رواية حب غامض الفصل العاشر والاخير

دخلت عليه المكتب لقيته واقف متعصب كان واقف بضهره فاتكلمت وقولت -احم حضرتك طلبتنى ي فن شوفيلى ادهم فين رنى عليه أو اى حاجة خدى الورق ده خلال ربع ساعة يخلص ..كانت طريقته جافة معايا جداا حاضر -يلا على مكتبك …مشيت من قدامه وانا قلبى بيوجعنى جداا معرفش بس أحيانا أما بتتعود على طريقة من […]

رواية حب غامض الفصل العاشر والاخير Read More »

رواية حب غامض الفصل التاسع

ادهم جه يقرب منها وفجأة احمد دخل -حور انا جعان أى ده انتوا بتعملوا اى مش تخبط ي احمد -اى ي ادهم ليه كنت بحسب حور لوحدها حتى لو لوحدها تخبط برضوا قدر بتغير اى حاجه فى حاجة اسمها احترام هاتى ي حور التيشرت روحى انتى جهزى الاكل – حاضر تعالى ي احمد وانت ي

رواية حب غامض الفصل التاسع Read More »

رواية حب غامض الفصل الثامن

حور روحت وفتحت الباب لقت ادهم قاعد وشافت نظراته – كنتى فين عند هند …قام وقف ادهم وراح عندها من دراعها وقال -هو انا قولت كام مrة مفيش خروج من غير اذنى والله ي ادهم انا نسيت …ادهم سابها ودخل الاوضة عند هند ويونس يونس رمى المفاتيح وبدأ يقرب انتى اى اللى انتى عملتيه فى

رواية حب غامض الفصل الثامن Read More »

رواية حب غامض الفصل السابع

يونس وادهم كانوا خارجين وشافوا اللى بيحصل …يونس راح ناحيتهم تؤ تؤ تؤ هو اللى عاوز يتعرف على حد يمسك حد من أيده كداا .. ادهم بص ليونس واتدخل -معلش يا يونس اكيد ميقصدش ..يونس مسمعهوش وفجأة اتكلم – بص يا ايمن هند دى خط احمr فاهم فجأة على صه إياك أشوف ايdك بتلمسها ههالك

رواية حب غامض الفصل السابع Read More »

رواية حب غامض الفصل السادس

يونس لف بالكرسى وبص للى واقفة قدامه…انا كنت واقفة ومش قادرة ابصله وموطية راسى رفعى راسك يا هند يعنى مش هعرفك أوطى راسك رفعت راسى وبصتله -احم اتفضل حضرتك الملف بتاعى طب اقعدى طيب …قعدت قصاده لقيته قام من على المكتب اى ده هو هنى ولا اى بدأ يقرب منى لحد ما جه للكرسى بتاعى

رواية حب غامض الفصل السادس Read More »

رواية حب غامض الفصل الخامس

يونس طلع الاوضة ولقانى بلم الهدوم لأن خلاص انا مش هقدر اتعايش فى وجع القلب ده انا مغلطتش فى حاجة بالعكس هو اللى غلط فيا اى فيها أذى للإنسان الاحسن انو يعتزل ما يؤذيه -هند اعقلى كداا والله انا بحbك انتى …جميلة طلعت وراه ودخلت بيكدب عليكى يا هند لو بيحbك مكنش شك فيكى ولا

رواية حب غامض الفصل الخامس Read More »

رواية حب غامض الفصل الرابع

رواية حb غامض ?✨ البارت الرابع مخنتكش والله ما خنتك ده ابنك والله بصلى وقعد قصادى -ازاى يا هند ازاى اليوم اللى شربت فيه يا يونس افتكر -انا امتاا معرفش انت فى يوم جيت فيه الساعة اتنين بالليل ومكنتش فى وعيك وعملت كداا ولو لسة مش مصدقنى مستعدة اروح واكشف تأكد لكن انا مخنتكش –

رواية حب غامض الفصل الرابع Read More »

رواية حب غامض الفصل الثالث

رواية حb غامض ?✨البارت التالت لقيته مسك ايdى وشدنى وراه فتح باب الاوضة دخلنى وقفل الباب انت عاوز اى منى ..لقيته بيقرب وانا ببعد يونس فى اى .. لقيته اتكلم وهو بيقرب كان بيقرب وانا ببعد وقعت على -اى خايفة منى وليه مخوفتيش منه أما قربلك هتن يا يونس على كل اللى بتعمله ده صدقنى

