رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

احمد بدون اي ريأكشن مش عارف
اسماء ازاي يعني مش عارف يا احمد هنفضل كدا لحد امتا
احمد بحده اسماء ابوكي عارف و وافق علي ده انا مضربتش حد علي ايده
اسماء من طريقه كلامه انا بابا وافق عشان كان فاكرك راجل وأد كلامك

close

 

احمد بصدمه من كلامها فاكريني ايه
اسماء خادت بالها من كلامها انا مش قصدي
احمد بحده وبيشارولها علي باب الاوضه اطلعي يا اسماء

 

اسماء بخوف انا اسفه
احمد بعصبيه قولت اطلعي
اسماء طلعت وسابته دخلت اوضه تانيه وقعدت تعيط وتلوم نفسها ازاي تقوله كدا
وبعد شويه احمد فتح الباب عليها واتكلم وقال اخوكي جيه برااا اطلعيله

 

اسماء حاضر
ودخلت غسلت وشها وطلعت شافت اخوها دموعها نزلت
مين عمل فيك كدا يا سليم

 

سليم وهو بيمسحلها دموعها واخدها في حضنه انا كويس يحبيبتي
اسماء كويس ازاي يعني انت مش شايف وشك
سليم المهم انت عامله ايه انا كويسه الحمدلله
سليم وحشتيني اوووي

 

اسماء وانت كمان وحشتني اوووي علي فكره
احمد بصلها بغيره من كلامها بيغير عليها من اخوها حتي
اسماء ايه رايك تتغدي معانا يا سليم انهارده دقايق والاكل يكون جاهز
سليم وهو بيبص لاحمد لاء ماليش نفس وقام وقف خلي بالك من نفسك ماشي

 

اسماء ماشي وانت كمان وحضنته تاني وودعها ومشي
اسماء بصت لاحمد اللي مش مديها اي اهتمام. وراحت قعدت جمبه ومسكت ايده انا اسفه مكنش قصدي كلام طلع مني وقت عصبيه
احمد وهو بيشد ايده الكلام اللي بيطلع وقت العصبيه ده بيقبي طالع من القلب

 

اسماء عيطت واتكلمت وقالت انت مصدقت لاقتيلي غلطه ومسكت فيها وسابته ودخلت تعيط في الاوضه
احمد مش هاين عليه دموعها راح وراءها شافها دافنه وشها في المخده وبتعيط
احمد وقفها واخدها في حضنه
اسماء انت مزعلني وبتحضني

 

احمد بصالحك وبعدين مين مزعل مين في واحده تقول لجوزها انت مش راجل ولا أد كلامك
اسماء بعياط ما انا اعتذرت وقولتلك غصب عني وبعدين انا مش عارفه احنا نهايه طريقنا ايه وخايفه انك تسيبني
احمد بحنيه وهو حاضنها اعتذارك مقبول
اسماء يعني مش زعلان مني خلاص

 

احمد بابتسامه لاء
اسماء اغمضت عيونها بارتياحيه وتنهيده وسندت برأسها علي صدره
احمد باسها من راسها واتكلم وقال ادخلي البسي هنتمشي سوا
اسماء وتجبيلي ايس كريم وورد احمر
احمد بابتسامه حاضر

 

اسماءراحت علي الدولاب وطلعت بنطلون اسود وشميز بيج وطرحه سودا ولبست وطلعت
احمدبغيره ايه اللي انت عاملاه ده
اسماء عامله ايه
احمد شعرك كله طالع برااا

 

اسماء هو فين ده
احمد وقفها قدام المرايه طب وايه ده
اسماء هو اللي كدا اعمل ايه يعني
احمد هتداريه ولا تنسي اننا نطلع
اسماء بدأت تداري شعرها

 

ها كدا كويس
احمد متتكرش تاني لوشفت شعرايه واحده طالعه برااا الطرحه هقصهولك
اسماءخافت فهي بتحب شعرها جدااا لاء والله ما هتتكرر تاني يا حبيبي بس مالكش دعوه بشعري والنبي
احمد وهو بيبصلها باعجاب شديد طب يلا عشان شكلي كدا هرجع في كلامي ومش هنخرج

 

اسماء عيب لما تقول ارجع في كلامي دي هو في وكيل نيابه بيرجع في كلامه بردوا
احمد بابتسامه لاء
اسماء اتعلقت في دراعه يلا يا حبيبي
احمد اخدها ونزلوا يتمشوا وجابلها ايس كريم وجابلها بوكيه ورد احمر حلووو اوووي
اسماء وهي بتشم في الورده ريحته حلوه اوووي

 

احمد عجبك
اسماء جداااا واكملت وقالت تعالي نتصور هات فونك عشان نسيت فوني
احمد طلع فونه وحاوطها بايده في الشارع ورفع الفون واخد صوره
اسماء كمان واحده بص هتمسك ايدي كدا وانا اصور

 

احمد مسك ايديها وهي اخدت صوره
اسماء ايه رايك
احمد بابتسامه حلوه اووي
اسماء بتبص لقت بنت واقفه راحت عليها ممكن تصورينا صوره

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top