غير مصنف

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

اما ريم فكانت تحلم انها في مكان واسع وحولها رجال كثيرين يحاوطونها يريدون تمزيق ثيابها ولكن رجلا واحدا يحاول حمايتها كلما حاول احد ان يمزق ثوبها فتك به هذا الرجل ولكن من هوا ملامحه ليست واضحه وسرعان ماهرب كل الرجال خوفا منه واحتضنها هوا ظلت ريم في ذلك الكبوس ووجهها متعرق وتحركه يمينا ويسارا وكانها […]

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

حسام بقلق احم بصو يا جماعه ريم اتغرضت لاغتصاب شديد وعذريتها اتفضت بعنف شديد جدا عملها هتك في الجهاز التناسلي وخلي الرحم ضعيف والاجهاض كمان يعتبر انهي علي الرحم مراد بغضب بالغ يعني ايه انطق حسام بارتباك احم ريم مش هتقدر تخلف تاني مراد بصدمه ايه ثم ظل يردد انا السبب انا السبب اما نهي

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

تخسبا لحاله ريم التي لا تنذر بالخير مراد اهلا ريم تعالي اقعدي ريم بضحك ايه خليت الموظفين يمشو ليه خلاص معدش عندي الي اخاف عليه ثم اضافت بسخريه ولا خايف تتفضح يا مراد بيه مراد اتفضح ايه ياريم انا محدش اصلا يهمني غيرك ريم اه صح نسيت ثم اضافت بغضب انتا كنت عارف اني حامل

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر

ورحل الاثنان ولكن كانت هناك اذنان تسمعهم وقررت الاستفاده من ذلك ذهبت ريم الي منزل صديقتها نهي وطرقت الباب نهي من خلف الباب مين ريم انا ريم يا نهي فتحت نهي سريعا الباب وهمت باحتضان صديفتها الوحيده نهي بدموع كنتي فين يا ريم كدا تخضيني عليكي ريم ببكاء ندخل بس واحكيلك علي كل حاجه نهي

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع

وشعرها المنسدل في عـnـف علي كتفيها ولكن عندما لاحظ ارتباكها وعينيها التي اتظرللارض ويديها التي تفرك بها بشده فلو كان الامر بيده لحملها الي فراشه وعوضها عن كل قسوه واذاقها عشقه وحنيته ولكن صبرا فاخر ما يريد هو ان تتحول مره اخري الي قطه متوحشه مراد احم يلي يا ريم تعالي كولي عشان ننزل ريم

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع قراءة المزيد »

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن

وبمجرد دخوله وجد ريم تهجم عليه بسكينه لم يستطع تفادي الضربه جيدا حتي جرحت يداه ولكنه تمالك الامر فامسك السكينه والقاها ثم احتضن ريم حتي شل حركتها اما هي فظلت تبكي وتشهق بعنف وتقسم ان تقتله حتي هدات واسترخي جسدها حملها مراد ودخل بها غرفتها ووضعها علي فراشها برفق وتركها تغط في نوم عميق ثم

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السابع

خالد لا مليش في شغل الاغتصاب انا اخد فلوس وبس يلي انتا وانا هستناك واول ما يبدء النزيف نادي عليا مجدي تمام ثم دلف الي غرفه ريم مجدي متصنع الاحترام ازيك دلوقتي يا ريم كويسه ريم الحمد لله يا عمو والله ما عارفه اشكر حضرتك علي الي عملتو معايا مجدي متقوليش كدا انتي زي بنتي

روايه افقدني عذريتي البارت السابع قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السادس

الحارس الثاني مش عارف اهو معايا وخلاص الحارس الاول ربنا يستر وعيشنا ميتقطعش بسبب العمله دي اما مجدي فقد اخذ ريم الي منزله لينفذ مخططته وادخل ريم غرفه وتركها علي السرير خالد ها يا مجدي جبت البت مجدي اه خش شوف شغلك يلا دخل خالد ولكنه ما لبس ان خرج سريعا خالد انتا اتجننت يا

روايه افقدني عذريتي البارت السادس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس

