قصة انا عاوزه اقولك علي سر ضروري لازم تعرفه قبل متلمسني ..!؟ سر ايه ..؟؟

كنا بنخرج مع بعض ، نروح ونرجع من الشغل مع بعض ، ناكل .. نشرب .. نفرح .. نزعل مع بعض ..حصلت بينا علاقة حب بجد.. .! اتفقنا علي الجواز ، لان فعلا في الوقت ده مكنش حد فينا يقدر يستغني عن التاني ..   وفي يوم طلب مني اني اروح معاه شقته ..!! بحجه […]

قصة انا عاوزه اقولك علي سر ضروري لازم تعرفه قبل متلمسني ..!؟ سر ايه ..؟؟ قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة 7 كامل

  قالت له هقولك بس نزلني ربنا يخليك قام شدها من رجليها نزلها علي الارض ومسكت وسطها وقالت اه يااني وسطي اتحش حش 😩 كل ده وعلام واقف حاطت ايده ورا ضهره مستنيها تتكلم صباح بصتله بكسوف ومش عارفه تقوله ايه😊 قالها كنتي بتعملي ايه   ؟😡 قالتله اصل اصل شخط فيهاوقالها انطقي خافت منه

قصة عروستنا الحلوة 7 كامل قراءة المزيد »

عروستنا الحلوة 6

طردوكم 😡قالت الام لا ياحج مش قصدها هما بس قالوا جاييين ناس تبارك ومش فاضيين .. رد ابو صباح وقال عالم معندهمش ذوق والله لولا العيبه كنت روحت جبت بنتي منهم ومرجعتهاش تاني ابدا هما فكرين ايه علشان معاهم فلوس يشتروا ويبيعوا في   الناس منهم لله .. خلاص ياحج اهدا هي كويسه وانا بنفسي

عروستنا الحلوة 6 قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة 5

رماني ع السرير ولقيته بيقلع هدومه قولتله وانا بعيط حـrام عليك سبني في حالي قالي اعتبريني واحد من زباينك يا فاجرة قولتله والله ما اعرف حد غيرك ضحك بستهزاء وقال مفكرني هصدقك اهبل انا يابت الكلب انا اه كنت اهبل ساعه ماحبيتك واتجوزتك   وقعتيني بسهوله كنت صيده سهلة لاكن وحياتك عندي اللي متسواش قرش

قصة عروستنا الحلوة 5 قراءة المزيد »

عروستنا الحلوة الرابعه كاملة

عند صباح نامت في مكانها بعد ماسبها علام وخرج من الاوضه وفتحت عينيها واذان الفجر بياذن قامت صلت ودعت ربنا ينقذها من اللي هي فيه وبعد مخلصت صلاة خرجت بشويش تتسحب تبص علي علام تشوفه فين لقيته نايم علي كنبه انتريه قعدت تبصله   شويه وتتامل ملامحه وهو نايم وتكلم نفسها وتقول بقي انت علام

عروستنا الحلوة الرابعه كاملة قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة 4

عند صباح نامت في مكانها بعد ماسبها علام وخرج من الاوضه وفتحت عينيها واذان الفجر بياذن قامت صلت ودعت ربنا ينقذها من اللي هي فيه وبعد مخلصت صلاة خرجت بشويش تتسحب تبص علي علام تشوفه فين لقيته نايم علي كنبه انتريه قعدت تبصله   شويه وتتامل ملامحه وهو نايم وتكلم نفسها وتقول بقي انت علام

قصة عروستنا الحلوة 4 قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة 3

الحمام بصلي لقاني وقفه جمب الدولاب مسكه بيجاما وبعيط بصلي من فوق لتحت وقالي انتي يا حيوانه مغيرتيش هدومك ليه هو كلامي مبيتسمعش جه يضربني بالقلم نزلت علي الارض. ابوس رجله وقولتله والله ما ذنبي الفستان برباط مش عاوز يتفك شدني   من ايدي بغل وقالي وريني كده مسك الفستان شقه نصين بغباء وقالي اهو

قصة عروستنا الحلوة 3 قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة الفصل الاول والثاني

جبارة وعافيه كانت متجوزة حكمدار سابق ومات وهي اللي ربت عيالها علام عنده اخين ولاد واخت اللي هي عمه احسان دي ارمله ومعاها بنت وقعده مع اهلها المهم دخلت حماتي واخت جوزي عمه احسان وقالت لعلام يلا انا رديت وقولتلها وانا بضحك ايه هنتفسح يا   حجه مردتش عليا وفاجاءة لقيت عمه احسان مسكتني من

