رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

محمد هههههه جزء من اللي كنت بتعمليه فيا زمان
اسماء لا والله دا انا فرهدت يا بابا وعاوزه اروح اشوف ميس ليلي عامله عشاء ايه بقا
محمد هتتعشي في بيتك انهارده
اسماء نعمم
محمد ولا حاجه. واخدها وصلها لحد العماره
اسماء انت مش هتطلع ولا ايه يا بابا

close

 

محمد لاء يحبيبتي اطلعي انت
اسماء باستغراب ماشي وطلعت
محمد الو انت فين جهزت كل حاجه
=ايوا يلا بقا انا مستني حضرتك

 

محمد جاي اهووو وراح علي مكان ما
اسماء دخلت شافت سليم واقف في البلكونه راحت ووقفت جمبه
سليم بحده كنتي فين
اسماءباستغراب ليه في حاجه ولا ايه
سليم مترديش عليا سؤال بسؤال كنتي فين
اسماء في نفسهابفرحه الله بقا ليا اخ يجبني من شعري لما اتأخر

 

اتكلمت وقالت
وانت مالك دي حاجه متخصكش ومشت قدامه بدلع مستنيه يجري وراءها
سليم نعممم حاجه متخصنيش اه خودي يبت وطلع يجروا وراء بعض في الشقه
اسماء هههههههه
سليم والله مبسوطه كداااا

 

ليلي في ايه يا ابني
سليم الهانم بنتك بقولها كنت فين تقولي وانت مالك حاجه متخصكش
اسماء وهي مستخبيه وراء ليلي ايوا انت جاي تعمل عليا كبير طول ما بابا عايش مالكش كلمه عليا
سليم والله
ليلي والله انتوا عيال اوعي يا اسماء الاكل هيتحرق وسابت اسماء وسليم
اسماء بخوف من نظرات سليم

 

انا والله كنتةعاوزه اجر شكلك ونتخانق شبه الاخوات اصل طول عمري كنت بتمني يكون ليا اخ ويقولي اتاخرتي ليه ورحتي فين وجيتي منين وكدا يعني ومصدقت طلع ليا اخ وعاوزه اهزر معاه
سليم بابتسامه تعالي يبت هنا
اسماء راحت سليم حضنها بحنيه عارفه مش هجوزك دلوقتي خالص لحد ما توصلي التلاتين
اسماء بصدمه ورفعت شفته نععععم التلاتين دا انا كدا هتخلل

 

سليم وهو بيضربها علي راسها بخفه عاوزه تتجوزي
اسماء بكسوف اححححم لاء بس ما وصلش التلاتين يعني من غير جواز
ليلي بصوت عالي اسمااااء
اسماء بصوت عالي مماثل نععععم يا ماما

 

سليم وطي صوتك يبت عيب
اسماء حاضر يا ابيه سليم
سليم حلووه ابيه منك قوليها علي طول
اسماء من عنيا وراحت لمامتها المطبخ

 

ليلي يلا يا اسماء خودي الاكل ورايا
اسماء وهي بتشم الله يا ماما الله طبخك حلووو اووووي
ليلي طب يلا بقا وكلمي بابكي شوفيه فين
اسماء حاضر

 

وراحت تظبط السفره وحطت الاكل ولسه هتكلم بابها كان داخل
اسماء كنت لسه هكلمك يا بابا يلا بقا ماما عامله اكل تحفه ولسه اسماء هتقعد
محمد قومي يا اسماء البسي يلا وروحي بيتك
اسماء باستغراب بيتي
وليلي وسليم واقفين بيبص لمحمد ومعقدين حواجبهم

 

محمد اه بيتك جوزك مستنيك تحت
اسماء. بصدمه ايه جوزي انت بتقول ايه يا بابا
محمد بتصنع الحده اللي سمعتيه ويلا الراجل مستني تحت
اسماء دموعها نزلت. واتكلمت ببراءه هو انا عملت ايه يا بابا

 

دموعها كانت بتقطع في قلب بابها
سليم بعصبيه هو في ايه يا بابا متفهمنا مين جوزها ده وازاي تعمل حاجه زي دي من غير ما ترجعلها
ليلي بعصبيه اكبر انت ازاي تقبل علي بنتك جواز بالطريقه دي هو احنا ايه ناس جاهله
ولا ايه يا استاذ محمد
محمد بحده خوديها يا ليلي خليها تغير هدومها وتنزل تروح بيت جوزها

 

ليلي مش هتروح حته انا بنتي لسه صغيره
محمد ليلي هتكسري كلامي ولا ايه
ليلي لسه هتتكلم قاطعتها اسماء خلاص يا ماما ودخلت اوضتها ودموعها نازله بغزاره وغيرت هدومها وبتلبس حجابها
ليلي بتعيط هتعملي ايه يبنتي

 

اسماءبتفائل ودموعها نازله مش يمكن دا خير ليا واقدر انسي وكيل النائب العام
واكملت بدموع مع ان والله لو اتجمع العالم كله عشان ينسهولي عمري ما هنسي يا ماما
ليلي حضنتها مش بايدي حاجه اعملها لك يحبيبتي
اسماء مسحت لامها دموعها ادعيلي يا ماما مش عاوزه غير كدا
ليلي حاضر يحبيبتي وحضنتها تاني وبتشم ريحتها ومسكت ايديها وقبلتهم بحنيه مفرطه وقبلتها من جبينها وحطت ايديها

 

علي خدودها
متخليش الوردتين دول تحرقهم الدموع
اسماء وهي بتمسح دموعها وبتتكلم بهزار رغم النار اللي بتأكلها من جواا وقلبها اللي بيتقطع
خايفه علي الوردتين بس

 

سليم دخل وراح عليها وحضنها متخافيش انا هتصرف
اسماء وهي حاضنه سليم كنت بتقولي من شويه مش هجوزك غير لما توصلي التلاتين
واكملت بهزار هو انا وصلت التلاتين بسرعه كدا هههههه
سليم في نفسه سبحان الله رغم اللي هي فيه بتهزر وتضحك

 

اسماء طلعت من اوضتها وبابها كان واقف في الصاله راح عليه وحضنها
خلي بالك من نفسك
اسماءبزعل ماشي يا بابا
ونزلت معاه سليم جيه ينزل معاهم
محمد خليك انت انا هنزلها

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top