رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثانى

اسير زوجتي الثانية

اسير زوجتي الثانية

 

close

 

ع عشان بعوني عشان جوزوني رجل مش بيحبني اتجوزني بس عشان يخلف وبعدين يرمني ويخد ابني ويدي الي وحده تانيه تربي عرفت طردتها ليه… طارق عمل حاجه صد. متها
طارق صد. مها بردت فعله لي هي مكنتش متوقعها علي الاطلاق

 

 

طارق راح واخدها في حض*نه وقعد يملس علي شعرها بحنان لي اول مره يعملها بيه
طارق انا انا اسف اني حسستك بكدا والله انا انا مقصدش اني احسسك بكدا
مسك والله يعني يعني انت مش شيفني رخيصه
طارق ابدا والله انتي مش كدا خالص
مسك بجد
طارق اه والله

 

 

مسك انا جعانه
طارق ههه تصدقي وانا كمان عندك ايه يتاكل
مسك انت بجد هتاكل معايا هنا
طارق اه وماله ولا يكونش عندك انتي مشكله اني اكل معاكي

 

مسك لأ خلاص والله
طارق طب ايه هتفضلي وقفه كدا ولا انتي متعرفيش تطبخي
مسك لأ انا بعرف والله
طارق طب متورينا ههه
مسك تحب تكل ايه
طارق اي حاجه

 

مسك هعملك شوية شاورمه انما ايه هتكل صوبعك وراها
طارق والله انا حاسس انها هترسه علي عيش وجبنه ههه
مسك طب ماشي هتشوف وتحكم
بعد وقت ليست بطويل
خالصت مسك عمل الشاورما وحضرت السفره وقعدو يكلوا

 

 

طارق ايه مبتكليش ليه ولا انتي مديقه من وجودي
مسك لأ والله انا بس مصدقت اني القي حد اكل معا انا بقالي كتير اوي باكل لوحدي وعايشه لوحدي حتا دراستي مش كملتها
طارق اه صح يامسك انتي خريجت ايه
مسك انا مفروض السنه دي اكون في اوله طب
طارق بجد

 

مسك اه والله انا اصلا كانت شاطره اوي في الثانويه وكانت بعمل كل لي عليا عشان احقق حلمي واخش طب بس
طارق بس ايه
مسك سكتت
طارق عشان جوزنا صح
مسك…….

 

طارق اي لي منعك ها ايه لي منعك
مسك انت
طارق انا انا ليه انا منعتك انا اعرف منين اصلا
مسك انا خفت اقولك تقول لأ

 

 

طارق واقول لأ ليه دا حلمك وانتي تعبتي عشانه ايه لي يخليني امنع بقا
مسك يعني انت موفق اني اخش الجامعه
طارق طبعا موفق وانا لي هقدملك ورقك كمان
مسك بفرحه ولا ارديا راحت حضناه
مسك انا بجد فراحنا اوي انت طيب اوي
وبعدين حست بنفسها

 

مسك بحراج اسف والله بس دا من فرحتي
طارق عمرك شوفتي وحده بتعتزر لي جوزها انها حضنته دا حقك
مسك بتوتر جعلها اكثر جمالا بسبب احمرار خددها
ان انا هد هدخل الطبق وجريت علي المطبخ

 

طارق ههه طماطمه
مسك تشرب حاجه
طارق قهوه بس تكون مظبوطه
مسك حاضر

 

مسك اتفضل
طارق اخدها ودقها
مسك ايه وحشه
طارق لا ابدا دي جميله جدا تسلم ايدك

 

مسك بلهنا
طارق اقعدي يمسك عاوز اتكلم معاكي شويه
مسك نعم
طارق كلمني عنك شويه
مسك اكلمك عني ازي يعني

 

طارق يعني تقوليلي عندك كام سنه الحاجات اللي بتحبها الحاجات لي بتكرهيها احلامك ايه حاجات زي دي يعني
مسك تمام انا عندي 19سنه و
طارق قلتي عندك كام سنه

 

مسك عندي 19في ايه
طارق انتي صغيره اوي يامسك انا افتكرتك اكبر من كده
مسك ممكن اسلك سؤال
طارق اتفضلي

 

مسك اشمعنا انا
طارق مش فاهم
مسك لأ حاضرتك فاهم كويس انا قصدي ايه بس شكلك مش عايز تجوبني
طارق ممكن تعفيني من الاجابه
مسك تمام

 

طارق عاوزه حاجه
مسك انت هتمشي
طارق اه الوقت اتاخر ولزم امشي
مسك تمام مع السلامه
طارق الله يسلمك خلي بالك من نفسك ولو عاوزتي حاجه ابقي كلمني سلام

