غير مصنف

جحzيم الكتمان نيوز ميديا

– ‏بتوعد” سامعة ! علشان لما أجبهولك نصين متزعليش ” طلع بسرعة ودخل الأوضة التانية “ ” يوم الفرح “ – كل دا ولسه مخلصتش!   – ‏عروسة وبتدلع بقي ي عم أنت مستعجل ليه – ‏فريد أنت مش ناوي تخطب بقي وتخلصنا منك ! – ‏دا بعينك ي حبيبي ع قلبك أنت وأختي حببتي […]

جحzيم الكتمان نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس

على خدى پدموع سليم مش عارف مين اللى لازم يتأسف يا ملاكى !!!!!! فتح سليم الدولاب وجاب هدوم ليا ولبسهالى وهو بېعيط على حالى وضعفى واللى وصلت ليه     وفجأة وهو بيلبسنى لاقى ډم على السړير !!!!!!! 3 أول ما سليم شاف ډم على السړير نام جنبى بخفة وحضڼى قوى وكأنى ههرب منه ونمنا

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس قراءة المزيد »

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا

ومش بعيد انت ومراتك اللى تكونو خبيتو الرسايل عشان توهمونى انى مجنونه رد وقال لا ده انتى اتجنيتى خالص قولتله جنان بجنان بقى مش هتنزلو من هنا غير اما افتشكم بنفسى       نهرنى احمد وهو بيقول لاء كده كتير وجنان رسمى عصبنى اكتر انه بياكدلى انى اتجنيت مسكت السكينه وصرخت وقولتله طلع اللى

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا قراءة المزيد »

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت

  ثم اكمل بابتسامه موجه كلامه لليلي: ليلي انا جعان قوي ليلي بابتسامه :ثواني ويكون الغدا جاهز     ثم ذهبت علي سفره الغداء ادهم :ايوا بقي مكرونه بشاميل وحشتينا يا غاليه     الجميع :ههههههههههههه فارس :واخيرااااا خلصنا من لينا     ليلي: ايوا يا اخويا كانت بت ملزقه كده داهيه تاخدها جاسر :ههههه

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت قراءة المزيد »

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه

  ثم اخرجت هاتفها كي تهاتف ماكس لحظات مرت لينا: اهلا ماكس ماكس :اين انتي يا لينا نحن نبحث عنك       لينا :ماذا حدث ماكس: توماس يبحث عنكي في كل مكان يقول انكي قتلتي الزعيم هل هذا صحيح لينا: لا لا انا لم افعل شئ صدقني ماكس       ماكس :كيف الزعيم

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه قراءة المزيد »

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا

جاسر :متزعليش من رعد هو عمل كده بس لانه بيحاول يوقعها وانا هحكليك علي كل حاجه تمام ليلي وهي تمسح دموعها: يعني هو صدق كلامي صح جاسر :ايوا صدق يتبع…

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا

فارس :في ايه يا ليلي مالك انا مش فاهم انتي مدايقه من لينا ليه دي بني ادمه لطيفه جدا ساعدتنا كتير اوي ليلي بصدمه: انتو ازاي مخدوعين فيها كده دي بني ادمه خبيثه جدا دي بتتكلم عر ولم تكمل جملتها بسبب سماعهم لصوت صراخ     خرجوا من المطبخ علي اثره تجمع الجميع حول لينا

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا قراءة المزيد »

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

أبوس إيدك قولها كفاية ضرب فيه . فضحك حوده من منظره قائلا له : تستاهل علشان تحرم تعملها .       فقالت له مهجة : سيبك منه يا حوده هوه أخد جزاؤه ولسه هياخد من المخبرين جوه خليه يجرب قفه المخبر من دول هينسيه إسمه . قابلهم أحد الضباط قائلا بحده : فيه إيه

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا

مړدتش اروح اخدتها ورحت لدكتور اورام وډخلت كشف مستعجل والدكتور كشف وشاف التحاليل وقال نفس كلام الدكتور قال عايزين ناخد عينه عشان نتاكد ونعمل اللازم   روحنا وكنت اتفقت مع الدكتور نرحله المستشفى تانى يوم طبعا رحنا انا واحمد عشان كان لازم يبقى موجود انه هيمضى على وړق فالمشتشفى واخده العينه وقالنا ډما النتيجه تطلع

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

من والده هديه عيد ميلاده خطبه هدى احتفلنا نحن بعيد ميلاد علا واحتفل احمد ونجوى   بعيد ميلادهم وفاتح احمد والده كي يخطب هدي وافق والده ولكن بعد السؤال علينا وهنا لعب القدر لعبته   سأل والد احمد علي ابنتي هدى ثم قرر ان يأتي لزيارتنا هو ووالدته قمنا بتجهيز الحلويات والمشروبات ونحن سعداء  

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا

ومنذ تلك القصة وانا ډم يقف ضميري من التأنيب وقمت بتتبع الامر والركض حول كيف سأعرف كل القصة وبدأت بالذهاب يوما بعد يوم لمكان بيت المرأة الڠريبة لعلي اجد دلائل تفك شفرات تلك القصة الغامضة وبعد استمرار المحاولات   وفي احد المرات رأيت سدن تمشي مع تلك المرأة الڠريبة ويدخلان كلاهما للبيت الذي كنت اظنه

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا قراءة المزيد »

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني

حامد بيقرب منها = مش خلاص بقا دنيا : الروايه بدأت بجملة منك يبقي لازم تنتهي بجملة منك صح ولا اي   حامد :امممممم… وهو بيبص عليهم وهما طالعين علي السلم والضحكات تتعالي = اللي اقدر اقوله ان رعد الاول مكنتش راضى عليه لكن دلوقتي انا بحمد ربنا عليه.. دنيا وهي بتقفل الكتاب : ايوه