قصة عروستنا الحلوة الفصل الاول والثاني قراءة المزيد »

قصة عروستنا الحلوة 1

نعم قالها مش تستني اما تشوفي الشاي هيعجبني ولا لا 🤨 وقفت مكانها وقالتله اتفضل شوف لو ناقص حاجه اجبهالك. علام شرب شويه شاي وتفه في وشها وقالها ايه القرف ده ده شاي ده ده ملوخيه ناشفه قالتله والله عملاه زي ما بعمله كل يوم قالها لا مش   عاجبني ومترديش عليا تاني 😡 قولت

قصة عروستنا الحلوة 1 قراءة المزيد »

قصة عذراء بعد زواجي الثالث 2

آستحم ودعنا نتعشا وبعدها نرجع نحاول من جديد نعم لقد كنت في قمة الرغبة والله كنت ساآموت من الداخل الراجل حالته حال وآنا آقول سنعود بعد قليل لا     هذه منتها الطافة والحنية 😜😜 قام حسام ودخل للحمام وآنا آندب على حضي هذه اليلة التي كنت آحلم بيها طوال عمري وزادة هذه الآحلام من

قصة عذراء بعد زواجي الثالث 2 قراءة المزيد »

قصة آنا عذراء بعد زواجي الثالت قد يبدو كلامي غريب وغير منطقي لكنها الحقيقة المره آنا شيفاء 33 سنة جمالي خيالي

مرة فطرة الخطوبة بسرعة كبيرة وجاء موعد الزيفاف كنت متشوقة بصراحة كثير حتا آكون مع حسام في بيت واحد يوم زفافي كمت مثل الملكة حفل كبير جدا وكنت مع حسام نرقص   بعد الحفلة ركبنا سيارة حسام ونطلق حسام نحو شقتنا وكان في الطريق متلهف عليا بشدة كان يسوق ويده تتجول على جسدي بصراحة كنت

قصة آنا عذراء بعد زواجي الثالت قد يبدو كلامي غريب وغير منطقي لكنها الحقيقة المره آنا شيفاء 33 سنة جمالي خيالي قراءة المزيد »

قصة شوق وعصام الفصل الاخير

حميمية ببني وبين ازواجي اللي فاتوا واني مبقتش عذراء عصام .. يعني ايه يا شوق ؟؟! رجعتي عذراء مع نفسك كدا .. دا كلام منطقي ؟!!   شوق .. صدقني يا عصام مش فاهمة ايه اللي حصل .. انا اتفاجأت زيك بالظبط ومس فاهمة ايه الحكاية عصام .. طب انتي اتطلقتي ليه مرتين ؟!! شوق

قصة شوق وعصام الفصل الاخير قراءة المزيد »

انتهت مراسم الزفاف وصلت شوق وعصام الي عشهما الصغير ليكملا مع بعضهما البعض قصة حب جميلة انتهت بالزواج رفض ان تدخل علي قدميها فحملها علي يدية ودخل بها الي غرفة النوم تمني ان تبقي هكذا ولكن طلبت منه ان ينزلها علي الارض قالت له ..

عصام .. ازاي يا شوق انتي متجوزة مرتين قبلي ولسة عذراء ؟!! شوق.. صدقني بجد مش عرفة يا عصام !! انا متلخبطة بجد   عصام .. يعني ايه يا شوق انتي قلتي انك مش عذراء معني كلامك ان كانت في معاشرة بينك وبين ازواجك اللي قبلي شوق .. صدقني يا عصام مش عرفة انا متلخبطة

انتهت مراسم الزفاف وصلت شوق وعصام الي عشهما الصغير ليكملا مع بعضهما البعض قصة حب جميلة انتهت بالزواج رفض ان تدخل علي قدميها فحملها علي يدية ودخل بها الي غرفة النوم تمني ان تبقي هكذا ولكن طلبت منه ان ينزلها علي الارض قالت له .. قراءة المزيد »

رواية جعلتني مدمنا بالقرآن الحلقة الأولى

جودي بنظرة فخر جودي: يستاهل عشان يحرم يبص لبنات الناس تاني الاب : من ناحية هيحرم ف هو هيحرم دا هيخليكِ ماشيه هيضربلك تعظيم سلام تالا بضحك ع اختها :انا ماشيه بقا عشان متأخرش   استودعكم اللّه تالا لجودي: هتيجي معايا و لا هتروحي لوحدك جودي : لا يارا هتجيلي و هنروح سوا الام :عشان

