غير مصنف

رواية شفقة ولكن بقلم ميرا ابو الخير

عدي اخدها عربيته تؤ. هدير هصوت. عدي مراتي وانا حر. هدير جت ليها فكرة تمم يا عدي هروح معاك. عدي فرح واخدها. هدير نزلت هروح شقتي عشان ټعبانه شويه. عدي پاس راسها بحب شويه وجيالك و نزل لمستوي پطنها مش هتاخر يا روح بابا. هدير ابتسمت وداخلت. هدير ايوا يا صباح اعمل ايه دلوقتي. صباح […]

رواية شفقة ولكن بقلم ميرا ابو الخير Read More »

زوجتى فى ورطه

بعد يومين بقول لاحمد على فكره ليلى من ساعه ما انا رجعت ما استحمتش ولا غيرت هدومها وقاعده على طول كده ممكن يجلها تقرحات لقته بيقولى دا ما استحمتش من يوم الډخله السودا طيب وبعدين مين هيحميها لقيته بيقولى عشان خاطرى ادخلى حميها انا هو انا هاكل وحمى كمان المهم مالقتش مفر ماهو يا انا

زوجتى فى ورطه Read More »

واحده بتحكى انا اتطلقت من شهرين

أنا بقا متجوزتش راجل انا اتجوزت ملاك نازل م السما، عاوزه اقولك اني اتجوزته وانا نفسياً صفر وكنت بقوله انت عاوز واحده تريحك مش تتعبك وانا مش هقدر اعملك اللي نفسك فيه انا محټاجه اتعافى م كل اللي عشته ومريت بيه ومعنديش اي حاجه أقدمها ليك ، يقولي وانا مستعد اخدمك بعيوني لغاية ما تبقى

واحده بتحكى انا اتطلقت من شهرين Read More »

قصه وعبره

رأسي! قال له القاضي ما المكسب ورأس المال والخساړة قال الولد المكسب أن تكون أحسن من أبيك ورأس المال أن تكون مثل أبيك أما الخساړة أن تكون أردى منه .. قال له القاضي ما أول أمس وأمس واليوم قال الولد أول أمس هو جدي وأمس هو أبي واليوم هو أنا . قال القاضي إلى الولد

قصه وعبره Read More »

” هي دي اللي أنت متجوزها “

قولتي قبل كدا إنك سامحتيني لاقيتها بتضحك بۏجع وبتقولي مين قال إن مسامحتنا لحد وكلامنا معاه بعد غلطه فينا تخلينا نرجع الود اللي بينا المسامحة دي حق الله أما رجوع المحبة حڨڼا إحنا والقلوب ملك لله مش ملكنا أما التسامح فله ألف باب و أما الود فقد کسړ بابه! كلامها نزل على قلبي کسړ عليه

” هي دي اللي أنت متجوزها “ Read More »

رواية ” المارد العاشق ” كاملة للنهاية

قعدت تعيط الحقيني ياماما كان عاوز يغتصبني كان عاوز يموتني وهي منهاره وكن الموضوع كان بجد فضلت مامتها تهدي فيها وخدتها فحضنها وفضلت تطبطب عليها لحد متنامت بس خوفها كان مخليها فقده النوم عماله تفكر فالحلم ومرعوبه وعماله تتخيل بحجات فالاوضه وقعدت تربط بين الحلم الاول والتاني وبين فركشتها مع الولد الي كانت بتحبو لان

رواية ” المارد العاشق ” كاملة للنهاية Read More »

اسكريبت 🖤 بقلمي إيمان شلبي 🖤

-اه يعني أنتي اللي هتقومي بدور العروسه مش انتي توأمها برضو ! عيطت جامد وهي بتبصله ببراءه: -حرام عليك وانا ايه ذنبي جز علي أسنانه بغيظ وهو بيهمس في ودنها : -ذنبك انك اختها -بس بس انا بحب واحد تاني هز أكتافه بلا مبالاه: -مش مشكلتي ردت بعصبيه ودموع : -وبرضو دي مش مشكلتي مش

اسكريبت 🖤 بقلمي إيمان شلبي 🖤 Read More »

رواية صدفة الزين كاملة

زين ببرود : بس كدا من عينيا اتجوزك صدفة بعياط : طب ما انا بعتذر منك على كل اللى عملته مفيش داعى انى اتجوزك زين بسخرية: هههههه انتى مفكرة ان اعتذر يقدر يرضى زين بدران صدفة خافت لانها كانت تسمع عنه وان محدش يقدر يقف قصاده مهما كان صدفة بخوف : طب هقول لى اهلى

رواية صدفة الزين كاملة Read More »

