رواية انتقام امي من زوجها الفصل الثالث

بدأت انزل اتجسس علي امي والضيف اشوفهم قامو والا لسه لقيتهم فعلا قامو قؤلت الضيف اكيد مشي نزلت قعدت مكانهم ولقيت أوراق وعقود مكانهم بدأت اقرا عقد شغل ولسه بكمل سمعت همسات آهات خارجه من غرفه امي قؤلت اكيد سكرانه بس الاصوات بدأت تذيد قؤلت ادخل اشوف مالها وبدأت أقرب من الغرفه وبفتح الباب اتفاجئت […]

رواية انتقام امي من زوجها الفصل الثالث Read More »

رواية انتقام امي من زوجها الفصل الثاني

رواية انتقام امي من زوجها الفصل الثاني بعد كام يوم من ظني لزوج امي انه بيفكر فيا جنـ.ـسيا بدأت يثبتلي ان ده طبعه واسلوبه مع أي ست لان في يوم بدأ يجي ضيوف اصدقائة عندنا في الفيلا وستاتهم معاهم وبدأت الاحظ ان امي كمان بتقعد معاهم بشكل غير لائق بالنسبه الارياف الا اتربيت فيها يعني

رواية انتقام امي من زوجها الفصل الثاني Read More »

رواية انتقام امي من زوجها الفصل

تزوجت من رجل يقيم في الخارج كان وقتها شاب صغير لا يتخطي الخامسه والعشرون من عمرة وامي كانت في نفس عمرة او اقل منه امي تزوجت من ابي وهي صغيرة وخلفت ولد بعدي بسنتين ثم مات ابي ولما اتزوجت امي من الشاب ده أصبحت تعيش معاه في الخارج وتركتني انا واخي عند عمي اخو ابي

رواية انتقام امي من زوجها الفصل Read More »

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الأول

انا حورية أبلغ من العمر ستون عاما، لا أعمل ولم اكمل دراستي، حظي من الجمال قليل للغاية، لم يتقدم أحد لخطبتي حتى تخطيت الثلاثين، وفجأة تقدم شاب قالت لي الوسيطة (الخاطبة)أنه شاب في الثالثة والثلاثين من عمره، لم يسبق له الزواج، يعمل مع والده? في شركته الخاصة؛ وأحضرت صورة له، كان يبدو وسيما للغاية، سألت

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الأول Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثاني عشر

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? الفصل الثاني عشر والاخير نظرت له سلمي بحب و بفرحه : عيونك هي الاحلي يا أسر يا حبيبي قام أسر من مكانه و امسك يدها و اجلسها أمامه : ممكن بقي تفهميني انتي كنتي فين و ايه اللي حصل ؟ سلمي بعناد : مش قبل ما تقولي

انتي مش بنتي. الجزء الثاني عشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الحادي عشر

سلمي بصدمه : ايه قضيه طلاق اسلام : اه يا سلمي انتي مش عايزة تطلقي و نكتب ابننا علي اسمي و نعيش سوا سلمي بتوتر : اه اكيد اسلام : خلاص انا هكلمك المحامي علشان نمشي في إجراءات الطلاق سلمي : ماشي، ماشي يا اسلام دخلت سلمي الي غرفتها و هي مهمومه و تفكر في

انتي مش بنتي. الجزء الحادي عشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء العاشر

أسر و هو ينظر لها بصدمه و بدأ الغضب في الظهور علي وجهه : سلمي انتي دخلتي اوضه المكتب ؟ سلمي و قد ارتعدت من منظره و لكنها حاولت التماسك : أسر متغيرش الموضوع لو سمحت و رد عليا، عقد الجواز اللي كان في درج المكتب ده بتاع مين سلمي و قد بدأ صوته يعلي

