غير مصنف

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

وانما كان انكسار وغضب ثم نظر لهيئتها جسدها النحيل فيبدو عليها فقد الوزن بشده فها هي تتكور في السرير علي شكل هيئه جنين كيف زبل وجهها واسودت شفايفها التي كانت بلون الكريز نظر اليها وهو يلعن نفسه كيف افقدها كل شي بانتقامه وكيف ستصدق انه يحبها او بالاحري كيف ستحبه او تسامحه حتي افاق مراد […]

روايه افقدني عذريتي البارت الثالث عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

قض مراد عليهم كل ما حدث مما اثار بكاء نهي ودموعها التي كانت تجري علي خدها مما مزق قلب حسام حتي انه لعن في سره صديقه الانه تسبب في بكاء ذلك الوجه البرئ ولكنه قرر التماسك فنهي قد ملكت قلبه ولكنه لن يقدم علي اي خطوه حتي يتاكد من مشاعرها والاكثر من ذلك ان يعلم

روايه افقدني عذريتي البارت الثاني عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

نهي رايحه فين ياريم استني اما ريم فخرجت كالعاصفه ولم تتحدث مع اي احد ثم ذهبت الي طبيب نساء للتاكد الذي اكد لها انها حامل في الشهر الثاني خرجت من عند الطمرادطلا تري امامها ولكنها اقسمت ان تقتل ذلك الحيوان وذهبت الي شركه مراد اما في شركه مراد مراد الو ايو يا انسه نهي نهي

روايه افقدني عذريتي البارت الحادي عشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر

ريم وقبل ان تجيب تحدث مراد انا مراتي الالفي جوز ريم اجفلت ريم من الكلمه ولكنها تماسكت اما غاده فمن شده غيرتها قبل ان ينطق مصطفي طب يلا من غير مطرود انتو الاتنين مراد بغضب انا بس لو مش ساكت عشان ريم كنت عرفتك مقامك اما غاده فقد خافت من مراد فهي تعرفه حق المعرفه

روايه افقدني عذريتي البارت العاشر قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع

قبل ما تمشي عشان اوديكي المكان الي عوزاه والكلام يتسمع بدل ما ارجع في كلامي تاني فاهمه ريم بسرعه وقد خافت من تهتيده فاخر ما تريده هو اغضابه سوف تصمت حتي تخرج من قلعته تلك فاهمه   مراد تمام اتفضلي البسي وانا هستناكي بره والتفت ليخرج ريم بصوت خفيض ضربه في بطنك يارب تمـoت مراد

روايه افقدني عذريتي البارت التاسع قراءة المزيد »

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن

من الغرفه حتي تجد سبيل الهروب فاذا بها تخرج من الغرفه بحذر لتجد شقه في قمه الفخامه ولكن لا يوجد بها احد ظلت ريم تبحث عن مكان تهرب منه ولكن دون فايده وظلت تبحث في الغرف فلاتجد شي حتي دخلت غرفه نعم انها غرفته فهي تتذكر رائحته عطر ه الكريهه وما ان دخلت حتي انقبض

روايه افقدiـي عذريتي البارت الثامن قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السابع

مجدي يااما ابه اخلص خالد يا اما حديعمل علاقه معاها بس بعنف شويه يقوم الحمل بنزل لوحده وبس يبقي علبنا وقف النزيف والتنضيف وتبقي زي الفل وتببعها للي انتا عاوزه ها تختار ايه مجدي بخبث وبضحكه شيطانيه الحل التاني طبعا انتا مش شايف البت دي طلقه يبختو يما كان نفسي ابقي انا الاول ااااخ خالد

روايه افقدني عذريتي البارت السابع قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت السادس

الحارس ١لمراد يبني بتهبب ايه هتقطع عيشنا الحارس الثاني باخد رقم العربيه الحارس الاول ليه بس واحنا مالنا الحارس الثاني معرفش بس المره دي مختلفه علي كل مره كل مره بتكون الست الي معاه كبير ومش مظبوطه اما دي شكلها صغير اوي ومش شكل الستات الي بيجيهم والراجل الي خدها دا شكلو مش مظبوط الحارس

روايه افقدني عذريتي البارت السادس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس

سرعان ما نفض الفكره عن رائسه وقال وانا مالي انا دافع وهاخد بحقي الي دفعته من عمري ودلوقتي فلوسي ثم قال بصوت كالرعد انا قلت لا ويلي بقي انا عاوز اتكيف بالفلوس الي دفعتها اقلعي           ريم برجاء اخير ودموع قررت اخيرا النزول الله يخيليك يا مراد انتا مالكش اخوات بنات