كملي بقي ريم وهي تمسك الجاكيت وتخبي به جسدها قالت وصوتها برتعش طب ممكن تطفي النور   مراد بسخريه ههههههه انا مش فاضي لشغل العيال ده هتخلصي ولا اقوم ريم بخوف لالالا خلاص والله مراد بضحك اه كويس انك عقلتي يلا ريم وهي تنظر في عينيه ممكن سؤال مراد بغضب مش هنخلص اسالي ريم هوا

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع

ريم مش عاوزه منك زفت ابعت بس عقد الشقه ابيعها وادفع فلوس العملبه لماما مصطفي لا ريم هو ايه الي لا الشقه دي بتاعتي زي مهي بتاعتك مصطفي لا الشقه دي بتاعتي انا وبعدين انا نازل القاهره كمان شهر ابقي اقعد فين انا ومراتي ريم بغضب منك لله يا شيخ مش كفابه فلوسي الي اخدتها

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع قراءة المزيد »

قصة فيروز

بنات الدار كانوا واقفين باصين ليهم وفرحانين بعد ضياع عنهم وقعد هو ورنا قدام الدار جت المديرة كانت مبسوطه هي وشايفه البنات فرحانين وبياخدوا اللِ عايزينه   رنا لمحت بنت ضامه رجليها وقاعده بعيد عن الهيصه دي كلها قامت رنا من جمبه: ثواني وراجعه قربت من البنت ونزلت على ركبتها في الارض: يا جميله  

قصة فيروز قراءة المزيد »

قصة حور

اغلق سيف النافذه لكن سبقته تلك الط’لقة لتستقر فى ذراعه ..ليجلس متألما من ذراعه .. منعم بصرااخ .. : تمرريض ..هاتوو طااقم التمريض بسررررعة ..   نظر احمد له بقلق ..ولكنه لا يستطيع التوقف الان يجب إنهاء تلك الحرب كى يستطيعوا النجاة ورؤية شمس غد .. أتى طاقم التمريض وحولهم مجموعة جنود يحمون الطاقم كى

قصة حور قراءة المزيد »

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن ..

نظر منعم لسيف باستغراب .. : بتجرى لييي ثم صمت لعلمه أنه هنا لإنقاذه فتلك النافذة مكشوفة وبالتأكد ما كانت سوى دقائق ليكون ف عداد الامو’ات .. اغلق سيف النافذه لكن سبقته تلك الط’لقة لتستقر فى ذراعه ..ليجلس متألما من ذراعه ..     منعم بصرااخ .. : تمرريض ..هاتوو طااقم التمريض بسررررعة .. نظر

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن .. قراءة المزيد »

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها .

تفيق حور على إثر اصوات احتفالات عالية لترى نفسها فى شبكة صيد معلقة على احدى فروع الشجرة .. تنظر لتجد مجموعة من البشر غريبى الأطوار يرقصون بطريقة همجية ويدورون حول تلك النار الكبيرة ويصدرون أصواتا بشعة حقا…     تشعر أنها قد عادت آلاف السنين للخلف .. تبا كيف حبست هناا..اخر ما تتذكره أنها كانت

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها . قراءة المزيد »

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد ..

  : لو كلامك ده صحيح يبقا الشخص ده مش موجود فى مصر .. احمد .. : يبقا اكيد الانتربول عنده معلومات بخصوص الشخص ده .. ادهم ..   : الانتربول مش هيطلعلنا اى معلومة للاسف ..احنا ال لازم نجتهد + هما عارفين أنه احنا نقدر نوصله لو كان تحت سابع ارض .. ثم قام

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد .. قراءة المزيد »

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟

فاق مبتسما لرؤية حوره تغفو على صدره ..تمنى من الله أن يديم عليهم تلك السعادة ولا يحرمهم منها ابدا .. بدأت حور بالتململ على صدره فأغلق عينيه سريعا كى لا تراه وتخجل ..   ابتسمت حور عليه هل نسى حقا انها ضابط وتستطيع كشف تلك الحركات بسهولة !! تسحبت حور ملتفة بملاية الفراش تركض للحمام

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟ قراءة المزيد »

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر ..

