صديق زوجي الجزء الخامس والأخير

معاهم في حاجة بس شكرتهم وطلبت منهم­ ­ ­ ­   يروحوني البيت وبالفعل نزلو بيا ووصلوني لحد باب بيتي وبعد ماروحت وقعدت على سريري سرحت وقولت في نفسي الراجل دا كان ممكن يعمل حاجة معايا لو المخطط كان مشي زي ماهو عاوز وماكنتش هحس بحاجة ونا تحت تأثير المخدر وكنت أنا نفسي اللي هدفع تمن […]

صديق زوجي الجزء الخامس والأخير قراءة المزيد »

صديق زوجي الجزء الرابع

جنب مِني بالظبط مفيش بينى وبينه غير كام سنتي ولقيت حد فتح الخرم بتاع الباب اللي أنا سديته وشال المنديل بحاجة رفيعة وقعد ب على مكان من الخرم وانا واقفة ورا الباب مرعوبة ونبضات قلبي أبتدت ترتفع وفي اللحظة دي انا مملكتش أعصابي وكنت خلاص لسه ه بالصوت لقيت الباب اتفتح وأحمد صاحب جوزي دخل

صديق زوجي الجزء الرابع قراءة المزيد »

صديق زوجي الجزء الثالث

علشان ما أحرجهاش بس خدتها وسيبتها على زي ماهى  ريحت ضهري مايقرب من ساعتين وانا على وبحاول أ مش عارفة كأن طاير من عينى سرحانة في اللي بيحصل دا وبقول في نفسي مش بعيد يكون جوزي بيحكيله عني بالخير او بيشكر فيا قصاده لكن دا مش مبرر للى هو بيعمله علشان يوصللى ومش معقول ده

صديق زوجي الجزء الثالث قراءة المزيد »

صديق زوجي الجزء الثاني

قولت له حصل إيه قال نادية أختى بتولد ودخلت العمليات دلوقت ولازم اكون معاها في المستشفى رد أحمد وقال له انت هتسافر دلوقتي متأخر لوحدك لا طبعا لازم أجي معاك­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ انى قال له معلش كمل انت اكلك

صديق زوجي الجزء الثاني قراءة المزيد »

قصه مولود غريب الجزء الثاني

  الجزء الثاني 👇👇👇👇👇 دث بالفعل وابلغ الشرطه وتحركة قوه من الشرطه معه. هوه ده المستشفي يا باشااا وده الدكتور الي موالد زوجتي…. خير يا جماعه في ايه بس… انت الدكتور صاحب المستشفي دي… لا انا دكتور شغال هنا انما لو عيزين مدير المستشفي نجيبه حالا بس افهم فيه ايه…فيه ان الراجل ده بيتهمكم انكم

قصه مولود غريب الجزء الثاني قراءة المزيد »

جوهرتي الثمينه والغاليه الجزء الثاني

“لماذا بابا ليس موجود؟” سأل أدم ببراءة. “بابا مسافر، يا أدم. نحن سنعيش في منزل جدك حتى يعود.” أجابت الأم بحزن. لم تستطع الأم تصديق كيف تمكن والدهم من التخلي عن أطفاله، أدم البالغ من العمر أربع سنوات وليلى الرضيعة التي لم تكمل عامها الأول بعد.    

جوهرتي الثمينه والغاليه الجزء الثاني قراءة المزيد »

قصه جميله الجزء الثاني والاخير

حليمه بصت بودmع لضانها اول فرحتها يلي شقيت عشانه ووعها ة: مسامحك ع حاجه يا بني يارب تفوق من غفلتك دي. مشيت مع ابنها الصغير يلي بص لاخوه بكل حـzن و خزي. بعد شوي. الدكتور: الحمدلله الجنين بخير. زياد داخل لمراته يلي ع اخرها: عاحبك يلي حصل دا. زياد باس راسها: حقك عليا انا طردتهم.

قصه جميله الجزء الثاني والاخير قراءة المزيد »

قصه حماتي الجزء الثاني

عشان كدا وافقت على أول عريس اتقدملي … وهو وليد… وافقت عليه عشان أهرب من شبح مرات الأب اللي بيطاردني …. كنت محتاجة أحس بالحب والحنان …. أنا حقيقي ماكنتش محتاجة غير حضن دافي استخبى فيه … حضن يحتويني ويطمني …. وبعد ما لاقيت وليد وخلاص هتجوز كمان 24 ساعة يحصلي كدا ….. هو أنا

قصه حماتي الجزء الثاني قراءة المزيد »

