غير مصنف

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

اما سليم فلم يفق من الصدمه الا علي صراخ نهي وبسرعه شديده كان بداخل غرفه ريم هو وحسام ليجد ريم فاقده للوعي غارقه بدمائها تنزف بشده حتي ان لون السرير الابيض قد تحول الي الون الاحمر من شده نزيفها مراد بصراخ وهوا يحتضن ريم حسام اعمل حاجه هيا مالها مش انتا قلت انها بقت كويسه […]

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

حسام بس اهدي يا انسه هيا جت في حاله اجهاض بسبب العنف بس لحد دلوقتي معرفش مين الي سببلها كده نهي بغضب يا خبيبتي يا ريم اكيد هوا الي عمل كدا حسام لا معتقدش لو شوفتي شكله وهوا خايف عليها مش هتقولي كدا نهي بحده اما تفوق ريم بس حسام ايوا اما تفوق ريم هنعرف

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

اما ريم وفرح فبعد ان انهو المحاضره خرجوا سويا الي بيتهم نهي يعني بجد يا ريم مش زعلانه مني ريم مخلاص يا زنانه بقي قلت مش زعلانه نهي طب يلي يختي ناكل عملالك شويه شورما انما ايه عسل وهيا تقربها لانف ريم اما ريم فقد قامت سريعا بمجرد ان دخلت رائحه الطعام انفها ودخلت الحمام

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر

اما ريم فبعد ان نفضت تلك الفكره عن راسها ذهبت مسرعه الي بيتها معتقده ان مراد تركها وذهب حتي وصلت الي بابا شقتها فطرقت الباب لتفتح لها فتاه تبدو في الخامسه والعشرون من العمر تمسك السجاره بيدها وتنفسها غاده نعم افندم اتتي مين ريم بغضب انتي الي مين دا بيتي غاده بضخكه مستفزه بيتك ازاي

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع

خرجت ريم من الغرفه تجري حتي دخلت غرفتها واغلقت الباب وظلت تفكر ما السبب وراء تركه بل ما السبب وراء تغيره هكذا الم يحقق انتقامه لماذا اذا يريد الزواج بي لماذا وظلت تفكر اين ستذهب لابد وان شقيقها قد عاد من السفر وكانها تذكرت نعم يجب ان بكون الان قدعاد من السفر ولكن كيف لم

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع قراءة المزيد »

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن

اما ريم فظلت علي ذلك الحال طول اليل تصرخ وتبكي وينتفض جسدها وتهلوس في نومها بكلام غير مفهوم وظل مراد يحتضنها حتي الصباح وكلما صرخت احتضنها اكثر حتي تهدء وفي الصباح تململت ريم في نومها فشعرت بثقل عليها لتفتح عينيها انه هو مراد الذي فقدها شرفها صرخت ريم صرخه مدويه وابتعدت عنه سريعا وانكمشت علي

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السابع

اما مراد فقد ذهب الي العنوان الذي به ريم كالمجنون وورائه الحرس اما عند ريم خالد بعد ان خرج من غرفه ريم تعالي شوف المصيبه الي انتا جبتهالنا مجدي في ايه مصيبه ابه هيا مش خفت وكلو تمام خالد اه خفت بس مجدي بس ايه انتا مش شايف لما خفت بقت عامله ازاي دي صاروخ

روايه افقدني عذريتي البارت السابع قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السادس

اما ريم فقد خرجت من القصر علي القصرتجر قدميها تاركه خلفها كل شي فلم يعد لها مستقبل ولا ام ولااخ ولا حتي يمكنها في يوم من الايام الزواج كانت تمشي والهواء يدفعها بقوه ويحرك خصلات شعرها بعنف وظلت تتعثر وتسقط ثم تقوم لتقف وبمجرد وقوفها يدفعها الهواء لتقع مره اخري وتلك الكلمات تتردد في عقلها

روايه افقدني عذريتي البارت السادس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس

سحب مراد ريم من يديها واخذها واخذها الي غرفه من الغرف وهي الي الجثه تتحرك معه بدون اي شعور وكانها دميه يسحبها من مكان لاخر لم تلتفت الي مدي روعه القصر وجماله ولا الي الاساس الفخم بها ولكنها كل ما كانت تفكر به كيف ان الظروف اجبرتها علي ذلك وهي تفكر بشقيقها الذي تركها لهذا

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع

خرجت ريم من مكتبه وهي تلعنه وتلعن اخوها الذي لا يصيبها منه الا كل شر وتوجهت الي منزلها ريم ماما ماما ولكن لا احد يجيب عليها فخرجت من الشقه مسرعه وخبطت الباب الذي امام شقتهم فخرجت امره في الاربعين من العمر ريم والنبي يا طنط مشفتيش ماما المراءه اه يبنتي والله كنت لسه هجيلك ربم

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع قراءة المزيد »

قصة فيروز

نا كانت قاعده مع عمتها وضياع في الشركة _ مالك يا رنا يا بنتي رنا: مش عارفه نفسي مخنوق _ قومي يا بنتي شمي هوا جوه في البرنده رنا قامت وكانت حاطه إيدها على بطنها بإبتسامة دموعها نزلت جت عمتها حضنتها ورنا ميلت على كتفها     رنا: خايفه اتوفىٰ يا عمتوا من غير ما

قصة فيروز قراءة المزيد »

قصة حور

حور بصراخ .. : رعددددد.. تفادى رعد تلك الضر’بة بمهارة ثم نظر إلى الرجل بجدية .. : مش شايفنا بنتكلم !! سايوبرامورى بغضب وهوا يوالى عليه الهجما’ت واحدة تلو الأخرى.. :ماذا تقول يا هذا ! توقف ..توقف الان تنفيذا لأمرى ..   رعد وهوا يتفادى هجما’ته برشاقة … : لا بقولك ايه انا واحد واخد

قصة حور قراءة المزيد »

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن ..

حور بصراخ .. : رعددددد.. تفادى رعد تلك الضر’بة بمهارة ثم نظر إلى الرجل بجدية .. : مش شايفنا بنتكلم !! سايوبرامورى بغضب وهوا يوالى عليه الهجما’ت واحدة تلو الأخرى.. :ماذا تقول يا هذا ! توقف ..توقف الان تنفيذا لأمرى .. رعد وهوا يتفادى هجما’ته برشاقة …     : لا بقولك ايه انا واحد

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن .. قراءة المزيد »

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها .

يحيط جيش الارها’بيين بالمقر من جميع الاتجاهات .. سيف .. : دول وقفوا ..مستنيين ايه !؟؟ احمد بغضب .. : مستنيين استسلامنا ..مفكرين أنه أعدادهم هترهبنا.. سيف ..     :يمكن قلوبكم اتهزت من المنظر والخوف بدأ يعشش جواكم..بس اعرفوا أنه احنا هنا واجبنا حماية البلد ..لو مت’نا فاسمنا شهداء ولو عيشنا فهنعيش ابطال راسنا

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها . قراءة المزيد »

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد ..

رعد بصدمة.. : ايييه ..تقت’لوا ازااى وانتو كنتو فين يا احمد !! نظرت له حور بقلق ترى ماذا حدث ..بالطبع كارثـة فأصبحت تستغرب اذا مضى يومان بدون كارثـة .. احمد .. : مش عارف ..كنا واخدين كل الاحتياطات بس مش عارف تقتلوا ازاى ..   رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد .. قراءة المزيد »

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟

حور بشهقة وهيا ترفع إحداهم.. : ينهااار اسود ايه ده هوا حد قاله أنه متجوز رقاصة !!! ده كلهم نفس الوكسة دنا اقعد بالفستان اكرملى .. بس الفستان وجعلى جسمى تقيل اوووى اعمل ايييه .. *****************************   اتصل رعد بأحمد .. رعد .. : الو يا احمد سامعنى !!؟ احمد .. : اها سامعك يصحبى

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟ قراءة المزيد »

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر ..