الفتاة الضحيه

واستنيت، استنيت كتير أوي لحد بعد الفجر، بس محدش من الاتنين رجع خالص، وقتها جريت على الجيران وانا مرعوبة، خبطت على اكتر من بيت والرجالة خرجوا معايا والكل طلع على الطريق، بس مكانش فيه أدنى أثر للاتنين، وكأن الأرض اتشقت وبلعتهم، وعلى الصبح روحنا القسم نبلغ وانا قلبي مفطور بس اتقالنا ان لازم يتم على

الفتاة الضحيه Read More »

قصة احمد وساره رائعة جدا

محمد محدثا نفسه: ايه اللي عملته ده؟! كان ممكن اكلمها بطريقه ألطف من كده مهما كان دى لسه بنوته صغيره ليه جلدتها بقسوة كده؟! كلما حاول محمد النوم يسمع شهقاټ ساره يقوم يبص عليها يلاقيها نايمه والدموع بتجرى من عنيها قد ايه جميله ورقيقه ليه بس ياربي اللي خلانى عملت فيها كده؟!! وهو قاعد يعاتب

قصة احمد وساره رائعة جدا Read More »

حكاية انا اتربيت ف بيت عمى كامله

واحده بتحكي أنا اتربيت ف بيت عمي والدي ووالدتى اتوفوا وأنا عندي ٨ سنين وعمي خدني اعيش معاه. اول ما بدأت ادخل الإعدادي قالي لازم تشتغلي وتصرفي ع نفسك رغم انه ميسور الحال بس قالي انا مش هصرف عليكي چنيه تاني ف شوفيلك شغلانه اصرفي على نفسك منها. مكنتش عارفه اشتغل ايه ولا اصرف ع

حكاية انا اتربيت ف بيت عمى كامله Read More »

قصة كاملة للكاتبة سوليية نصار ( جواهر )

-لو أنت مش مجرم عايزاك تساعدني! نفخ وهو متضايق وقال : -اساعدك ازاي -عايزاك توصلني محطة الأتوبيس وأنا هتصرف من هناك…. مرضيتش اخد تاكس لأحسن حد يعرفني ويوديني لجدي… لو سمحت يا استاذ وصلني وجميلك ده مش هنساه ومستعد اديكي فلوس كمان! -يا ستي فلوس ايه بس اتفضلي اركبي ركبت بسرعة عربيته ومن غير تفكير…

قصة كاملة للكاتبة سوليية نصار ( جواهر ) Read More »

رواية غرام الرعد

وفتحت الباب ولقيت بنوتة فى حدود خمس سنين وبيبي والام اللي بتنزف وبتاخد نفسها بالعافية غرام قربت منها بنتي خدي بالك منها اهربي هيموتك ولفظت الشهادة وماتت غرام قربت من البنت اللي بتعيط وحضنتها وبعدت عنها وراحت للبيبي وجابت مقص وقطعت الحبل السري وراحت لفت البيبي بملاية بيضا وخدتها في حضنها اعااااااااااااااا شد شعرها وبزعيق

رواية غرام الرعد Read More »

قصة مشوقه للكاتبه شروق احمد

فيروز بتوتر.. كلام اي ياجبل جبل بغضب.. انك حبله فيروز اتوترت جبل.. انطقي انا لما دخلت عليكي كانت حاسس انك مش بنت وفعلا احساسي صوح مين اللي ضحك عليكي يافيروز( سكت وكمل بزعيق] انطقيييي مين فيروز غمضت عينها بخوف… فهد واد عمي (وكملت بعياط) عمل عملته لما انتو مكنتوش موجودين فضل يلمس جسمي بطريقة قذره

قصة مشوقه للكاتبه شروق احمد Read More »

رواية الطفله والجبار كامله

سيف بيقرب منها وشد الفستان وقال بخبث: هجيب ولي العهد دلوقتي. قرب منها وهي بتعيط وخايفه وقطع الفستان اصبحت عاريه و انصدم لما شافها رابطه اللعب في الفستان. بوسي طلعت تجري علي السرير وتغطي نفسها وقالت بغضب: انت قليل الادب ياعمو. سيف مصدوم و ضحك مرة واحدة: هو ايه دول. بوسي بغضب طفولي دول لعبي

رواية الطفله والجبار كامله Read More »

رواية حوار مع الشيطان كاااامله

حاتم ببرود..انا عارف انو بيحبها امال انا اتجوزتها ليه يا أمي وميل باس ايدها بحب وقال انتي بس متشغليش بالك انا وسليم بنعرف نتصرف مع بعض خدي دواكي في معادو ومتفكريش في حاجه وادعيلي يلا سلام مشي من قدامها وفضلت باصه في اثره بيأس وقالت ربنا يهديك ياحاتم بابني اتنهدت بحسره وطلعت تشوف سليم استوووووب

رواية حوار مع الشيطان كاااامله Read More »

