رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

فارس نعم هو انا عملت ايه
سليم ركب العربيه وراح يوصل اسماء
اسماء فتحت فونها بابا وماما متصلين اكتر من مره ومنه كمان
واكملت بخوف النتيجه يارب منه تكون جابت مجموع حلو

close

 

واتصلت علي منه
سليم بصلها ومستغرب خوفها علي صحبتها
منه كانت قاعده عند اسماء في البيت مع ابوها وامها وقلقانين جدااا عليها
منه دي اسماء
ليلي ومحمد ردي بسرعه

 

اسماء الوو يا منه
منه انت فين قلقانين عليكي
اسماء انا كويسه طمنيني عملتي ايه في النتيجه
منه بفرحه الحمدلله جيبت 92% وانتي

 

قاطعتها اسماء 94%احمد جابهلي الصبح
محمد شد الفون من منه واتكلم وقال انت فين قلقتيني عليكي
اسماء متقلقش يا بابا انا كويسه
محمد مبروك جيبتي 94%
اسماء الله يبارك فيك يا بابا

 

ليلي شدت الفون وبتزغرط مبروك يا سمسم
اسماء ضحكت الله يبارك فيكي يا ماما
ليلي هو انت دا كله بتتمشي
اسماء انا جايه يا ماما متقلقيش عليا
ليلي ماشي مع السلامه وقفلت معاها

 

سليم انتي جيبتي94%
اسماء ايوا الحمدلله
سليم الف مبروك
اسماء الله يبارك فيك
وبصت ناحيه الشباك ودموعها نزلت عشان احمد واللي هي عملته معاه انهارده

 

استغفر الله العظيم واتوب اليه♥️
سليم مسك ايديها واتكلم بحنيه ايه اللي حصل بتقولي انك كسرتيه بسببي انهارده
اسماء بعياط احمد بيحبني وانا كمان بحبه وانهارده انا كنت رايحه اقوله ان مش هينفع نكمل وان احنا في حاجات كتيير تمنع ده طبعا بعد ما عرفت بوجودك

 

بعدين اللي حصل انه كان مكلم حد يجبله النتيجه بتاعتي قبل ما تظهر
وجابها وبعدين عرض عليا الجواز واحنا في الكافيه انا لبست الخاتم ومردتش احرجه قدام الناس. واكملت بعياط اكتر ولما طلعنا خلعت الخاتم من ايدي وقولتله ان احنا
سليم خلاص متعيطيش

 

اسماء وهي بتشهق من العياط هو اكيد مش هيصدق ان انا مكنتش اعرف ان انت اخويا
والله انا عملت كدا عشان مش عاوزه يخسر اهله او شغله بسببي
سليم والله هيصدقك
اسماء هو ممكن احمد يكون كان بيلعب بيا ومش بيحبني بسببك مثلا
سليم مش احمد الانصاري اللي يلعب ببنات دي اخر حاجه ممكن اصدقها عنه وعشان كدا لما عرفت ان عنده حبيبه كنت

 

ناوي ادمره بيها
اسماء ابتسمت وقالت الحمدلله يارب طلع مش بتاع بنات
سليم هههههههه
اسماء اتكسفت وبصت في الارض
وبعد شويه كانوا وصلوا

 

اسماء تعالي اطلع معايا لبابا وماما
سليم مش دلوقتي
اسماء متخافش تعالي
ونزلت وسليم كمان نزل ونبضات قلبه بدأت تزيد وهما طالعين علي السلم
اسماء مسكت ايده متخافش اختك جمبك

 

ودخلت
لاحول ولا قوه الا بالله العلي العظيم♥️
ليلي كانت قاعده هي ومنه في الصاله
ليلي شافتهم. وهما داخلين سوا دموعها نزلت تلقائي وجرت علي سليم وحضنته
ومنه بتبص لسليم ومش فاهمه حاجه

 

ليلي وحشتني يا سليم
سليم كان ساكت مش بيرد دموع نازله فقط
طلع محمد من اوضه وشاف سليم
سليم كان خايف من رده فعله بس الغريب ان محمد ضعف جدااا وان دا ابنه الوحيد احنا بشر ولازم نغلط راح عليه وحضنه وسليم شاف في عنيهم الاشتياق ليه

 

وليلي ماسكه في دراع سليم وهو حاضن ابوه وهي كمان حضنتهم
اسماء وانا ايه ماليش مكان في العيله الحلوه دي
سليم حاوطها بايده
وليلي ومحمد من الناحيه التانيه
في شقه احمد كان قاعد والشقه ضلمه وماسك الخاتم في ايده وينظر الي الامام بحده

 

خالد ايه جو افلام الرعب ده
احمد انا احمد الانصاري حتت بيت زي دي تعمل فيا كدا تخليني اضعف بالشكل ده
خالد مش يمكن تكون عرفت باخوها

يتبع…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top