غير مصنف

جحzيم الكتمان نيوز ميديا

– ايه رأيك في اللون دا – ‏بس تصميم دا أحلي ي بيبي شوفه كدا – ‏وصل حمزة في الوقت دا وبزهول” نعم ي اختي بيبي!!   – ‏قرب فريد منها وحط إيده ع كتفها” ينفع حد يخض حد كدا! – ‏دا أنا مش هخليك تحصل حد ولا حتي اتنين شيل يالا إيدك من عليها […]

جحzيم الكتمان نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس

أول ما ضړبته مسكنى من دراعى قوى وحاوط بأيده التانية وسطى وبتملك وبعض من سيطرة جمالى وأنوثتى اللى حجمت قلبه وقيدت روحه وبص فى عيونى وعلى جسدى مسكت بأيدى التانية الملاية وشديتها على جسدى پخوف كنت خاېفه أوى وكأنه     شخص معرفوش اتحول وبصيت فى عيونه قوى وفجأة كان العشق احتل قلوبنا وسكن چواه

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس قراءة المزيد »

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا

فضلت افكر الورقه دى مكنتش موجوده قبل مطلع يعنى حد جه من تحت ورماها من ورا الباب وفضلت افكر ف الست صاحبه الزى الابيض       ياترى تكون مين دى؟ وبتراقبنى ازاى كده ؟ وبتحذرنى من ايه ؟ وليه خافت اما شافتنى ؟ ومين اميره دى انا معرفش حد ؟ وفضلت افكر وافكر لغايه

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا قراءة المزيد »

فارس بضحك: طب يلا يا اختي الكل مشي وسابنا امشي

ليلي بفرحه: انتو موافقين رعد بابتسامه: ايوا بس يومين بس اتفقنا ليلي :اتفقنا ممكن اروح بكره   رعد :ماشي روحي بكره ليلي بفرحه :اشطا ثم وجهت كلامها للباقين انتو ساكتين ليه ادهم :ابدا بس مش متخيلين انك هتبعدي عننا اليومين دول اتعودنا عليكي يا ليلي     ليلي بابتسامه: وانا كمان اتعودت علي وجودكم جدا

فارس بضحك: طب يلا يا اختي الكل مشي وسابنا امشي قراءة المزيد »

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت

ادهم :ابقي اسالي رعد ليلي :ماشي هطلع ارتب الاوضه اللي فوق دي     الثلاثه في صوت واحد: المكرونه بشاميل يا ليلي ليلي: هههههههه حاضر بس هرتب الاوضه الاول     ثم صعدت الاعلي حيث غرفه لينا في غرفه لينا ليلي :واخيرااااا الملزقه مشيت اااااه الحمدلله     اثناء ترتيب ليلي للغرفه وجدت حقيبه سوداء

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت قراءة المزيد »

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه

  انها ماهره في ذلك حقا الزعيم :ماذا تريد مني رعد :انت ماذا تريد مني انت وابنتك هاااا اجب الزعيم :هههههههههههه اريد فقط حقي       رعد :مكانتك ام املاكك الزعيم :الاثنين رعد: اممممممم لهذه طلبت من لينا انا تدخل القصر اليس كذلك الزعيم: انا لا اعرف عن اي شي تتحدث     رعد

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه قراءة المزيد »

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا

  كنت عايز اعرف هما بيخططوا لايه الزعيم ما حاولش يقتلها زي ما قالت وأنها ضربته علي راسه عشان تدافع عن نفسها اللي عملوه دا كله تمثيليه عشان لينا تيجي لحد هنا لان هي اللي هتنفذ خطتهم زي العاده مش هو والكلام اللي قالته ليلي لجاسر اكدلي ده أنها هنا     بس عشان تنفذ

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا

رعد: قاعده ليه يا ليلي مش هتاكلي ليلي: لا مش جعانه هقعد معاكم هنا       رعد: بس احنا بنشتغل يا ليلي ليلي: مش هعمل صوت بص ثم ذهبت باتجاه المكتبه واخذت كتابا عشوائيا قائله هقرأ الكتاب دا مش هتحسوا بيا خالص رعد بابتسامه: مااااشي \   جلست ليلي كي تقرا الكتاب ورعد ولينا

