رواية ملاك في عالمي كامله بقلم ندي صابر

 

 

 

قعد جمبها وهو عامل نفسه مضايق: هو انتى كنتى عاوزه تمشي ليه، المكان هنا مش عاجبك

بصت على المكان وهيا قرفانه من شكل النااس: بصر.احه اول مره ادخل الاماكن دي لانى مش بحبها

وليد اخد كأس وضحك: ههههه، لازم تحبيها لانى بحبها وده مكانى المفضل

بصتله بصد.م#مه وهو بيشرب: هو انت بتشرب

وليد ببرود: ايوه عادي

كانت مصـ،ـدومه جدا ومش عا.رفه تقول ايه: بس الشرب حرام

ضحك عليها بإستهزاء: طب وشعرك الباين ده مش حرام،(شاور على هدومها) وهدومك الضيقه خالص دي مش حرام برضو، ده غير خروجك نص الليل مع واحد من ورا اهلك ده برضو مش حرام (غمزلها وهيا كانت بتبصله وعيونها مفتوحه على الاخر من الصد.م#مه) لو انا بعمل حاجه واحده بس حرام فاانتى مشاء الله عليكي بتعملى كتيييير

 

 

 

 

 

كريمه عيونها د.معت: انت عاوز منى ايه طالما شايفنى بعمل حجات كتير حرام، ليه كلمتنى من الاول

ضحك بكل صوته: هههههه هو مين فين الي كلم التاني، هو مش حضرتك الي بتجرى ورايا وبتبعتيلى مليون جواب بقالك سنين وانا مكنتش شايفك اصلا

كريمه: يعني انت مش بتحبني

بصلها وبعدين ضحك على غبائها: هو لما واحد يفضل يكلم واحده ليل نهار من ورا اهلها ويخرج معاها ويمسك ايديها ويتفسح معاها وكمان يجبها مكان مشبوه شبه ده، تفتكري بعد كل ده بيحبها وإلا بيقضي شويه وقت مسلي وخلاص

عيطت كريمه: يعني انتي مش بتحبني ولسه بتحب اختى جميله

وليد: جميله اختك زيك بالظبط بس الفرق مابينكم انها محصنه نفسها كده من اي راجل غريب ومحترمه والنوع ده مينفعش معاه شبه ماانا عملت معاكى كده النوع ده بندخل ليهم رسمى من باب البيت علطول ولو عرفنا نتسلى شويه في الخطوبه بيبقا خير وبركه وبعدين بنفسخ الخطوبه عادي

 

 

 

 

 

 

 

كريمه كانت منهاره: انت زباله، انا مش بحبك انا بكرهك

شدها من شعرها: لا فوقي ياقطه واعرفي انتى بتكلمي مين، وبعدين انا مليش دعوه حضرتك الي كنتى هتمو.تى وتكلمينى وانا مردتش ارفض مع انك……..(رماها بعيد عنه بقـ،ـرف) روحي بصي لنفسك في المرايا وانتى تعرفي، كتك القـ،ـرف

سابها وقام يرقص مع بنت وهيا سحبت نفسها وكرامتها الي تقريباً مبقاش منها حاجه وخرجت من المكان ده، رجعت بيتهم حاسه إن كل احلامها اتحرقت وبقت رماد في ثانيه، هيا إزاى كانت بتحب الشخص ده إزاى كانت عاميه ومش شايفه اي حاجه غير حبها ليه، ده حتي كرهت اختها جميله وقت.لت*ها بسببه هيا اكيد شيطانه لا لا ده حتى الشيطان كان ملاك وكفر لكن هيا طول عمرها انانيه ومش بتفكر غير في نفسها وبس.

خديجه استغربت من دخولها الاوضه ساكته ومعلقتش على حاجه المرادي رفضت تتدخل وراحت تنام.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عند ملاك ”

طلعتها عفاف من افكارها وهيا بتسألها: هتنز.لى مع هبه النهارده ياحبيبتي

ملاك: اي ده هيا هبه هتنز.ل معايا النهارده نعمل شوبينج

ضحكت هبه: ايوه ياملاك واهو بالمره اشترى شويه حجات ليا وللعيال

عفاف: طيب انا هقول لشهاب يوصلكم، هتنز.لو على امتى كده

ملاك بحماس: دلوقتي دلوقتي

عفاف ضحكت: خلاص ياحبيبتي مفيش مشكله، ادخلو اجهزو عقبال لما اقول لشهاب

راحت ملاك تجهز ولبست فستانها الازرق الي معندهاش غيره وطرحه من عند هبه، عفاف قالت لشهاب وشهاب قام يجهز عشان ينز.ل معاهم.

بعد شويه خرج شهاب لاقى ملاك وهبه قاعدين في الصا.لون بيستنو: ها… جاهزين

هبه غمزتله: جاهزين يامعلم بس ايه الكاريزما دي كلها، قميص اسود وبنطلون ابيض والنضاره كمان لا لا كده كتير اوى عليا

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top