رواية نبويه المغسله كامله

من الصدمة مكنتش قادرة أرد، والرعب اللي ظهر على “صفية” زود الموقف توتر، وقلق، فضلت ثابتة في مكاني، لحد ما الدكتور “رجب الأنصاري” اتصل على تليفون الأوضة الأرضي، “صفية” ردت عليه، ولاقيته بيستعجلها، علشان الجثث تتسلم، وتدفن في مقابر العيلة… وبعد ما قفلت معاه قالتلي: -نبوية، اندهي حد من بتوع الأمن، خليه يقف بره على

رواية نبويه المغسله كامله Read More »

ذئب تخصص أرامل كامله

مش عرفة افسرها ابدا.. المهم الدكتور عبد الباسط طلب من ياسر جوزي انه يسافر فرع المستشفي بتاعته في الكويت وياسر سافر ومرجعش.. اتوفي هناك.. بيقولوا طلعوا قطاع طريق ضربوة ليه وعشان ايه ؟؟؟؟؟!!! شوفوا حطيت كام علامة استفهام وتعجب.. ومن ساعتها اخدت لقب ارملة في جوازة ما استمرتش غير شهرين… وبدأت المشكلة…. بصراحة رحيل ياسر

ذئب تخصص أرامل كامله Read More »

رواية خطوره الحب (كامله جميع الفصول)

ليل خرجت وسمعت حماتها بتقول: انا حتي بفكر يتجوز بنتك عليها علي الاقل يشوف خلقة حلوة ولا اي رايك يا زينة وانتي زينه. ليل اتصدمت: عاوزة تجوزي جوزي عليا يا حماتي ليه. سميرة ببرود: ماله ياختي لما يتجوز علي الاقل هيداخل بيته يلاقي حاجه حلوة مش واحدة زيك. ليل بدموع: بعد اذنك يا حماتي متغلطيش.

رواية خطوره الحب (كامله جميع الفصول) Read More »

روايه ادم وليلي

ادم خلص المحاضره وخرج علي غرفته وهو بيأنب ضميره علي طريقته معاها في الكلام جواه حاجه اتشدت ليها خرج وفضل يدور عليها مش قادر يسامح نفسه هي اه كانت بتتكلم بس متستحقش منه المعامله دي فضل يدور عليها لحد ما سمع صوت صريخ جي من حمام الكليه طلع يجري ع الحمام وتفكيره فيها دخل لاقها

روايه ادم وليلي Read More »

رواية طعنة من قريب (كامل جميع الفصول)

شالنى سليم بعشق وأحنا تايهين فى عيون بعض من كتر العشق اللى محبوس جوانا نزلنى ووقفنى على رجلى بخفة وفتح الدوش عليا وبصوت حاد وغاضب سليم : فوقى يا هنا يمكن الميه دى تفوقك وتصدقى أن فى حد لمسك وأنك مش بنت وأنك خدعتينى وضحكتى عليا وأنتى عارفه أنا ازاى بحبك ودايب فيكى ازاى تخدعينى

رواية طعنة من قريب (كامل جميع الفصول) Read More »

هتجوز جوز اختى الله

رهف بعدت بسرعه: اي ال انت عاملته دا زياد: اي مش انتى مراتى رهف: لسة مبقتش مراتك اما ابقا مراتك ابقا اعمل ال انت عاوزه لكن دلوقتى لا زياد بيقرب: ودلوقتى لا ليه رهف بصدم#مه: زياد انت واعى زياد: دا انا فى قمة وعى تعالى بس وانا هبسطك وبيشدها من ايديها رهف بعياط وصدم#مه: ااه

هتجوز جوز اختى الله Read More »

رواية وقعت في شباكه كامله

-أبيه ابعد ميصحش قالتها وهي مكسوفة ….كنت مبسوط انها بتقع تحت رحمتي ابنة الست اللي سرقت ابويا كانت دلوقتي هتموت عشان أديها الحب اللي محتاجاه سها كان عندها حق .. شهد بتحبني وانا هستغل ده -ششش قولتلك متقوليش ابيه تاني صح حطت رأسها في الارض فرفعت رأسها وانا ببصلها بحب : – انا بحبك يا

رواية وقعت في شباكه كامله Read More »

رواية غويشه صينى (كامله جميع الفصول) بقلم شهد محمد موسى

_إيدك مالها!؟” نطقت بيها بقلق وخوف وأنا بقرب منه وشوفت إيده ملفوف عليها رباط ضغط” مِش قولتلكم مِش هنزل؟ أنا في الثبات علي المبدأ معنديش يَمّا إرحميني _رَد بضيق وإنفعال نوعا ما وهو بيحاول ميبصش ليا:ملهاش إتفضلي إركبي ومِش عايز أسمع صوتك لغاية ما نوصل مفهوم؟ _هزيت دماغي بأه وقولت بسرعة: مفهوم وجريت لفيت ركبت

رواية غويشه صينى (كامله جميع الفصول) بقلم شهد محمد موسى Read More »

Scroll to Top