(ما هذا هل حور بدأت تحب غسان ام يوجد شي اخر)
_نامى على السرير
_نعم
رفع عينه لمستواها وقال: بقولك نامى على السرير
_وانت هتنام فين
_خليكى في حالك
اتنرفزت اوى من رده وقالت بضيق: لا مش نايمه على سريرك
_خلاص نامى على الارض اللى يريحك
اتنرفزت اكتر من بروده الزايد اوى النهارده
قفل الكمبيوتر وقام ليصل عند السرير ويقف
حور بصتله وقالت: اي
_سريري
حور قامت وغسان نام على السرير وحور كانت ماشيه الا ان غسان مسك ايدها وشدها لتترمى في حضنه
_و#غرور_وكبرياء_عاشق
حور قامت من على السرير ولكن غسان مسك أيدها وشدها ليا لتترمي في حضنه عالطول
نبضات قلبها ازدادت اوى وقالت بارتباك: غ غسان بيه
همس في ودنها وقال: انا بكره العناد اوى ولما اقولك نامى على السرير تبقي تنامى
_لا مش عايزه انام على سريرك
غسان خدها في حضنه اكتر وحور مكنتش قادره تتحرك
_لسه مصممه بردو
حور باستسلام: خلاص موافقه
قام وعدل هدومه وقال ببرود اعصاب: شاطره
حور انعدلت وقالت بعصبية: انت بتعمل كده ليه
بص على رجليها وقال: انا السبب في اللى حصلك ويا ريت متتعوديش على الوضع ده فتره كده وهترجعى الارض تانى
حور شدت البطانيه لتغطى جسمها كله وقالت من تحت البطانيه: مغرور وشايف نفسه
_نامى يا زفته
رفعت البطانيه من على وشها وقالت في سرها: هو سمعنى ازاى
غسان نام على الكنبه وحور حطت أيدها على خدها وبصت عليا وقالت في سرها: معقول يحصل
حور هزت رأسها وقالت: لا لا اي الهبل ده حور فوقي لنفسك كده وبعدين اللى بتفكري في مش هيحصل متعلقيش قلبك على الفاضي
كل ده وغسان باصص عليها وقال في سره أيضا: البت ده مالها مش طبيعيه النهارده
حور بصت لغسان اللى كان باصص عليها
غطت وشها عالطول وغسان حط ايدو وراء رقبته ونام
في صباح اليوم التالى
حور فاقت من النوم ومكنتش قادره تقوم بسبب الألم اللى كان بيشتد عليها أوى لما تتحرك أو تعمل مجهود
غسان فاق على صوت حور
_في اي مالك
حور بصت في الساعه وقالت: الساعه خمسه
غسان بص أيضا على الساعه اللى كانت محطوطه على الحيطه وقال: لا ارتاحى مش مهم النهارده
حور بشك: متاكد
غسان قام وقال ببرود: يا ريت تسكتى شويه كتر الكلام ده مش بحبوا
حور بصت ليا بعصبية وقالت بضيق: حاضر
غسان فتح الباب ودخل
بدأ يسقي الورد وحور كانت
باصه عليا من الازاز والابتسامه مش بتفارق وشها
بعد شويه حور حاولت تقوم عشان تدخل الحمام لكن معرفتش
غسان بص عليها
راح عندها وقال: مش قولتلك ارتاحى انتى عنيده اوى
حور بصت لتحت وقالت: عايزه ادخل الحمام
غسان حمل حور اللى انصدمت وقالت بارتباك: غسان بيه
فتح باب الحمام ونزلها براحه وقال: اساعدك في حاجه تانيه ولا خلاص كده
عينها اتسعت اوى وقالت بانتهاد: احم لا شكرا
غسان طلع وحور كانت فرحانه اوى أن غسان متغير اوى معاها خلال الفتره الاخيره
(يا تري غسان هيفضل كده ولا للقدر راي اخر)
بعد شويه حور فتحت الباب واتسندت على الحيطه وغسان قال: منادتيش ليه
حور قعدت على السرير وقالت: طلعت لوحدي اهو
_لو فضلتى كده هاخدك لدكتوره وممنوع النقاش
حور نفخت وقالت بخوف: انا انا اسفه مش هعمل كده تانى
بص في الساعه وقال: كده هتاخر على الشغل
طلع بدله سوده اخر شياكه ودخل الحمام
في منزل منير الهواري
فتحت الباب براحه اوى وطلعت
قالت بكل حزن: انا اسفه يا بابا بس لازم اعمل كده
نغم وقفت عربيه وقالت:________
السواق طلع عالطول
بلعت ريقها وقالت بخوف: يا تري اللى بعملوا صح ولا غلط
نغم بتردد: لازم اعمل كده عشان بابا
عند غسان (المغرور)
طلع الحمام ووقف قدام المرايا ورش البرفان الخاص بيه ولبس ساعته وقال: عايزه حاجه
حور بصدمه:اي
غسان وهو طالع: قولتلك مليون مره مبحبش اعيد كلامى مرتين
_سلامتك عايزه سلامتك
قالت تلك الكلمه وهي ضاغطه على سنانها وقالت بعصبية: مش طبيعى البنى ادم ده
غسان نزل وقال: سماح سماح
_غسان
_سماح مرجعتش لسه
هزت رأسها وقالت: يومين كده وهترجع
_طب انا رايح الشغل
مسكته من دراعه وقالت: عايز من سماح اي
_لو قولتلك هترضي
عفاف باستغراب: قول الاول
_ هترضي الاول
خدت نفس عميق وقالت بابتسامه: موافقه
_حور طلعى الفطار لحور
سرعان الابتسامه اختفت وقالت وهي ضاغطه على سنانها: موافقه هو انا عندي كام غسان
غسان ابتسم وقال: تمام اوى يلا سلام
_مش هتفطر
_هفطر انا ومراد
هزت رأسها وقالت: ماشي
غسان طلع وعفاف قالت بعصبية: لا يا غسان مش هسمحلك أبدا تحبها ولا تقرب منها
عفاف دخلت المطبخ وقعدت تفكر لحد ما اخدت القرار
حطت الاكل في الطبق وحطت عليا شطه حاره اوى وقالت بابتسامه شيطانيه: المره ده شطه المره الجايه سم ان شاء الله
عفاف طلعت فوق لتدخل غرفه غسان
حور انعدلت عالطول وقالت بارتباك: خالتى خالتى عفاف
ابتسمت وقالت: اخبارك اي دلوقتى
حور ابتسمت أيضا وقالت: الحمدلله بخير
عفاف قعدت جنب حور وقالت: عملت الأكل ده مخصوص ليكى
حور بصت لتحت وقالت بابتسامه: تسلم ايديكي