رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

=العفو
احمد نزل وركب عربيته وراح علي مكان ما
احمد قعد وحط رجل علي رجل
اسماء فين
منه معرفش

close

 

احمد انت هتستهبلي يا روح امك ما تنطقي يبت اسماء رجعت اسكندريه ولا راحت فين
منه هي مش رفضتك عاوز منها سيبها ف حالها
احمد اه هي اكيد مبسوطه دلوقتي احمد الانصاري وكيل النيابه اتقدملها ورفضته
واكمل بحده وحيات امها لاتجوزها واعرفها مين احمد الانصاري

 

منه ابعد عن اسماء احسنلك ولمصلحتك اسماء مش زي ما انت فاكر مبسوطه انها رفضتك
احمد اومال اللي هي عملته ده تسميه ايه
منه حب
احمد بتهكم اه حب
منه ايوا حب اللي تبعد عن واحد بتموت فيه ومكنتش بتعدي يومها من غير ما تسمع صوته وتطمن عليه عشان بس خايفه عليه

 

احمد اسماء عرفت الحقيقه صح
منه بخوف وتوتر حقيقه ايه
احمد الحقيقه اللي كانوا ابوها وامها مخبينها عليها
منه بتلقائيه هو انت عارف
احمد عارف ايه بقا
منه بتوتر انا لازم امشي

 

احمد اقعدي يبت
منه انا معرفش حاجه
احمد اه ما تتكلمي يا روح امك هو انا هتحايل عليكي في ايه اسماء مالها
منه اسماء عرفت ان ليها اخ اسمه سليم
ورد سجون
احمد وبعدين

 

منه هو انت كنت عارف ان ليها اخ
احمد بنفاذ صبر انجزي يبت
منه لما عرفت قالت انها لازم تبعد عنك
ودموعها نزلت عشان اسماء عشان هي خافت عليك ومش عاوزك تخسر حياتك او فاكره ان ده ممكن يتسبب في أذي لشغلك ما هو مش معقول مرات وكيل النيابه اخوها يبقي رد سجون

 

والله هي بتحبك وخافت عليك
احمد طب هي فين دلوقتي
منه راحت اسكندريه
بعد هي ما سابتك ومشت رجاله سليم خطفوها علي انها حبيبتك وكانوا ناويين يعني ايه يكسروك بيها

 

احمد بعصبيه وصوت عالي انت بتقول ايه
منه اهدي محصلش حاجه اسماء كانت عرفت سليم قبلها ومعملهاش حاجه متقلقش
احمد ابن الكل*****ب وقام راح علي عربيته وساق بسرعه جنونيه لحد ماوصل شركه سليم بهيبته وملامح وشه القاسيه اللي ارعبت كل الموجودين
فارس كان ف مكتبه بيكلم سليم
فارس يعني هتقعد عندك يومين

 

سليم ايوا يومين كدا وهرجع
فارس ماشي بس انت لسه مقابلتش احمد الانصاري
سليم هيجي لوحده
قاطعه دخول السكرتيره من غير متستأدن
وبخوف فارس بيه احمد الانصاري وكيل النيابه هنا وراح ع مكتب سليم بيه
فارس ايه

 

سليم في ايه يا فارس
فارس بخوف احمد هنا يا سليم
سليم سيب الفون مفتوح ورح شوفه عاوز ايه
احمد كان دخل مكتب سليم ومش موجود
فارس من وراءه انت ازاي تدخل كدا

 

احمد راح عليه. وبحده سليم فين
فارس بابتسامه شماته في اسكندريه مع اخته
احمد اه اخته اللي هو كان ناوي يكسرني بيها صح
وكمل بحده وهو عارف ان الخط مفتوح بينهم وحيات امه لو كان لمس شعره منها ما كان هيكفيني فيها قتله
وسابه ونزل

 

فارس سليم هتعمل ايه
سليم سيبني يا فارس بس كدا اما اشوفه ناوي علي ايه
عند احمد
الو معاك احمد الانصاري ممكن اقابل حضرتك
=احمد الانصاري وكيل النائب العام

 

احمد ايوا انا
=طب وحضرتك عاوزني ليه يعني
احمد مش هينفع في الفون حضرتك فين وانا اجيلك
=ماشي بس انا في اسكندريه دلوقتي
احمدعارف فين في اسكندريه بالظبط

 

=قاله العنوان وراحله
وبعد ساعات كان وصل اسكندريه
واتقابل مع المجهول ده
احمد ها قولت ايه

 

=والله مش عارف اقولك ايه واكمل وقال انا موافق
احمد مش عاوزها تعرف غير لما نتتم الموضوع بيني وبين حضرتك
=ماشي بس انت وعدتني انك تحافظ عليها
احمد بابتسامه متقلقش عليها هشيلها في عنيا
=ماشي نتقابل باليلل تكون خلصت كل حاجه

 

احمد تمام ماشي
اسماء كانت قاعده علي البحروماسكه الاسكيتش وبترسم وبتسمع اغاني
قعد جمبها بكل هدوء
واتكلم وقال مالك يا اسماء فيكي ايه
اسماء بابا

 

محمد بحنيه وبيبص للرسمه مين ده
اسماء بتوتر: معرفش دي رسمه عاديه يا بابا
محمد ماشي مش هتحكيلي مالك وخلتينا نسيب القاهرة ونرجع هنا ليه
اسماء اتجمع في عنيها دموع انا بحب اسكندريه

 

محمد مسك ايديها طب يلا عشان نتمشي شويه
اسماء يلا يابابا
وفضلوا يتمشوا وجابلها ايس كريم ودره اكتر من مره
اسماء انا تعبت يا بابا وعاوزه اروح

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top