رواية عشقت مجهول الهويه الجزء الحادي عشر

عااااا بسم الله الرحمن الرحيم في ايه ي أدmم حد يخض حد كدا!
– أسف مكنتش أقصد
– ايه دا مالك زعلان ليه!
– ليه بتقولي كدا

– يعنى هو طبيعي أصحي ألاقيك قاعد قدامي ع كرسي وبتبصلي كدا!!
– مش طبيعي صح! ؛ عندك حق والله انا فعلا بقيت احسن نفسي مش طبيعي
– بستغراب” في ايه ي أدmم أيه الغموض إلا ع الصبح دا
” يقوم بسرعة ويخرج من الاوضة من غير ما يرد ”
– هو فين ي عم محمد
– برا في التراث ي هانم ؛ ياريت تطلعيله وتقنعيه يفطر

– هو كمان رافض الاكل! ؛ أمم الموضوع شكله كبير
– أحم ممكن أفهم في ايه!
– يطفي السجارة بغيظ ” مش عاوز اتكلم
– طب شاور وأنا هفهم ميهمكش
” يبصلها بقوة
– ااا أسفة خلاص ؛ طيب يالا نفطر
– مش عاوز حاجة روحي أنتي
– لأ لو مش كلت مش هاكل أنا كمان
– خلاص يبقي أحسن

– أحم ايه الكسفة دي ؛ طيب انا زعلتك في حاجه!
– فريدة أنتي مولودة في بؤقك مكروفون ما تفصلي بقي!
– أحم انا ناقصلي كمان كسفة وهبدأ أشك أني معنديش دmم
– يالا أنا رايح الشغل
– استنى انا جاية معاك
– افطري الاول علشان الصداع الا بيجيلك دا
– لأ ما بصراحة الحbاية الا سبتهالي جمب السrير دي طلعت جامدة اوي مش عارفة اقولك ايه ع اهتمامك بيا دا بجد شكرا أوي ربنا ما يحرمني منك ابداا….
“حbاية!! ؛ يمكن عم محمد الا حطها!

– اه أحم ما هو أهم حاجه سلامتك ي حbبتي يالا افطري علشان تقدري تستحملي المجهود الا هتعمليه انهاردة
– بشرط تاكل معايا
– قولتلك مش عاوز هي عافية!
– يالا بقي ي أدmم هنتأخر
– استني بس اخر قطمة ؛ الله الجبنة بالبيض دي حكاية تسلم الإيد الا كلتها بجد
– ايه دا هي مكنتش تسلم إيد إلا عملها باين!
– رغاية رغاية أووي يعني انا ماشي
– صباح الخير ي مني

– صباح الخير ي أدmم بيه
– هل أنا شفافة يعني!
– لأ طبعا مقصدش هاي ي فريدة
– تقلدها بستفزار “هاي ي مني
– فريدة احنا هنا علشان نشتغل مش نلعب!
– خلاص سكت اهو
– فريدة هتدرب معاكي ي مني في السكرتارية ياريت تعملي معاها اللازم

– وحضرتها بقي معاها شهادات ايه وكام لغة وخريجة ايه وايه اخر خبراتها في مجال الكومبيوتر
– ايه دا ما تخديني فيش وتشبيه احسن!
– أنسي كل دا ي مني ابدأي معاها من الصفر ” ويبص لفريدة ويبص ع مني تانى وبصوت واطي “لو تقدري تبدأي معاها من تحت الصفر كمان يبقي أفضل
– أدmم بيه هو أنا قولتلك أني مستغنية عن حياتي ولا حد قالك أن حرق الدmم غاية عندي!
– مني!!
– اوف خلاص سبهالي ؛ بس لو طفشت الشركة كلها متلمنيش
– اتفضلي قدامي
– طيب بس متزقيش لأظبطك
” في نفس الوقت
– بيلا ممكن أدخل
– اتفضل ي عمو محمد ؛ جبت كل حاجه

– أيوا بس مش عارف أنتي بتعملي اية بكل الاعشاب دي ؛ وليه كل الكتب دي زاحمة بيهم الاوضة ليه!
– دي كتب مهمة أوي عن العلاج بالاعشاب
– روايات وقصص طبعا
– عمو محمد لم يعد لي وقت لك يالا
– ها يعنى ايه؟
– بالليل هبقي أقولك اتفضل بقي متعطلنيش
“يبصلها من فوق لتحت أمال لو كنتي كبيرة شويه كنتي عملتى فينا ايه!!
– ممكن تركزي بقي في الكومبيوتر بتبصيلي كدا ليه!!

– كلام أدmم طلع صح فعلا أنتي مش بس حلوة ذكية كمان
-بإبتسامة تلقائية” بجد قال عليا حلوة!
– افندmم!! ودا يخص البرنسيسة في ايه ان شاء الله؟!
– لأ مش قصدي انتي الا قولتى مش انا
– بس تصدقي غريبه شوية ي مني لما أنتي معاه بقالك سنتين وقبلها كنتم صحاب يعني كنتي موجودة في حياته قبل ما يتجوz المrة التالتة ليه مفكرش فيكي انتي مع اني شايفة انك تستاهلي التفكير الصراحة
– بستغراب ” ايه الكلام الفارغ دا!
– بإبتسامة “ايه انتى كنتي مrتبطة ولا ايه؟!
– أدmم مش أتجوz قبل كدا خالص اصلا..
باقي القصة سيتم رفعها غدااا

يمكنكم مشاهدة قصة الاب الخبيث كامله من هناااا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top