انتي مش بنتي. الجزء العاشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء التاسع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? تركت سلمي الورقه و إعادتها في مكانها و أغلقت الدرج و حملت ابنها و خرجت به من الغرفه مغلقه الباب خلفها … عاد أسر الي المنزل بعد عمله و جلس ليتناول الطعام كعادته مع عمر و سلمي، و لكنه تلك المرة لاحظ شرود سلمي و كأنها مغيبه

انتي مش بنتي. الجزء التاسع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثامن

8 =” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بصدمه : انت بتعمل ايه هنا و ايه اللي جابك ؟ اسلام : انا كنت بدور عليكي بقالي كتير اوي و اخيرا لقيتك علشان اقولك كل اللي نفسي فيه كانت سلمي تتلفت حولها خشية أن يأتي أسر و ابنها و هي لا تضمن

انتي مش بنتي. الجزء الثامن Read More »

انتي مش بنتي. الجزء السابع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? الفصل السابع أسر في محاولة لتهدئتها : اهدي يا سلمي، ابنك اتولد ضعيف شويه و اتحط في الحضانه و هيكون كويس اوي ان شاء الله سلمي بدموع : يعني هو هيكون كويس صح ؟ أسر : ايوة يا سلمي، متخافيش سلمي و هى تبكي في صمت :

انتي مش بنتي. الجزء السابع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء السادس

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلوى بصدمه : بقا انتي تضربيني انا يا معفنة انتي ضربتها سلوى كفا علي وجهها و بدأت في شد شعرها أسر بصراخ : بس يا سلوى، بس كان أسر عاجز بينهم لم يستطع أن يفرق بينهم سلوي : انا يا كلبه انتي كانت سلوى تضرب

انتي مش بنتي. الجزء السادس Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الخامس

الخامس =5 – ” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بحزن : طب انا عملتلك ايه طيب و ليه تعمل فيا كده التفت أسر عنها و لف وجهه عنها و تحرك بكرسيه أسر : يلا يا فوزيه خلي الخدامه الجديدة تشوف شغلها نظرت لها سلمي بحزن و استندت عليها محاولة القيام

انتي مش بنتي. الجزء الخامس Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الرابع

بقلم : Amera khaled ✨? سلمي بصدمه و استغراب : عجزك !! عجزك ايه انا مش فاهمه حاجه، انا بعمل ايه هنا، خرجوني من هنا و الا هصرخ و هلم عليكم الشارع كله حاولت سلمي فتح الباب و لكن كان الباب قد أغلق عليها، نظرت سلمي مجددا للذى كان بجانبها و بدأت بالبكاء سلمي :

انتي مش بنتي. الجزء الرابع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثالث

كانت سلمي ترتجف بداخل الحمام، من هو ذلك الوحش الذى اقتحم منزلها، و كيف له أن يعلم بموضوع العصير، كان الشخص يحاول أن يفتح الباب و لكن سلمي من الداخل كانت تقاوم و تحاول جاهدة الا تجعله يفتحه، لم تجد مفتاحاً اتفاق الباب به، ظل ذلك الشخص في الخارج لمده تقرب الساعه منتظرا أن تخرج

انتي مش بنتي. الجزء الثالث Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثاني

كانت سلمي تنظر لها بصدمه غير مستوعبه : يعني ايه حامل، طب ازاى انا كنت عامله حسابي كويس اوي. الممرضه : هو انتي مش متجوزة يا مدام سلمي : هاااا، اه، اه بس اصلي كنت عامله حسابي اني مخلفش الفترة دي يعني و كده الممرضه : يا مدام دي الارزاق بتاعت ربنا، امال هو فين

انتي مش بنتي. الجزء الثاني Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الأول

بصوت عالي تقول الام : انت عارف كويس اوي أن البنت دي مش بنتنا و أن احنا جايبنها من الملجئ علشان نربيها قبل ما نجيب ابننا ربنا يخليه. لتدخل سلمي في ذلك الوقت : ماما انتي بتقولي ايه ؟ الام : بقولك اطلعي برا خلاص، انتي و لا بنتي و لا اعرفك و كمان ابني