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني قراءة المزيد »

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي

حامد : انتي بتقولي اي انتي ملكيش حق هنا امشي اطلعي براا نهال : بقولك اي انا مش حابه اتخانق واظن كدا واحد في سنك مش هيبقي قادر يدخل محاكم     حامد : وانا بقولك اطلعي برا ملكيش حق هنااا ومسكها من ايديها بعصبيه وكان هيخرجها لكن هي زقته بكل جبروت 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 رعد وقمر

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي قراءة المزيد »

وبعد مامشي الدكتور حامد وهدي قعدو عشان يفهمو الحكايه

  فتحت عينيها لاقت نفسها في مكان غريب جدا فجأه اتفتح النور شافت شخص غريب بيقرب عليها خطوه ورا التانيه بانت ملامحه كان تعتبر ملامحه شبهها في الشكل   قمر بخوف وبترجع لورا : انت انت مين زياد : اخوكي ياقمر قمر بخوف اكتر : انت انت بتقول اي انا معنديش اي اخ انت كداب

وبعد مامشي الدكتور حامد وهدي قعدو عشان يفهمو الحكايه قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

اشرف :-ده انتي غلسه ورخمه سيبيها ترتاح رنا :-انا غلطانه لما اقوم اجبلي طبق برتقال احسن من اي حد . كلهم ضحكوا عليها مريم :-انا هطلع عايزين حاجه !!! كلهم شكرا اطلعي نامي .. طلعت مريم ورجعت لافكارها وانه ازاي ظابط يستغلها أسوء استغلال   سرحت لبعيد ورجعت بافكارها فلاش باك آدم :-هتنامي في حضني

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

———– شيرين رايحه جايه متوتره وبتدعي ربنا انه يحفظلها ابنها واختها وقالت مريم ما بتردش عليا انا هاتصل بمصطفى يتصرف ويشوف حل ويارب الخط يجمع المره دي وبتتصل فعلا مصطفى رد عليها الو:: الوو: ايوه يا روح مصطفى وحشتيني اوى عامله ايه شيرين :بصوت مهزوز ازيك يا حبيبي انت الل وحشتني اوي هترجع امتى يا

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

روايه جري.مه اوقعتني في حبها

:- في ايه يا محمد انت فين!؟ محمد :انا في….. مريم :-طيب اهدى علشان انا مش فاهمه منك اي حاجه محمد :…… مريم وشها اتغير :- طيب أهدى يا محمد انا جايالك ومش هتاخر عليك وقفلت. شيرين :-ابني ماله يا مريم وقتل ايه اللي بيقول عليه ده ؟؟ مريم:- ما فيش حاجه يا ابله الظاهر

روايه جري.مه اوقعتني في حبها قراءة المزيد »

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا

يكتب الشيك باسمي هو والست اللي كانت معه يا ريت تعرفي نفسك لما تتكلمي ما تتكلمي على مين وانتم عايزين تعملوها علي الحكايه دي واخرسي خالص لغايه ما نوصل للشقه مش عايز اسمع صوتك والا قسما بالله العلي العظيم هاعمل فيك عمايل ما تخطرش على   بال العفريت انت سامعه ولا ما سمعاش ملك.. تبكي

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا قراءة المزيد »

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا

  ب 5 سنين بس بنحب بعض وهو متمسك بيه ولما أتقدم ليه واقفت قصاده وبهدلته ما هى قويه     وقالت يا انا يا هى بس بصراحه أنور بيحبنى ووقف قصاد مامته وقالها لو متجوزتش هاجر     هنتحر وبعدها دخل فى حاله اكـtئاب وطبعا زاد خوفها عليه ووافقت على خطوبتنا واهو النهارده  

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا قراءة المزيد »

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث

اخدت منه الفون واتفاجئت بالصور اللى شوفتها كانت صور ملابس داخليه حريمى فارميت الفون فى وشه وقولتله بعصبية: انت اتجننت ازاى تورينى حاجة زى كدة انا غلطانة انى وثقت فيك من الاول اصلا.   وقبل مااقوم وقف قدامى وقالى بهدوء: اهدى طيب اهدى عشان تعرفى انا عايزك فى ايه؟ رديت بصوت عالى: هتكون عايزنى فى

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

مصطفى بداء يهدا وقال بهدوء وراه بركان من الغضب… طب اقدر اخدها ع البيت امتيي..! الدكتور…. مش دلوقتي هيا لازم تنحط تحت الملاحظه عشان لو حصل حاجه لقدر الله     قال مصطفى وهوا ماشي… ان شاءلله هاجي اخدها بكرا ومن هنا لبكرا تخلو بالكم منها كويس ومشي ووراه مازن ركب مصطفى العربيه ومازن جمبه

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا

زمرد بتذكر : اه صحيح انا افتكرت اني زعلانه من الاستاذ ده قالت كلماتها وهي تشير علي خالد ثم اكملت : ومش هرجع البيت تاني يلا يا زوزو رجلي علي رجلك ونروح سوا   ياسين بحده : ايه الهبل اللي انتوا بتقولوه ده يلا يا زمرد علي بيت والدتك وانت يلا يا زهره تعالي اركبي

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة

ضابط المباحث دا شغل الشرطه يا حجه عاتكه، السلاح دا لازم يجمع كله ويسلم للمركز بعد محاورات اتفقو على تسليم بندقيتين اليتين وانتهى الموضوع ________________ لكن الى حصل مكنش ممكن يعدى من غير جلسه كبيره تجمع كبارات العيلتين عشان الصلح يتم وكل واحد يعرف حقه كان اجتماع كبير بحضور نرجس وكل أهلها، حامد وعاتكه عاتكه

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة قراءة المزيد »

Scroll to Top