جحzيم الكتمان نيوز ميديا

  حاجة غصب عني وي أما تحترم نفسك لتخرس ومشفش وشك تاني شكلك كبرت وخرفت ” قفل عادل التلفون ورماه في الأرض بغضب وهو بيتوعدهم كلهم ” أنا عادل الراوي عمر ما حد يستجرأ يكسرلي كلمة ولا هسمح     لشويه كلاب زيكم يعملوا فيا كدا قتلك ع إيدي أنا ي حمزة الكلب ” تاني […]

جحzيم الكتمان نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس

چريت ماما على أبويا اللى واقف مصډوم مش عارف يعمل ايه ماما ألحق يا حج هنا بنتك مش راضية تقولى حاجه وپتعيط بنتك مش ..   وقبل ما تنطق ماما باقى الجملة تدخل سليم بسرعة و اخدنى لحضڼه وردف بصوت جهورى وصاړم سليم أوعى تجرحى مرآتى بكلمة أنا مرآتى اشرف من الشړف آنتى فاهمه ولولا

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس قراءة المزيد »

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا

  قولتله كنت جعانه وعاوزا اعمل ساندوتش بس التلاجه فاضيه قولت اطلع اجيب بس دوخت ومقدرتش اطلع هاتلى جبنه من فوق قالى بس كده حاضر     وطلع فعلا واتسحبت وطلعت وراه عشان اشوفه هيعمل ايه ووقفت من بعيد ولاقيته فتح باب الشقه وشاف الظرف وفتحه بس الغريبه انه اتعامل عادى وجاب حجات من التلاجه

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا قراءة المزيد »

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت

  ثم اكمل بابتسامه موجه كلامه لليلي: ليلي انا جعان قوي ليلي بابتسامه :ثواني ويكون الغدا جاهز     ثم ذهبت علي سفره الغداء ادهم :ايوا بقي مكرونه بشاميل وحشتينا يا غاليه     الجميع :ههههههههههههه فارس :واخيرااااا خلصنا من لينا     ليلي: ايوا يا اخويا كانت بت ملزقه كده داهيه تاخدها جاسر :ههههه

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت قراءة المزيد »

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه

  رعد: اجل وصلت هذه رساله ليكي تفضلي لينا :من من ؟ رعد: لست ادري فتحت لينا الرساله وقرات محتواه الذي جعلها تتجمد في مكانها       رعد فقد يتابعها ويبتسم بخبث رعد وهو يدعي البراءه :ماذا هناك لينا ماذا يوجد في الرساله ثم اخذها منها وقراءه رعد: لا تقلقي لينا هذا الوغد لن

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه قراءة المزيد »

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا

جاسر :متزعليش من رعد هو عمل كده بس لانه بيحاول يوقعها وانا هحكليك علي كل حاجه تمام ليلي وهي تمسح دموعها: يعني هو صدق كلامي صح جاسر :ايوا صدق يتبع…

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا

جاسر: وهي هتفضل في اوضتها خليها تنزل تفطر معانا بدل الحبسه دي فارس :جاسر معاه حق رعد: تمام ليلي ليلي بابتسامه: هساعدها تنزل هنا     رعد بابتسامه: تمام دقائق ونزلت لينا وليلي تمسك بها رعد بابتسامه: كيف تشعرين اليوم لينا     لينا: بخير رعد ثم جلسوا يتناولون الإفطار رعد: خلصوا وتعالوا ورايا عندنا

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا قراءة المزيد »

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

هبت نوال مضطرة ؛ من مكانها ووقفت بجوار السيدة التي تريد الشراء ، وسألتها ماذا تريد . أمسكت مهجة الرواية التي كانت تقرأها نوال وقالت غاضبة : هيه مفيش ورانا غيرها الرواية دي كل شوية تقرأها .       أتت نوال من خلفها قائلة باستغراب : معقوله مهجة بتقرأ روايتي المفضلة مطلوب سواق خصوصي

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا

وماما لقتنى بقيت كويسه روحت وأنا اخدت فرح ودخلنا نمنا فاوضه ليلى وأنا نايمه حلمت بليلى واقفه جمبى وبتقولى   يتبع ت ليلى قربت منى وبتضحكلى وبتدينى حزمه خضره وتقولى محمد قولتلها محمد مين ياليلى وقمت من النوم مفزوعه ببص لقيت نفسى لوحدى انا وفرح نايمه زى الملاك   وعدى يومين واحمد رجع وشويه شويه

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

جاءت عندنا وهي منهاره تماما وحكت لنا ماسمعت من ابوها وهو يتهم امها انها قدتكون حملت من رجل اخر هنا وجدت قلبي نبضاته سريعه لاتهدأ ويداي ترتعشان   وأخذتها في حضني واول مره أشعر نحوها بعاطفة الامومه وخاصه بعدما سمعتها تقول ان خالو دكتور عادل   رفض رفضا باتا هذا التحليل وطلب من ابي ان

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا

قلت لها بكل حب من المؤكد ان تهديها شيئا بمناسبة خطوبتها فهذه صديقتك ماذا تحبي ان تهديها لا اعرف سأذهب نحو محل الهدايا في السوق لأرى ذهبت انا وهي وبعد ان اتفقنا على نوع الهدية طلبنا ان يغلفها ويكتب اسمها   ثم قلت لابنتي ابلغي صاحب المحل عن اسمها لكي يكتبه قالت طبعا يا امي

