رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثالث

اسير زوجتي الثانية

اسير زوجتي الثانية

 

close

 

حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا بر*شم م*نع الحمل برضو ولا انا غلطانه
طارق مسكوا منها وعمل ردت فعل مكنتش متوقعها
طارق خلصتي اتفضلي روحي قدامي
حبيبه انت بتقول ايه
طارق شدها من ايديها ونزلها من البيت وركبها العربيه بتعتها
طارق حسابك معايا بعدين بس في البيت روحي

 

 

حبيبه خافت من نبرتوا وفضلت انها مش تكلمه دلوقتي وانها تعمل زي مقلها وتروح
طارق طلع لي مسك لي كانت بتعيط بس
طارق ليه
مسك عيطت اكتر

 

طارق بصوت عالي اخفها جدا ليييييه
تعلت صوت شهقت مسك وبكها لي مش بيقف وبيزيد بس
طارق حس ان قلبه بيوجعه من منظرها دا
واكتشف ان بكاها دا بياثر عليا راح لها واخدها في حضنه

 

 

طارق وهو بيحول يهديها هش هش خالص هش فضلت تقل صوت عيطها لغيت لما توقف خالص
وحس انها بقت تقيله عليا فعارف انها نامت
شلها ودخلها الوضه ونيماها كان ماشي بس لقه اليد لي مسكه في جامد كانه لقه امنه وخايف انه يروح منه
قعده جنبها علي السرير واخدها بحضنه وقعد يلعب في شعرها بحنان
طارق مش عارف اخرتها معاكي ايه يابنت مجدي كل يوم بتشدني ليكي اكتر اكتر عملتي فيا ايه من أول مشفتك وتملك من حضنها ونام …

 

 

تاني يوم
صحيت مسك لقت نفسها في حضنه
مسك ايه دا هو نام هنا
طارق عندك مانع
مسك صباح الخير

 

مردش عليها وقام اخد شور ولبس وكان ماشي
مسك مش هتفطر معايا
طارق لأ شكرا وسبها وكان نزل بس رجع
طارق اتفضلي بتاعك
مسك ممكن تسمعني

 

 

طارق مفيش مبرر للي عملتي وداها شريط البر. شام وسبها ونزل راح شغله وفضل في لحد بليل
في البيت عند حبيبه شايف ياجدو شايف حضرتوا بايت عندها من امبارح ازي دا حتا مش كافيه انه طردني وكمان بات عندها وراح الشغل من عندها كمان هو بيعقبني ولا ايه
سليم اهدي يابنتي
حبيبه اهدا ايه بس ياجدو انا هفرقع ازي يطردني انا عشان بنت السواق انا

 

 

دخل طارق عليهم
طارق مساء الخير
حبيبه اهلا بالبيه لي ليه مشرف دلوقتي ايه ياباشا نموسيتك كانت كحلي ولا ايه
طارق ابعدي عني انهارده ياحبيبه عشان انا مش طايق نفسي

 

حبيبه ليه بقا انشاء الله الهانم نكدت عليك ولا ايه
طارق حبييبه
سليم اهدا ياطارق يابني حبيبه بس مديقه مالي عملتوا معاها امبارح
طارق وعملت معاها ايه انشاء الله

 

 

حبيبه انت بتطر*دني ياطارق وعشان مين عشان وحده زي دي
طارق دي لي بتتكلمي عنها تبقا مرتي زيها ذيك بظبط
حبيبه انت ازي تقىرني بواحده رخي*صه زي دي دي واحده….
قل*م ينز*ل علي وش”ها
طارق قولتلك دي مراتي واي كلمه بتقلهلها بتتوجها ليه الاول
سليم طارق

 

 

حبيبه ان انت بتطر*بني انا ياطارق وعشان مين عشنها وسبتوا وطلعت تجري علي اوضتها
سليم واخرتها
طارق هي لي استفزتني وخلتني ارفع ايدي عليها
سليم تعرف ياطارق ايه لي مخوفني
طارق ايه
سليم انك تكون حبتها

 

 

طارق لأ محصلش
سليم لأ حصل لي يخليك تعمل كدا مع حبيبه لي عمرك مفكرت تزعلها بسبب حبك ليها
وتخليك فيومين تطر*دها وتضر*بها تبقا حبتها ولي تخليك مش متحمل حد يقول عليها كلمه كدا تبقا حبتها
بس عارف ايه المشكله المشكله انك روحت تحب واحده متستهلش حبك متستهلكش انت في العموم
واحده رخي*صة
طارق جدددي

 

 

سليم شوفت عليت صوتك عليا لول مره في حياتك بس عشان جبت سرتها بس
أحب اقولك يا ابن إبني انك هتندم عشان واحده زي دي ملهاش امان لي تتجوز راجل متجوزه ملهاش امان
اللي تقبل انها تب*يع ابنها ضنها لي واحده تانيه مقبل شو*ية فل*وس ملهاش امان انا بنبهك بس
طارق انت غلطان مسك مش زي لي بتقول عليهم وبكر تشوف
سليم بكره انت لي تشوف
طارق سابه ومشه

 

 

طارق راح عند مسك ودور عليها لقها في الاوضه كان دخلها بس سمع صوت رجالي بيقول
خالص بقا ياحبيبتي متعيطيش انا اهو جنبك وهفضل جنبك علي طول
مسك ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا
طارق بتخو*نيني يابنت ***
ياتره حصل ايه ?
#يتبع….

