رواية عاقر (كاملة)

-انتي بتعملي ايه هنا فهميني ودخلتي البيت ازاي
-ايه مش مراتك زي زيها!
وبعدين دخلت بالمفتاح النسخه اللي كنت فاكر انها ضايعه منك ،اصل بصراحه انا اللي سرقتها

مسكها من ذراعها وهو بيجز علي أسنانه :
-كنتي مراتي متنسيش اني طلقتك

close

حاوطت رقبته بدلال مصطنع وهي بتلمس وشه:
-ممكن تردني وابقي خدامه تحت رجليك

شال ايديها من علي رقبته بكل عصبيه وهو بيهزها بكل قوته

-قولتلها ايه عشان يحصلها كده؟!

بصتله بتحدي وغل :
-قولتلها الحقيقه
-حقيقه ايه ؟

 

 

ردت ببرود :
-حقيقه اني مراتك وكذبت عليها وقولتلها ان العيب مش مني ولا منها

وقربت منه وهي بتبصله بكل تحدي :
-عرفتها أن انت طول السنين دي كنت بتضحك عليا وعليها وان العيب منك

وبصتله ببراءه مصطنعه :
-بصراحه حطيت تاتش من عندي وقولتلها اني لسه علي ذمتك لحد دلوقتي و….

قاطع كلامها وهو بيقرب منها وبيحط أيده علي رقبتها يخ*نقها بكل غ*ل وعيونه بتخرج شرار

-آااااه كح كح كح كح كح

كان صدره بيطلع وينزل بعن*ف وعروق رقبته بارزه وهو بيقولها بغ*ل وكره

-هم**وتك هموو***ووتك

وشها بقي ازرق ونفسها بدأ يقل بس بصتله وردت بخنقه وصوت متقطع

-م مش فارقه م مش فارقه تم*وتني أو أو لا ك كده كده انا عايشه مي*ته بعد اللي عملته فيا

ا انا بكر*هك ب بكر-هك وع وعمري ما هسامحك ابدا ع عمري ما هسامحك علي كسره النفس اللي عيشتني فيها

ولا علي الذل اللي كنت بشوفه وانا معاك ،ع عمري ما هسامحك لانك خدعتني لما كنت لسه عيله صغيره وضحكت عليا بكلمتين حلوين لحد ما بقيت رخيصه وسلمت نفسى لواحد زيك

ع عمري ما هسامحك اني عيشت متجوزاك في السر ومعيشتش حياتي زي اي ست طبيعيه

 

 

انا غلطانه واستاهل كل اللي يجرالي ،ا اكيد ده عق*اب ربنا ليا عشان سمعت كلام الشيطان ورخصت نفسي وسلمتها لواحد ميستاهلش

ل لولا هد*دتك اني هعرف اهلك بكل حاجه مكنتش اتجوزتني ،وبعد ده كله حرمتني من اني اخلف ولما و ولما حملت قولتلي لازم العيل ينزل

صوتها اتخ*نق بالدموع وهي بتقول بضعف :
-ولما رفضت ا اخدتني غصب عني وخلتني انزله عشان متلبسش في حته عيل من واحده رخيصه زي مش انت قولتلي كده !

بس خلاص ك كل حاجه لازم تتعرف لازم كل الناس تعرف حقيقتك ياحق*ير يا…….

ضغط اكتر علي رقبتها بكل قوته وهو بيصرخ في وشها

-اخرسي اخرررررررررررررسي ا آاااااه

قالها بوجع لما انا ضربته بكوبايه علي دماغه ،اصل في الحقيقه انا كنت سامعه وشايفه كل حاجه

كنت مصدومه
قلبي مع كل حقيقه بتتقال يتشرخ اكتر ما هو مشروخ!

عيوني بتبكي بدل الدموع دم بالمعني الحرفي
دقات قلبي من كتر ماهي سريعه حسيته هيقف من كم الصدمات اللي جتلي من اقرب حد ليا !

وزعت نظراتي ما بينهم هما الاتنين بتوهان وصدمه احتلت كياني وانا بهز راسي بهستريه وخوف

-لا لا لااا ده مش حقيقي انا بحلم ا انا اكيد بحلم

حطت التانيه ايديها علي بوقها بصدمه وهي بتبصلي بتوتر

-يخربيتك انتي عملتي ايه موت*ي الراجل؟؟

 

 

قالت جملتها الاخيره وهي بتقعد علي ركبتها قدامه وبتتفحصه برعب

-كرم كرم انت كويس

فتح عيونه ورد بضعف ورأسه بتنزف:
-ا اطلبي الإسعاف

هزت راسها اكتر من مره :
-حاضر حاضر حاضر

وفعلا طلبت الإسعاف وانا واقفه في مكاني مش قادره اتحرك
مش قادره اعمل اي رد فعل
وكأني اتحولت لصنم!

اما عنها
سندته وحطت حته قماشه علي دماغه عشان توقف النز*يف وقعدته علي السرير لحد ما الإسعاف تيجي

كان في الوقت ده فقد الوعي ….

قربت مني وهي بتشدني من هدومي وبتهزني بج*نون

-لو حصله حاجه هموتك انتي سامعه لو حصله حاجه ه*مو*وووتك

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top