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا قراءة المزيد »

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني

حامد بيقرب منها = مش خلاص بقا دنيا : الروايه بدأت بجملة منك يبقي لازم تنتهي بجملة منك صح ولا اي   حامد :امممممم… وهو بيبص عليهم وهما طالعين علي السلم والضحكات تتعالي = اللي اقدر اقوله ان رعد الاول مكنتش راضى عليه لكن دلوقتي انا بحمد ربنا عليه.. دنيا وهي بتقفل الكتاب : ايوه

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني قراءة المزيد »

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي

نهال رمت ورقه عليه = انا مش عايزه حاجه منك ولا قصر ولا فلوس.. نفذ اللي في الورقه وطلق قمر وانا همشي من حياتكو رعد مسك الورق ومسك القلم ومضى : يبقى اطلقها احسن.. قمر كانت واقفه وووووووو يتبع…

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

مريم :-اتعصبت وقربت منه جامد وبصت ليه بتحدى وشاورت صباعها في وشه :- اياك تفكر فيا كده اياك يا آدم فاهم انا مش كده ابدا ولو هموت نفسي انا عمري ما تخيلت ان ظابط ينزل للمستوى ده انا اشرفلى انى اموت ولا حد يلمسنى ف الحرام بعد اذنك انا هاروح البيت دلوقتي ويا ريت يا

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

  مريم :طبعا ادم :هو شرط واحد هتوافقى عليه محمد هينام في حضن امه النهارده مريم :وانا موافقه ادم اسمعي الشرط وبعدين وافقي مريم: بسرعه ايه هو الشرط ادم: تكوني في حضني بكره …..

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

روايه جري.مه اوقعتني في حبها

  المكتب وبصلها ادم :-ايه المقابل اني اطلعلك محمد براءه مريم:-مقابل ايه محمد بريئ وما عملش حاجه وبطلب من حضرتك انك تفهمني محمد عمل ايه بالضبط؟! ولسه ادم هيرد عليها لانه كان مستمتع جدا بلغة الحوار بينهم ولكن الباب خبط والعسكري دخل العسكري :-ادم باشا المدير عايزك حالا. ادم وهو خارج قال للعسكري ما حدش

روايه جري.مه اوقعتني في حبها قراءة المزيد »

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا

  انت سامع مروان.. لا هتعمليه وبرضكي الناس.. حـrام حد يلحق البت هتموت في ايده اسد.. لا دي مراته وبيربيها احنا مالنا ويلبس النظاره ويطلع مره اخره علي السياره ملك.. وهي تحاول تهرب من مروان وتجري علي عربيه اسد مروان.. وهو يجري يتبع…..

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا قراءة المزيد »

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا

دى كانت قاعده فى الحنه رديت وقولت معرفش يا ماما بس المهم نكون جمب أنور دلوقت     ومسكت الفون واتصلت بيه بس مش بيرد دخلت اوضتى ولابست بسرعه وكانت     ماما جهزت وخدت اخويا وماما وروحنا على العماره بس كان الباب مقفول بصراحه اتجننت     وبقيت اخبط على باب العماره زى المجنونه

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا قراءة المزيد »

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث

هزيت راسى بنعم وانا فى قمه توترى وفعلا حفظت الكلام بسهولة وقولتله قدام الكاميرا وظبطو كلامى وصورتى مع العارضات اللى ورايا وطلعو فيديو مثيرة،،بعد ما خلصت استأذنت ادخل الحمام بس حسام وقفنى وقالى: استنى ياسجدة خدى تعبك.     وعطانى ظرف فيه الفلوس اخدتها منه ونا جوايا احساس بشع كأنى عملت غلطة كبيرة محستش انى

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

وشاورت ع حور احمد بتلزز.. شكلك حلو وانتي متعصبه شكلك شرسه انما دى بقا تبقا حبيبت اخوكي او اللي اخوكي بمعني صح بيحبها ومش واخد باله بصت ريتاچ ع حور بصدمه… وقالت المنتقبه دى بقا اخويا انا يحب دى مصطفى المنشاوى يحب دى   ابتسم احمد بسخريه وقال امممم صرخت فيه ريتاچ بعصبيه وقالت انا

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا

يوسف بجنون و غضبه عماه: اه يعني مش هتتكلم تمام انت اللي جبته لنفسك مسك السك*ينه وغرزها بعنف و قسوه في صدره و سعد بيستنجد بيه وهو بيبصلوا بصدمه ويوسف كأنه اتجردت منه مشاعر الانسانيه والرحمه و علي وشه ابتسامه بارده وهو بيبص لروحه اللي فارقت جسده ببرود تام يتبع…

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة

اعتذر لعاتكه ورعد وقال إن كل إلى حصل كان بسببه والحمد لله كل حاجه مرت بسلام ونقراء الفاتحه بالصلح اترفعت الأيادي واتقرت الفاتحه حامد، وانا مسامح رعد ابنى وموافق على جوازه من حنان وهعمله فرح كبير يشرفه فضت الجلسه، نرجس طلبت من محمود يرجع معاها لكن محمود رفض، قال بصرامه استنى فى البيت وانا ورايا

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة قراءة المزيد »

Scroll to Top