رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

احمد وهو بيبصلها وبيضحك هفضل قاعد كده كتيرر
اسماء ابتسمت ومدتله ايديها
احمد لبسها الخاتم
وكل الناس سقفتلهم
احمد اخدها وطلعوا راحوا علي العربيه احمدوهو ماسك ايديها قوليلي بقا عاوزه تروحي فين وانا اوديكي
اسماء شدت ايديها من ايده واتكلمت وقالت انا من وقت ما عرفتك ما كدبتش عليك في حاجه ومش عاوزه اكدب عليك بس

close

 

هخبي ومن هنا لحد ما تعرف اللي انا مخبياه انا هكون بعيده عنك كل اللي عاوزه انك تعرفه ان انا ماليش ذنب والله انا مختارتش حياتي او اهلي وبتخلع الخاتم من ايديها
احمد بضعف انت بتعملي ايه وايه اللي انت بتقوليه ده في ايه يا اسماء
حطيت الخاتم في ايده انا اسفه بس غصب عني والله

 

ومشيت ودموعي نازله سامعه صوت قلبه اللي انا كسرته ميت حته
اول مره اشوف في عنيه نظره الضعف دي
لفيت وبصيت عليه لقيته لسه واقف وبيضغط علي الخاتم في ايده بكل قوه قد يكاد يكون اتكسر في ايده
احمد ركب عربيته وسند براسه لوراء ولاول مره دموعه تنزل دموع كلها كسره ووجع وضعف
عند سليم

 

ملك الشقه دي اكيد غاليه يا سليم
سليم :ملك خلي بالك من نفسك ومن ابنك وقت متحتاجيني هتلاقيني. وطلع مفتاح عربيه في عربيه تحت بتاعتك ولو عاوز تشتغلي الشركه موجوده في اي وقت
وسابها ومشي

 

ملك مسكت ايده وبعيون كلها دموع سليم انا بحبك تعالي نتجوز
سليم مش هينفع يا ملك
ملك طب احضني
سليم حضنها وملك عيطت وقالت ارجع لاهلك يا سليم يارب اكون قدرت اعملك حاجه حلوه
سليم باسها من راسها وسابها ومشي

 

استغفر الله العظيم واتوب اليه♥️
وطلع فونه عاوز حبيبه احمد الانصاري هنفذ انهارده وقفل
اسماء كانت ماشيه علي الكورنيش ورجاله سليم اللي كانوا مراقبينها
=ايوا يا فارس بيه
فارس:هتجيبها وتيجي

 

=حاضر
عربيه سوداءكبيره وقفت قدام اسماء ونزل منها واحد ضخم جدااا وشال اسماء وحطها في العربيه
اسماء بصراخ اعاااااا انتوا مين في ايه
واحد منهم طلع بخاخ منوم ورش علي وشها
وراحوا بيها علي مكان مهجور
اسماء مربوطه علي الكرسي وهي نايمه بدأت تفوق وبتبص للمكان ومفيش حد حواليها
اسماء انا فين
كان يدخل بجبروته وينظر لها بعيون حاده قاسيه وملامح غضب علي وشه

 

قعد قدامها وبصلها باعجاب وسرح في عيونها
سليم وبيطلع منه دخان السجاره: وقع عليكي فين ابن الانصاري
اسماء عيطت انت عايز مني ايه
سليم وهو بيقرب منها اهدي خلي العياط ده كمان شويه لما وبصلها بشهوه

 

اسماء بعياط وبراءه هو انا عملتلك حاجه
سليم لاء بس حبيبك عمل وانا عاوز اكسره بيكي وشالها
اسماء حرام عليك ابعد عني
سليم حطها علي سرير واتكلم وقال حبيبك وكيل النائب العام مش هيقدر ينقذك منك وقرب منها

 

اسماء بصوت متقطع ودموعها نازله هتكسر احمد بيا هتكسره باختك
سليم انت بتقول ايه يبت انتي اختييي
اسماء بعياط للاسف ومن سوء حظي اني اختك
سليم بعد عنها وفي صدمه من كلامها

 

اسماء بصوت كله وجع انا كنت طول عمري بتمني يكون ليا اخ او اخت ويوم يطلع ليا اخ يكون سبب في دمار حياتي انت عارف انت كنت هتعمل ايه دلوقتي تحت مسمي الانتقام من حظك طلعت اختك هي اللي بتحب وكيل النيابه اللي انت عاوز تكسره
سليم راح عليه وبنبره كلها ندم انا اسف والله ما كنت اعرف والله بابا وماما هما السبب بعدوني عنك من وقت ما كان عندك اربع سنين

 

وحط ايده علي وشها يمسحلها دموعها اسماء انتفضت من لمسه ايده
اسماء بعصبيه ماما وبابا بعدوني عنك عشان يحافظوا عليا منك واحد نصاب وحرامي هما مش ليهم ذنب في حاجه
سليم تعرفي انك وحشتيني وكان نفسي اخدك في حضني اول ما اشوفك
والله انا ما اختارت اكون نصاب او حرامي كان غصب عني

 

اسماء بعياط طب ما دورتش عليا ليه
سليم كانوا بيبعدوني عنك والله ولما عرفت المدرسه اللي بيشتغلوا فيها روحت وعرفت عنوان البيت اللي انتوا ساكنين فيه من يومين
كنت مستني اخلص من كل مشاكلي وبعدين اجيلكم
اسماء قصدك تخلص من انتقامك الاول

 

سليم طب انت عرفتيني منين
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم♥️
اسماء
فلاش باااك
قبل يوم واحد اهوو ده سليم اخوكي

 

اسماء مسكت الفون وبصت في الصوره ورمت الفون مش عاوزه اعرفه ولا يبقي ليا علاقه بيه زي ما بعتدوا عني زمان ابعدوني عنه دلوقتي انا عاوزه ارجع اسكندريه بس لما اشوف احمد بكرا الاول
باااك
اسماء قامت وقفت هطلب منك طلب ولاول مره
ابعد عن احمد وبلاش تعمله حاجه

 

سليم هو انتي بتحبيه
اسماء عيطت وراحت علي سليم وانهارت في حضنه من العياط ايوا انا بحبه وبسببك كسرته انهارده
سليم حضنها بكل قوه وحنيه وحب وكأنها بنته مش اخته
اسماء بعياط هو انت ممكن تتغير عشاني انا خسرت احمد انا عاوزك جمبي

 

سليم بحنيه حاضر بس احكيلي عرفتي احمد الانصاري منين
اسماء انا مش قادره اتكلم دلوقتي وعاوزه اروح
سليم حاضر واخدها وطلع فارس كان واقف برااا هو والرجاله
اسماء كانت بتبص لكميه الرجاله بتاعت سليم اللي محاصرين المكان والاسلحه اللي معاهم ومرعوبه من نظراتهم

 

فارس باسغراب رايح فين انت ما
قاطعه سليم بحده فارس هات فونها وحاجتها اللي انتوا اخدتوها
فارس باستغراب حاضر وراح جابهم
سليم راح علي عربيته وفتح الباب لاخته وركبها العربيه وراح علي فارس بهمس حسابك معايا بعدين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top