غير مصنف

قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12

  ابعد عن كل حاجه كنت قرفان ليلي بضحكة مصدومه وهي بتسمح دموعها : قرفان ومضغوط لاء الف مليون سلامه عليك يا دكتور تصبح علي خير ” وجت تمشي مسك دراعها ” مصطفي بصلها : رايحه فين يا ليلي بقولك كنت مضغوط وروحت فكيت عن نفسي قدري شويه بعدين مبحبش اسلوب السخريه دا     […]

قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12 قراءة المزيد »

قصة سلمي ومصطفي نيوز ميديا 5

غالب بضيق : يا عمه تعيش بس تستر نفسها متلبسش لبس خارج علشان هي في وشي ووش مصطفي واكيد انتي ماقبليش ان حد يقول عننا كلمه وحشه فاطمه دخلت عليهم وفي اديها صنيه الشاي : الستر مش عيب يا ناهد دا هي كدا هتعيش حياتها بس بأدب واحترام لبسها مش عاجبني     ناهد :

قصة سلمي ومصطفي نيوز ميديا 5 قراءة المزيد »

تابع قصة سلمي و مصطفي

نوال : انا سامعه صوت خيل هو هنا خيل ؟ فاطمه ببتسامه : عندنا اسطبل خيول نوال بفرحه : واووو مصطفي ممكن تفرجني عليه بليزز     مصطفي بص لليلي اللي بصتها كفيله تقعده مكانه : مش قادر امشي والله يا نوال خلي غالب يفرجك غالب : انت عاوز تبهدلني في محاكم الاسرة بقااا ؟

تابع قصة سلمي و مصطفي قراءة المزيد »

سلمي ومصطفي نيوز ميديا

غالب : فين كنز يا خالتي اميمه اميمه : كنز برا قعده بتاكل اهيي غالب قام : طيب حااضر ” وطلع قعد جنبها يفطر والعيله كلها اتجمعت مال علي كنز بهمس ” عوزك في حوار بعد الفطار     كنز بستغراب : حوار ايه يا غالب في حاجه ولا ايه غالب : بعد الفطار هقولك

سلمي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا

كنز بلخبطه : قول اي حاجه ؟ قول الكلام اللي قولته دا كنت تقصد بيه مين ؟ سليم : كنت اقصد البنت ؟ كنز بغيظ : بنتت ميين يعني ؟\   سليم بتنهيده : بنت اسمها كنز مشقلبه قلبي وحياتي كداا ومغلبااني من يووم معرفتهااا كنز رفعت حواجبها بتوهان وقالت : كنز مينن ..؟  

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا

  مصطفي : وانت من اهله يا حج ” وفعلا كل واخد اخد مراته وطلع علي شقته بما فيهم مصطفي وليلي ” ” في شقة مصطفي القديمه ” ” الكهربا لسه قطعه والجو حر موووت في شقة مصطفي القديمه وهو نايم بكل راحه هو وسلمي وليلي ولا قادره تنام من الحر ولا     من

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا

مصطفي قرب اكتر واتكلم في ودنها : لاء ما الجوو الحرر دا انسب وقت وسلمي نايمه وانا متأخر علي الشغل وشكلي مش رايح يعني كل حاجه بتقولي استفرد بمراتك يا مصطفي ؟       ليلي برقت وبصتله : انسبب وقت لإيه يا سـfل يا قليل الادب ابعد وبطل تتغرغر بيااا تقبلها علي اختك يعني

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي

غالي : غالب الوقتي هو كمان ينزل ونشوف هنعمل ايه في حوار الكيماوي دا………. انصاف ….. يا انصااف انصاف طلعت من المطبخ : نعم يبااا عاوز حاجه     غالي : كلمتي فؤاد النهارده انصاف : لاء والله يبااا لسه هكلمه ؟ غالي : طيب لما تيجي تكلميه اديهولي انصاف : حاضر يبااا ” ودخلت

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي قراءة المزيد »

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

  عمر وهو داخل زغرط لين بضحك .يبني اسكت بقاا اكبر عمر .حبيبة قلب ونن عين اخوكي من جوه ولسه هيحضنها       زين.تؤ تؤ تؤ ابعد وراح وقف قصاده عمر بضحك.انت بتعمل اي دي اختي انا اقدر موافقش واخدها ونمشي       زين بص ل لين .تروحي معاه لين كانت بصاله من

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث

وخبيت الخط كويس في مكان محدش يقدر أنه يلاقيه وهو أنه فتحت فتحه كده في الحيطه وراء البرواز ورجعت كل حاجه مكانها وفتحت الباب نصف فاتحه لقيته قاعد وتقريبا كان قاعد بيفكر في كلام اخوه وأنه اتجوز عليا وكل الكلام اللي قولته وتقريبا كان مدايق عليا وفجاه لقيته بينادي عليا طلعت وكلمته وطلع عايزني أنه

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا

  لأجله ولأجل قطعة منه وبمجرد أن دخلت حياة القصر نادت بأعلى صوت لديها على رفعت ونوارة ولكن لا رد هنا توقف قلبها عن النبض باتت مهشمة هل حقًا غادرا أم أن رفعت فعل شئ خطأ ظلت الأفكار تصارع رأسها بقوة وكأنها ذكريات تتابع على عقلها الذى     بات عجوز من شدة الفكر والألم