 

 

الفصل الخامس
بتخنيني أنا يابت ال***
واراح مسكها من شعرها
الشاب شيل ايدك ياحيو*ن انت انت اتجننت
طارق وكمان بتشتم يابن ال***
وساب مسك وقعد يضر*ب في هو
مسك ببكاء سبوا حرام عليك سيبوا سيبوا ونبي انا مليش غيرو

 

 

طارق انا كان لزم اعرف ان واحده رخيصه ذيك يطلع منها كدا
بس الاسف اتخد*عت بشكلك الملاك دا ومقدرتش اميز ان ورا الوش الجميل دا في شيطانه واحده خبيسه ورخيصه
وقعد يضرب في بجنون
مسك بعيط هستري رخيصة انا فعلا رخ*يصه رخي*صه
الشاب زقوا بعيد عنها وجري عليها
مسك حبيبتي اهدي مسك عشان خاطري اهدي وايجه يخدها في حضنه لقه اللي شدو وفضل يضرب في بجنون
طارق انت ازي تقرب منها انا هق*تلك

 

 

وفضل يضر*ب في بجنون
الشاب مسك ونبي فوقي وابعدي عني هيمو*تني
طارق والله الموتك يابن ال***
الشاب يابنتي فوقي ارحمي امي دا طلع مجنون
مسك بتفوق من حالتها وبتحول تبعد طارق عن الشاب
مسك سيبوا يامجنون
طارق زقها بعيد وفضل يضر*ب في
مسك ياطارق سيبه دا محمد اخويا

 

 

طارق محمد اخوكي
محمد ايو انا محمد اخوها منك الله يابعيد ابعد عني بقا الله ك*سرت عطمي
طارق بعد عنه
طارق ببرود محول اخفا غيرتوا وتسرعوا وانا اش عرفني انك اخوها انا لي اعرفه ان اخوها مسافر
محمد اتفضل دا البسبور بتاعي تقدر تتأكد منه اني اخوها
طارق مش قصدي كدا بس انا معرفكش
محمد اسأل ولا ايدك سبقا لسانك

 

 

طارق انا اسف مكنتش اعرف انك اخوها بس حط نفسك مكاني
دخلت البيت لقيت مرتي حض*نه راجل غريب طبعا هعمل كدا لا هبقا..
محمد مسك روحي حضري شنططك
طارق تحضر شنططها ليه

 

محمد عشان مسك هتسافر معايا
طارق تسافر معاك ازي انشاءالله وانا جوزها ومش موافق
محمد لأ منتا هطلقها وانا هرجعلك كل الفلوس اللي انت تفعتها لي ابويا
طارق وانا مش مطلق حد ومش عايز زفت

 

 

محمد لأ انت هتطلقها عشان اختي مش تستحق دا بس نعمل ايه ربنا رزقنا بي اب طفشني
انا في الاول وبعدين باع بنته لي وحد زيك عشان خاطر شويه فلوس
طارق متحترم نفسك يا بتاع انت إلا وقسمن بالله لعملك كيس الملكمه بتاعي النهارده
محمد ولا تقدر تعمل حاجه

 

طارق بسخريه دا علي اساس مش انا لي عملك الخريطه لي في وشك دي
محمد يلا يامسك انا مش عارف انتي عايشه معا ازي دا
طارق استاذ محمد ممكن اكلمك شويه علي الانفراد
محمد اتفضل… روحي انتي يامسك جاهزي شنططك
طارق اخد محمد وقعدو في الرسبشن وقعدو يتكلمه

 

 

بعد وقت ليست بقصير خرجت مسك ومعاها شنطتها
مسك انا جاهزه ياابيه يلا
مسك هو فين ابيه محمد يابيه
طارق مشي
مسك بدموع مشي وسبني
طارق رحلها لي الدرجدي عاوزه تمشي معاه

 

 

مسك اه عشان هو الوحيد اللي بيحبني
طارق وهو بيرفع وشها بصبعوا هو بس
مسك اه
طارق يعني مش شايفه حد تاني بيحبك غيرو
مسك ها
طارق قرب منها وكان هيبو* سها بس الجرس ران

 

مسك فقت لنفسها ورجعت لي وراء
طارق ايهي تو*لع يالي بتخبط دا وقتوا
وراح يفتح لقه محمد
طارق خير
محمد خير نسيت مفتحي ايه
مسك ابيه انت روحت فين انت هتسبني
محمد اخدها في حض*نه لأ ياقلبي مش هسيبك
طارق جك وجع في قلبك
محمد بتقول حاجه يابو النسب

 

 

طارق لأ
محمد طب تمام
مسك طب انت مشيت وسبتني ليه
محمد بصي ياقلبي انا وطارق اتفقنا اني نسيبك شهر واحد شهر واحد بس
وبعدين اجي واسالك اذا كان انتي عاوزه تقعدي معا ولا تسافري معايا ايه رأيك