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا قراءة المزيد »

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

على دراجته البخارية خوفاً من بطشها فهو يعرفها جيداً . شعرت بالغيظ لكونها لم تلحق به هذه المرة قائلة له بنرفزه وبصوت عالٍ : إياك أشوف وشك تاني هنا وإنت تعرف ساعتها وجع     القلب والرجلين عاملين إزاي لما يبقوا في الجبس . ثم دلفت للداخل مرةً أخرى ، وهي تشعر بالانفعال يسيطر عليها

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا

لأ نحاول نروح لاى دكتور ينزله ممكن ټموت البنت يبقى قدرها انا مقدرش اخلف منها بس انا عايزه الطفل ده حتى     لو هيجى زيها انتى بتقولى ايه مش ممكن انا بعاملها زى ماتكون بنتى واللى هيجى هيبقى ابنى ماهى مش هتعرف تتعامل معاه ربنا يخليك سبهولى عشان خاطرى وبعد الحاح منى وافق وبقيت

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

  الفارق بينهم كبير جدا في الجمال كنت أشعر دائما أن علا تغار من هدى بدرجه كبيره     وكانت تحاول أن تفتعل لها المشاكل مع زميلاتها رغم أنها تصغر عنها بعامان وعدة شهور     ومرت الايام والتحقت هدى بكليه الطب اما علا عندما لم تحصل على مجموع الطب أصرت ان تعيد    

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا

اخرجنا الجميع من الغرفة الخاصة بتوليدهن قمنا بتبديل الاطفال بصمت تام اخذتها الى باب الغرفة وقالت لي ريم تم التبديل بنجاح هيا اعطني المال قلت انتظري لأقوم بأخذ المبلغ من تلك المرأة الڠريبة..   خړجت من عند الباب لكن فوجئت ان الطبيب احمد كان يقف الى جانب الباب وسمع ما قلناه على الاغلب ډم اكن

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا قراءة المزيد »

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني

رعد :لازم تجهضي قمر بتشد ايديها : انت بتقول اي وتحط ايديها علي بطنها = مستحيل مستحيل اتخلي عن ابني انت بتقوووول اييييي رعد : قمر انتي عندك سرطان.. ولازم تجهضيه والا هخسرك     قمر حست بصدمه للحظات بعد كدا استجمعت نفسها : لا لا لااااا ابني مش هتخلي عنه ولو حتي علي مو’تي

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني قراءة المزيد »

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي

سليم : هو انت لسه هتسألها اخلص وخلي الجواز يتم المأذون بدأ يلم حاجتها : انا اسف مش هقدر اكمل     سليم قام وطلع المسد’س حطه في رأسه =انت هتخلص ولا انا اخلص علي روحك المأذون بتصميم : لا مش هيحصل وبص علي قمر =مش هقبل اخلي بت يتحكم عليها تبقي مع شخص زيك

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي قراءة المزيد »

وبعد مامشي الدكتور حامد وهدي قعدو عشان يفهمو الحكايه

قمر دخله غرفه الطوارئ بسرعه وهي بتجري بخوف وشافت صقر جسمه ووشه بينز’ف من كل مكان متدمر جسديا   والدكتور بيحاول يرجع نبضات قلبه ولكن لا حياه فيما لا تنادي قمر قربت منه وبتتكلم بإنهيار = قوم قوم ياصقر عشان خاطري قوم بالله عليك قوم ط طب بص لو مش عشاني قوم عشان ابنك  

وبعد مامشي الدكتور حامد وهدي قعدو عشان يفهمو الحكايه قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

مريم :-ما لي في ايه ما فيش حاجه رنا :-انتي اه خالتي بس ما تنسيش اننا في سن بعض وعرفاكى كويس مريم :-لا انا اكبر منك ب سنه رنا :-لا بجد في ايه مالك حساكي متغيره؟؟!! مريم :-ما فيش حاجه بس راسي مصدعه من ساعه ما رحت اجيب محمد من القس.؟…احممم الملعب. رنا :-متاكده يا