رواية سينا أصبحت قدري الجزء الثاني الحلقة الثالثة عشر تحولت موسيقى حفل الزفاف إلى موسيقى إطلاق النا’ر ..يحاول الجنود والعساكر المتنكرين حماية الضيوف وتنفيذ أوامر رعد ..حيث اخذوا جميع الضيوف فى غرفة ليكونوا بأمان وبدأ الا’شتباك ..   تصل طائرة هليكوبتر تنزل حبل ليمسك فيه رعد بقوة يأخذ حور لاحضانه لترفعه الطائرة لأعلى .. رعد

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر .. قراءة المزيد »

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط ..

ور بشهقة وهيا ترفع إحداهم.. : ينهااار اسود ايه ده هوا حد قاله أنه متجوز رقاصة !!! ده كلهم نفس الوكسة دنا اقعد بالفستان اكرملى .. بس الفستان وجعلى جسمى تقيل اوووى اعمل ايييه .. *****************************   اتصل رعد بأحمد .. رعد .. : الو يا احمد سامعنى !!؟ احمد .. : اها سامعك يصحبى

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط .. قراءة المزيد »

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص ..

رواية سينا أصبحت قدري الجزء الثاني الحلقة الثالثة عشر تحولت موسيقى حفل الزفاف إلى موسيقى إطلاق النا’ر ..يحاول الجنود والعساكر المتنكرين حماية الضيوف وتنفيذ أوامر رعد ..حيث اخذوا جميع الضيوف فى غرفة ليكونوا بأمان وبدأ الا’شتباك ..   تصل طائرة هليكوبتر تنزل حبل ليمسك فيه رعد بقوة يأخذ حور لاحضانه لترفعه الطائرة لأعلى .. رعد

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. قراءة المزيد »

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا

ج. 4….#انا_وامى وداليا اتصلت ب ياسر وبكل انوثه ودلع قالت الو وياسر رد عليها وقال مين معايا وداليا قالت انا واحده معجبه وقفلت فى وشه وقالت هههههه لازم يجرى ورايا بالطريقه وفعلا ياسر اتصل وحب يعرف مين بيكلمه بس داليا كانت قاصده متردش عليه وقفلت الفون     ونامت وفى صباح اليوم التالى سومه زيزى

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا قراءة المزيد »

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

ج. 5…#انا_وامى ودخل ياسر وشاف داليا جميله ومغريه ومسك ايدها وقالها انتى خلاص بقيتى كل حاجه ليه انا بحبك يا داليا وداليا حضنت ياسر وقالت انا كلى ليك وياسر قرب منها وحضن داليا من كل قلبه وداليا قالت فى سرها انا اول مره احس بالحضن ده ده بيحبنى بجد وياسر قرب منها وخدها على السرير

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير قراءة المزيد »

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى ..

ف الصباح التالى (اليوم المنتظر).. تتم التجهيزات لحفل زفافهما بأعلى كفاءة …كل يعمل على قدم وساق.. نرى الجميع مشغولون بشدة بتزيين الفيلا من الخارج والداخل لتليق بزفاف هذان العاشقان .. نرى هناك احمد منهمك ف الشغل ومع ذلك يتحدث مع أحدهم عب       لهاتف .. : يا روز يا حبيبتى والله مش هينفع

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى .. قراءة المزيد »

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى

بكل انوثه ودلع قالت الو وياسر رد عليها وقال مين معايا وداليا قالت انا واحده معجبه وقفلت فى وشه وقالت هههههه لازم يجرى ورايا بالطريقه وفعلا ياسر اتصل وحب يعرف مين بيكلمه بس داليا كانت قاصده متردش عليه وقفلت الفون ونامت وفى صباح اليوم       التالى سومه زيزى صحت داليا من النوم زيزى

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى قراءة المزيد »

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه

حور بخوف من أن تخسر رعد مرة أخرى .. : رعد .. رعد .. : اهدى يا حبيبتى انا هنا .. اشعل كلا من رعد وحور كشافات الفون ووجهوها على رجاء ومؤمن ليجدوا أنهم بخير..كم اقلقهم اصوات الصريخ بالخارج.. ولم يمضى خمس دقائق حتى عادت الانوار مرة أخرى ..ليخرج كلا من رعد وحور مت’سلحين بأسلحت’هم

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه قراءة المزيد »

Scroll to Top