انتي مش بنتي. الجزء الأول Read More »

في ليلة الزفاف. الجزء الثالث

#في_ليلة_الزفاف ثالثا.. مفاجئة عظمى .. لم اتخيلها .. #رسالة من #المجهول الذي ارسل لي صورهم في بادئ الامر.. بعدما اصابني الفضول الشديد لمعرفته .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

في ليلة الزفاف. الجزء الثالث Read More »

في ليلة الزفاف. الجزء الثاني

­#في_ليلة_الزفاف ثانيا .. اوقفت الصوت المعازف وطلبت من الجميع الانصات والسكوت والنظر اليّ .. ايها الجمع الغفير .. اطلب منكم النظر الي جميعكم وفتح كامراتكم وتصوير ما سيحدث الان .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

في ليلة الزفاف. الجزء الثاني Read More »

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الأول

انا حورية أبلغ من العمر ستون عاما، لا أعمل ولم اكمل دراستي، حظي من الجمال قليل للغاية، لم يتقدم أحد لخطبتي حتى تخطيت الثلاثين، وفجأة تقدم شاب قالت لي الوسيطة (الخاطبة)أنه شاب في الثالثة والثلاثين من عمره، لم يسبق له الزواج، يعمل مع والده? في شركته الخاصة؛ وأحضرت صورة له، كان يبدو وسيما للغاية، سألت

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الأول Read More »

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الثاني والأخير

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الثاني والأخير وعندما رآني قال عروسي الجميلة أخيرا رأيتك، جرت الدموع من عيني، فقال اقتربي أريد أن أراكِ جيدا، كانت قدماي لا تحملني، أمشي بصعوبة، وعندما اقتربت ضحك وقال? أجمل من ما تخيلت بكثير، وقبل يداي أمام الجميع. ظل شيطاني يأكل رأسي، لعله فعل ذلك حتى لايجرحني أمامهم، وسوف تتغير معاملته تدريجيا،

رواية تزوجت_ضريراً الجزء الثاني والأخير Read More »

مشكلة عضوه

السلام عليكم انا زوجي توفى من شهرين ولما هديت شوية من زعلي عليه قولت اشوف موبايله وحاولت افتحه والله علشان اشوف لو له فلوس عند حد او عليه اي ديون او حاجه لاي حد نحاول نسددها عنه. المهم معرفتش افتحه كلمت حد معرفه اخدني روحنا لواحد وفتحه معرفش ازاي وطلع عليه بلاوي وبيكلم ستات وبنات

مشكلة عضوه Read More »

كيف ومن من حملت رميساء الجزء الاول ..

_أنا حامل. =حامل من مين ياروميساء? كنت بقول جملتي بفرحة كبيرة جدا والبسمة علي وشي من الودن للودن أنا حامل من أكتر شخص بحبه في حياتي بس رده صدمني وضحكتي تلاشت. _قصدك اي يامراد? قولتها بصدمة..يعني اي حامل من مين اكيد بيهزر يعني اكيد مش بيتكلم بجد. _بلاش الهزار التقيل دا يامراد قولتلك مش بحب

كيف ومن من حملت رميساء الجزء الاول .. Read More »

كيف ومن من حملت رميساء الجزء الثاني ..

_اي اللي حصل يامراد ياحبيبي سمعتك وإنت بتزعق مع اللي متتسمي دي وطلقتها =انا طلقتها خلاص بتخونني ياأمي بتخونني وحامل من غيري وجاية بكل بجاحة تقولي انها حامل أمه اتصدمت وقالت _بتخونك ازاي وازاي يعني حامل من غيرك وعرفت ازاي =أنا مبخلفش ياأمي لما عملنا التحاليل طلع انا اللي عندي عيب ومش بخلف وهي قالت

كيف ومن من حملت رميساء الجزء الثاني .. Read More »

Scroll to Top