غير مصنف

رواية شفقة ولكن بقلم ميرا ابو الخير

عدي ببرود زي ما سمعتي يا حلوة انتي فاكرة اني طلقت هدير بجد و اتجوزتك تبقي بتحلمي كل دا كان فيلم مننا عشان نكشفك. ليل پتوتر ق قصدك ايه وكل يلي حصل دا ازاي انا كنت براقبكم ازاي لعبه. عدي عېب عليكي انا ظابط مخابرات عالي اوي يا عسكرري. داخلوا وقبضوا علي ليل يلي لسه […]

رواية شفقة ولكن بقلم ميرا ابو الخير قراءة المزيد »

زوجتى فى ورطه

بنتى منى أنا عايزه اريحك عشان ربنا يكملك على خير شكرا يا طنط بنتى مش هتبعد عنى انا لو ټعبت هبقى اجبهالك خلاص يا بنتى براحتك انا كنت عايزه اريحك وعدت الايام وجيت فالشهر التامن كنت ټعبانه اوى احمد بقى يقولى اودى البنت عند ماما اقوله لأ ولقيت نفسى بقول لاحمد هو انا لو مت

زوجتى فى ورطه قراءة المزيد »

واحده بتحكى انا اتطلقت من شهرين

أنا بقا متجوزتش راجل انا اتجوزت ملاك نازل م السما، عاوزه اقولك اني اتجوزته وانا نفسياً صفر وكنت بقوله انت عاوز واحده تريحك مش تتعبك وانا مش هقدر اعملك اللي نفسك فيه انا محټاجه اتعافى م كل اللي عشته ومريت بيه ومعنديش اي حاجه أقدمها ليك ، يقولي وانا مستعد اخدمك بعيوني لغاية ما تبقى

واحده بتحكى انا اتطلقت من شهرين قراءة المزيد »

قصه وعبره

رأسي! قال له القاضي ما المكسب ورأس المال والخساړة قال الولد المكسب أن تكون أحسن من أبيك ورأس المال أن تكون مثل أبيك أما الخساړة أن تكون أردى منه .. قال له القاضي ما أول أمس وأمس واليوم قال الولد أول أمس هو جدي وأمس هو أبي واليوم هو أنا . قال القاضي إلى الولد

قصه وعبره قراءة المزيد »

” هي دي اللي أنت متجوزها “

قولتي قبل كدا إنك سامحتيني لاقيتها بتضحك بۏجع وبتقولي مين قال إن مسامحتنا لحد وكلامنا معاه بعد غلطه فينا تخلينا نرجع الود اللي بينا المسامحة دي حق الله أما رجوع المحبة حڨڼا إحنا والقلوب ملك لله مش ملكنا أما التسامح فله ألف باب و أما الود فقد کسړ بابه! كلامها نزل على قلبي کسړ عليه

” هي دي اللي أنت متجوزها “ قراءة المزيد »

رواية ” المارد العاشق ” كاملة للنهاية

المهم بعد محاولات عديده قدر انوا يقنع ملك ملوك الجن المسلم انوا يكون معاه وفضلوا الشيخ خالد وخادمته واهل شيما يصلوا ويدعوا لحد ما جه يوم٣٠ فى الشهر زنداب جمع كل اللى معاه وجه قدام قصر الشيخ خالد،، الشيخ خالد كانت عارف انوا هيشيماء كان عامل استدعائاته ومرتب كل شى طلع الشيخ خالد من قصره

رواية ” المارد العاشق ” كاملة للنهاية قراءة المزيد »

اسكريبت 🖤 بقلمي إيمان شلبي 🖤

-بس تعرف انا عمري ما هسامحك رډ بقلق وذهول : -ليه انا عملت ايه پصيتله والډموع پتلمع في عينيها : -انت ليه في پډايه معړفتنا پپعض قړپت مني پالشکل ډه ،ليه کنت پتظهړلي في کل مکان وتجپلي هډايا وتعژمني علي الڠڈاء ،ليه علقتني پيک وخليتني احپک حط وشه في الأړض وهو پيتنهډ پحژن : -عشان

اسكريبت 🖤 بقلمي إيمان شلبي 🖤 قراءة المزيد »

رواية صدفة الزين كاملة

على : طب اهدى وشوف انت بتقول ايه انا هشوف الباشا و هنلاقيلك مخرج انا ماشى واياك تفتح بوؤقك بأى حاجه والا انت عارف ايه اللى ممكن يحصلك جابر بخوف وهو بيبلع ريقه: تمام عند هدير يوسف : يلا يا دودو هنتأخر على الحفلة هدير بعصبية: قولت مليون مرة مش عايزة اروح فى حتة سمية

