رواية عاقر (كاملة)

رفعت عيوني وانا برد بتوهان :
-بعد كل اللي عمله فيكي خايفه عليه ؟؟

صرخت في وشي ودموعها علي خدها :
-ايوه عشان بحبه بالرغم من كل اللي عمله فيا بس بحبه ومقدرش اتخيل حياتي من غيررره

close

شيلت ايديها من علي هدومي وانا بهز راسي وببصلها وببصله بكل كره واحتقار

-انتوا الاتنين ازبل من بعض

وقربت من وشها وانا ببصلها بجرأه وتحدي معرفش جبتهم منين في وقت انا كنت منهاره فيه !

-اقولك حاجه ،انتي مصعبتيش عليا تعرفي ليه ؟!
عشان انتي رخيصه ومعندكيش كرامه ،انتي اللي سمحتيله يعمل فيكي كل ده

محدش كان ض*ربك علي ايدك وقالك تسلمي نفسك لواحد زي ده

 

 

وضربت رأسها بخفه وانا بشاور علي عقلها :
-ده موجود عشان نفكر قبل ما نعمل الحاجه

عيوني لمعت بالدموع وانا ببصله وبهمس بحزن :
-يمكن هو وشه وش ملايكه وقدر يخدعك ببرائته زي ما كان خادعني كل السنين دي بس برضو ده مش مبرر انك تفضلي عايشه مع واحد حقير زيه

لفيت وشي وعيطت بصمت وانا بحط ايدي علي بوقي

ومن بعدها اخدت نفس طويل ومسحت دموعي وانا بلف مره تانيه وببصلها بقرف

-اشبعوا ببعض ،متنسيش تحملي تاني وتخليه يسقطك ويقولك مش عايز عيل من واحده رخيصه زيك

كنت لسه هخرج بس رجعت تاني وانا بسألها بحيره وقهره

-طب بس مين فينا اللي مبيخلفش انا ولا هو ؟

اتنهدت وردت بهدوء :
-انتي بس هو السبب

-يعني ايه ؟؟
-يعني هو في أول الجواز مكانش عايز يخلف منك
كان بيحطلك برشام منع الحمل في الاكل او العصير او اي حاجه بتاكليها

بس بعد كده ندم

حطيت أيدها علي بوقها وهي بتعيط و بتبصلي بكره :
-ندم عشان حبك ،قالي انك الشخص الوحيد اللي خلي لحياته معني

ندم ونفسه في حته عيل منك بس للاسف ربنا عاقبه والبرشام خلاكي عاقر

 

 

هويت راسي بجن*ون وانا بقرب منها وبضر*بها بج*نون :
-انتوا مش بني ادمين انتوا حيو***اناااااات انا بكرهكم بكرهكممممم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم

لفيت وقربت منه وانا بض*ربه بكل قوتي وب*صرخ ب*ج*نون وهستريه :
-انا بكرهككككك ياكرم بكررررهك قد ما حبيتتتتك

الباب خبط جريت تفتحه وانا مازلت بض*رب فيه

مكنتش حاسه بنفسي ،كنت عامله زي الم*جنونه
كنت تايهه ،مصدومه ،قلبي مفتور بي*نزف!

كانت ابشع صدمه مرت عليا في حياتي
مكنتش أتخيل الضربه تجيلي منه هو بالذات

اكتر شخص حبيته ،وثقت فيه ثقه عمياء
اكتر شخص راهنت عليه بحياتي
وبكل أسف خسرت الرهان

وحقيقي من اصدق الجمل اللي شوفتها
اللي انت في يوم حبيته وقدّرته
هو اللي اذاك.!”

دخلوا الممرضين وشافوني وانا بضرب فيه وحاولوا يبعدوني عنه بس أنا كنت بضرب فيهم وفي كل اللي أيده تطوله

قهره قلبي وقتها كانت مغيباني عن العالم

قدروا يبعدوني عنه واخدوه علي برا

واحد من الممرضين بشك:
-هي اللي عملت فيه كده ؟

 

 

فركت ايديها بتوتر وهي بالله ريقها :
-هه لا لا ده وقع علي الارض واتخبط في التربيزه

رد بشك :
-متأكده؟
-ايوه ايوه طبعا

-عموما لما يفوق كل حاجه هتبان بس لو قال كلام غير كده وقتها هنقدم فيكم بلاغ ونقول انتوا السبب وخصوصاً بعد اللي المدام كانت بتعمله

ردت بتوتر :
-ياخويا دي أخته و وكانت ب*تض-ربه عشان خايفه عليه

رد بسخريه:
-ازاي يعني ؟
-ع ع عشان ا اه عشان هو الوحيد اللي فاضلها من العيله بعد ما ابوها وامها ما**توا وهي من ساعه ما شافته كده منهاره ياحبه عيني

عماله تضرب فيه عشان يصحي و…..

قاطعتها بقوه وانا ببصلها بغ*ل وكره :
-الكلام ده مش حقيقي ،انا مراته وانا اللي ضربته كده ولو رجع بيا الزمن هعمل كده واكتر من كده كمان

وقربت منه وانا ببصله باستسلام:
-سلمني للبوليس خليه يسجني ،اهو السجن ارحم من اللي شوفته في دنيتي !

بصلي ورد بشفقه:

 

-ليه عملتي كده ؟؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top