رواية جعلتني مدمنا بالقرآن الحلقة الأولى قراءة المزيد »

قصة مليكة الاسد

وخرجت تفطر مع عائلتها ***************** تحت في بيت مليكه مليكة بمرح وصوت عالي: اوعى حد ياكل من غيري الام وهي بتخرج من المطبخ: صوتك يفضيحه الاب : سببها يا مها   ‏مليكة: حبيبي يا بيبو ياللي رافع من معنوياتي ‏الام بغيظ: اقعدي يا بنت الجزمه افطري عشان تلحقي شغلك ‏مليكة بمرح: علي فكره ياحجه انتي

قصة مليكة الاسد قراءة المزيد »

قصة فهد وغرام

  بامت عشق توضاءت وصلت حتى ترتاح قليلا من هذا القلق عند فهد كان يقود بسرعه حتى يبتعد عنهم ولاكن دون فايده فلقد بدأو فى ضرب النار على سيارته حاصروا سياره فهد فنزل منها واخذ سلاحه   وبدأ فى الاشتباك كان عددهم كبير كان فهد يقاوم ويضربهم بقوه ولاكن الكثره تهزم الشجاعه اخذ فهد رصاصه

قصة فهد وغرام قراءة المزيد »

رواية غرام الحلقة الثانية

غرام: مينفعش النهارده ياحبيبي انا وعدت ندا انى هروح معاها وكمان مقولتش لبابا حاجه بيزعل حمزه وبيقولها خلاص خليها مره تانيه غرام اوعدك هعوضهالك مره تانيه بس متزعلش انا مبحبش اشوفك زعلان منى وبتمسك ايده وهي ماسكه ايده بيشوفهم ادهم:     وبيبصلها نظره احتقار وبيمشي حمزه: ماله دا وبيصلنا كدا ليه غرام: سيبك منه

رواية غرام الحلقة الثانية قراءة المزيد »

قصة ادهم الزيات الفصل الاول

الفصل الاول المقدمه قبل 23 احمد الزيات بابا انا بحب مايا ومش هتجوز غيرها الاب يعني ايه الكلام ده هتكسر كلمتي ولا ايه انت عايز تتجوز بنت سواق انت اتجننت احمد مش هتجوز غيرها يا بابا واعمل الي اتعمله مش هيفرق معايا   الاب طب اسمع بقا انت لو اتجوزت البنت دي لا انت ابني

قصة ادهم الزيات الفصل الاول قراءة المزيد »

قصة الصعيد ف قصر عائلة السيوفي ستات البيت كله صاحية من بدري عشان تجهيز الفطار

شربات بدلع:حتي سي بلال لما كان بايت معايا امبارح قالي متتعبيش نفسك ي جلبي(قلبي) ورد:بلال قالك يا جلبي؟!(قلبي) شربات بدلع:اه قالي ي جلبي(قلبي)   زهرة:العيش ي اما(امي) ورد:حطيه اهني(هنا) هدي:اطلعي صحي جوزك ي شربات وبطلي الدلع الما”سخ(الوحش) بتاعك ده هدي:ست نا”قصة صح هدي سابتهم و راحت لاوضتها لقت عادل صحي   هدي:الوكل(الاكل) ربع ساعة و

قصة الصعيد ف قصر عائلة السيوفي ستات البيت كله صاحية من بدري عشان تجهيز الفطار قراءة المزيد »