روايه افقدني عذريتي البارت الخامس قراءة المزيد »

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع

اخوها مصطفي له بها هل سيوافق ريم وهي تحاول اقناع نفسها نعم سيوافق انه امه ريم الو ازبك يا مصطفي مصطفي مين ريم بتافف يوه انا ريم اختك يا مصطفي مصطفي بلا مبلاه عاوزه ايه يا ريم ريم بغضب مش عاوزه منك حاجه دي ماما مصطفي ببرود مالها ريم ماما تعبانه اوي ومحتاجه عمليه ب٥٠الف

روايه افقدني عذريتي البارت الرابع قراءة المزيد »

قصة فيروز

خرجت بعد دقايق هي ولابسه لبس واسع فضفاض مسك ايدها ضياع ونزلوا سوا وعمته ابتسمت لما شافتهم طالعين العربية ضياع بص لـ عمته وابتسم وهي بادلته الابتسامه     رنا: هنروح فين ضياع: دي سيبيها عليا باس راسها هو وسايق ووقف عند دار الأيتام نزلت معاه رنا وكانت شايفه الاطفال بتلعب وبنات كبيره قاعده ضياع

قصة فيروز قراءة المزيد »

قصة حور

بدأ الجنود أيضا القت’ال بحماس اكبر فوجود هؤلاء الضخام ف صفوفهم قد أيقظ امل النصر فى نفوسهم .. بدأ القت’ال باستمتاع هذه المرة .. سيف وهوا يطلق النا’ر .. : شكله النهاردة مش يومى يصحبى ههههه   احمد .. : مش لما اشوف ابنى الاول ههههه تصدق دلوقتى حاسس باستمتاع الحر’ب ههههه.. منعم .. :

قصة حور قراءة المزيد »

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن ..

بدأ الجنود أيضا القت’ال بحماس اكبر فوجود هؤلاء الضخام ف صفوفهم قد أيقظ امل النصر فى نفوسهم .. بدأ القت’ال باستمتاع هذه المرة .. سيف وهوا يطلق النا’ر .. : شكله النهاردة مش يومى يصحبى ههههه   احمد .. : مش لما اشوف ابنى الاول ههههه تصدق دلوقتى حاسس باستمتاع الحر’ب ههههه.. منعم .. :

نزع ذلك الرجل قناعه ليظهر من خلفه يامن .. يامن .. قراءة المزيد »

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها .

يقف منعم وعلى وجهه علامات الاسى .. : انا فكرت كتير ف القرار ده ودلوقتى تأكدت منه.. احمد .. : قرار ايه.. منعم .. : بعد الحرب دى ان شاء الله لو طلعنا عايشين انا هقدم استقالتى واطلع من الجيش ..   احمد .. : ليكون عاوز تنضملهم انت كمان يا منعم .. منعم بهدوء

مساعدة اقدمها ليهم .. خايف التكفير’يين يضحكوا ع اختى ويقنعوها تنت’قم من ال قت’لوه ال هوا الجيش وكده هبقا خسرت اختى الوحيدة وعيالها . قراءة المزيد »

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد ..

احمد .. : رعد منبه عليا أقوله كل حاجة بتحصل ..وبعدين انت عارف رعد حتى لو مقولتلهوش هوا هيعرف بطريقته .. دخل ادهم عليهم ف مكتب احمد .. : السلام عليكم يا ابطال .. سيف/احمد.. : وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته..     احمد .. : انت جيت امتا !؟ سيف .. : حتى محضرش

رعد .. طيب يا احمد ..دور ع أدلة وامشى وراهم لانه ال وراهم شخص مش سهل أنه يعرف يعمل كل ده .. : احمد .. قراءة المزيد »

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟

سرقتى راحة قلبى.. ثم دخل رعد الحمام أيضا كى يتوضأ ويستعد للصلاة والدخول فى حياته الجديدة برفقة حوره .. خرج رعد من المرحاض ..ووقف أمام حور ليأمها فى الصلاة ووقفت حور خلفه ليبدأ رعد صلاته بالتكبير ( الله اكبر )..   بعد الانتهاء من صلاتهما….التفت رعد إليها واضعا يده اليمنى على رأسها يتلو دعاء ..

: اها سامعك يصحبى ..وصلتوا بالسلامة الحمد لله !؟ قراءة المزيد »

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر ..

************************ تركب حور بجانب رعد بعد معاناه بسبب ذلك الفستان .. حور بغيظ .. : مقولتش ليه ع حكاية الهليكوبتر دى ع الأقل كنت لبست فستان يناسب الوضع ..   رعد .. : الحق عليا كنت عايز افاجئك يعنى هههه ..اهو بقيتى اول عروسة تطير ف الجو وهيا لابسة فستان الفرح هههههه.. حور بضيق ..

