رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

مش هتحكيلي عرفتي احمد منين
اسماء حاضر وبدأت تحكي لسليم كل حاجه
اسماء هي دي حكايتي مع وكيل النائب العام
سليم بحنيه طب انا هقابله واتكلم معاه واعرفه انت عملتي كدا ليه
اسماء لاء يا سليم

close

 

سليم متخافيش ويلا بقا عشان نروح نتغدي
اسماء هتجبيلي ايس كريم بعد الغداء
سليم حاضر من عنيا
وطلعوا وراحوا اتغدوا وبعدين جابلها ايس كريم
واخدها يوصلها للبيت

 

اسماء انا اتبسطت اوووي اووووي انهارده ربنا يخليك ليا يارب
سليم ويخليكي ليا يارب
اسماء هتيجي تزورني ف اسكندريه عشان انا ناويه مرجعش القاهره تاني
سليم حاضر هاجي ازورك بس انت ايه اليأس اللي انت فيه ده هتسيب القاهره عشانه
اسماء حضنته مش عاوزه كلام في الموضوع ده تاني

 

خلي بالك من نفسك
سليم وانت كمان خلي بالك من نفسك ويلا بقا هستناكم
عشان اوصلكم
اسماء هتستنانا ف الشارع تعالي فوق
سليم حاضرر وطلعوا
محمد وليلي كانوا جاهزين ومجهزين الشنط ومستنين اسماء

 

اسماء انتوا جاهزين
محمد اه ويلا بقا عشان اتخأرنا
اسماء بابا سليم هيوصلنا وعاوز يقعد معانا يومين ف اسكندريه
سليم بصلها وبهمس انا قولت هوصلكم بس
اسماء ايه مش عاوز تقعد يومين مع اختك

 

سليم لاء عاوزها تفضل قاعده معايا لحد ما اموت
اسماء بعد الشر عليك
ليلي وهي بتبص لمحمد وماله يحبيبي
محمد اه حتي عشان خاطر اسماء
قاطعهم دخول منه

 

اللي بتعيط وراحت ع اسماء حضنتها
منه خودينا معاكي يا اسماء اوعي تسبيني لوحدي
اسماء هاجي وازورك وانت كمان تعالي زوريني
منه لاء يا اسماء ماليش دعوه والله ما انا سايبكي تروحي تصاحبي حد غيري انا ماليش غيرك خليكي هنا والنبي
اسماء عيطت خلاص يا منه في ايه

 

منه بعياط اوعي تنسيني والنبي كلميني علي طول
اسماء حاضر وانت كمان اوعي تنسيني وكلميني علي طول
منه حاضر واكملت بتحذير لو صاحبتي حد غيري عارفه هعمل فيكي ايه
اسماء ضحكت ومدت ايديها لمنه
منه وعد مني ليكي لن اخون ولن اميل مع الهوا اين اميل

 

قولي يلا
اسماءوهي بتضحك وعد مني ليكي لن اخون ولن اميل مع الهوا اين يميل
وحضنوا بعض تاني
وسليم وليلي واقفين بيضحكوا عليهم
ليلي يلا بقا عشان اتأخرنا

 

اسماء يلا يا ماما ونزلوا
سليم ركب قدام وجمبه ابوه
وليلي واسماء وراء
وكل واحد كان ف دنيا تانيه
اسماء اللي بتفكر ف احمد ومش قادره تتخطي اللي هي عملته معاه

 

وسليم اللي زعلانه علي حالتها وف نفس الوقت خايف يكون احمد كان بيلعب بيها
وبعد ساعات كانوا وصولوا اسكندريه
اسماء اول حاجه عملتها نزلت وراحت تقعد ع البحر لوحدها
ومحمد وليلي دخلوا البيت
وسليم قعد يراقب اسماء من بعيد

 

اسماء كانت قاعده وضمه رجليها لحضنها وبتبص للبحر وبتتكلم ودموعها نازله
سليم سابها شويه لوحدها وبعدين راح عليها وقعد جمبها
بتشكي للبحر
اسماء بدموع هو الوحيد اللي بيسمعني
سليم وانا روحت فين مستعد اسمعك ف اي وقت

 

اسماء انا تعبانه اوووي عاوزه افضل قاعده كدا لحد ما ارتاح
سليم وماله خليكي قاعده
اسماء فضلت قاعده وسليم قاعد جمبها لحد ما نامت علي كتف سليم

 

سليم بهدوء اسماء قومي يلا يا حبيبتي نروح
اسماءماشي يلا
وركبوا العربيه وروحوا
عند احمد كان واقف تحت بيت اسماء وبيبص علي بلكونتها
احمد اطلعي بقا يا اسماء
احمد فضل قاعد ف العربيه ومستنيها تطلع البلكونه نفسه يشوفها لحد ما النهار طلع وهو تحت بيتها

 

احمد طلع لبيتهم وطرق الباب
مفيش حد بيرد رن الجرس كتيير بردوا مفيش حد بيرد
احمد كان نازل وقفه صوت
=هو حضرتك عاوز الاستاذ محمد

 

احمد اه تقريبا مش موجودين
=لا هما مشيوا امبارح
احمد مشيوا فين
=معرفش هو حضرتك بتسأل عليهم ليه كنت عاوز حاجه
احمد اه كنت عاوز الاستاذ محمد

 

=انا معايا رقمه احبيهولك
احمد يريت لو سمحتي
=حاضر ثانيه واحده ودخلت الست دي جابت الرقم لاحمد
احمد شكرا لحضرتك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top