قصة رواية طعنة من قريب الجزء الثاني الحلقة الأولى النهاردة الجمعة وعدى كتير قوى على وفاة هنادى اختى وظلى قومت من النوم وأنا بفرك فى عيونى من أثر عياط امبارح كنت نايمه فى اوضتها وحضنه هدومها وبشم رائحتها اللى بتفكرنى بطفولتنا وحبنا لبعض خرجت من الأوضة وأنا جهزت نفسى عشان أمشى أروح لها أقعد معها شوية اتعودت من يوم ما سبتنى وأنا بروح المقابر يوم الجمعة واقعد معاها وأحطلها ورد التوليب اللى كانت بتحبه وافضل احكى معاها لغاية ما تمل منى ومن كلامى وتقولى قومى كنت بحس بيها والله كنت حاسه أن روحها بتحوم فى المكان حوليا وأنا بتكلم كنت حاسه بدموعها اللى بتنزل على حالى وضعفى كانت حاسه بكسرة ضهرى بس لما روحتلها المرادى مكنتش لوحدى كان معايا رفيق بس كان خفى جوايا ردفت بدموع وأنا قدام قبرها : أنا حامل يا هنادى هيبقى عندى بيبى بس مش عارفه من مين !!؟؟؟؟ جوايا روح تانية !!؟؟؟؟ خلاص قرب يجى على الحياة كلها أسابيع ويشرف على حياتى اللى ما بقتش حياة !!!؟؟؟ أعمل إيه !؟؟ ليه عملتى فيا كده وفى نفسك !!؟؟؟ حرام عليكى يا هنادى !؟؟؟ حولتِ حياتى لكابوس مش عارفه أصحى منه لدرجة أن كل ما أجى أصحى الاقيه بياخدنى فى عتمته تانى وكأن نجاتى من فعلتك بقى شئ محال !!؟؟ كملت وأنا بضحك ضحكة خفيفة وبمسح دموعى بأيد بترتعش من كتر القهر وقولتلها : بس تعرفى على قد ما أنا مقهورة على قد ما أنا فرحانه بأن ربنا إدانى فرصة وحاجه أعيش عشانها حد يونس روحى وقلبى بعد موتك !؟؟؟ قربت من قبرها اكتر وسندت رأسى عليه وفضلت أحسس على قبرها بأيدى وردفت : مشيتى ومشى معاكى الونس يا أختى !!؟؟؟ مشيت بعد فترة من المقابر وبعد وداع حافل ودموع مكتومة وقلب مش عايز يمشى وكأنه عايز يدخل معاها فى القبر وصلت البيت فضلت انادى على ماما كتير كنت سيبها تعبانه شوية من ساعة ما بابا وهنادي ماتوا وهى عايشه وخلاص معايا من غير ضحك أو أى حاجه عايشين أنا وهى كأننا مجُبرين على العيشه وخلاص نفس طالع ونفس خارج زى ما بتقولوا لغاية ما وصلت اوضتها لاقيتها نايمه على السرير بوجع رهيب قربت منها بحنو وردفت : مالك يا عيونى عيونك دبلت ليه كده !!؟؟؟ ردت عليا بوجع وحسرة : عمرى دبل عشانك يا ست البنات وبدأت حبات لؤلؤ غالية تتجمع فى عيونها مسحتها بسرعة بأيدى ومسكت أيديها وحطيتها على بطنى بسعادة طالعه من قلبى وروحى متتوصفش وقولتلها : أنا خلاص هبقى أم قريب وأنتى هتبقى تيتا كملت وأنا خلاص مش قادرة من الضعف والوجع وقعت فى اللحظة دى كل أقنعة قوتى بعد ما حسيت بريحة الموت اللى احتلت الأوضة الرايحة دى مش غريبة عليا حسيتها كتير لما ماتت هنادى وبعدها بابا ردفت بضعف وأنا نايمه فى حضنها : أوعى تسيبينى وتمشى وحياة بنتك !!؟؟؟ بنتك هتموت من بعدك !؟؟؟ متسبنيش أكمل لوحدى أنا خايفه !؟؟؟ ضمتنى لحضنها اكتر وردفت بجملة واحدة بس : أنا بنتى قوية وهتكمل لغاية ما تبنى حياة تليق بيها وتصلح كل حاجه مسكت أيدى بحنان وقالتلى : اوعدينى بكده أنك هتحفظى على إبنك ونفسك وحياتك لغاية ما توصلى لبر الأمان يا ملاكى بوست أيديها بكسرة ودموع مكتومة : أوعدك يا ماما !!؟؟ وهنا كانت الطعنة بس المرادى مش من شخص ده كانت طعنة من القدر طعنى فى قلبى وحياتى واخد كلى معاه ومشى من غير ما يرفله جفن أول ما بدأت أحس أن ماما مش بتتنفس وضربات قلبها مش حاسه بيها قومت من حضنها وفضلت احرك فيها بهستيريا : يا ماما قومى ما تمشيش وتسيبينى لوحدى والله أنا بخاف لوحدى كلكم مشيتوا و سيبتونى من غير حتى ما تودعونى ليه كده يارب ليه !؟؟؟؟ وبصوت هز كل ركن فيا لدرجة أنى حسيت بطفلى بيهتز جوايا : يا مامااااااااااااااا لا مااااااااااااا وكانت الصدمة أول ما وقفت صريخ لاقيت