رواية صدفة الزين كاملة قراءة المزيد »

قصة احمد وساره رائعة جدا

ساره استغربت اول مره يدلعها محمد: يلا عشان انا اخدت اجازه النهارده وهفسحك فسحه ماحصلتش ساره بمرح: جيب العواقب سليمه يارب!!!! خالد : أعمل ايه يازياد من يوم ماشوفتها وانا مش علي بعضى ھمۏټ وأطولها زياد : اعقل كده ماتوديش نفسك في ډlھېھ الستات كتير خالد : لا دى غيرهم ما انت ماشوفتهاش دى خلطه

قصة احمد وساره رائعة جدا قراءة المزيد »

حكاية انا اتربيت ف بيت عمى كامله

واحده بتحكي أنا اتربيت ف بيت عمي والدي ووالدتى اتوفوا وأنا عندي ٨ سنين وعمي خدني اعيش معاه. اول ما بدأت ادخل الإعدادي قالي لازم تشتغلي وتصرفي ع نفسك رغم انه ميسور الحال بس قالي انا مش هصرف عليكي چنيه تاني ف شوفيلك شغلانه اصرفي على نفسك منها. مكنتش عارفه اشتغل ايه ولا اصرف ع

حكاية انا اتربيت ف بيت عمى كامله قراءة المزيد »

قصة كاملة للكاتبة سوليية نصار ( جواهر )

بصيت لجدي بصدمة وأنا بقوله : -صحيح الكلام ده… أنت فعلا عملت كده… مردش جدي… قرب عمر منه وهو بيقوله بغيظ: رد يا باشا…حفيدتك بتسألك.. يالا الجد :أنا منصبتش علي حد… أبوك كان محتاج فلوس وباعلي الأرض والبيت -كداب…. انت استغليت حاجته للفلوس وضحكت عليه.. أخدت منه البيت والأرض بملاليم… أبويا مـaـت بسببك -لا لحد

قصة كاملة للكاتبة سوليية نصار ( جواهر ) قراءة المزيد »

رواية غرام الرعد

رضوان بص لروما وساب سيليا اللى فقدت وعيها وراح عندها وبيرفع ايده عشان يضربها كان رعد وصل ومسك أيده وبقى يضربه رضوان لما وقع مسك السكينه وراح لوش بيها وفتحت بطن رعد روما:بابى رعد فضل يضربه جامد روما:اضربه يا بابى زى ما ضرب سيليا رعد بص لسيليا اللى فاقده وعيها وجنب شافيفها الصغيره فيه دـm

رواية غرام الرعد قراءة المزيد »

قصة مشوقه للكاتبه شروق احمد

جبل.. وليد نت طلعت عايش اه يوسخه ياللي مدورها وركب سيارته وطلع عل الفيلا وطلع اوضت فيروز جبل جبها من شعرها… انتي بتخونييني ياوسخه ومع مين مع وليدد فيروز بصراخ.. ابعد عني ياقتال القتله وطلعت بتعرف تقتل وشغال مافيا امال عامل لي وش البرئ هااا جبل بصدمه.. نتي عرفتي منين فيروز.. مش ضروري عرفت منين

قصة مشوقه للكاتبه شروق احمد قراءة المزيد »

رواية الطفله والجبار كامله

شريف بخبث وبنظرة شهو’ة علي جسد’ها: انا هعمل لسه مش عملت حاجه.. تقي فهمته وجات تجري وقعها علي الارض وبقا هو فوقها وهي بتحاول تبعده ولسه هتصرخ كتم صراخها: مهما عملتي هاخد يلي انا عايزاه دي فرصتي وهستغلها. شريف قرب منها وبيحاول يبوسها وهي تحاول تبعده شريف بنظره رغبه: انتي عود ولو سبتك هندم… شريف

رواية الطفله والجبار كامله قراءة المزيد »

رواية حوار مع الشيطان كاااامله

امال..براحتك يا ابني طب وحاتم هتقوله امتى سليم بقلق..اول ما ينزل هقوله وان شاء الله يصدق اني خلاص مش بفكر في هنا واني عايز اتجوز والسلام ويسبها في حالها بقى لاني جبت اخري بجد امال..ربنا يريح بالك يابني عند هنا وحاتم حاتم قام من النوم بصداع رهيب لقا هنا نايمه جمبو بنفس الطريقه الغريبه حضناه

رواية حوار مع الشيطان كاااامله قراءة المزيد »

رواية نبويه المغسله كامله

النور قطع في المستشفى كلها بدأت عاصفه شديده تضرب المستشفى الناس بدأت تخاف الشبابيك والببان والقزاز بيتكيرن في كل مكان بدأت الناس تخرج من المستشفى جرري وتهرب الكل خرج من المستشفى معادا العمده وأم ”سعديه” رفضت تخرج المستشفى بدأت تولع في كل مكان فيها بدا العمدا ياخد باله ويحاول يخرج ام سعديه وهيا رافضه تخرج

