Author name: asmaa

رواية الكاrثة الفصل الثاني

وقفه بتعيط ومنهارة والظابط: جوزك لسه عايش بس عاوز يحبسك. منه بصدمة: يحبسني دا انا يلي المفروض احبسه داخلت عليه لاقيت مرمي ف حضن بنت خالته المتجوزة يوم جوازنا ازاااي القانون يقف ف صف الر*اجل اوي كده. الظابط بهدؤء: هو الراجل حر يخو*ن يتجوز عليكي هو حر اخلعيه واخلصي. منه بجمود: صح عشان الرا*جل يحق […]

رواية الكاrثة الفصل الثاني Read More »

رواية الكاrثة (كامله جميع الفصول)

بتداخل شقتها وهي معها هدية عيد جوازهم عشان تفاجأ جوزها بتداخل ع الاوضة بصدمة بتلاقي جوزها معه بنت خالته ف اوضتهم: عاصم. عاصم ببرود: جيتي دلوقتي ليه يا منه. منه بصدمة من بروده: انت بتتكلم كده ليه ودي بتعمل ايه هناااا. عاصم ببرود: عادي وبعدين انتي قولتي هتباتي عند امك النهارده يلا روحي. راحت عليه

رواية الكاrثة (كامله جميع الفصول) Read More »

قصة اجهاض حلال الحلقه الثالثة والاخيره

الجزء التالت اجهاض_حلال خرجت وسبت اسراء اللي لما شافتني مشيت وسبتها، جريت ورايا. ركبنا العربية ووصلنا البيت ، دخلت اوضي وقفلت الباب عليا. اسراء فضلت تخبط عليا وماما سمعت صوتها بره فتحت الباب لاني مش عايزه ماما تعرف حاجه. كانت جايبة حد معاها، عرفت بعد كده ان ده الشيخ اللي قالت انها هتجيبه. الشيخ طلب

قصة اجهاض حلال الحلقه الثالثة والاخيره Read More »

قصة اجهاض حلال الجزء الثاني

الجزء التاني اجهاض حلال وقفت لما شفت نار مولعه وف حد نايم ع الارض! قربت لقيت اللي نايم ع الارض ده انا!! كمان ف حد تاني قاعد جمبي، مش باين غير ضهره بس، كان موطي، اللي نايمة ع الارض اللي المفروض انا، فتحت رجلها و فضلت تصرخ من الالم! نهار اسود الشخص ده بيولدها!! شوية

قصة اجهاض حلال الجزء الثاني Read More »

قصة اجهاض حلال كامله

أنا في مصيبة انا حامل ومش عارفه اتصرف ازاي!! اتجوزت عرفي وهو وعدني ان ده هيكون وضع مؤقت و هنتجوز رسمي. وثقت في بس دلوقتي هو اختفى! لما اكتشفت إني حامل، رحت له الشقة اللي دايما بنتقابل فيها مالقتوش هناك، حتى اتصلت بيه لكن تليفونه مقفول، الكلية مابقاش يروحها!. يارب أنا عارفه اني غلط اقف

قصة اجهاض حلال كامله Read More »

قصة وعبرة ابي ليلي والمراتان

قصة وعبرة من دسائس النساء يحكى أن امرأتين دخلتا على القاضي ابن أبي ليلى و كان قاضياً معروفاً و له شهرته في زمنه فقال القاضي من تبدأ ؟ فقالت إحداهن : ابدئي أنتِ فقالت : أيها القاضي مات أبي و هذه عمتي و أقول لها يا أمي لأنها ربتني و كفلتني حتى كبرت قال القاضي

قصة وعبرة ابي ليلي والمراتان Read More »

مرات عمي

بنات دالواقتي مرات عمي طالعه عمره ومقبلاني تقولي انا طالعه مخصوص علشان ادعي عليكي وعلي ابنك وانا والله معملتلهاش حاجه دا في خلافات بينها وبين ابويا وامي وخلافات عاديه مش طار يعني ف انا عمري م اذيتها ولا حتي تدخلت ف الخلافات دي انا خايفه اوي دعواتها تستجاب ف الكعبه والله انا مش خايفه علي

مرات عمي Read More »

اسم بنت اخويا

السلام عليكم انا اخي متزوج من سنه ومراته على وشك ولاده وماما واحنا كان املنا انها تسمي البنوته اللي هتولدلها على اسم ماما لأن ده اخونا الوحيد واحنا بنتين لكن زوجة اخي رافضه نهائي وبتقول هي مختارة اسم ومش هتسمي بنتها باسم ماما علما ان اخي معندوش اي اعتراض بس هي اللي منشفه راسها رغم

اسم بنت اخويا Read More »

