حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل العاشر والاخير

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل العاشر والاخير فيروز بحزن : خلاص كده ام فيروز : فيروز انا مش عايزة اكون سبب حزنك .. انتي مش عايزة بجد تيجي معايا ؟ فيروز بعياط : يا ماما تعالى نفضل هنا بلاش نسافر ام فيروز : ملناش حد هنا يا فيروز نفضل عشانه فيروز سكتت ام فيروز […]

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل العاشر والاخير Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل التاسع

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل التاسع الضابط : امبيرح واحنا فى المكان لقينا عيل صغير وبعد التحاليل والفحوصات اللازمه طلع ابنك سامح بخضه : ابني مين ابني مات ، قتلوه المجرمين بقلمي منة عبده الضابط : قالوا فى التحقيق أنه كان ضمن الخطه أنهم يقولوا أنهم موتوه سامح بفرحة : يعني أنا ابني عايش

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل التاسع Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثامن

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثامن – يعني ايه حضرتك أخرج وائل ؟ سامح بعصبية وزعيق : بقولك لارا وفيروز اتخطفوا – بس خلاص وائل اتحكم عليه يعني صعب أنه يخرج سامح : اتصرف يا متر اتصرف هو أنا اللي هعرفك شغلك – طب ما ده مالوش حل غير أننا نهربه بس انت مسألتش

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثامن Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السابع

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السابع فى مكان أشبه بالمهجور فيروز وهي بتفوق : انا فين مفيش رد فيروز : انتوا مين ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السابع Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السادس

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السادس سامح : البقاء لله يا فيروز فيروز : ونعم بالله ، اتفضل سامح : ايه دي فيروز : دي فلوسك بابا قبل ما يموت كتبلي كل حاجه بأسمي ودي نص الفلوس اللي بابا سبهالي يعني اكتر من اللي بابا سرقهم من ابوك زمان بقلمي منة عبده ­ ­

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل السادس Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الخامس

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الخامس فيروز بتبص وراها وبصدmمة : وائل سامح : اكيد عرفاه على العموم انا هعرفك بنفسي ده وائل اخويا فيروز بصدmمة : اخوك اخوك ازاى عمي الله يرحمه مكانش عنده غيرك سامح : هو انتي متعرفيش إن انا مش ابن عمك اصلا فيروز بصدmمة وخوف وتوتر : أن.. أنت

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الخامس Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الرابع

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الرابع امها : عشان لا ده سامح ولا ده ابن عمك فيروز وتقوم تقف : انتي بتقولي ايه ، ايه التخريف ده امها : ابوك زمان قتل صاحb عمrه ومrاته عشان فلوس كان ابنهم عمrه ساعتها ٥ شهور فعشان ميحسش إن ضميره وجعه اتفق مع عمك أنه ياخده ويربيه

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الرابع Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثالث

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثالث فيروز بغيرة بس بتحاول تخبيها : مش هتعرفنا يا استاذ سامح لارا بدلع : لولا مrاته فيروز بصدmمة وزعيق : نعاااام ده انا هموتك واموته ( وكانت راحة تجيبها من شعرها بس سامح لحقها ) سامح : اهدي يا فيروز وبطلي فضايح ­ ­ ­ ­ ­ ­

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثالث Read More »

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثانى

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثانى الدكتورة : فيروز انتي عندك سرطان فى الرحم فيروز بصدmمة : ازاي انتي قولتيلي اني حامل الدكتورة : أعراضه نفس اعراض الحمل فمأجاش فى دmماغي أن يبقي عندك المrض ده المهم لازم تبتدي فى رحلة العلاج من النهارده والعلاج بياخد ٦ شهور لازم يا فيروز تبتدي بسرعة كل

حكايه فيروز حامل بدون زواج الفصل الثانى Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الحادي عشر

تزوgت أرمل Part 22 ” قامت لبست و خرجتها هى و يامن و يزن طبعا بعد ما استئذنت مؤيد و قضوا يوم لطيف رجعوا البيت و دخلوا لقوا البيت متزين بصوا باستغراب و اتفاجئوا لما شافوا مؤيد ف وشهم واقف مبتسم ” ” ولاده بفرحة ” بابا ” جريوا عليه حضnوه و هو استقبلهم ف

رواية تزوجت ارمل. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء العاشر

تزوgت أرمل Part 20 باس ايdها بحb ” ما انا بتغدى اهو ” لسه هيقرب فجأة الباب اتفتح ” بابا انا عايز اشترى ك’لب ” مؤيد بصله بعصبية ” ك’لب ايه يا ابن الك** مش فيه باب تخبط عليه ” اتعدل ع السrير بعصبية و بص لهاجر ” نبرتى فيها يا ختى اهى باظت ”

رواية تزوجت ارمل. الجزء العاشر Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء التاسع

البارت الثامن عشر ” صحى مؤيد الصبح و بيبص جنبه و على وشه ابتسامة عشق ما لقاش هاجر ” ” لعب ف شعره و هو بيضحك على عادتها ال عمrها ما هتتغير .. قام غسل وشه و خرج لمكانها المفضل * المطبخ * دخل و هى واقفة تحضر الفطار بص عليها بابتسامة عشق و قرب

رواية تزوجت ارمل. الجزء التاسع Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثامن

تزوgت أرمل Part 16 ” نزلوا راسهم ف الارض و زعلانين من نفسهم و من زعل مؤيد منهم و دخلوا مدرستهم كل واحد على فصله ” ” عند هاجر بعد ما مشيوا دخلت الاكل المطبخ و حاولت تنضف البيت على قد ما تقدر عشان أيدها و لسه داخلة تجهز الغدا تليفونها رن ” ” مسكت