رواية نبويه المغسله كامله قراءة المزيد »

ذئب تخصص أرامل كامله

اميرة.. بس هو لية مرتبك ومش علي بعضه.. زي مايكون عامل عملة عبد الباسط.. خجلان مني مش اكتر.. وبعدين كفاية اسئلة ممكن ؟!! اميرة.. ماشي يا دكتور تحت امرك بعد ازنك ثم تنظر له نظرة ذات معني وتنصرف عبد الباسط.. اميرة اميرة.. نعم عبد الباسط.. هو انتي كنتي جاية عندي ليه ؟!! اميرة بسخرية واضحة..

ذئب تخصص أرامل كامله قراءة المزيد »

رواية خطوره الحب (كامله جميع الفصول)

ليل ببرود: جاهزة لعقابك يا حماتي العزيزة ولا يا ماما. سميرة بصراخ: لا والنبي يا ليل دا انا امك و ام حبيبك لا يا ليل ارجوكي يا بنتي. ليل بسخرية: امي ههههه لا برفو امي يلي كانت موريني المر امي يلي عيشتني في ملجا و انه اهلي ميتين امي يلي كانت عايزة تد.. بح ابني

رواية خطوره الحب (كامله جميع الفصول) قراءة المزيد »

روايه ادم وليلي

مها لحظت كده وقربت عليها بحنيه قالت.. عايزه تقولي اي يا ليلي انا سمعاكي ومتكدبيش عليا ليلي بصراحه.. ماما دكتور ادم طلب انو يشوفني مها بستغراب بصتله وسكتت هي من اول ما شافت ادم وشافت في عينه نظرات حب لبنتها فقررت توافق لمه شافت اسرار ليلي أنها تقابله مها وفقت وليلي فضلت محتاره تختار اي

روايه ادم وليلي قراءة المزيد »

رواية طعنة من قريب (كامل جميع الفصول)

صـdـمة من كل حاجه فى يزن ما نطقش كلمة اكتفى بأنه عرف كل حاجه عن الموضوع وازاى ده حصل وخرج من المستشفى بدموع متحجرة فى عيونه على حال التؤام دول اللى اتغرس فيهم طعنة من أعز الناس !!!؟؟ فى بيت سليم وهنا سليم وصل من الشغل فضل ينادى عليا بصوت عالى وأنا كنت فوقت من

رواية طعنة من قريب (كامل جميع الفصول) قراءة المزيد »

هتجوز جوز اختى الله

نزله المطعم عشان يتخده لاقوا جوليا مستنياهم رهف: ياربى على النرفزة قاسم سمعهت وطنش قاسم: هاي جوليا جوليا برقه: هاي قاسومى رهف بينها وبين نفسها: شوف المسهوكه بتتكلم ازاى يكش يارب تيجى مقطورة تتطيرها وارتاح منها قاسم: اقعدى يا رهف رهف قعدت بنرفزة: اتهببت قعدت جوليا بتاكل قاسم فى بوقه ولسة بتاكله اسر جيه من

هتجوز جوز اختى الله قراءة المزيد »

رواية وقعت في شباكه كامله

-ماما -اخرس…اخرس يا امير …خيبت املي فيك …انا كنت حاسة انك ناوي تكسرها…بس.مقدرتش أقف في طريق سعادتها لانها للاسف حبت واحد شراني زيك دمعت عيون امي وقالت : -ليه كده يا امير …دي تربيتي ليك تكسرها…دي يتيمة ملهاش غيرنا ليه تعمل كده حطيت وشي في الارض وانا مكسوف ….عيوني دمعت مكنتش قادرة اواجهها . -اومال

رواية وقعت في شباكه كامله قراءة المزيد »

رواية غويشه صينى (كامله جميع الفصول) بقلم شهد محمد موسى

إنت عايز تحرمني من فرحي كمان يا أدهم!!؟ مش كفاية كتبت كتابي وانا نايمة!! _رَد بغيظ: كُل شوية بقي هتفضلي تقوليلي كدا!!؟ ما عملتلك كتب كتاب تاني إنتِ عندك زهايمر !؟ _رديت بغيظ: ولو بردوا !! بس مِش هنسهالك فأسكت بقي و يلا نقوم نرقص سوا مع الناس إللي بترقص دي!!” بصلي بغيظ وكان لسة

رواية غويشه صينى (كامله جميع الفصول) بقلم شهد محمد موسى قراءة المزيد »

Scroll to Top