اختي الجزء الثاني

  الجزء الثاني من هنا👇👇👇👇👇 غابت شمس ذلك اليوم مع ألحانِ الموسيقى البرازيلية التي وضعتها ريتا على مكبرات الصوت وبدأنا نتراقص على تلك الألحان كعصفورين يملؤهما الحب.. في تمام الساعة العاشرة مساءاً استأذنت من ريتا المنغمسة في مشاهدة الأفلام في غرفة المعيشة وصعدت الى غرفتي لأنال قسطاً من الراحة.. كنت متعباً جداً تلك الليلة فما

اختي الجزء الثاني قراءة المزيد »

خطفني نن وسط اهلي الجزء الثاني

ندي ببتسامه: وانت اسمك اي : زياد ندي: يااااه زياد الله علي الاسم زياد غ’صب عنه ضحك: ي بنتي انتي مخ’طوفه ازاي مش خايفه ندي: الاه الاه ما انت بتضحك اهو وبعدين اخاف من اي كفايه هم’وت علي ايد القمر دا طب ما تخدوني اشتغل معاكوا زياد قعد قدامها علي الارض: وتشتغلي اي بقا ندي:

خطفني نن وسط اهلي الجزء الثاني قراءة المزيد »

صراعات الحياه مع بنت الصعيد الجزء الثاني

: شوفها مالها دى : مغمى عليها من اثر البنج يا فندم : هتفوق امتى : هديها حقنة تبطل مفعوله نص ساعة بالكتير وتفوق : تمام اول اما تفوق تبلغنى هبعت حد ياخدها عشان ناخد اقولها وحسك عينك تخلى اى حد يدخلها انت فاهم : تمام يا فندم فى القسم سيف وهو بيخلع جاكت بدلته

صراعات الحياه مع بنت الصعيد الجزء الثاني قراءة المزيد »

امرأه سلمها زوجها لساحر

مداواتها استعدادا لقدوم طفلي الأول للحياة. والأدهى من كل ذلك عندما علمت كذب زوجي وجحوده، لقد طلب الشيخ الذي يحضرونه دما مقدما كقربان، وكالعادة قاموا بتخديري والتحضير على جسدي وقام زوجي بنفسه بقطع إصبع يدي اليمنى الصغير فسال الدم وتفجر من عروقي إرضاءً للجن والشياطين وبحثا عن الكنوز؛ لقد رأيت كل ذلك بأم عيني أمامي

امرأه سلمها زوجها لساحر قراءة المزيد »

روايه غزالة الجزء الثاني

أنا مش هاذيكي غزال كانت هتعترض على كلامه لكن صوت الخبط الباب قاطعها شهاب بحدة:ادخلي الحمام دلوقتي ومتخرجيش الا لما اقولك…. غزال دخلت الحمام وقفلت الباب وراها، شهاب فضل مستني لحظات وفتح الباب كانت أمه واقفه باين عليها عدم الرضا عن الجوازة دي ومعها بنت شايله صنيه عليها العشاء حليمة بحدة:الف مبروك يا شهاب…. شهاب

روايه غزالة الجزء الثاني قراءة المزيد »

اتجوزت من أجل الفلوس الجزء الثاني

دلوقتي جوزك بصي أنا بقا مش هقولك يا حبيبة أنا هاسميكي حورية علي جمال امك دا.. وانتي قوليلي يا سي السيد أدم حبيبة.بصدمة….نعم؟؟؟!!! أدم ضحك ….بهزر يا بنتي …قوليلي أدم عادي ساهلة اهي.. حبيبة….بابتسامة …حاضر أدم مسك أيدها اللي كانت لابسة جوانتي ابيض…تعالي اقعدي عايز اتكلم معاكي قعدت حبيبة علي كرسي وهو علي كنبة اسمعي

اتجوزت من أجل الفلوس الجزء الثاني قراءة المزيد »

قصه ادهم وملك الجزء الثاني

قاصده تكعبليني انا شوفتك وانتي بتحطي رجلك. *ولو قاصده هتعملي اي يعني =هتشوفي “راحت ملك ضربتها زقتها وفضلوا يتخانوا ويشتموا ف بعض…جت لارا جريت جابت ولد.. الحقني يا احمد البت دي ضربتني وبتعيط باصطناع *راح احمد ضرب ملك بالالم الامن مسكوهم التلانه وطلعوا للمدير ملك بتعيط بانهيار..والله يا فندم هي الل بدات وهو ضربني -اخرسي

قصه ادهم وملك الجزء الثاني قراءة المزيد »