أعمل إيه !؟؟ ليه عملتى فيا كده وفى نفسك !!؟؟؟ حـrام عليكى يا هنادى !؟؟؟ حولتِ حياتى لكابوس مش عارفه أصحى منه لدرجة أن كل ما أجى أصحى الاقيه بياخدنى فى عتمته تانى وكأن نجاتى من فعلتك   بقى شئ محال !!؟؟ كملت وأنا بضحك ضحكة خفيفة وبمسح دموعى بأيد بترتعش من كتر القهر وقولتلها

قصة رواية طعنة من قريب الجزء الثاني الحلقة الأولى النهاردة الجمعة وعدى كتير قوى على وفاة هنادى اختى وظلى قومت من النوم وأنا بفرك فى عيونى من أثر عياط امبارح كنت نايمه فى اوضتها وحضنه هدومها وبشم رائحتها اللى بتفكرنى بطفولتنا وحبنا لبعض خرجت من الأوضة وأنا جهزت نفسى عشان أمشى أروح لها أقعد معها شوية اتعودت من يوم ما سبتنى وأنا بروح المقابر يوم الجمعة واقعد معاها وأحطلها ورد التوليب اللى كانت بتحبه وافضل احكى معاها لغاية ما تمل منى ومن كلامى وتقولى قومى كنت بحس بيها والله كنت حاسه أن روحها بتحوم فى المكان حوليا وأنا بتكلم كنت حاسه بدموعها اللى بتنزل على حالى وضعفى كانت حاسه بكسرة ضهرى بس لما روحتلها المرادى مكنتش لوحدى كان معايا رفيق بس كان خفى جوايا ردفت بدموع وأنا قدام قبرها : أنا حامل يا هنادى هيبقى عندى بيبى بس مش عارفه من مين !!؟؟؟؟ جوايا روح تانية !!؟؟؟؟ خلاص قرب يجى على الحياة كلها أسابيع ويشرف على حياتى اللى ما بقتش حياة !!!؟؟؟ أعمل إيه !؟؟ ليه عملتى فيا كده وفى نفسك !!؟؟؟ حرام عليكى يا هنادى !؟؟؟ حولتِ حياتى لكابوس مش عارفه أصحى منه لدرجة أن كل ما أجى أصحى الاقيه بياخدنى فى عتمته تانى وكأن نجاتى من فعلتك بقى شئ محال !!؟؟ كملت وأنا بضحك ضحكة خفيفة وبمسح دموعى بأيد بترتعش من كتر القهر وقولتلها : بس تعرفى على قد ما أنا مقهورة على قد ما أنا فرحانه بأن ربنا إدانى فرصة وحاجه أعيش عشانها حد يونس روحى وقلبى بعد موتك !؟؟؟ قربت من قبرها اكتر وسندت رأسى عليه وفضلت أحسس على قبرها بأيدى وردفت : مشيتى ومشى معاكى الونس يا أختى !!؟؟؟ مشيت بعد فترة من المقابر وبعد وداع حافل ودموع مكتومة وقلب مش عايز يمشى وكأنه عايز يدخل معاها فى القبر وصلت البيت فضلت انادى على ماما كتير كنت سيبها تعبانه شوية من ساعة ما بابا وهنادي ماتوا وهى عايشه وخلاص معايا من غير ضحك أو أى حاجه عايشين أنا وهى كأننا مجُبرين على العيشه وخلاص نفس طالع ونفس خارج زى ما بتقولوا لغاية ما وصلت اوضتها لاقيتها نايمه على السرير بوجع رهيب قربت منها بحنو وردفت : مالك يا عيونى عيونك دبلت ليه كده !!؟؟؟ ردت عليا بوجع وحسرة : عمرى دبل عشانك يا ست البنات وبدأت حبات لؤلؤ غالية تتجمع فى عيونها مسحتها بسرعة بأيدى ومسكت أيديها وحطيتها على بطنى بسعادة طالعه من قلبى وروحى متتوصفش وقولتلها : أنا خلاص هبقى أم قريب وأنتى هتبقى تيتا كملت وأنا خلاص مش قادرة من الضعف والوجع وقعت فى اللحظة دى كل أقنعة قوتى بعد ما حسيت بريحة الموت اللى احتلت الأوضة الرايحة دى مش غريبة عليا حسيتها كتير لما ماتت هنادى وبعدها بابا ردفت بضعف وأنا نايمه فى حضنها : أوعى تسيبينى وتمشى وحياة بنتك !!؟؟؟ بنتك هتموت من بعدك !؟؟؟ متسبنيش أكمل لوحدى أنا خايفه !؟؟؟ ضمتنى لحضنها اكتر وردفت بجملة واحدة بس : أنا بنتى قوية وهتكمل لغاية ما تبنى حياة تليق بيها وتصلح كل حاجه مسكت أيدى بحنان وقالتلى : اوعدينى بكده أنك هتحفظى على إبنك ونفسك وحياتك لغاية ما توصلى لبر الأمان يا ملاكى بوست أيديها بكسرة ودموع مكتومة : أوعدك يا ماما !!؟؟ وهنا كانت الطعنة بس المرادى مش من شخص ده كانت طعنة من القدر طعنى فى قلبى وحياتى واخد كلى معاه ومشى من غير ما يرفله جفن أول ما بدأت أحس أن ماما مش بتتنفس وضربات قلبها مش حاسه بيها قومت من حضنها وفضلت احرك فيها بهستيريا : يا ماما قومى ما تمشيش وتسيبينى لوحدى والله أنا بخاف لوحدى كلكم مشيتوا و سيبتونى من غير حتى ما تودعونى ليه كده يارب ليه !؟؟؟؟ وبصوت هز كل ركن فيا لدرجة أنى حسيت بطفلى بيهتز جوايا : يا مامااااااااااااااا لا مااااااااااااا وكانت الصدمة أول ما وقفت صريخ لاقيت قراءة المزيد »