 

مسك بس بس
محمد خدي رحتك في التفكير ياحبيبتي وانا هعدي عليكي بكره
وهشوف قررك لو قولتي لأ وانشاء الله تقولي لأ واخدك وسافر لا
طارق مسك فكري الاول
مسك حاضر

 

 

محمد عاوزه حاجه ياقلبي
مسك عاوزه سلامتك
محمد مع السلامه
طارق قرب منها
مسك جريت ودخلت على الحمام
مسك انا ايه لي بيحصلي دا ليه بيحصلي كدا كل اما يقرب مني ليه بحس ان قلبي بيدق جامد ومش رضي يبطل اوف بقا انا هخد دوش ممكن ابطل تفكير في

 

اخدت دوش بس اكتشفت انها مجبتش هدوم معاها
مسك اوف بقا الله طب هطلع ازي دلوقتي مش افرض شفني
وايه يعني الله دا جوزك وبعدين متقلقيش هو تقريبنا كدا ماشي
اه زمانو مشي هو اصلا مش بيقعد هنا كتير زمانوا روح لي مرتوا اوف وانا غيرنا ليه ميو*لع هوا وهي انا مديقه نفسي ليه
خرجت من الحمام ملقتهوش
مسك الحمدلله مشي
ورحت تسراح شعرها قدام المريا

 

 

طارق من من ورها شكلك حلو اوي بلبرنس
مسك بخضه انت وكانت هتجري بس طارق حض*نها من طهرها بس خلكي كدا واخد منها المشط وقعد يسرحلها في بحنان ومسك تتكسف اكتر وخددها بتحمر اكتر
طارق ياخارشي علي الطماطم ياناس

 

مسك ل لو سمحت ابعد خلي خليني البس هدومي
طارق بجراء وتلبس ليه منتي كدا قمر غمزلها
مسك ان انت قليل الادب
طارق ومطربتش كمان ههههه
مسك طب ابعد كدا الله
طارق مش هبعد إلا بشرط

 

 

مسك شرط ايه
طارق بخبث هتي بوسه
مسك علي فكره انت قليل الادب ووقح كمان
طارق ووقح كمان

 

مسك اه ولو سمحت ابعد عني كدا عشان كدا عيب
طارق لأ مش عيب عشان انتي مرتي
مسك لأ عيب وبعد كدا عشان انا مخصماك
طارق بيتحكم بحضنه ليها مخصماني ليه بقا

 

 

مسك انت بتسأل انت مشفتش نفسك عملت فيا ايه انا ومحمد انت مكنتش في وعيك
طارق والله غصب عني انا فعلاً مكنتش في وعيي بس دا من فعل غيرتي عليكي و لي شفتوا مش قليل انا شفت مرتي بتح*ضن رجل غريب وبتقلوا كلام حلو كنتي عاوزني اعمل اية
مسك كانت اسمع
طارق مقدرتش اتحكم بعصبي اما شفتك حضنه وان حد غيري لمسك انا اسف اني جر/حتك بكلام ولا باي حاجه تانيه اسف
مسك وانا كمان اسف
طارق علي ايه

 

مسك علي لي حصل امبارح
طارق بعد عنها اه عشان مش عايز تخلفي مني
مسك والله الموضوع مش زي منتا فاهمه
طارق أمال
مسك كل الحكايه اني كانت خايفه
طارق خايفه من ايه

 

 

مسك خايفه تخد ابني مني وترمني في الشارع
طارق بس عشان كدا
مسك اه والله وعيتط
طارق خالص متعيتيش بس

 

مسك يعني انت معتش زعلان منى
طارق لا مش زعلان بس بطلي عياط بقا
مسك مسحت د*موعها بطفوله خالص مش بعيط
طارق ياخلثي علي الجمال ياناس

 

 

هتي بو*سه بقا
مسك لأ عيب
طارق هو ايه لي عيب مليش دعوه انا عاوز بو*سه غير كده ابقا لسه زعلان
مسك انت زعلت بجد
طارق….
مسك طب خلص متزعلش انا هديك بو*سه
طارق بجد

 

 

مسك اه والله بس غمض عينك
طارق اهو
مسك راحت ادتوا بو٥سه علي خدوا
طارق ايه دا
مسك بو.. ٩٩٩سه
طارق ليه ياختي بتبوسي ابن اختك
مسك طب اعمل ايه انا طيب

 

 

طارق متعمليش حاجه انا لي هعمل
وقبل ما مسك تتكلم كان بيسها بحب وشغف تعبرلها قد ايه هو بقا متايم بيها
مسك كانت مصدومه من جراتوا ومش عارفه تعمل ايه وهو حب كدا وبقا يتمدا اكتر
موقفش غير لما انصد*م بصوت هو يعرفه جيدا
حبيبه الله الله عليك ياستاذ سيبني وجاي لي الهانم هنا تقضيها
طارق حبيبه….
يتبع…..

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الرابع هناااااااااااااا

 

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الرابع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top