: عارفة وواثقة أنه ابنى بطل .. ربنا يحميك يا حبيبى ويبعد عنك كل شر .. قراءة المزيد »

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط ..

أخذته حور راكضة إلى حمام الغرفة …ثم خرجت بعد ..دقائق متزينة بحجابها وضوء الوضوء مزين وجهها ..يا الله كم فاتنة انتى يا من سرقتى راحة قلبى.. ثم دخل رعد الحمام أيضا كى يتوضأ ويستعد للصلاة والدخول فى حياته الجديدة برفقة حوره ..   خرج رعد من المرحاض ..ووقف أمام حور ليأمها فى الصلاة ووقفت حور

ذهب رعد واخرج كيسة سمراء بها إسدال واحد فقط .. قراءة المزيد »

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص ..

************************ تركب حور بجانب رعد بعد معاناه بسبب ذلك الفستان .. حور بغيظ .. : مقولتش ليه ع حكاية الهليكوبتر دى ع الأقل كنت لبست فستان يناسب الوضع ..   رعد .. : الحق عليا كنت عايز افاجئك يعنى هههه ..اهو بقيتى اول عروسة تطير ف الجو وهيا لابسة فستان الفرح هههههه.. حور بضيق ..

واثق أنه المرادى جايين عشان يحاربوا مش عشان يخوفونا وخلاص .. قراءة المزيد »

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا

داليا : خفيف بس محدش قالك انى جذابه وحلوه ياسر ابتسم وقال زى القمر ولا تزعلى بس داليا بتحاول تلفت انتباهه وقالت انت مش واخد بالك من صوتى ومسكت ايده وقالت انا اللى كلمتك بالليل من اول ما شوفتك وانا معجبه بيك يا ياسر   ياسر : انتى بتقولى ايه ارجوكى اسكتى على الاقل تحترمى

شارع واحد ومكلمهاش وافتكرها فالجامعه وخد معاه داليا قراءة المزيد »

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير

تتغيرى وتغيرى الفكره اللى فى دماغك دى 😒 داليا : معقول انت هتعوضنى طيب ونشوى ياسر : انا ونشوى بيكى او من غيرك كنا هنسيب بعض احنا مش متفاهمين من الأساس انا عاوزك وبحبك ومش هسيبك     وياسر خد داليا فى حضنه ونام فى حضنها وكانت مبسوطه وداليا حست ان الدنيا اتغيرت وابتدت تضحك

ياسر : عمرى ما هبعد عنك اصلا انتى احسن من ناس كتير قراءة المزيد »

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى ..

سيف .. : ده ع اساس رعد مبيعرفش يلبس نفسه يعنى .. احمد .. : سييف ع فكرة معدش الا قليل والفرح يبدأ ولسا ورانا شغل متلتل مخلصناهوش..فتيجر نخلصه بهدوء وبعدين ارغى زى منتا عايز .. واخذ احمد سيف من تلابيبه يسربعه لإنهاء كل هذا العمل الذى وكل إليهم ..       حور بضيق

: انا اكبر من مراتك بدقيقة ونص وشايف بعينك مفيش اى احترام نهائى .. قراءة المزيد »

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى

ياسر ابتسم وقال زى القمر ولا تزعلى بس داليا بتحاول تلفت انتباهه وقالت انت مش واخد بالك من صوتى ومسكت ايده وقالت انا اللى كلمتك بالليل من اول ما شوفتك وانا معجبه بيك يا ياسر   ياسر : انتى بتقولى ايه ارجوكى اسكتى على الاقل تحترمى غياب صاحبتك داليا : هى مش صاحبتى عموما انا

زيزى : روحى كلميه قبل ما ينزل وطمنيه عليكى داليا : حاضر زيزى : مصطفى اخوكى رجع امبارح وسأل عليكى قراءة المزيد »

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه

  ********************** يعود منعم للمقر ومعالم الحزن مرسومة باحترافية على معالم وجهه .. اقترب منه احمد مربتا على كتفه .. : انت عملت ال عليك يا منعم ..هوا اختار طريقه وكل واحد يستحمل نتائج اختياراته ..     منعم .. : بس نتائج اختياره مكنش عليه لوحده ..كان على اختى وعيالها ال تيتموا بدرى ..

هههههههه شكلكم تخضيتوا من الرجالة ال برا زيى ههههه متقلقوش دول الدعم بتاع حور ههه قراءة المزيد »

Scroll to Top