحراس من أيديهم ويذهب بهم الى احمد الذى يعتبرا مسئولا عنهم فى غياب كلا من رعد وحور ..   الحارس .. : الاتنين ال امر رعد باشا أنه نعتقلهم اهم يا فندم .. احمد

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر .. قراءة المزيد »

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط ..

الملحق بالغرفة بشعرها الحرير المبلول ببعض الماء لاففة جسدها بروب رعد الطويل كى تدارى بدلة الرقص كما تدعوها حور اسفل ذلك الروب الطويل .. تصنم رعد من جمالها ويراقب قطرات الماء وهيا تنزل من شعرها إلى وجهااا إلى رقبتها ..     وتقف حور متوترة خجلة لا تعلم ماذا تفعل الان اتجلس ام تعود للحمام

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط .. قراءة المزيد »

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص ..

منعم .. : اكيد ليهم هدف .. احمد .. : واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. تم الانتهاء منهم جميعا الا اثنين استسلموا ليكب’لهم الحراس من أيديهم ويذهب بهم الى احمد الذى يعتبرا مسئولا عنهم فى غياب كلا من رعد وحور ..   الحارس .. : الاتنين ال امر رعد

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. قراءة المزيد »

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا

وزيزى خرجت مستغربه من كلام محمد والد داليا وراحت تحضر الفطار وفى اوضه داليا…. داليا قامت من النوم وقفلت باب الاوضه عليها واتصلت ب ياسر وياسر رد عليها بس المره دى رد عليها بسرعه وهى قفلت     وقامت لبست وخرجت وسلمت على اخوها مصطفى ولما ابوها كلمها نزلت وسابته وكل تفكيرها توقع ياسر وفعلا

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا قراءة المزيد »

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

ياسر قام وقالها ايه ده انتى بدخنى داليا : اه عادى على فكره 🤔 هو عيب دى حريه شخصيه ياسر : المهم احكيلى ايه مضايقك وابتدت داليا تفضفض مع ياسر وقالت انا هقولك على سر ويمكن تغير رأيك وتبعد عنى خالص     ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير قراءة المزيد »

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى ..

  روز .. : اومال فين البغل ال اسمه سيف سايبك تعمل كل حاجة لوحدك كده !!! كبت احمد ضحكاته بصعوبة ثم انفجر ضاحكا على وجه سيف فقد كان يضع الهاتف على وضع الاسبيكر.. روز باستغراب .. : بتضحك على ايه يا احمد ..     سيف بضيق .. : عشان البغل ال اسمه سيف

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى .. قراءة المزيد »

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى

وزيزى خرجت مستغربه من كلام محمد والد داليا وراحت تحضر الفطار وفى اوضه داليا…. داليا قامت من النوم وقفلت باب الاوضه عليها واتصلت ب ياسر وياسر رد عليها بس المره دى رد عليها بسرعه وهى قفلت     وقامت لبست وخرجت وسلمت على اخوها مصطفى ولما ابوها كلمها نزلت وسابته وكل تفكيرها توقع ياسر وفعلا

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى قراءة المزيد »

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه

حور .. : انا متأكدة أنه امجد ليه يد ف كل ده لانه هرب ف نفس اليوم ال قت’لنا فيه ابوه الخاين .. رعد .. : مين ما كان سبيلى انا الحوار ده .. مؤمن .. : كده هتأجلوا فرحكم لحد ما تخلصوا من العدو ده ..     رعد .. : لا طبعا ..الأعداء

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه قراءة المزيد »

Scroll to Top