انا اخدت فون واحد صحبي اعمل بيه مصلحة بس لاقيت كارثة

..انا سرقت فون واحد زميلي في الشغل وساكنين في شقه واحده واحنا متغربين 5عايشين مع بعض وكل واحد من محافظه..الشخص ده معايا في نفس الاوضه وبنحكي مع بعض وعارف بيكلم بنات وكده من اول رمضان اسمعه جمبي بيشتم في واحده طبعا صوته عالي وهوا اللي فضل يحكي وفهمت منه انه كان خاطب مطلقه وحصلت بينهم

انا اخدت فون واحد صحبي اعمل بيه مصلحة بس لاقيت كارثة Read More »

خطيبه اخويا بتتعامل مع امي بطريقه غريبه

اخويا خاطب بنت تقليدي لانه كبر شوية عندو ٣٣ سنة وعايز بقى يستقر ويخلف البنت من عيلة كويسة وجميلة بس اتكلمت مع ماما باسلوب مش حلو اولا ماما كانت بتاكد عليها عشان تعزمهم هي واهلها قالتلها خلاص يا طنط فهمت مش لازم تعيدي الكلام ثانيا كانت خارجة مع اخويا عربيته عطلت عادي قعدت تتريق على

خطيبه اخويا بتتعامل مع امي بطريقه غريبه Read More »

قصة شاب في المسجد

قصه حقيقيه شاب عمره ستة عشر عاماً ..كان في المسجد يتلو القرآن ..وينتظر إقامة صلاة الفجر ..فلما أقيمت الصلاة ..رد المصحف إلى مكانه ..ثم نهض ليقف في الصف ..فإذا به يقع على الأرض فجأة مغمى عليه ..حمله بعض المصلين إلى المستشفى ..يقول الدكتور الجبير الذي عاين حالته ..أُتي إلينا بهذا الشاب محمولاً ..فلما كشفت عليه

قصة شاب في المسجد Read More »

انثى من ناr الجزء الرابع

دخلنا بخطوات مترددة وخالي راح جنبها وقالها بناتك هنايامنى كنت بحاول ابصلها حتى باحاول اتغاضى عن اخر ذكرى سابتها اتفاجئنا بيها هز .يلة ومر .يضة جدا فتحت عنيها بصعوبة اول ماشافتنا بكت رغم مر .ضها كان وجهها منور وقالت بصوت يكاد يكون مسموع : حلا حبيبة قربوا مني قربت انا وحبيبة واحنا ماسكين ايد بعض

انثى من ناr الجزء الرابع Read More »

انثى من ناr الجزء الثالث

منير بحز..ن: امكم في المستشفى بحالة صعبة وعاوزة تشوفكم وانا سيبتلكم القرار حبيبة: دي رمتنا وسابتنا من صغرنا قولتلها: اسكتي ياحبيبة دي امنا مهما حصل بابا: ربنا يكملك بعقلك يعني هاتسافرو عشان تشوفوها انا: ايوة يابابا وحضرتك هاتيجي معانا بابا: طبعا ياحبيبتي مستحيل اسيبكم لوحدكم بكرة الصبح جهزو نفسكم الجمعة والسبت اجازة بكل الاحوال ياللا

انثى من ناr الجزء الثالث Read More »

انثى من ناr الجزء الاول والثاني

كنت نايمة صحيت على صويت وزعيق خرجت من اوضتي مفزوعة باتعثر في خطواتي من الخوف والخضة لقيت بابا في اوضة النوم ماسك واحد بيضربه والراجل بيحاول يلبس هدومه ويدافع عن. نفسه بنفس الوقت وماما بقميص النوم واقعة على الأرض وبتنزف دم من بوقها خوفت دخلت تحت السرير بدون.ماحد يشوفني وانا باترعش وباعيط بصوت.مكتوم ولقيت حبيبة

انثى من ناr الجزء الاول والثاني Read More »

انثى من ناr الجزء السابع

اتفاجئت انها مش موجودة سألت عنها البنات الي شغالين قالولي انها بمجرد دخولنا البروفة خرجت ورجعت الهدوم وطلبت منهم تعمل مكالمة فون وبعدها جريت بسرعة على برة اتصدمت وبسرعة اتصلت ببابا وانا بطريقي ليهم بالكافيه وكنت بابص حواليا يمكن المحها عدي جري زي المجنون يدور عليها هو وبابا وانا قعدت باخواتي نستناهم وبالنهاية عدي طلب

انثى من ناr الجزء السابع Read More »

انثى من ناr الجزء الخامس والسادس

لقيت باسم لسة باضحك وهاحضنه لقيت معاه عدي واقف بعيد عن العين السحرية وبيبتسم اتخضيت باسم قالي: شوفتي عدي جابلي لعبة وقالي تعالى نسلم على حلا عدي وشه احمر وحاول يداري احراجه وقالي: البقاء لله انا كنت جاي لعمي وليكم انتي وحبيبة عشان اعزيكم قولتله:ووقفت ليه بعيد عن العين السحرية قالي: دي فكرة باسم باسم:

انثى من ناr الجزء الخامس والسادس Read More »

بيت سلفتي

السلام عليكم حبيباتي00. جدا ومجهزة أشياء فالفريزر لوقت الطوارئ فأنا بحب أجواءها كثير وأحاول على قد ماأقدر أكون مثلها لكن عبث عبث عبث الشقة مترضاش تترتب والتنظيف ميرضاش يخلص وأنا تلاقيني مثل دبور الخشب من مكان لمكان ولا حاجة مبينة أني ماإرتحت من الصبح مع أني متصاحبة مع سلفتي وتنصحني كثير للتخلص من الفوضى بس

بيت سلفتي Read More »

شقى العمر

ممكن تقولوا ليا انا ليا حق اضايق ولا لا اولا انا قعدت اشتغل عشز سنين بحالهم منغير مرفه عل نفسي باي حاجة عشان اشتري اشقة مصيفية يجماعة والحمد الله جبتها بعد عذاب و فرشتها ولسة مقعدتش فيها لقيت اخويا عاازم صحابه يقعدوا اسبوع هناك فيها وهو يقعد معاهم منغير ميدفعوا صحابه دول لا نضافة ولا

شقى العمر Read More »

مرات البواب

بنات انا عايزة افضفض واخد رأيكم برضو انا متجوزة وبحب جوزي اوي وهو بيحبني اوي اوي كمان و بيننا اطفال المهم في حاجة كدا من مدة قصيرة هو وضعه كويس الحمدلله و برستيج وابن ناس بس احنا سكننا في عمارة جديد و في بوابة و معاها جوزها وولادها تمم لا مش تمم انا من وقت

مرات البواب Read More »

خطيبي بخيل

انا مخطوبه جديد …. ولاحظت بعد التصرفات عليه مش قادره افهم دا بخل ولا اي …. انا الحمدلله م عيله مرتاحه جدا ومش محتاجه حاجه عشان محدش يقولي أنه مش م حقي يجيب او كدا +اني بشتغل شغل كويس جدا ومكانه محترمه و معايا فلوسي ……. بس عاوزه اعرف دا بخل منه ولا انا فهمته

خطيبي بخيل Read More »

رواية الهجينة الفصل العشرون

هدير : ( في المطار ) انا خايفه اوي علي ماما ياداغر داغر : ماتقلقيش خير ان شاء الله هدير : المشكله ان بابا مش راضي يقولي اي حاجه حرفيا كل ما بكلمه يقولي عملت حادثه وبس داغر : ( وقف قدام هدير ) هدير مامتك قويه مش ضعيفه وهنعرف كل حاجه قريب اوي ماتستعجليش

رواية الهجينة الفصل العشرون Read More »

رواية الهجينة الفصل التاسع عشر

هدير : ايوه يابابا وحشتني اوي المنشاوى : _________ هدير : اهدى يابابا في ايه المنشاوى :____________ هدير : ( بخوف ) ماما مالها المنشاوى : _______________ هدير : حادثه .. حادثه ايه 🥺 المنشاوى : ___________ هديرر : بين الحياه والموت المنشاوي : __________ هدير : ايوه طبعا اكيد هاجي يابابا .. هدير قفلت

رواية الهجينة الفصل التاسع عشر Read More »

رواية الهجينة الفصل الثامن عشر

هدير بتبص لاقت داغر مش جنبها بصت شمال ويمين مالقيتهووش معاها أكنه اختفي بتبص قدامها قلبها بقي بيترعب من اللي شافته بلعت ريقها ورجعت خطوه وراه وعنيها دمعت من الخوف بتبص لاقت 😳😳 غزاله مدبوحه من رقبتها ومرميه في الارض والتلج اللي حوالين الغزاله مليان بدمها بقلمي ماهي احمد رجعت خطوه لورا وهي بتبص وراها

رواية الهجينة الفصل الثامن عشر Read More »

رواية الهجينة الفصل السابع عشر

في مكان ما في المانيا وسط التلج والسقيع هدير نايمه علي سرير كله ابيض في ابيض والاوضه بيضا والدولاب ابيض كل حته في الاوضه باللون الابيض والشباك مفتوح والستاير البيضا بترفرف من كتر الهوا لسه بتفتح عنيها وبتقوم من علي السرير وقبل ماتبربش لاقت اللي في لمح البصر كان قدامها ونيمها علي السرير ورفع ايديها

رواية الهجينة الفصل السابع عشر Read More »

Scroll to Top