قصة بقي انا اناااا اتجوز شيخ جامع لا وكمان اسمه ميدو في شيخ محترم اسمه ميدو !! الفصل الثاني

بعد شويه كانت واقفه قدام المرايه بتظبط طرحتها الموف لون فستانها المشجر اللي كان فيه موف وحاطه ميك اب هادي … ايمان وهي بت*بو*س المرايه بحب : قمر ياخواتي قمر بجد ربنا يحميني ليا ..   خرجت من الأوضه وهي حاطه وشها في الأرض وقالت بهدوء وهمس يكاد يكون مسموع -السلام عليكم -وعليكم من السلام

قصة بقي انا اناااا اتجوز شيخ جامع لا وكمان اسمه ميدو في شيخ محترم اسمه ميدو !! الفصل الثاني قراءة المزيد »

قصةبقي انا اناااا اتجوز شيخ جامع لا وكمان اسمه ميدو في شيخ محترم اسمه ميدو !!

وياخد بأيدي للجنه .. ايمان : خلاص ياستي خديه انتي .. ميار صاحبتها بغيظ: هو متقدملك ولا متقدملها ؟!     ايمان وهي بتتنهد بضيق : ياجماعه افهموني انا مش هقدر بجد مش هقدر انا عايزه واحد يحبني واعيش قصه حب مش واحد يفضل يكلمني في الدين طول ما هو قاعد ويغض بصره ويحكم عليا

قصةبقي انا اناااا اتجوز شيخ جامع لا وكمان اسمه ميدو في شيخ محترم اسمه ميدو !! قراءة المزيد »

رواية ممكن اعرف سبب رفضك ليا

واخيرا تخلت عن جزء من برودها:اخرس اياك تجيب سيرته دي احسن منك ومن العيله دي كلها ،علي الاقل وقف معايا وساعدني،لاكن انت متعرفنيش غير لما ابوك يبعتك ،روح لابوك وقوله بنت اخوك بتقولك هي عايشه كويس جدا من غيرك ،مش محتاج لا شفقه ولا   حد يتجوزني علشان يصرف عليا مفهوم يا ابن عمي نظر

رواية ممكن اعرف سبب رفضك ليا قراءة المزيد »

قصة قافل تليفونه من امبارح وانا هتجنن طيب ازاى ده النهارده فرحنا والناس والمعازيم وامى وكسره فرحتها واهلي

عليها والدنيا بقت سوده فى عينى وانا تايهه ومصدومه لغيت حجز الكوافير والقاعه وكنت متحسره ودخلت اوضتى وكنت منهاره وتعبانه نفسيا وافتكرت اليوم اللى قالى هاتى الشبكه علشان يوم الخطوبه لازم تكون معايا فى وقتها خدها منى وحتى الدبله ده خد كل حاجه مفيش غير شويه   هدايا ومسكت الفون وفضلت اتفرج على صورى معاه

قصة قافل تليفونه من امبارح وانا هتجنن طيب ازاى ده النهارده فرحنا والناس والمعازيم وامى وكسره فرحتها واهلي قراءة المزيد »

Scroll to Top