 

حبيبه لأ كدا كتير اوي انا لزم ارحلوا اشفوا بيعمل ايه معاها دا كله
سليم حتروحي فين يامجنونه
حبيبه هروح لجوزي يا جدي
طارق ريحه فين
حبيبه كانت فين ها كانت معاها صح
طارق طب ممكن تهدي عشان نعرف نتكلم
حبيبه ليه انت شيفني مجنونه ولا بشد في شعري

 

طارق حبيبه اهدي دي مش طريقه الله
حبيبه طبعا دلوقتي مش عجبك طرقتي عجبك طريقت الهانم صح
طارق وايه دخل مسك في الموضوع دلوقتي

 

حبيبه ايه دخلها في الموضوع دا هي اساس الموضوع محضرتك سيب كل حاجه وقعد معاها صح
طارق بتهيلي ان انا اتجوزت مخصوص عشان خاطرك وغير كدا مكنتش هتنيل اتجوز تاني بس انا بعمل كده بس عشان اجيبك الطفل وجبلي انا كمان عيال يشيل اسمي ويسندني اما اكبر

 

 

حبيبه ببكاء قصدك ان انا مش بخلف واني معرفش اجبلك الطفل لي نفسك في صح
شكرا ياطارق وسبته مشيت
طارق ياربي
سليم اسيت عليها اوي بلكلام ياطارق لزم تقدر موقفها

 

 

طارق وانا مين يقدر موقفي انا تعبت اوي ياجدي انا ماكان في مخيلتي اني ممكن اتجوز علي حبيبه انا بحبها
وحتا لما عرفت انها مبتخلفش مقلتش حاجه وكانت راضي لولا هي لي خلتني اعمل كده
واتجوز عليها عمري ما كانت افكر اعمل كدا

 

 

سليم معلش بس قدر ظرفها برضو هي ست ومفيش ست تقدر تستحمل جوزها انو يكون مع وحده غرها حتا لو هي لي خالته يتجوز عليها مش بتقدر
طارق طب اعمل ايه انا دلوقتي
سليم اطلع صلحها
طارق حاضر
في غرفة نوم طارق وحبيبه
حبيبه كانت نايمه علي السرير وبتعيط

 

 

طارق بيبه بيبه حببتي بقا متزعليش والله مقصدي
لي انتي فهمتي خالص بيبه انتي لزم تقدري الطغط لي أنا في بيبه بيبه راح قرب منها لقها نايمه
طارق عدلها وغطها وكان رايح ينام جنبها

 

بس قل يرن علي مسك يطمن عليها
مسك لو
طارق مال صوتك انتي تعبانه
مسك لأ بس

 

 

طارق بخطه مسك مالك مسك ……
ياترا مسك مالها وايه لي هيحصل
وايه لي هيحصل في الحلقات القدمه
يتبع….

 

 

سمع صوت اصتدام حاجه قويه على الارض
ومسك مش بترد
طارق مسك انتي كويسه مسك
مسك متقلقيش انا جيلك وكان نزل

 

حبيبه طارق رايح فين
طارق ريح اشوف مسك ياحبيبه كنت بكلمها بس صوتها كان متغير وفجاه سمعت صوت حاجه بتقع وهي مش بترد
حبيبه طب استنا خدني معاك
طارق مش وقته ياحبيبه انا لزم امشي دلوقتي اشوف مالها وسبها ومشي
حبيبه طارق طارق

 

 

في بيت مسك
طارق وصل البيت لقه مسك وقعه علي الارض وشكلها تعبا*ن شلها ودخلها الاوضه وقعد يفوق فيها
مسك بدات تفوق
طارق انتي كويسه
مسك بتعب اه
طارق اه ايه انتي مش شايفه نفسك انتي تعبا*نه ولزم تروحي الدكتور

 

 

مسك شكرا على قلقك دا بس انا كويسه
طارق كويسه ايه وز، فت ايه قومي البس خليني اخدك الدكتور
مسك علي فكره انا مش حمل عشان الخوف دا كله
طارق كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب

 

طارق ثانيه اشوف مين وارجعلك ارد على كلامك دا
وعلي فكره انا مش خايف عليكي عشان فكرك حمل
و راح فتح الباب وانصدم من لي جت

 

 

