Author name: admin9

رواية زوجة مغترب. الجزء الثاني

مريم:بستغراب ودهشه..انت قولت ايه يا ادهم؟؟!! ادهم:بزهق وزعيق..قولت قومى البسى ولبسى الواد علشان اوديكى عند اهلك سمعتى كده؟ مريم:بضحكه وجع..وانت من امتى بتودينى ما انا من ساعه ما اتجوزتك وانا بروح وبجى لوحدى… كملت بتجاهل لمقصد كلامه… عموما شكرا انا مش هروح عند ماما انهارده.. ادهم:بغضب..قومى يامريم انا على أخرى.. انا قولت هتروحى عند اهلك […]

رواية زوجة مغترب. الجزء الثاني Read More »

رواية زوجة مغترب. الجزء الأول

مقدمة… حماتى دخلت عليا وانا نايمه مع جوزى.. غارقه معه بخلوتهم الشرعيه.. أضاءه خافته.. بغرفه نومها.. ..هى بحضن زوجها.. منفصلين عن العالم.. مكتفين ببعضهم.. هو أشتاقها لها بحد الجنون.. منذ فتره ليست بقليله لم يختلى بها.. وأخيرا.. هى بين يديه.. يهمس بأذنها ببعض الكلمات.. تجعل صوت ضحكاتها يدوى بالغرفه.. تائهه هى بين همساته وكلماته ومداعبته

رواية زوجة مغترب. الجزء الأول Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثاني عشر

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? الفصل الثاني عشر والاخير نظرت له سلمي بحب و بفرحه : عيونك هي الاحلي يا أسر يا حبيبي قام أسر من مكانه و امسك يدها و اجلسها أمامه : ممكن بقي تفهميني انتي كنتي فين و ايه اللي حصل ؟ سلمي بعناد : مش قبل ما تقولي

انتي مش بنتي. الجزء الثاني عشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الحادي عشر

سلمي بصدمه : ايه قضيه طلاق اسلام : اه يا سلمي انتي مش عايزة تطلقي و نكتب ابننا علي اسمي و نعيش سوا سلمي بتوتر : اه اكيد اسلام : خلاص انا هكلمك المحامي علشان نمشي في إجراءات الطلاق سلمي : ماشي، ماشي يا اسلام دخلت سلمي الي غرفتها و هي مهمومه و تفكر في

انتي مش بنتي. الجزء الحادي عشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء العاشر

أسر و هو ينظر لها بصدمه و بدأ الغضب في الظهور علي وجهه : سلمي انتي دخلتي اوضه المكتب ؟ سلمي و قد ارتعدت من منظره و لكنها حاولت التماسك : أسر متغيرش الموضوع لو سمحت و رد عليا، عقد الجواز اللي كان في درج المكتب ده بتاع مين سلمي و قد بدأ صوته يعلي

انتي مش بنتي. الجزء العاشر Read More »

انتي مش بنتي. الجزء التاسع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? تركت سلمي الورقه و إعادتها في مكانها و أغلقت الدرج و حملت ابنها و خرجت به من الغرفه مغلقه الباب خلفها … عاد أسر الي المنزل بعد عمله و جلس ليتناول الطعام كعادته مع عمر و سلمي، و لكنه تلك المرة لاحظ شرود سلمي و كأنها مغيبه

انتي مش بنتي. الجزء التاسع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثامن

8 =” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بصدمه : انت بتعمل ايه هنا و ايه اللي جابك ؟ اسلام : انا كنت بدور عليكي بقالي كتير اوي و اخيرا لقيتك علشان اقولك كل اللي نفسي فيه كانت سلمي تتلفت حولها خشية أن يأتي أسر و ابنها و هي لا تضمن

انتي مش بنتي. الجزء الثامن Read More »

انتي مش بنتي. الجزء السابع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? الفصل السابع أسر في محاولة لتهدئتها : اهدي يا سلمي، ابنك اتولد ضعيف شويه و اتحط في الحضانه و هيكون كويس اوي ان شاء الله سلمي بدموع : يعني هو هيكون كويس صح ؟ أسر : ايوة يا سلمي، متخافيش سلمي و هى تبكي في صمت :

