رواية غرور وكبرياء عاشق (كاملة جميع الفصول)بقلم دعاء حجاج تمممممم

حور قامت عالطول ووقفت عند باب الحمام وقالت بارتباك: انت بتنادي

فتح الباب وقال: ادخلى

حور قالت بصدمه: نعم

غسان بعصبية: بقولك ادخلى

حور دخلت ومالقتش غسان وقالت: غسان بيه

_مياه

اول ما سمعت صوته اتخضت وكانت هتقع الا انها اترمت في حضنه

فتحت عينها وبصت على ايدها اللى كانت محطوطه على ضهره العاري

حور خافت اوى وبدأت تفكر في مليون حاجه خلال الثانيه ده

_مش كتير كده

بعدت عنه عالطول وبصت لتحت وكانت خايفه ترفع عينها تشوف غسان وهو عاري تماماً

مكنش شايف من الصابون اللى على عينه وقال: هاتى مياه من الجردل اللى عندك

قالت وهى بصه لتحت: وانا مالى

قبض ايدو وقال بعصبية: مش شايف اخلصي

رفعت عينها اخيرا وكان غسان لابس شورت جينز وقالت باستغراب: طالما عرفت تلبس الشورت معرفتش تجيب المياه

ضغط على سنانه وبدا يتعصب اوى من تلك المجنونه

حور جابت الجردل عالطول وقالت: اعمل اي

_وشي رشي مياه على وشي

حور بدأت ترش مياه على غسان وفجاه سرحت في جمال تلك المغرور

_انت حلو اوى

فتح عينه وقال بعدم فهم: انتى قولتى حاجه

حور بخارج إرادتها: انت حلو اوى وجمالك لايق اوى على غرورك والصراحه حقك تكون مغرور

غسان ابتسم وقال: واي كمان

حور فاقت لنفسها عالطول وحطت أيدها على فمها وقالت بكلام مقطع: هو هو

غسان بدا يقرب منها وهي لاحظت خطواته وبدأت ترجع لوراء لحد ما دخلت في الحيطه

حط ايديه الأتنين على الحيطه وقال: مش سامع قولتى اي

بلعت ريقها وقالت: مش عارفه

_لا عارفه قولتى اي كويسه

_مش عارفه قولت كده ازاى بس عايزاك تفهم كويس انى مستحيل احبك ولا انعجب بيك

_الاجابه وصلت خلاص

بصت في عيونه وقالت: اجابه اي

قالت كده ونبضات قلبها عاليه جدآ

_انك مستحيل تحبينى ولا تنعجبي بيا

_فعلا

رفع حاجب وقال: ليه

حور طلعت من تحت ايد غسان وقالت بارتباك: انا انا

كانت طالعه وفجاه انزلقت على الأرض نتيجه الصابون اللى على الارض

_اعاااااااا

غسان جري عليها عالطول ولاول مره يتخلى عن غروره ويقول: انتى كويسه

حور كانت بتتالم وقالت: رجلى

غسان حملها بين أيديه وده اول مره غسان يحمل حور او يلمسها

طلع من الحمام وحطها على السرير

غسان بص على رجليها ولكن اتحرج اوى

حور كانت بتتالم ورجليها احمرت اوى

كان رايح يرفع الفستان لحد ركبتها الا ان حور سحبت رجليها عالطول

_انا هرن على الدكتور

حور هزت رأسها وقالت: ممكن مرهم مضاد وهبقا كويسه

غسان فتح الدرج وطلع مرهم مضاد فعلا وسرعان حور نست الألم واستغربت اوى وقالت في سرها: المغرور عنده مرهم مضاد ده مش بيتالم خالص يا تري حاطه ليه

غسان بعصبية: بتفكري في اي

حور خدت منه المرهم وقالت بخوف: ولا اي

خد تيشرت ابيض وبنطلون ودخل الحمام

بصت اتجاه الحمام ورفعت الفستان لركبتها وبدأت تدهن رجليها اللى بدأت تورم

بعد شويه

غسان طلع من الحمام وحور اول ما شافته نزلت الفستان على رجليها عالطول

ابتسم تلك المغرور وطلع

حور خدت نفس عميق وبدأت تدهن رجليها تانى

غسان نزل تحت وعفاف قالت: تعالى شوف يا غسان ماما نزلت لوحدها

غسان ابتسم وراح عند وفاء (سته) وقبل ايدها وقال: هجبلك ممرضه تساعدك

وفاء بصت لعفاف وقالت: شايفه ابنك يا عفاف

عفاف ابتسمت وقالت: متحوليش يا ماما غسان لما بياخد قرار يبقا مفيش جدال

_بس انا كويسه

باسها على رأسها وقال: وعشان اطمن عليكى اكتر هجبلك مساعده وتكون لطيفه

عفاف باستسلام: اللى تشوفه

باسها من خدها وقال: سماح سماح

_سماح مش هنا يا حبيبي

غسان باستغراب: امال فين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top