رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

سليم ايه مش من حقي اعرف حضرتك جوزتها لمين كمان
محمد هتعرف
واخدها ونزل
اسماء بصت لقت عربيتين واقفين
عربيه حراسه وعربيه ركبت فيها
لوحدها مع سواق وعربيه الحراسه وراءهم
اسماء سندت براسها علي الشباك ودموعها نازله

close

 

اسماء بصوت مخنوق من العياط هو احنا رايحين فين
السواق بصلها في المرايه ومردش عليها
اسماء هو انت مش بتسمع بقولك رايحين فين
بردوا مردش
اسماء بعصبيه انت مبتردش ليه

 

السواق انا بنفذ الاوامر يا هانم
اسماء والاوامر دي مين بقا انشاءالله
السواق لسه هيتكلم قاطعه فونه اللي نازل رن
السواق الو يا باشا
=جبيتها

 

السواق بابتسامه اه جبيتها وهنوصل بعدك علي طول
=تمام حاول تتأخر شويه عشان اوصل انا الاول
السواق حاضر يا باشا وقفل معاه
اسماء بقالنا ساعه ماشين مش هتقولي بقا رايحين فين
السواق رايحين القاهرة يا هانم

 

اسماء بصدمه ايه القاهرة
عند احمد كان سايق ومروح من اسكندريه للقاهرة
احمد طلع فونه وبعت رساله لاسماء احنا لازم نتكلم
اسماء وصلتها الرساله وشافتها

 

اسماء وهي بتكتب رد علي الرساله بدموع
لسه فاكر خلاص خلصت مفيش بينا كلام 💔
احمد.
مش انتي اللي مشيتي لاو كمان زعلانه
اسماء ايوا بس انت محاولتش. تعرف ايه السبب حتي

 

احمد ايه السبب
اسماء وبعد ما تعرفه مفيش حاجه هتتغير حصل اللي حصل خلاص خلصت الحكايه
احمد لا مخلصتش دي هتبدأ
“إِحْْتَضِنْ ظُنونَكَ الطَّيِّبَةَ لَنْ تَنْتَظِرَ طَوِيلَا

 

عِشَّ مُتْعَةً التَّرَقُّبِ
رُبَّمَا تَبْدَأُ غَدًا وَرُبَّمَا الْيَوْم”
وقفل الفون
اسماء في نفسها كل مره بيقولي الجمله بيكون متأكد ان في حاجه هتحصل وتبسطني
معقول اكون اتجوزت احمد
واكملت بيأس ايه اللي انا بقوله ده

 

وقفلت فونها وكملت عياط
وبعد وقت حوالي الساعه12 باليل كان احمد وصل شقته في القاهره
دخل اخد شاور وغير هدومه
اسماء وصلت بيت جوزها كانت واقفه قدام برج عالي وبتبصله بصدمه

 

السواق يلا يا هانم
اسماء مشت والحراسه ماشين وراءها
وركبت الاسانسير معاهم
وطلعوا الدور الاخير
ووصلوا قدام الشقه
وطرق الباب

 

الخدامه راحت فتحت اتفضلي يا هانم
اسماء دخلت وقد تكاد دقات قلبها كانت مسموعه
حسيت براحه اول ما دخلت الشقه دي وف نفس الوقت كنت مرعوبه وخايفه
كان واقف ومديها ضهره

 

الخدامه الهانم وصلت يا باشا انا همشي انا ومشت
ومازال واقف ومدي ضهره لاسماء اللي دموعها نازله مغرقة وشها
لف ليها واتكلم وقال نورتي بيتك
اسماء بصدمه اححححمد وجرت عليه وحضنته
احمد حضنها بقوه وبيوبسها من راسها

 

اسماء ماسكه في جاكيت احمد بقبضه ايديها وبتعيط عياط هستيري
احمد بحنيه ممكن تهدي واخدها قعدها علي كنبه صغيره كدا يدوب تاخد شخصين
وجابلها مايه
اسماء شربت وبترتجف من كتر العياط ورموشها المبللين بالماء وشفايفها اللي بقوا شبه الفراوله وخدودها

 

احمد حضن ايديها الصغيرتين بايده واتكلم قال اهدي اهدي يحبيبتي
اسماء هو هو ازاي ده حصل انا مش فاهمه حاجه
احمد بابتسامه لاء ازاي ده حصل بعدين احنا مش فاضيين للكلام الفاضي ده وكمل وهو بيقرب منها احنا في وراءنا حاجات اهم
اسماء وهي بترجع لوراء انت هتعمل ايه
احمد وهو بيغيظها هرزعك بوسه

 

اسماء حطت ايديها علي وشه تتداري كسوفها وبتضحك بردوا ارزززعك
احمد وهو بيشيل ايديها يخربيت جمال امك حتي وانت معيطه شكلك حلو
وطبع قبله رقيقه جمب شفايفها
اسماء بكسوف ابعد لو سمحت انا زعلانه منك وقامت وقفت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top