************************** تجلس روز أمام التلفاز لتتابع العرس كما قال لها احمد .. أميمة( والدة احمد) : تعالى الاكل جاهز يا روز يالا .. روز .. : معلش يا ماما انا مش جعانة ..   تذهب أميمة لها .. : انتى مش جعانة بس حفيدى جعان ..يالا بقا طب بصى هجيبلك فاكهة تاكليها واهو حاجة خفيفة

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر .. قراءة المزيد »

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط ..

ف صباح اليوم التالى .. تنبسق أشعة الشمس على وجه ذلك الرعد معلنة عن بداية يوم جديد .. فاق مبتسما لرؤية حوره تغفو على صدره ..تمنى من الله أن يديم عليهم تلك السعادة ولا يحرمهم منها ابدا ..   بدأت حور بالتململ على صدره فأغلق عينيه سريعا كى لا تراه وتخجل .. ابتسمت حور عليه

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط .. قراءة المزيد »

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص ..

تجلس روز أمام التلفاز لتتابع العرس كما قال لها احمد .. أميمة( والدة احمد) : تعالى الاكل جاهز يا روز يالا .. روز .. : معلش يا ماما انا مش جعانة ..   تذهب أميمة لها .. : انتى مش جعانة بس حفيدى جعان ..يالا بقا طب بصى هجيبلك فاكهة تاكليها واهو حاجة خفيفة لا

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. قراءة المزيد »

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا

علشان ياسر يكلمنى انا متأكده انه بيفكر فيه وفعلا ياسر اتصل بيها وداليا رددت عليه وكانت بتعيط وقالت هى تعبانه ولما تكون كويسه هتكلمه وفضلت فى اوضتها     وقامت لبست قميص نوم قصير وقالت انا لازم اغريه واتصلت ب ياسر ورد علبها ع طول وفضلت تتكلم بصوت ناعم وفضلوا يتكلموا بالساعات وقامت اتصلت بيه

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا قراءة المزيد »

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

حساب نشوى وياريت متجيش لان نشوى موجوده وهو اتفاجئ بيها مع اخته وداليا زعلت وقالت لياسر انها هتنام وقفلت معاه مضايقه ونامت من الزعل وبعد ساعتين وداليا نايمه ياسر اتصل بيها وقالها ان   نشوى مشيت وانها تقوم تلبس وهو مستنيها علشان خاطر متزعلش وقالها فى ليها مفجأه وداليا قامت مبسوطه من السرير ولبست هدومها

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير قراءة المزيد »

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى ..

: كل الرجالة بيتجوزوا اميرات الا رعد يعين أمه .. حور .. : ليه مالى انا يا ماما منا ملكة الملكات اهوو.. رجاء وهيا تغادر .. : مش عارفة حبك ازاى يا آخرة صبرى ..أما اروح اشوف الحاج لاننى هنجلط منك ..     حور بضيق للميكب ارتست … : انتى بتتفرجى ع ايه ..اخلصى

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى .. قراءة المزيد »

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى

  وقامت لبست قميص نوم قصير وقالت انا لازم اغريه واتصلت ب ياسر ورد علبها ع طول وفضلت تتكلم بصوت ناعم وفضلوا يتكلموا بالساعات وقامت اتصلت بيه فيديو وياسر اول ما شافها داليا عجبته اوى وقالها انتى جسمك حلو اوى وداليا قالت انا طول عمرى     حلوه ومحافظه على جسمى وشكلى مش زى نشوى

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى قراءة المزيد »

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه

منعم بابتسامة .. : عرفت أنه روز حبلة مباااارك عليك يصحبى ويتربى فى عزك.. احمد .. : يارب يصحبى .. سيف .. : انتو دخلتونا فى دراما ليه الله يباركلكم ..يالا الرجالة قربت تخلص ترميم المقر اهوو ..ورعد اتصل وباعتلنا عنوان نتجمع فيه ..شكله     ف مهمة جديدة داخلينها. .. احمد .. : مهمة

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه قراءة المزيد »

Scroll to Top