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثامن Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء السابع

البارت١٣ ” بصتلهم و حاولت ترسم ملامح البراءة ” لا يا حbايبى ما تخافوش هى شوية و هتخف احنا بس بنعلمها الادب عشان ما تخليش ابوكوا يزعلكوا تانى لازم نعرفها مين هما ولاد مؤيد و انها مش هتقدر تاخده منكم ” كانت بتبخ س*مها ف د*ماغم بدون ادنى تأنيب ضمير على صراخ هاجر و مع

رواية تزوجت ارمل. الجزء السابع Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء السادس

الحادي عشر “مrفت اتصدmمت من اندفاعه و كلامه و دفاعه عنها تداركت انها لازم تتراجع عشان ما تخسرهوش و يبعد احفادها عنها و بينها و بين نفسها نوت الشر و انها هتقلعها من البيت بس بهدوء ” “بصت لهاجر بغل و كره و ح*قد و رجعت بصت لمؤيد و تمثل الانكس*ار و تلومه” كدا يا

رواية تزوجت ارمل. الجزء السادس Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الخامس

التاسع ابتسمت بحb .. الحمد لله يا ماما كويسين مسكت ايdها بهدوء .. ما تزعليش منى يا هاجر إن كنت جرحتك بكلمه من غير ما اقصد او زعلتك بس والله يا بنتى من خوفى عليكى كنت عايزة اسلمك لراجل يحbك و يراعى ربنا فيكى و شوفت ف مؤيد الراجل دا لما شوفت لمعة الحb ال

رواية تزوجت ارمل. الجزء الخامس Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الرابع

البارت السابع زعلت و بعدها شوفت صاحbتها ال كانت معاها و فكرت اروح اسألها عليها و بعد ما مشيت كام خطوة وقفت تانى و فضلت اكلم نفسي .. طب هروح اقولها ايه ؟! اتراجعت و خرجت من المدرج و روحت لمحاضرتى و بين محاضراتى اروح ادور عليها بس بردو مش موجودة قولت يبقى ما جاتش

رواية تزوجت ارمل. الجزء الرابع Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثالث

Part 5 〽 #هاجر_عمr #تزوgت_أرمل مؤيد (بصدmمة) :- انتى ؟! مrفت (بتهكم ) :- ايه يا جوz بنتى ما كنتش عايزنى اجى اباركلك ؟! مؤيد ( بارتباك ):- لا طبعا اتفضلى احم .. منورين يا جماعة اتفضلو . دخلوا الصالون و زغاريط مالية البيت و بيباركو لمؤيد . ولاد مؤيد جريو عليه حضnوه :- بابى

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثالث Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثاني

Part 3 〽️ اتصدmمت من ال شافته و فضلت تصrخ بهيستريا كان واحد ف شكل يزن نفس الملامح بس عيونه لونها غريب و شعره و سنانه و د*م ال على رق*بته و بصته ليها وقعت من ع الكرسى و اغمى عليها و ف الاوضة التانية يزن و سچدة واقفين عند الباب سامعينها و قاعدين يضحكوا

رواية تزوجت ارمل. الجزء الثاني Read More »

رواية تزوجت ارمل. الجزء الأول

رواية تزوgت ارمل كامله جميع الفصول بقلم هاجر عمr ارمل ؟! عايزة تجوzينى ارمل يا ماما لا و مش بس كدا دا كمان اب ل 3 اولاد ! “كانت بتتكلم و ملامحها باين عليها الصدmمة و الغضب ” “قربت منها و حطت ايdها على ضهرها بحنان” هو بايdه يا 7بيبتي ان مrاته ماتت “بصتلها بصدmمة

رواية تزوجت ارمل. الجزء الأول Read More »

قصة كيد مراتي. الجزء الرابع

اما سمير بدات اخفف الجرعة وأما بكون حطاه كل يوم بقيت احطه كل يومين مrه مثلاً بعد كده قربت من جوzي وظهرت بحنيتيي وكمان كنت بشوف ندmم في عنيه انا سامحته والله قلبي رهيف بعد كده قربت من جوzي وظهرت بحنيتيي وكمان كنت بشوف ندmم في عنيه انا سامحته والله قلبي رهيف دخلت نمت بسعادة

قصة كيد مراتي. الجزء الرابع Read More »

قصة كيد مراتي. الجزء الثالث

خد نفس كده ونا بشوف الخطه بتنجح اصل مش اناا الي يتاخد منها جوzها بدات اخفف الجرعه واحده واحده بس برضو كان تعبان اما جوz نرمين ف كان بيتمنالي الرضا ارضي وحصل فعلاً ونرمين خlعته بعد شهر dرب وتعذيب جوzها ليها وراحت ل اهلها الي ف البلد بعد ما بقت علي الحديده هنا بقي قررت

قصة كيد مراتي. الجزء الثالث Read More »

قصة كيد مراتي. الجزء الثاني

خرجت جري من الحمام وصوتت طبعا هو شاف حالتي اتخض وجري عليا قلتله ف الطريق اتي عاوزه اروح للدكتوره بتاعتي ورحتلها د:للاسف المدام سق*طت بسبب انهيار شديد وصد*مه عصبيه ياريت تبعدوا عنها أي حاحه تزعلها كنت شايفه ف عينه نظره ندmم وهو شايفني طبعا بنهار وهنا قررت ادخل ع الخطوه الي بعديها ازود ف الجرعه

قصة كيد مراتي. الجزء الثاني Read More »

Scroll to Top