طارق حبيبه انتي ايه لي جبك ومين لي معاكي دي
حبيبه ايه ياطارق في ايه جايه اشوف مرت جوزي ودي الدكتور رنيا دكتوره نساء هتكشف عليها وتشفها حمل ولا ايه ولو مفيش حمل يبقا ليه التاخير دا كله
مسك بخوف بس بس انا مش عاوزه اكشف
حبيبه ليه بس دا انا جيبلك دكتوره رنيا دكتوره شاطره خالص هتشوف انتى حمل ولا لأ ولو مش حمل
هتشوف المشكله فين بس

 

 

مسك ببكاء ونبي لأ انا بخاف انتي مش شايفه مسكه ايه لأ ونبي وقعدت طعيط بهسترياء
طارق رحلها واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان كي تهدا من حالت الرعب اللي تملكتها
طارق حبيبه وقفي المهزله دي ومشي الدكتوره بتعاتك دي بدل معمل تصرف مش يعجبك وانتي عارفه
حبيبه ماشي ياطارق
وفعلا حبيبه مشت الدكتوره لي كانت جيبها
حبيبه وبعدين هتفضل ح*ضنها كدا كتير
طارق اه

 

 

مسك خرجت من حض*نه بهدوا
مسك بتأسف انا اسفه بس انا بخاف من الدكترا
وما شفتها وشفت الحاجه اللي معاها مقدرتش اتحمل

 

طارق ولا يهمك المهم ان انتي كويسه
حبيبه يا حنين
طارق في حاجه ياحبيبه
حبيبه لا ياقلبي كانت بكح بس
طارق اه بحسب

 

 

حبيبه بيبي ممكن تجبلي مياه عشان عطشانا ومش عارفه مكان المطبخ
طارق المطبخ في اخر الطرقه
حبيبه بليز ممكن تجبهلي انت عشان زي منتا عارف مبحبش ادخل بيوت حد حتا لو كان البيت دا بيت جوزي حبيبي
طارق ماشي ياحبيبه واح يجبلها مياه

 

حبيبه اوعي تكوني مفكره بشويت المسكانه لي انتي لسه عملهم دلوقتي انك هتعرفي تخدي، جوزي مني،
او تخلي يحبك لأ انسي، ياماما طارق بيحبني انا انا وبس وانتي هنا مجرد جواز ، مصلحه يعني زي متقولي كدا راحم، للايجار وبس انا سيبكي هنا بس عشان تجبي، الولد وبس،
وطبعا زي منتي عارفه انه هيتكتب، باسمي واني انا لي هربيه، طبعا مش هخلي ابني وابن طارق يتربه مع واحده زيك رخي، صه كل همها الفلو، س

 

 

قبلت انها تتجوز راجل متجوز وقبلت تبيع، ابنها بلفلوس انا بقولك كدا يا شاطره بس عشان تفضلي فكرة انتي هنا ليه وتشيلي من دماغك خالص فكره انك تخلي طارق يحبك وعلي فكره طارق بيعملك حلو بس عشان هو قلبه طيب وبيحب يشفق، علي الناس الغلبا لي زيك وزي ابوكي بس هو يعني ميعرفش اصلكوا وانكم عالم رخي، صه
مسك خالصتي كلامك

 

حبيبه اه
مسك طب عن اذنك وسبتها وخرجت تجري وهي بتبكي بحر. قه علي كلمها القاسي ولي حسسها قد ايه هي رخيصه بس تعمل ايه دا كله كان غصب عنها كله بسبب ابوها وطمعه
طارق خدي

 

 

حبيبه مرسي ياحبيبي
طارق امال مسك فين
حبيبه معرفش
خراج طارق
وقعد يدور على مسك ملقهش
فراح عند الحمام

 

 

طارق مسك مسك انتي كويسه مسك انتي مش بتردي ليه مسك افتحي مسك بقولك افتحي احسن مافتح انا
طارق طب تمام وحول يفتح الباب بس لقه مقفول من جوه
طارق مسك افتحي احسن والله اكسر البا
لقها فتحت
طارق مبترديش ليه قلقتني عليكي

 

مسك…..
حبيبه بصوت عالي
اه ياحيو*نه، ياز*باله، يا خط*فت الر*جله، والله لوريكي
وجريت على مسك وشدتها من، شعرها

 

 

مسك اه حرام عليكي شعري، شعري
طارق بيبعد حبيبه عن مسك
طارق اه لي انتي بتهببي، ايه
حبيبه انت بتسلني انا اسأل الهانم لي لقيت دا في دولبها
طارق ايه دا
حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا بر. شم، م*نع، الحمل….
يتبع….

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثالث هناااااااااااااا

 

رواية اسير زوجتي الثانية. الجزء الثالث

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top