رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

البيت كلة اتجمع في اوضة احمد وقالوا في اي
احمدبعصبية:خودوا المتخلفة دي برااااااا
طلعوا كلهم برااا ما عدا مريم والدة احمد راحت علي احمد واتكلمت بحنيةفي اي مالك

close

 

احمد بتعب:بوظت اول هدية ليا من البنت اللي بحبها
مريم: هو انت فعلا في بنت بتحبها
احمد:اة يا ماما
مريم: طب وياسمين

 

احمد بجنون: مبحبهاششششش افهموني بقا
مريم:طب وابوك هتعمل معاة اي
احمد بتعب:انامش متجوز حد غير اسماء تمام اقفلوا بقا علي موضوع ياسمين دة

 

مريم بفرحة: احسن بردوا انا كمان مبحبهاش
احمد:انت عارفة اصلا بابا بيعمل كدا لية
مريم: امممممم عشان محدش غريب ياخد فلوسها

 

احمد: مش انا رفضتها بكرا لما يرجع عمر من السفر هتشوفي هيعرض علية الموضوع دة ويجبرة عليها
مريم:اخوك مبيحبش يز علوا في حاجة المهم سيبك من كل دة البنت اللي انت بتحبها. حلو كدا وتليق بيك
احمد بتوهان وبيفتكر شكل اسماء:حلوة بس دي قمررر كل علي بعضها تتحب ونسا نفسة خالص وقعد يحكي

 

عنيها ولا خدودها ولا شفايفها ولا طيبتهاوحنيتها ورقتها
مريم :واي كمان يا عنيا
احمد بابتسامة:هو انتي لسة هنا ياماما
عند اسماء في البيت كانت قاعدة بتذاكر وبعدين فتحت فونها وبتشوف صورة احمد وفجأة لقت احمد بيرن ردت وقالت: الو

 

احمدبجدية:كنت واقفة مع فهد وكريم لية
اسماء:انا كنت بقولهم هوانت بتراقبني بقا
احمد:بقولك كنت واقفة معاهم لية

 

اسماء: بصراحة كنت حابة اشمت فيهم
احمد: وشمتي فيهم
اسماء:بس انت قاسي اوووي في الضرب

 

احمد بحب: قربوا من حاجة تخصني
اسماء بهبل: اي عملولك حاجة
احمد بنفاذ صبر:يارب هتشللل

 

اسماء بخوف:بعد الشر عليك
احمد.وبيحاول يوترها : اي خايفة عليا

 

اسماء بتوتر انا هقفل عشان انام واكملت وقالت احمد اسم مامتك اي
احمد بحب:يالهوووووي هموت اخيرا نطقتي اسمي واكمل عاوزة اسم امي لية هتعمليلي عمل
اسماء بغباء:لا والله دا انا هدعيلك وعاوزة اعرف اسم مامتك

رواية احببت وكيل النائب العام كاملة   جميع الفصول

احمد وهو مستمتع ان هو بيوترها:هتدعي ب اي
اسماء:خلاص براحتك مش عاوزة اعرف انت الخسران
احمد:خلاص خلاص اسمها مريم بس لو هتدعي اني احبك فانا حبيتك فعلا ادعيلنا نتجوز يكون احسن
اسماء بصدمة:انا انا هقفل مع السلامة وسابت الفون مفتوح واترمت علي السرير وقعدت تغني اغنيتها المفضلة

 

احمد باستمتاع علي فكرة صوتك حلووو
اسماء:يا نهار ابيض انت لسة هنا مقفلتش
احمد :يعني طلعتي بتحبيني وبحبك انا بقول تدعيلنا بالجواز يكون افضل بردوا

يتبع…..

 

احمد: انا بقول تدعيلنا بالجواز يكون افضل بردوا
اسماءبزعل:بعد اذنك انا لازم اقفل
احمد بسرعة:لا استني عاوزك في موضوع بخصوص الرسمة

اسماء بغضب:مالها
احمد: بصراحة وقعت الماية عليها غصب عني وكدا
اسماءبزعل:والمطلوب
احمد برجاء:ترسميلي واحدة غيرها

 

 

اسماء: حاضررر
احمد: هتخلصيها امتي
اسماء: اما اشوف

 

احمد:يريت يكون في اقرب وقت
اسماء:انا هقفل عشان عاوزة انام بعد اذنك وقفلت علي طول وقعدت تلوم نفسها ان هي اتكشفت قدامة وتقول لنفسها غبية غبية متسرعة زمانوا بيقول عليكي مدلوقة علية وبعدين قامت وجابت اسكيتش الرسم وطلعت في البلكونة وقعدت

 

 

ترسم احمد
وبعد شوية حوالي تلات ساعات كانت خلصتها ودخلت. ونامت
صباحا في بيت احمد
كان صحي من نومة وبيلبس رن عليها
اسماء كانت لسة نايمة

 

فضل يرن كتيير لحد ما ردت
اسماء بنوم:نعععم
احمد:ياساتر مالك في اي
اسماء:والله انت اللي في اي نازل رن في ناس نايمة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top