طارق الجزء الثاني

سماء: مالك يا طروقه. طارق بهدؤء: مفيش تحبي تخرجي فين. سماء: احب تجيب لي هديه احسن. طارق بضحك: عايزة ايه طيب. سماء بطمع: عربية حلوة علي ذوقك. طارق بتفكير: تمم يا قلبي يلي انتي عايزاه. سماء ابتسمت وهو راح يشتري لها العربيه وقابل حد عند كارما خلص اليوم واخد المحاضرات و روحت لاقت طارق وامها

طارق الجزء الثاني قراءة المزيد »

قصه حور الجزء الثاني

مفضلش غير تاكليني حور بقمصه… بقا بتعيب عليا طي شكرا خد حاجاتك اهي مش عايزه منك حاجه واقمصت رحت قعدت جنبها وبحب احمد.. بقا انتي لو عملتي ديت انا اقدر كيف اعيش من غير الخدود اللي بفطر عليها الصبح دي ومسكتها منهم ثم ان انتي عجباني كدا ومش عايزك تعملي ديت ولا تخسي حور بحزن…

قصه حور الجزء الثاني قراءة المزيد »

كنت عايشه في بيت اخويا

وشاهدني وانا احضر صينية الطعام. اخذ ينهرني ويقول..اسمعي.. مش عايزك تلمسي الاكل بتاعي  ولا تلمسي سريري  ولا تقعدي في المكان الي انا هقعد فيه نظرت له وانا ارتجف..وعيناي تغرقهما الدموع  قلت..حاضر قال..وعايزك تعرفي يا بنت الناس ان ده طبعي والحال معايا هيفضل كده علي طول ده لو متطورش للاسوء  عاجبك علي كده خليكي مش عاجبك

كنت عايشه في بيت اخويا قراءة المزيد »

خاني زمان الجزء الثاني

إيده من إيدها وقال بغضب مكتوم: مش وقتك بقولك قومي واقفين علي الباب برا قامت بتعب ودخلت الأوضة وأخدت هدوم ودخلت الحمام وفضلت تعيط وبعد وقت طلعت لقت فارس قاعد مع مامتها ووالده وأخته بإبتسامه وأول ما شافها قال: تعالي يا حبيبتي واقفه بعيد ليه راحت قعدت جمبو بتعب وقالت بإبتسامه: نورتونا يا جماعه حط

خاني زمان الجزء الثاني قراءة المزيد »

انتقام مقنع الجزء الثاني

دخل وماسك الموبايل وفاتح الإسبيكر سمعت صوت بابا وقتها كنت حرفياُ مش شا.يفه قدا.مي عيوني من كتر الضر.ب كانوا كإنهم مقفولين اخدت الموبايل منه بسرعه وكلمت بابا كنت بقول ليه يلحقني الشخص دا بيمو.تني علي البطئ وكمان بيح.بسني في مكان ظل.مه وانا بخا.ف من الظلمه الأب: ماتقلقيش اوعدك ان ابن  دا هيند.م علي كل اللي

انتقام مقنع الجزء الثاني قراءة المزيد »

عينا لا تري الضوء الجزء الثاني

شوية  •طب امضي على شوية الملفات دول… وبعدها أرجع بيتك ارتاح ليك أكتر من 12 ساعة شغال  ” سيبهم بعيد مليش نفس أقرأ ولا أمضي على أي حاجة  • طب أهم هنا ( حطهم على المكتب ) انا مروح عايز حاجة ؟ ” لا بس عايز احكي معاك في حاجة  • اتفضل  ” بما أنك

عينا لا تري الضوء الجزء الثاني قراءة المزيد »

التربيه وعي الجزء الثاني

وبتعمل ضوافيرها:  تغسلي السجاد دا وتعملي اكل وتغسلي الغسيل عندنا عزومه وعايزكي تعمل الاكل كله وتشرفي علينا واياك حد يعرف انك حماتي تمم انا مرات دكتور محترم مش امه بياعه قدم الجامعه.  حليمه بهدؤء: حاضر.  بعد كام ساعه.

التربيه وعي الجزء الثاني قراءة المزيد »

تزوج ابي الجزء الثاني

رأسها.. وضع المنشفة على رأسها وحملها وذهبنا إلى المشفى.. كنت أبكي طوال الطريق وأدعو لها أن تكون بخير فقد كنت أشعر أنني السبب وراء ما حصل.. وعندما وصلنا إلى المشفى دخلنا  من باب الطوارئ وأسرع المسعفين لنجدة أمي الحبيبة.. ورغم كل المحن احتضنني أبي وقال: مريم إنها ليست غلطتك يا حبيبتي.. كان يجب أن أخبركم

تزوج ابي الجزء الثاني قراءة المزيد »

Scroll to Top