رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء السابع

اسير زوجتي الثانية

اسير زوجتي الثانية

 

close

مسك بصوت ضعيف طارق وفقدت الوعي
طارق خرج من المستشفى زي المجنون بيدور عليها
طارق مسك ماااااااااسك
حس بحاجه خنقاه قلبوا بيوجعوا جامد وقتها اتاكد ان مسك في خ*طر وقعد يدور عليها حولين المستشفي

 

لغايت لما….
حبيبة في ايه يا جدو مالك زعلان كده ليه
سليم مش عارف يا حبيبه يابنتي بس حاسس اني ظلمت البنت مسك دي البت شكلها غلبانه
ومك*سوره فأكيد هي مش زي ماحنا مفكرينها

 

حبيبه لأ والله ودي عرفت تضحك عليك زي ما ضحكت علي طارق ضحكت عليكم بشكلها الحلو ومسكنتها دي واحده خبيثه بتعمل كل دا بس عشان تكسب تعاطفكم عليها وتقولوا انها مش زي ما احنا فاكرين وانها مش ر*خيصة وبتاعت فلوس وبس
طب ممكن تبررلي ايه اللي يخليها تتجوز واحد متجوز وايه الي يخليها تقبل انها تخلف وتدي ابنها لواحده تانيه غير انها واحده ج*شعه كل همها الفلوس وبس….
سليم سكت ومعرفش يرد عليها عشان كل كلمه هي قلتها صح من وجهة نظره بس جواه شعور انها عكس كده و انها فعلاً مغ*صوبه زي ما قالتلوا، ازاي كتله

 

البراءة دي تبقا بالحقا* ره دي .
من جهه اخري :طارق بصوت عالي انتم بتعملوا ايه ياولاد الكلب منك ليه وقعد يضرب فيهم
وطبعا عشان هما اكتر منه بالعدد ضر*بوه لغايت لما طارق زقهم وقعد يضر*ب فيهم بلا رحمه

 

 

الشباب جريوا من كتر خو*فهم منه فمن يراه يقسم انه سوف يق*تلهم، مسك واحد فيهم وبقا يضرب فيه بجنون لدرجة إن الشاب كان هيمو*ت في ايده
مسك بتعب ط. ا. ر. ق
طارق :مسك انتي كويسه الشاب استغل ان طارق بعد عنه عشان يشوف مسك وهرب…
طارق مسك حبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه
مسك ببكاء ع عاوزه اروح

 

طارق حاضر يا قلبي حاضر

 

وشالها وركبها العربية وروحها
مسك هخش اغير
طارق تحبي أساعدك
مسك لأ شكرا
راحت على الحمام واول لما دخلت قعدت تعيط بحر*قة علي الي حصلها ولي كان هيحصلها لولا طارق
طارق لقها اتاخرت جوه فراح يطمن عليها

 

 

طارق مسك انتي كويسه
مسك افتحي
طارق مسك افتحي بدل ماأك*سر الباب
تمام انتي حره
وكان هيك*سر الباب بس الباب اتفتح فاصتد م بمسك ودخل الحمام معها وبسبب قوت الدفع الي حصلت الدش اتفتح عليهم هما الاتنين (تخيلوا انتم بقا ?)

 

فضلو يبصوا لبعض كتير لغايت لما مسك دخلت في حض*نه مسك ببكاء كا كانو ه ه
طارق حط ايده على شفا* يفها
طارق هششش محصلش حاجه وانا جنبك اهو ومحصلش حاجه….
بعدها وقعت

 

 

طارق مش هتنامي ولا ايه
مسك انت هتبات هنا
طارق اه عندك مانع
مسك لأ بس

 

طارق مبسش انا هبات هنا يلا ننام بقى وسحبها ليه
مسك ممكن اعمل حاجه قبل ما انام
طارق هتعملي ايه
مسك هصلي ممكن؟

 

 

طارق إلا ممكن وانا كمان هاقوم اصلي معاكي
مسك ايه دا انت بتصلي
طارق ليه شايفاني أبو لهب قدامك ؟
مسك لآ أبدا والله بس عمري ما شوفتك بتصلي
طارق ممكن عشان عمري ما صليت عندك هنا يلا ولا ايه

 

مسك ثانيه بس البس الاسدال
مسك خلصت
طارق بسم الله ماشاءالله تبارك الرحمن في خلقه
مسك اتكسفت.. يلا
طارق يلا

 

صلوا مع بعض وطبعا طارق كان هو امامها ودا كان مفرح مسك اوي
طارق حرما
مسك جمعا إن شاء الله
طارق يلا ننام
مسك طب هغير واجي
طارق تمام
وراح نام

 

مسك غيرت هدومها وراحت لقيته نايم
راحت قعدت جنبه وشافت الجروح الي في وشه ولمسيتها مسك اسفه والله لو كنت اعرف ان خروجي هيسبب كل ده مكنتش خرجت ومن غير اي مقدمات راحت نامت عليه

 

طارق ضمها ليه
مسك انا اسفه والله
طارق نامي ياقلبي نامي وشدها ليه وضمها لحضنه ونام
مسك نامت اول لما عمل كده فهي بمجرد وجوده بمكان هي في بتحس بالامان ما بالكم وهي في حضنه

 

 

صباح يوم جديد علي ابطالنا
طارق صحي قبلها
طارق مسك مسك اصحي عشان تروحي الجامعه
مسك حبه حبه

 

طارق حبه حبه ايه بقولك هتتأخري
مسك ركبوا الحنطور
طارق ركبوا الحنطور هي بقت كده يعني ماشي مسسسسسك
مسك بخضه في ايه مين و*لع مين ما*ت ومين اطلق
طارق ههههه مش قادر هموت مسخره ههههه
مسك تصدق انك بارد والله في حد يصحي حد كدا
طارق برق جامد

 

مسك بخوف م مش ق قصدي و والله وعيطت
طارق بتعيطي ليه دلوقتي
مسك ع عشان انت زعلت مني

 

طارق رحلها انا بهزر ياقلبي مش قصدي والله وعلي العموم ياستي انا اسف ومش هعمل كده تاني خالص بقى وحضنها بعد مده
مسك ممكن تبعد عشان البس
طارق خمس دقايق وسبها وخرج
مسك هروح الكليه هروح الكليه وقعدت تردد تلك الكلمات بفرح

 

 

طارق من بره يلا ياهبله ههه
مسك حطت ايدها علي بقها هششش
خرجت بعد حوالي ربع ساعة
مسك انا خلصت

 

طارق بصلها باعجاب مقدرش يخفيه فهي جميلة جدا
مسك اي انا خلصت
طارق اه اه يلا
وخدها الجامعه

 

 

طارق متكلميش حد ولا تقفي مع حد ومتكلميش شباب حتى ولو كنتي عايزة حاجه
مسك حاضر
طارق ايه مش هتروحي
مسك بصراحه انا خايفه
طارق من ايه ياقلبي
مسك مش عارفه بس خايفه
طارق مسك اخلصي هتروحي والا ترجعي معايا البيت

 

 

مسك لأ خلاص همشي ومشيت شويه وبعدين جريت علي طارق حض*نتوا
طارق بقولك ايه متسيبك من ام الجامعه دي وتجي نروح
مسك قليل الادب
طارق منا عارف ههه
مسك سلام بقا

 

طارق خلي بالك من نفسك
مسك حاضر
مجدي عاوزك تقت*لوه عاوز بكره الاقي خبر موت الدكتور المشهور طارق نصار علي لسان الكل
موتك قرب ياطارق بيه

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثامن الأخير هناااااااااااااا

 

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثامن والاخير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top