انتي مش بنتي. الجزء السابع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء السادس

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلوى بصدمه : بقا انتي تضربيني انا يا معفنة انتي ضربتها سلوى كفا علي وجهها و بدأت في شد شعرها أسر بصراخ : بس يا سلوى، بس كان أسر عاجز بينهم لم يستطع أن يفرق بينهم سلوي : انا يا كلبه انتي كانت سلوى تضرب

انتي مش بنتي. الجزء السادس Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الخامس

الخامس =5 – ” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بحزن : طب انا عملتلك ايه طيب و ليه تعمل فيا كده التفت أسر عنها و لف وجهه عنها و تحرك بكرسيه أسر : يلا يا فوزيه خلي الخدامه الجديدة تشوف شغلها نظرت لها سلمي بحزن و استندت عليها محاولة القيام

انتي مش بنتي. الجزء الخامس Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الرابع

بقلم : Amera khaled ✨? سلمي بصدمه و استغراب : عجزك !! عجزك ايه انا مش فاهمه حاجه، انا بعمل ايه هنا، خرجوني من هنا و الا هصرخ و هلم عليكم الشارع كله حاولت سلمي فتح الباب و لكن كان الباب قد أغلق عليها، نظرت سلمي مجددا للذى كان بجانبها و بدأت بالبكاء سلمي :

انتي مش بنتي. الجزء الرابع Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثالث

كانت سلمي ترتجف بداخل الحمام، من هو ذلك الوحش الذى اقتحم منزلها، و كيف له أن يعلم بموضوع العصير، كان الشخص يحاول أن يفتح الباب و لكن سلمي من الداخل كانت تقاوم و تحاول جاهدة الا تجعله يفتحه، لم تجد مفتاحاً اتفاق الباب به، ظل ذلك الشخص في الخارج لمده تقرب الساعه منتظرا أن تخرج

انتي مش بنتي. الجزء الثالث Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الثاني

كانت سلمي تنظر لها بصدمه غير مستوعبه : يعني ايه حامل، طب ازاى انا كنت عامله حسابي كويس اوي. الممرضه : هو انتي مش متجوزة يا مدام سلمي : هاااا، اه، اه بس اصلي كنت عامله حسابي اني مخلفش الفترة دي يعني و كده الممرضه : يا مدام دي الارزاق بتاعت ربنا، امال هو فين

انتي مش بنتي. الجزء الثاني Read More »

انتي مش بنتي. الجزء الأول

بصوت عالي تقول الام : انت عارف كويس اوي أن البنت دي مش بنتنا و أن احنا جايبنها من الملجئ علشان نربيها قبل ما نجيب ابننا ربنا يخليه. لتدخل سلمي في ذلك الوقت : ماما انتي بتقولي ايه ؟ الام : بقولك اطلعي برا خلاص، انتي و لا بنتي و لا اعرفك و كمان ابني

انتي مش بنتي. الجزء الأول Read More »

في ليلة الزفاف. الجزء الثالث

#في_ليلة_الزفاف ثالثا.. مفاجئة عظمى .. لم اتخيلها .. #رسالة من #المجهول الذي ارسل لي صورهم في بادئ الامر.. بعدما اصابني الفضول الشديد لمعرفته .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

في ليلة الزفاف. الجزء الثالث Read More »

في ليلة الزفاف. الجزء الثاني

­#في_ليلة_الزفاف ثانيا .. اوقفت الصوت المعازف وطلبت من الجميع الانصات والسكوت والنظر اليّ .. ايها الجمع الغفير .. اطلب منكم النظر الي جميعكم وفتح كامراتكم وتصوير ما سيحدث الان .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

في ليلة الزفاف. الجزء الثاني Read More »

