”رواية غرام قاسم ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية ملاك الأسد  جميع الفصول من الفصل الأول إلى الأخير

اتلاقى باب الفيلا الداخلي المطل على الحديقه والمسبح مفتوح..!
قرب بسرعه وبص من الباب..
اتلاقى أوليان قاعده على طرف المسبح ومنزله رجلها في المايه وهي سرحانه..

قاسم اتنفس ببطء وهو بيغمض عيونه..
قرب منها.. وهو ماشي العشب عمل صوت.. أوليان اتنفضت بخو’ف وهي بتلف بسرعه..
قاسم وهو بيشاورلها تهدى : اهدي ده انا..!

close

أوليان حطت ايدها على قلبها وبصت قدامها تاني وهي بتغمض عيونها وتتنفس براحه..
قاسم قعد جنبها بعد ما طوى بنطلونه للركبه .. ولسه بينزل رجله في المايه.. اتنفضت بقوه وهو بيقوم بسرعه وبيقول بحده : انتي اتجننتي يا أوليان؟ ازاي مستحمله برودة المايه!
أوليان بصتله وهي بتقول برجاء : قاسم.. بالله عليك انا حاسه بكآبه وهلا’وس .. وبحاول امنع نفسي عن العلاج..

قاسم بصلها بصدمه وقرب بسرعه وهو بيسندها تقوم : أوليان.. انتي بخير متوهميش نفسك بحاجه..! ده عقلك الباطن!
أوليان برجفه : لا يا قاسم لما الموضوع يوصل ل…………………..
قاسم بصلها بصدمه……..

يتبع…

”رواية غرام قاسم” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

أوليان برجفه وهي بتبص عليه وبتقول بصرا’خ وإنفعال : لا يا قاسم.. انا مر’يضه نفسياً ، مينفعش تنكر حاجه زي دي!
قاسم بصلها بغضب وهو بيشاورلها على الباب : ادخلي جوا يا أوليان دلوقتي!
أوليان بصتله وهي بتضم شفايفها وهتبدأ تبكي.. قاسم بزعيق : قولت ادخلي..!

أوليان جريت من قدامه بسرعه ودخلت الفيلا..
قاسم كان واقف زي ما هو بيبص عليها.. لغاية ما اختفت من قدامه..
ضر’ب الكرسي اللي قدامه برجله جامد لغاية ما اتكسر عشان يطلع غضبه وهو بيقول وبيشد على شعره بعنف: غبيه..!
أوليان أول ما دخلت الغرفه.. رمت نفسها على السرير وهي بتبكي بصوت عالي..

قعدت فتره وهي بتخرج طاقتها السلبيه في البكاء.. لغاية ما بدأت تهدى..
اتعدلت من على السرير ووشها احمر ومسحت دموعها وهي بتشهق بخفه.. واستغربت انه مجاش لغاية دلوقتي..
خرجت من الغرفه ونزلت على السلم وهي بتدور عليه بعيونها..

قاسم كان قاعد على كنبه في الحديقه وهو ساند بدراعه الاتنين على ركبه وهي ضامم كفوف ، وبيبص قدامه بشرود..
أوليان قربت منه وحطت ايدها على كتفه من ورا وهي بتقول بهمس مرتجف : قاسم.. انا آسفه!
قاسم وهو بيغمض عيونه بقوه وبيقول بهدوء : سيبيني لوحدي دلوقتي!

أوليان بصوت باكي وهي بتلف تقعد قدامه على ركبتها وبتحط كفها على ركبته : أرجوك يا قاسم متزعلش مني .. بالله عليك!
قاسم لف وشه وهو بيجز على أسنانه بغضب : قولت سيبيني لوحدي!

أوليان وهي بتبكي وبتحط ايدها على خده عشان تلف وشه : مش هقدر اسيبك زعلان مني يا قاسم! مش متعوده عليك كده..
قاسم بصلها بجمود وبيرفعها عن الارض : ادخلي دلوقتي الجو برد..
أوليان هزت راسها بنفي وصوت بكائها بقى اعلى .. وراحت قعدت على رجله وهي بتلف ايدها حوالين رقبته وبتد’فن وشها في رقبته..

أوليان وهي بتشد على رقبته وبتبكي : مش هقدر اسيبك زعلان.. انا آسفه سامحني بالله عليك..!
قاسم اتفاجئ من حركتها.. استوعب الموضوع بعد ثواني ، فلف ايده حوالين خصرها وهو بيشدها عليه اكتر..

قاسم وهو بيهمس بهدوء وبيرفع وشها الاحمر عن رقبته : كل شويه بترجعينا لنقطة البدايه.. انا تعبت يا أوليان ، حالتك بدأت تأثر عليا..
أوليان وهي بتبص على عيونه بحزن وبتشهق : غصب عني يا قاسم..! انا قولتلك انك مش هتستحمل عقد’ي ، متتخلاش عني بعد ما اتعلقت بيك.. أرجوك!
قاسم د’فن راسها في رقبته تاني وهو بيقول : عشان زعلت مره هبقى بدأت اتخلى عنك يا أوليان! بقيت انا اللي غلطان دلوقتي؟!

”رواية غرام قاسم” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top