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا

  أحمد وهو يحاول التماسك أمام الطفل:لأ يا حبيبي ماما بخير ان شاءلله،واحتضنه وذهبوا الى المستشفى ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هاتفت هدى أحمد وعلمت أنهم في المستشفى فأخذت والدة منة وذهبوا اليهم       ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ في المستشفى وصلت هدى و آمنة آمنة ببكاء:منة فين فين بنتي أحمد:في العمليات تميم بعد أن رأى جدته ذهب جرياً عليها  

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا

جاسم.. طب انتى بتجمعي ليه انا جيت جانبك دلوقتي و بعدين جرح ايه اللي بيلم بسرعة هاا و اصلا يا حبيبتي اللى يتجنن و يتجوز واحدة مستحيل يتجنن و يعملها تاني استحالة   لما.. و دني الملاهي جاسم.. نعم ياختي لما.. عايزة اروح الملاهي يا جاسم جاسم.. مش شايفة اننا كبار على المراجيح و الملاهي

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا

دلوقتي بتقبل حبيب القلب هى طبعا قالت ليك انها في الكلية هى فعلا في الكلية بس علشان تشوف حبيبي القلب ايه رايك في الصور تجنن مش كده ( الرسالة من رقم مجهول )     جاسم بينظر لى الصور بى صـdـمة جاسم .. معقول تكون دى لما….. جاسم فوق لما مستحيل تعمل كده هى مجنونة

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا قراءة المزيد »

انا وامي نيوز ميديا

والأب عمل الإجراءات واتصل بعيلته كلها بس ياسر قاله يا عمى ممكن سؤال الاب : اتفضل يا ابنى ياسر : داليا قبل كده قالت إن مدام زيزى مش امها هى مرات ابوها مش المفروض ان ام داليا الحقيقه تحضر وتشوف بنتها   الاب : امها ماتت من زمان وارجوك دى خصوصيات عن اذنك وتمت مراسم

انا وامي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا

لما بابتسامة.. لا يا عمي بالعكس أنا مبسوطه و فرحانة اوى انى معاكم و بقا عندى اخت مرام.. حبيبتي قلبي يا لولي نوليلن المكرونة من عندك     انهار .. دائما كده همك على بطنك نفسي تبقى جد شوية مرام .. هو انتى امي انهار.. شايف بنتك يا سليم سليم.. بس يا مرام دى زى

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا

إنهار بحب.. هو انا حبيتك من شوية يا حبيبي بس لما انا بجد خايفة عليها سليم بطمئن.. و انا بقولك اطمني يا انهار احنا معها و مستحيل نسبها انهار.. طب و امير     سليم.. عايز يتجوز يتجوز هو حر بس ينسا ان ليه بنت هنا خليها تنفعو خسرتو ابوه و امو زمن …… و

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث

يحي.. ما تهد بقا يا جاسم جاسم بعصبية .. بقاااا انا اتهتد من ابويا و امى علشان خاطر بنت انااا يحي .. حلوة البنت دى على كده   جاسم.. اظتزراف مش عايز و بعدين انا مش عايز اتزفت دلوقتي انا في ايه ولا ايه يحي .. اوع تكون دى البنت اللي حكتلى عنها جاسم.. هى

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا

روح: لا بس انا تعبت من القعده في المستشفي عايزه اروح صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير   روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا قراءة المزيد »

وقف كل شخص كان موجود في المكان

صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

وقف كل شخص كان موجود في المكان قراءة المزيد »

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا

يتبع… _ايي! مش انت جيت الصبح وكان معاك مفتاح الشقه ودخلت ملقتش احمد ؟ *افندم؟ انتي مين اصلا !! _طب منا قولتلك اني مراته     *احمد انت اتجوزت؟ _نعم يروح خالتك! *نعم ؟ =مريم عيب كده ، دا محمود ، اعز اصدقائي _والله يا احمد هو دا الي جه النهارده الصبح     =بس

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا

نفسي وخلتني اصحي من حلم جميل علي كابوس ، لي عمرك محسستني ب لحظه واحده من الأمان ؟ لي يا احمد لي ! _مريم !! مسكت راسي ومثلت اني أغمي عليا ، شالني وحطني علي السرير واتصل ب الدكتور ، كنت بحاول اكتم صوت عياطي لا ياخد باله اني     فايقه ، الدكتور جه

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا

=اتعالج من اي ؟ _اصلا؟ لا مفيش تعالي اطفحي ضحكت وكلنا سوا وهو نزل علي الشغل ، لما رجع لقاني قاعده علي المصطبه قدام البيت مع ولد من ولاد الجيران _ايدا هو في أي ، مين دا ؟     =بابا بابا دا محمود ، صاحبي وجارنا _ص ايي يختي؟ =صاحبي يبابا ، فضلنا نلعب

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا

كده لان بحمي لما منك و الجوازة ها تم غصب عنك و عنهم أما عند لما ف هى بتتذكر امها و حياتها معها الباب .. دق دق انهار.. انتى لسه نايمة يا حبيبتي   لما .. خالص يا طنط … انا صاحية من بدري انهار.. مالك حساكى تعبانة لما.. انا لا خالص انا انهار.. انا

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا قراءة المزيد »

Scroll to Top