رواية حب غامض الفصل الثالث Read More »

رواية حب غامض الفصل الثاني

وفجأة الباب اتفتح وكانت هند طلقنى ودلوقتى لو سمحت … يونس وقف هو وادهم ادهم راح يقفل الباب عاشان صهم افتح يا ادهم خلينى ادخل وأشوف المجنونة دى …ادهم بص للى بتزق الباب لقاها حور مrاته دخلها وقفل الباب – انتى اى اللى جابك هنا يا حور وازاى تخرجى من غير اذنى جيت الحق المجنونة

رواية حب غامض الفصل الثاني Read More »

رواية حب غامض كامله

رواية حb غامض كامله انا حااامل -نعم من مين … بصيت ليه كانت علا الاستغراب باينة على وشه منك يا يونس انت جوzى فى اى … وقف قصادى ولقيته بيقرب خطوة بخطوة ولقيته بيتكلم وهو بيقرب – بس انا ملمستكيش يا هند وانتى عارفه كويس أن متجوzين كأننا اخوات يبقا ازاى. صوته كان عالى وقربه

رواية حب غامض كامله Read More »

” ما نقص مالٌ من صدقة ” الجزء الأخير بقلم نهى العمروسي

وقفت مصدومة من الجمال اللي بسمعه، وبقيت أقول هو مين في الزمن ده بيفضَّل غيره على نفسه، لحد ما لاقيت صاحbتي بتطبطب على كتفي وبتقول: أنا عارفة إن المساعدات اليومين دول مخصصة لإطعام رمضان وعشان كدا روحت وبيعت الخاتم الدهب بتاعي عشان نشتري التلاجة وكمان عشان ربنا يشفيلي ابني. جيت أحسب فلوس الخاتم لاقيتها مش

” ما نقص مالٌ من صدقة ” الجزء الأخير بقلم نهى العمروسي Read More »

” ما نقص مالٌ من صدقة ” الجزء الأول بقلم نهى العمروسي

” قلبي غضبان عليكي ليوم الدين ” بصيت حواليا عشان أعرف مين اللي بتقولي كدا ملقتش حد واقف والشارع كان فاضي.. قولت لنفسي يمكن بتخيل أو سمعت غلط! لكن الصوت اتكرر فرجعت برجلي خطوتين لاقيت شباك مفتوح وفي بنت زي القمr واقفة في وش الشباك بتعيt وبتقول: ” انا هتجوz من غير تلاجة ومش عاوزة

” ما نقص مالٌ من صدقة ” الجزء الأول بقلم نهى العمروسي Read More »

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الرابع

­عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الرابع الي المطعم ونحن نتناول الطعام أخرجت الهاتف من جيبي كي أراقب وأرى ما يحدث في البيت فوجدت ما لا أتوقعه رأيت جاري في الشقه المقابله وهو يعمل طبيب ويدخل مع زوgتي إلى غرفة نوmي فنهضت مسرعا الي سيارتي فقال لي صديقي انتظر خدني معك فقلت له لاااا لا دخل

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الرابع Read More »

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الثالث

قلت لها لاشىء بعض المشاكل في عملي وسوف تحل ان شاء الله وسوف ارجع مثل الاول واحسن فقالت لي ارجوا ذالك وثاني يوم ذهبت الي صديقي وقلت له بعصبيه ماذا كانت تفعل زوgتي عندك فقال وهو يرتعش لا شيء كانت تحكي لي عن احوالك ومشاكلك ومعاملتك للاطفال فقلت له ولماذا لم تخبرني بالامس وانا عندك

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الثالث Read More »

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الثاني

وقلت اذهب الي صديقي وكان حقا نعم الصديق اخ لم تلده امي وكان دوما يتدخل لحل مشاكلي سوء في العمل او مع زوgتي او مشاكل عامه وذهبت لاحكي له هذا الحمل الثقيل الذي في صdري ذهبت اليه في عمله وهو صاحb شركه استيراد وتصدير وعندmما دخلت له مكتبه رأي الحزن في وجهي وسألني ما بك

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الثاني Read More »

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الأول

تزوgت من 18 سنة بنت عمي كانت نعم الزوgه أنجبت منها 4اولاد وبنت ربنا يجعلهم بارين ❤️وقبل فتره صار عندي مrض بالبرو*ستات أكرم الله السامعين وبعد كشفيات وفحوصات ومع الفحوصات طلع ان عندي عقم ولا استطيع إنجاب الاطفال انا جن جنوني كيف عقيم وعندي 4اولاد وصار الشيطان يلف بي يمين ويسار وقلت لازم اروح مستوصف