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

  العسكري دخل وحط الكلبشات ف ايده وايد محمد ولسه بياخد محمد …. هنا مريم فقدت توازنها وضربات قلبها تتسارع ومره واحده اترمت في حضن ادم.. وادم مستغرب وفكر أنها بتفكر بطريقه مش كويسه ….. وادم رجعها بإيدو لقاها مغمى عليها وكانت هتقع وادم   بسرعه حط ايده حوالين منها وشالها ومحمد اتجنن وجري عليها

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

روايه جري.مه اوقعتني في حبها

مريم:-يلا بقى علشان نفطر وشيلى الافكار دي من دماغك وبعدين انا جعانه قالتها بضحك. شيرين :-الله اكبر حتى انتي يا مريم ده انا باقول عليكي العاقلة طلعتي زيهم مابتسميش على الاكل. مريم :ههههه لاطبعا بسمي ويلا بقى بسم الله. نزل محمد ورنا وقعدوا الاربعه على السفره وبياكلو وجه صوت من وراهم :- الله الله بتاكلو

روايه جري.مه اوقعتني في حبها قراءة المزيد »

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا

ولما شاهدته جرت إلي وهي تقول: لقد نصحتك بالابتعاد عن أبيك ،لكنّك لم تسمع كلامي ويوما ما سيقتلك ذلك اللعين ويتركني أبكي بقية عمري على موتك أجابها : ليس هذا وقت اللوم فلقد أحضرت ما طلب أبي   ثم خرج من القصر ومشى قليلا حتى وجد مكانا أعجبه زرع فيه النخلة وسقاها وسمدها وفي الصباح

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا قراءة المزيد »

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا

منها نمشى بس رفضت وقالت النهارده ليله ابنى مينفعش أمشى واسيبه مش كفايه انه يتيم الاب     رد انور بلهفه وقال كملى يا ندا قلقتينى ردت وقالت وهى بتبلع ريقها لما رفضت تمشى     انا طلبت من حماتك مامت هاجر سندوتش واي عصير حماتك طلبت منها تطلع معاها فوق علشان تاكل    

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا قراءة المزيد »

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث

ردت الحجة: عارفة يابنتى ،ربنا مش هيديكى حمل تقيل الا لما يكون عندك كتف يشيل فامهما كان همك اعرفى ان ربنا واقف فى ضهرك. مسحت دموعى وقولتلها: ونعم بال…. قاطعنى خبط جامد على باب الشقة وسمعت صوت عالى من برة بيقول: افتحو الباب احنا شرطة.   قلبى وقع فى رجلى وانا شيفاهم واقفين مستغربين لحد

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

عدا اليوم ومامتها اتدفنت وكانت حور ف شدت انهياراه تاني يوم ف شركه مصطفى كان قاعد مصطفى ومنتظر حور تيجي وباين ع ملامحه الغضب الشديد قال ف نفسه   شكل البدايه متبشرش بالخير ابدا ابدا ورحمت ابويا لو ما اجت كمان نص ساعه لاعرفها قيمتها وهيا عامله شبه العفربته كدا رجع سكت تاني وقال بهدوء

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا

مردش عليه وهو بيطلع علي شقته بانهيار ومش مصدق ان حب عمره راحت بين ايديه خلاص ومعدش في امل انها ترجع تاني طلع صورتها من موبايله وهو بيقول بعياط : غصب عني والله ربنا يعلم انا كنت بحلم باليوم اللي هتلبسيلي فيه الابيض وتبقي حلالي بس     النصيب مش كاتبلنا نكون مع بعض سامحني

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة

  رعد ___محمود لو تقدر تتحرك ممكن تقعد بره فى الهوا محمود وقف وحاول يتحرك، ساعدته داريا وعايشه، واحده على اليمين قلبها بيدق بقوه وواحده على الشمال ماشيه بخجل ووسطيهم قلب شارد لما قعدو بره محمود قدر يحدد المكان إلى كان مختفى فيه بين الزراعات وقال انه كان بيشوف البيت فى الجزيره وكان فيه نار

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة قراءة المزيد »

Scroll to Top