رواية احببت وكيل النائب العام❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية احببت وكيل النائب العام

­ ­ ­ ­ ­

سليم بصله ومردش عليه
وبعد شويه كانوا وصلوا
سليم وفارس كسروا الباب ودخلوا
طليق ملك بعصبيه في ايه
سليم خودوا

close

 

وبعدين في اوضه صغيره كان يجلس طفل برئ في عمر سبع سنوات يبكي بشده
سليم دخل وراح عليه واتكلم
في رجاله بتعيط
الطفل انت مين

 

سليم بتعيط ليه
الطفل عاوز ماما
سليم شاله انا هوديك لماما هي كمان عاوزك
وكمل وقال اسمك ايه
الطفل اسمي سليم وانت اسمك ايه

 

سليم:انا كمان اسمي سليم
الطفل هو انت تعرف ماما منين
سليم اسألها وهي تقولك
ويلا بقا عشان هتموت عليك
سليم الصغير يلا ونزل تحت

 

سليم فتح الباب وركبه
وهمس لفارس هتأخد الكلب ده انت والرجاله وتروحوا علي المخزن وانا هروح لملك ابنها واجيلك
فارس ماشي
وبعد شويه سليم وصل بيته وملك كانت منهاره من العياط عشان ابنها
سليم دخل وهو شايل ابن ملك

 

ملك بفرحه سليم وجرت علي ابنها واخدته في حضنها
كنت خايفه عليك يحبيب ماما
وبتشم في ريحته
وبصت لسليم واتكلمت وقالت شكرا يا سليم

 

سليم ابتسملها وسابهم وطلع البلكونه
سليم الصغير مين ده يا ماما
ملك: عمو سليم يحبيبي قريبي
سليم الصغير: هاتي فونك يا ماما العب بيه
ملك حاضر يحبيبي وطلعت فونه لابنها

 

سليم اخد منها الفون وقعد بيه
لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم♥️
ملك طلعت لسليم البلكونه وكان واقف بيشرب سجاره
ملك بصدمه انت بتشرب سجاير
سليم مش مدي اهتمام لكلامها اتكلم وقال في اوضه هنا نامي فيها انتي وابنك لحد ما اجبيلك شقه وسابها ومشي

 

ملك اخدت ابنها ودخلوا يناموا وحاضنه ابنها بكل قوه
عند سليم كان وصل المكان اللي فارس ورجاله سليم اخدوا عليه طليق ملك
دخل وقعد وحط رجل علي رجل وولع سجاره
سليم تأخد كام وتبعد عنها وعن ابنها

 

طليق ملك انت مين وعاوز ايه
سليم مش هكرر سؤالي تاني تاخد كام وتبعد عن ملك وابنها
طليق ملك: ما هو ابني بردوا
سليم كان ابنك
طليق ملك يعني ايه يعني

 

سليم اتنين مليون ايه رايك
طليق ملك سمع الرقم واتصدم واتكلم وقال موافق بس اشوف ابني كل فتره
سليم: خمسه مليون وتنسي ابنك خالص
طليق ملك في صدمه من الارقام اللي بتتعرض عليه طمع اكتر واتكلم وقال

 

عشر مليون و مش هتشوف وشي تاني
سليم نعععم يا روح امك انا مش عاوز اعملك حاجه عشان ابنك بس لو عاوز ابعدك عنها هبعدك بطريقه اللي يروح ميرجعش اختار بقا تاخد الخمسه مليون وطلع مسدسه وحطه علي تربيزه ولا اخلص عليك ومخسرش حاجه
طليق ملك بخوف:خلاص موافق اهو احسن من وشها ووش ابنها

 

سليم بصله بحده. واتكلم وقال هتسافر مكان ما انت عاوز هتوصل هتلاقي الخمسه مليون في حسابك وسابه وطلع
فارس عملت ايه
سليم هيأخد خمسه مليون ويسافر
فارس نعععم انت اتجننت يا سليم
سليم فاارس انا مش عاوز وجع دماغ

 

فارس: وجع دماغ خمسه مليون يا سليم حرام عليك
سليم: فارس الحيوان اللي جوا ده هتاخدوا المطار عشان يسافر معاد طيارته بكرا
فارس بضيق حاضر يا سليم اما نشوف اخرتها مع ست ملك
سليم ركب عربيته وراح علي بيته

 

وبعد شويه كان وصل ودخل الاوضه اللي فيها ملك وابنها
وقعد علي طرف السرير بيبص لملك وابنها لحد ما نام جمبهم
استغفر الله العظيم واتوب اليه♥️
ملك كانت صاحيه واول ما حست ان سليم نام قامت وفضلت تبص عليه

 

كان بيفصل بينهم سليم ابنها
ملك شدت سليم الصغير علي الطرف ونامت هي وسطهم وحطت راسها علي دراع سليم الكبير واخدت ابنها في حضنها
سليم كان صاحي وحس بكل اللي هي بتعمله
بس محبش يوترها او يزعجها

 

لحد ما نامت تاني
سليم شد دراعه من تحت راسها بهدوء وقام دخل اوضته
لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم♥️
عند عمر وياسمين

 

ياسمين هتنزل دلوقتي ياعمر احنا وراءنا سفر بكرا
عمر اه يا ياسمين هقابل احمد عاوزه في موضوع مهم
ياسمين احمد كان هنا طول النهار مكتلمتوش ليه
عمر نسيت يا ياسمين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top