عقيم وعندي 4 اطفال. الجزء الأول Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل العاشر والاخير

هدوء تام في المكان مش عارفه منين بيودي على فين نظرة ياسين ليا كانت نظرة ندmم؟ نغزة قلبي لما شفته معقوله اكون لسه بحbو؟ يوسف اللي ساب الشغل المهم بنسباله لما عرف إن ده الشخص اللي اذاني معقول يكون بيحbني؟ قالو مrاتي ليه مقالش قريبتي ليه شبهني التشبيه ده معقوله يكون شايفني مrاته؟ عايز يتجوzني؟

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل العاشر والاخير Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل التاسع

شهرزاد وقعت في حb معاق الفصل التاسع _كلمني على مامت رونزي! بص ليا شويه وبعدين بص في الفراغ وقال: _مش قصة حb زاي الحواديت اوي يعني بس كانت كويسه يكفي إنها جابتلي اغلى حاجه في الدنيا “رونزي” كانت جوازه صالونات حbينا بعض بعد الجواز مكنتش لسه ابتديت اتعرف في شغلي يدوبك كنت موظف عادي لحد

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل التاسع Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الثامن

شهرزاد وقعت في حb معاق الفصل الثامن _خالص انا كنت فاكرك لسه صغيره متعرفيش اي حزن ولا اي مشاكل كنت مستني اسمع منك رد تافهه لما سألتك بتعيtي ليه كنت مستني تقولي ضفري اتكسر ولا رمشي وقع طلع مشاكلك اكبر من ان اي بنت زايك تستحملها _للدرجه دي بتشوفني ساذجه؟ _طفله بشوفك طفله _الطفله دي

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الثامن Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل السابع

شهرزاد وقعت في حb معاق” هو انت بجد كنت خايف عليا انا كمان؟ اتكلم وهو بياكل وقال: _ااه _ليه كمل اكل وهو بيقول: _مش عارف بس حسيت إن زايك زاي رونزي طفله مش هتعرف تتصرف مش عارف اشرحلك بظبط بس يعني انتي في نظري لو حد قالك تعالي معايا اجبلك شكولاته هتروحي بصيت ليه وبعد

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل السابع Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل السادس

شهرزاد وقعت في حb معاق الفصل السادس قولتلو اسمها ودmمعه نزلت مني غصب عني وانا بقولو: _مدام مش واثق فيا مشغلني عندك ليه خايف على بنتك وهي معايا مشغلني ليه انا قولتلك حياتي كلها هتكون تحت أمrها انا بتعامل معاها ب معاملة الام انت مشوفتش خوفي عليها ولا عياطي لما مكنتش عارفه اتصرف بس اكيد

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل السادس Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الخامس

عدا اسبوع وكان جهز كل حاجه تخص السفر وانهارده كان اليوم اللي هنسافر فيه جهزت الشنط وجهزت رونزي وكل حاجه هنحتاجها واتجهنا للعربيه اللي هتوصلنا للمطار وبعد نص ساعه كنا في الطياره انا ورونزي جنب بعض وهو قدامنا كنت اول مrه اركب فيها طياره في حياتي احساس ب الخوف والفرحه في نفس الوقت قطع خوفي

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الخامس Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الرابع

كنت قاعده بحكيلها حكاية علاء الدين والاميره ياسمين قبل النوm _وبس كدا ياستي اعترف علاء الدين انه مش امير ولا حاجه بس بيحb ياسمين فا ياسمين وافقت تتجوzه وهو مش امير وعاشوا في تبات ونبات _بس هو ينفع اميره تتجوz واحد عادي يا روز؟ _اكيد ينفع _بس هو فقير يعني مش هيديها فلوس ولا دهب

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الرابع Read More »

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الثالث

شهرزاد وقعت في حb معاق الفصل الثالث خلصت الكيكه وخرجت عشان اديهالو وكان قاعد على الكرسي بتاعه وهو على رجليه بنوته صغيره اول ما شافني قال: _الكيكه جت اهي يا 7بيبت بابا بابا! وانا اللي فكرت الكيكه ليه هو! قربت منهم وانا مبتسمه قدmمت الكيكه البنت خدت مني الطبق وشكرتني وراحت تقعد على السفره عشان

شهرزاد وقعت في حب معاق الفصل الثالث Read More »

Scroll to Top