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الرابع

هبة كانت بترقص في حضن شاب تاني وبتضحك. عدي بغضب وغيرة عامية قرب وفجاءة راح عليهم واتصدم: هو انت. اخو هبة بقر”ف: ايوا انا. هبة: في ايه. عدي مسك ايديها: تعالي معايا. هبة بزعيق: لاااااغ وطلقني بقا افهم انا بكر”هك دلوقتي. بقلم ميرا ابوالخير عدي بصدمه: ايهه ب بتكر”هيني. هبة ببرود: ايوا وكنت معاك كل

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الرابع Read More »

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الثالث

انصدم عدي لما شاف هبة نايمة جنبه و هدومها مت’قطعة ولاقي انه فى د”م على السرير: ا اي يلي عملته دا. عدي بصدمة : انا ليه عملت كده ليههه ه هو ح حصل هبةةةةةةةة. هبة صحيت مفزوعه ورجعت لورا بتغطي نفسها وبتبعد عنه. هبة بخوف: ابعد عني عايز ايه مش كفايه انك فتحت ايدي بسببك

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الثالث Read More »

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الثاني

#الثاني.. #جبروت_بنات_حواء.. #بقلم_ميرا_ابوالخير.. هبه ببرود: بقولك طلقني. عدي بصدمه:انتي بتقولي ايه. هبة ببرود: اللي سمعته وخاليك ر”اجل مش انت اتجوزتها يلي كانت مع اخوك في الحر”ام. عدي بغضب: اه اتجووزتهاااااا عليكي افهمي انتي عقيمه نفسي اخلف ولعلمك بحبها وانتي كدابه . هبه بابتسامه: بقا فرحان اوي كده وبتقول انك اتجوزت عليا وانا حامل منك كمان

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الثاني Read More »

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الأول

(1)#جبروت_بنات_حواء.. #بقلم_ميرا_ابوالخير.. داخلت الفرح بتاعه وانا شايفه جوزي قاعد جمب صاحبة عمري وحماتي وقفه جنبهم وزعلانه. عدي بصدمه وتوتر : هبة انتي بتعملي ايه هنا. هبة بإبتسامة وحضنته: الف مبروك يا عدي جيت اعمل الاصول وابارك لك انتي وصاحبه عمري نورين. نورين بكر”ه: والله طب تمم اتفضلي بقا برا من غير مطرود. هبة بإبتسامة: مينفعش

رواية جبروت بنات حواء. الجزء الأول Read More »

رواية حمل اسو.د. الجزء العاشر

خبطتهم على الباب ولا كأنهم بيخبطوا على باب قـ.ـاتل ، سعاد اتربطت فى مكانها ومعالم الخوف على وشها واعتقد خايفة لاينتقموا منها بسبب انها قالتلى على اللى بيخططوله، روحت علشان افتح الباب مسكتنى من ايدى وقالتلى بخوف: = ارجوكي يااميرة متفتحيش ، انا خايفة اوى صوتى اتغير وحسيت ان خارج من حنجرتى صوت قوي وغليظ

رواية حمل اسو.د. الجزء العاشر Read More »

رواية حمل اسو.د. الجزء التاسع

ايدي بدأت تزرق ورجلي شبه بتورم ، عيني بقت حمرا بشكل بشـ.ـع ، وشي بيتشقق وكأنى بقيت بعجِز فجأة ، التراب زاد من حواليا وصوت الامـ.ـوات بيعلى ، بس مش كل الامـ.ـوات غالبًا جزء منهم بس اعتقد انه جزء كبير . كل مالتراب يعلى كل ماصوتهم وهما بيندهولى بيكون اوضح ، رفعت عيني حسيت بحد

رواية حمل اسو.د. الجزء التاسع Read More »

رواية حمل اسو.د. الجزء الثامن

فرحت اوى لما قالى انه هيقدر ينزل الحمل وتقريبًا نسيت تمامًا انى افكر فى نوع الجنين اللى فى بطنى ، دخل دكتور عادل وكانت فى ايده الشنطة اللى بيحط فيها الالات بتاعته وقالى : …تعالى جوه اوضة النوم .. ليه؟ انت هتساومنى انت كمان مقابل الحمل ؟ … لا مش هساومك طبعًا بس علشان هديلك

رواية حمل اسو.د. الجزء الثامن Read More »

Scroll to Top